Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΛΥΚΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Πίεση Ελαστικών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 20:16 |
|
|
σε 17'' ζαντα απο οτι προσεξα ζηταει 22 bar . δεν ειναι λιγο ? εσεις τι εχε ται?
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 22:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Μήπως λέει 2.2bar;
Γιατί 2.2 bar = 32psi, οπότε είναι τελείως φυσιολογική πίεση...
Από την άλλη 22 bar = 320 psi, δηλαδή ΜΠΟΥΜ τα λάστιχα!!!!
Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων δίνουν τις πιέσεις σε psi, οπότε τα bar που δίνει η Citroen φαίνονται πολύ λίγο.... Αν δεις όμως τα μανόμετρα στα βενζινάδικα, συνήθως έχουν 2 παράλληλες κλίμακες, για να μπορούν να κάνουν όλοι τη δουλειά τους...
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2007, 11:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Και νομιζω πως λεει 2.5 για μπροστα και 2.2 bar για πισω οταν το εχεις αδειο
|
|
|
|
|
sotiris14
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 10:50 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Μάιος 2007, 10:49 Δημοσιεύσεις: 241 Τοποθεσία: athens
|
Manos έγραψε: Και νομιζω πως λεει 2.5 για μπροστα και 2.2 bar για πισω οταν το εχεις αδειο
σωστά
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 11:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Manos έγραψε: Και νομιζω πως λεει 2.5 για μπροστα και 2.2 bar για πισω οταν το εχεις αδειο
Για ποια διάσταση ελαστικών; Εμένα για τα 205/55/16 Michelin Energy λέει 2.4 και 2.1 το αυτοκόλλητο!
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 16:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
gr_diver έγραψε: Για ποια διάσταση ελαστικών; Εμένα για τα 205/55/16 Michelin Energy λέει 2.4 και 2.1 το αυτοκόλλητο!
Εγω λεω για 205/50/17.
Αν αλλαχτουν τα λαστοιχα τι πιεση θα πρεπει να βαζω?
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 19:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Συνήθως σε λάστιχα ίδιας διάστασης, η εργοστασιακή πίεση είναι πολύ κοντά στο σωστό. Τώρα λίγο πάνω ή κάτω ίσως χρειαστεί, γιατί διαφορετικά λάστιχα έχουν και διαφορετική σκληρότητα στα πλαϊνά μέρη.
Θα το δεις από το αποτύπωμα της σκόνης στο πέλμα. Οι αυλακώσεις γυρίζουν και λίγο στο πλαϊνό του ελαστικού. Πρέπει να πατάει μέχρι το σημείο της αλλαγής, που συνήθως υπάρχει και μια γραμμούλα (δες την εικόνα). Αν η σκόνη δεν φτάνει μέχρι την άκρη του πέλματος, ξεφουσκώνεις λίγο. Αν πάλι σκονίζεται και το τμήμα του πλαϊνού που έχει αυλακώσεις, τότε φουσκώνεις λίγο. Αλλαγές 2psi κάθε φορά, και θα βρεις το άριστο...
Δες την δεύτερη φωτό (το ίδιο λάστιχο, από μακριά) που το πλαινό είναι καθαρό και η σκόνη κόβεται μαχαίρι στο άκρο του πέλματος. Αυτό είναι ένα σωστά φουσκωμένο λάστιχο...
Αυτές τις φωτό τις τράβηξα σε χωματόδρομο. Επειδή η άμμος έχει κολλήσει στο πέλμα φαίνεται πολύ χαρακτηριστικά το "πάτημα". Η σκόνη της ασφάλτου δεν φαίνεται τόσο καθαρά, αλλά αν πας κοντά θα το δεις.
,
|
|
|
|
|
Thalis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Νοέμ 2007, 01:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 20:02 Δημοσιεύσεις: 56 Τοποθεσία: Gerakas
|
Παιδιά έχω 17ρα ζάντα σε vts και θέλει 2.4 μπροστά και 2.7 πίσω... ΕΛΕΟΣ!!!
_________________ Prowd owner of a Citroen C4 1.6 VTS!
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Νοέμ 2007, 14:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Καλα ολλα αυτα αλλα το λαστοιχο αυτο εχει προφιλ 80 και αλλο τοσο τακουνι και μπορεις ευκολα να το καταλαβεις. Θα προσπαθησω να το κανω οταν βαλω λαστοιχα.
Ευχαριστω παντως
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Νοέμ 2007, 16:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
70 για την ακρίβεια! (185/70R13)
Έλα μωρέ, εύκολο είναι, κοιτάς το αποτύπωμα να σταματάει στην κούρμπα... Σε όλα τα λάστιχα φαίνεται... Τα δικά μου (3 σετ, όχι στο C4) αλλά και στου πατέρα μου που φοράει 215/50/16 (άλλα 3 σετ) έτσι τα φούσκωσα όλα, και στο τέλος της ζωής τους όλα είχαν τελείως ομοιόμορφη φθορά.
|
|
|
|
|
STR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μαρ 2008, 10:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 17 Οκτ 2007, 08:50 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: LOCRIDA
|
Έχει ακούσει κανείς αντί για αέρα στα ελαστικά να βάζουν άζωτο!!!!!
_________________ C4 1.6 Coupe
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μαρ 2008, 13:06 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Ναι αλλά σε φορτηγά και λεωφορεία μόνο νομίζω.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|