σε λίγο καιρό οι τουρμπάτοι σιτροενάδες θα ψάχνεται αριστερά για μια σκάστρα ανοιχτού τύπου κ ένα σύστημα εισαγωγής!
λοιπόν στο θέμα τις σκάστρας είναι δύσκολα τα πράγματα γιατί η θέση τις μαμάς σκάστρας μας περιορίζει πολύ στην αντικατάσταση τις .
στο εμπόριο κυκλοφορεί εδώ κ πολύ καιρό ένας αντάπτορας τις forge για του κινητήρες ΤΗΡ
ο αντάπορας αυτός μπαίνει ανάμεσα στην μαμά σκάστρα κ στην τουρμπίνα κ ο αέρας αντί να γυρνάει μπροστά στην είσοδο τις τουρμπίνας βγαίνει έξω,με λίγα λόγια μετατρέπει την μαμά σκάστρα από κλειστού τύπου σε ανοιχτού τύπου .
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ
όσοι την έχουν δοκιμάσει λένε ότι με αυτό το τακάκι χάνει πίεση η τουρμπίνα ,ο ήχος τις είναι απλά άθλιος σαν χύτρα ακούγεται
http://www.youtube.com/watch?v=AQM8IjcB-tUμπορούμε να βάλουμε μια άφτερμάρκετ σκάστρα αλλά θα χρειαστεί να τρυπήσουμε κάποιο σωλήνα για να τοποθετήσουμε την σκάστρα αγοράσουμε ένα αντάπτορα για τον αισθητήρα μαφ ώστε να πάρουμε από εκεί υποπίεση κ φυσικά να καταργήσουμε την μαμά σκάστρα, στην θέση τις να βάλουμε μια ειδική τάπα ,θα μας εμφανιστεί το ωραιότατο λαμπάκι μηχανής φυσικά κ θα χρειαστεί κάποιος προγραμματιστείς για να σβήσει το λαμπάκι!
το καλύτερο κ οικονομικότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το σύστημα εισαγωγής αέρα ! 2 σε 1 κ καλύτερη τροφοδοσία αέρα από την μειωμένη διαδρομή του σωλήνα κ τις πολύ λιγότερες γωνίες .
η διάμετρος εισαγωγής τις τουρμπίνας είναι 45μμ αλλά με ο κατασκευαστείς χρησιμοποιεί ένα λαστιχένιο μικρό κολάρο για να φέρει την διάμετρο εισαγωγής από 45μμ σε 50μμ από εκεί κ μετά ο σωλήνας σταδιακά μεγαλώνει κ καταλήγει σε διάμετρο 70μμ.
αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα reducer 50-70mm, ένα κολάρο αλουμινίου Τ για να κουμπώσουμε πάνω τις αναθυμιάσεις κ μια χοάνη!
κάτι σαν αυτό!
όσο πιο ομαλά μεγαλώνει η διάμετρος τόσο το καλύτερο.
από ήχο το όλο σύστημα είναι αλλού
ακούς κανονικά το σπουλάρισμα τις τουρμπίνας κ επειδή η σκάστρα βρίσκεται στην είσοδο τις τουρμπίνας ακούς κανονικότατα κ την σκάστρα !όσο πιο κοντά βάζουμε στην τουρμπίνα τοποθετήσουμε την χοάνη τόσο πιο πολύ ακούμε την τουρμπίνα κ την σκάστρα .
από επιδόσεις μην περιμένετε τρελά πράγματα γιατί οι κινητήρες ΤΗΡ έχουν στόχο ροπής,ο εγκέφαλος κάνει τα πάντα για να σηκώσει την ροπή μέχρι εκεί δηλώνει ο κατασκευαστείς δηλαδή η ροπή θα είναι ίδια όπως κ η ιπποδύναμη ,αυτό που μπορούμε να κερδίσουμε όμως είναι το αμάξι να πιάνει την ροπή πιο γρήγορα κ να κρατάει την ίδια δύναμη σε πιο ψηλές στροφές ,άρα πάλι κερδίζουμε αφού έχουμε καλύτερη απόκριση κ την ίδια δύναμη σε λίγο μεγαλύτερο εύρος στροφών.
το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν τα c4 σε σχέση με τα 207 είναι ο περισσότερος χώρος μέσα στο μηχανοστάσιο αλλά αυτά θα τα πουμε το βράδυ τώρα φεύγω για δουλειά