Χωρίς να θέλω να διαφημίσω ή να δυσφημίσω κάποιον σας παραθέτω την επιστολή e-mail που έστειλα σε Χανιαδάκη και Citroen για τα προβλήματα που έχω, και την αντιμετώπιση που είχα, για να μαθουμε όλοι ποιός είναι τι, μπάς και μερικοί εξουσιοδοτημένοι αρχίσουν να φέρονται ώς υπέυθηνοι και σωστοί επαγγελματίες, και οι υπόλοιποι να συνεχίσουν απλά να μας σέβνονται ως πελάτες και να κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Κοινοποίηση: Citroen Hellas
Κοινοποίηση: Χανιαδάκης Α.Ε.
Δημοσίευση:
www.greekcitroenclub.gr
Αρ. πλαισίου VF7χχχχχχχχχχχχχχχχχ
Αρ. Κυκλοφορίας: χχχχχχχ
Ημερομηνία Α΄ κυκλοφορίας: 21/06/2007
Εντολή Εργασιών Χανιαδάκης Α.Ε: 08268
Θέμα: Έλεγχος 1500 χιλ., παρατηρήσεις και παράπονα.
Σήμερα, 20/08/2007 πήγα στο Εξ. Συνεργείο της Χανιαδάκης Α.Ε. απ΄όπου είχα αγοράσει το αυτοκίνητο μου, για τον Έλεγχο των 1500 χιλ. Στις παρατηρήσεις ανέφερα τα εξής:
1. Θόρυβος των αμορτισέρ σε οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος
2. Ενοχλητικό θόρυβο από το αμάξωμα πίσω
3. Ρετάρισμα στο ρελαντί ανεξαρτήτως της λειτουργίας ή όχι του A/C
4. Τρίξιμο στην πόρτα του οδηγού
Έπειτα από μία ώρα περίπου με κάλεσαν να παραλάβω το αυτοκίνητο, και μετά από ερώτηση μου για το τι έγινε όσον αφορά τις παρατηρήσεις μου, ο υπάλληλος με ενημέρωσε αδιάφορα ότι γρασάρισαν το αυτοκίνητο για τον θόρυβο, και ότι ο εγκέφαλος είχε καταγράψει μία μικρή βλάβη στο A/C η οποία δεν εμπνέει ανησυχία και με άφησαν να φύγω.
Δεν πρόλαβα να φύγω και στο επόμενο φανάρι ο κινητήρας είχε πάλι πρόβλημα στο ρελαντί. Όσον αφορά τους ενοχλητικούς θορύβους από το αμάξωμα ούτε λόγος! Παρόντες σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου από τα ίδια σημεία! Ας μην αναφέρω την απουσία βιβλίου σέρβις το οποίο δεν μου το έχουν δώσει ακόμα, με την απάντηση: «δεν μας τα έχει στείλει ακόμα η Citroen».
Φανερά εξοργισμένος από την αδιαφορία του συνεργείου της Ιεράς Οδού, πήγα κατευθείαν στην Ρουσσάκης Α.Ε. στην Μεσογείων 487, (αρ. εντολής εργασιών 07799) όπου τους ανέφερα τα προβλήματα και την «σοβαρή» αντιμετώπισής τους από την Χανιαδάκης Α.Ε. χωρίς να έχει αγοραστεί το αυτοκίνητο από αυτούς, πρόθυμα και ευγενικότατα, έβαλαν αμέσως το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, μου ανέφεραν το πρόβλημα με το A/C που είδαν και στον Χανιαδάκη, και άμεσα έκαναν τηλεφόρτιση στον εγκέφαλο, κένωση του A/C, και βέβαια εντόπισαν τους θορύβους που προέρχονται από τον πίσω προφυλακτήρα και θα αντιμετωπιστεί αργότερα, λόγω υποχρεώσεων μου, που δεν μου επέτρεπαν να παραμείνω άλλο στο συνεργείο (ας είναι καλά το συνεργείο της Χανιαδάκης Α.Ε. που μου ‘έφαγε’ σχεδόν μιάμιση ώρα για να μου το παραδώσουν όπως το παρέλαβαν). Εννοείτε πως έφυγα από την Ρουσσάκης Α.Ε. πλήρως ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση και τον σεβασμό που μου επεφύλαξαν, την λύση του προβλήματος του ρελαντί το οποίο δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί, και την άμεση εντόπιση των υπολοίπων.
Και όπως είναι λογικό αναρωτιέμαι, για ποιόν λόγο κύριοι της Χανιαδάκης Α.Ε. δυσφημίζεστε έτσι, και δεν σέβεστε τον πελάτη σας; Πόσο δύσκολο είναι να κάνετε σωστά και υπεύθυνα την δουλειά σας, αλλά άντυτου, εισπράττουμε για την προτίμηση που σας δείξαμε, τέτοια αντιμετώπιση;
Ελπίζοντας να μην πάνε στο κενό οι παρατηρήσεις μου, σας ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε αυτήν την επιστολή.