Σελίδα 1 από 1

Θόρυβος στο βεντιλατέρ εξαερισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 13:30
από gr_diver
Τις τελευταίες ημέρες έχει αρχίσει να κάνει έναν αναιπαίσθητο θόρυβο το βεντιλατέρ του εξαερισμού, σαν κάτι να ακουμπάει τις ακτίνες του όπως γυρίζει (ένα ήσυχο αλλά γρήγορο τικ-τικ-τικ). Πέρασα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι θα πήρε κανένα σκουπιδάκι (!), και ίσως θέλει καθάρισμα, αλλά μπορούν μόνο από βδομάδα.

Επειδή για σκουπιδάκι και καθάρισμα δεν θα περάσει εγγύηση και θα χρεωθώ μάλλον την εργασία, ξέρει κανείς πως αποκτάται πρόσβαση στον ανεμιστήρα; Το ακούω μέσα στο ταμπλώ στη μεριά του οδηγού, περίπου στην ευθεία της μπαταρίας. Μάλλον πρέπει να βγεί το μονοκόμματο πλαστικό κάτω από το παρ-πριζ, ίσως και η μπαταρία, αλλά είπα να ρωτήσω πριν αρχίσω να ξηλώνω στην τύχη! :tong:

Ευχαριστώ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 16:32
από andymourtz
Εχω την εντύπωση,για να μην πω την σιγουριά,ότι οείλουν να σου φτιάξουν το όποιο πρόβλημα έχεις και να μην πληρώσεις τίποτα.Το μόνο που πληρώνεις είναι τα προγραμματισμένα service,Να κόψουν τον κώ.. να το φτίαξουν.Άκου σκουπιδάκι :ysteric :ysteric
Μ@λ@κίες ο μηχανισμός όλος πάσχει στα γαλλάκια μας.Ήθελα να 'ξερα από την τσέπη τους τα βάζουν τα αντα/κα της εγγύησης???? :mad

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 16:40
από `GiAnNiS`
Όχι αλλά βάζει τα λευτά του μάστορα που ασχολείται για να περάσει κάτι για το οποίο δεν θα πάρει λευτά οπότε... :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 16:50
από gr_diver
Ναι βρε παιδιά, η εγγύηση καλύπτει ανταλλακτικά και εργασία σε περίπτωση σφάλματος υλικού. Τώρα αν όντως έχει πάρει κανένα σκουπίδι δεν πρόκειται να περάσει εγγύηση η εργασία. Θα χρεωθούν εργατοώρες κανονικά, εφ' όσον ο μηχανισμός ο ίδιος δεν έχει πρόβλημα...

Δηλαδή αν πατούσα καρφί και πήγαινα να μου φτιάξουν το λάστιχο, δεν θα έπαιρναν λεφτά; Το ίδιο πράγμα είναι...

Στο θέμα μας όμως! Πως το πλησιάζουμε το ρημαδομοτεράκι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 16:59
από andymourtz
Στον π.... σου αν ο μάστορας κάνει δουλειά κ δεν πληρωθεί η εργατοώρα του.Γι αυτό είναι η εγγύηση.Γνώμη μου?μην αγγίζεις τίποτα και να κόψουν το λαιμό τους να το φτίαξουν.Στο τέλος αμα δεν καταφέρεις τίποτα θα σου πούν ότι το χάλασες κιόλας :schraeg :schraeg
Για το εκάστωτε καρφί που πάτησες στο λάστιχο δεν είναι υπεύθυνη η εταιρία.Για το εάν το ανταλ/κό χάλασε ειναι,και οφείλουν να το φτιάξουν ΔΩΡΕΑΝ :rtfm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 17:15
από KarlBarks
ε ναι ρε παιδια το παει να πει μπήκε σκουπιδάκι


για χαζη δικαιολογία μου ακούγεται σαν αυτές που λένε με την βενζίνη .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 20:06
από agiorgitis
Μήπως εχει λασκάρει καμια βίδα; (Όχι του μηχανικού, του βεντιλατέρ εννοώ)
Γιατί το ίδιο μου ελεγε ενας φίλος που είχε xsara. Οτι κάπου μέσα στον ανεμιστήρα είχε λασκάρει μια μικρή βιδούλα και απο εκεί προερχόταν ο θόρυβος...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 00:16
από gr_diver
agiorgitis έγραψε:
Μήπως εχει λασκάρει καμια βίδα; (Όχι του μηχανικού, του βεντιλατέρ εννοώ)
Γιατί το ίδιο μου ελεγε ενας φίλος που είχε xsara. Οτι κάπου μέσα στον ανεμιστήρα είχε λασκάρει μια μικρή βιδούλα και απο εκεί προερχόταν ο θόρυβος...


Και για κανένα τέτοιο θεματάκι θα ήθελα να δω. Γενικά πιστεύω ότι είναι κάτι απλό, και γι' αυτό, αν είναι εύκολη η πρόσβαση, θα ήθελα να το δω πρώτα μόνος μου. Αλλά αν πρέπει να βγάλω το πλαστικό κάτω από το παρ-πριζ (μαζί με υαλοκαθαριστήρες κλπ), αν πρέπει να βγεί και η μπαταρία με το κουτί της και άλλα τέτοια θα το αφήσω για αντιπροσωπεία....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 14:21
από gr_diver
Σήμερα ανακάλυψα κάτι που ίσως έχει σχέση με τον θόρυβο, που σπάνια πλέον ακούγεται, έχει σχεδόν χαθεί.

Έβγαλα το φίλτρο αέρα για να το αλλάξω, και τι να δω; Το παλιό είχε μπει στραβά από το εργοστάσιο, είχε τσαλακωθεί, και άφηνε ένα κενό που χωρούσε ολόκληρο αναπτηράκι Bic να περάσει. Κάποιος βαριόταν στην γραμμή παραγωγής :spank: :spank: . Δεν τσαλακώθηκε βγαίνοντας, ήταν έτσι τόσο καιρό, φαίνεται και από το αποτύπωμα της σκόνης. :rant . Οπότε μάλλον κανένα σκουπιδάκι ήταν που έκανε το θόρυβο, που σιγά σιγά διαλύθηκε.

Τελικά το άλλαξα με καινούριο με άνθρακα. Πάντως πακέτο η αλλαγή, τουλάχιστον όπως είναι το μηχανοτάσιο στα 1.4. Έκανα 10 λεπτά μόνο για να βγάλω το ηχομονωτικό, και άλλο ένα τέταρτο να το ξαναβάλω, προσπαθώντας να μην του κάνω ζημιά. Πολύ στρίμωγμα! Και το ρημαδοκαπάκι, δεν έβγαινε με τίποτα! Πραγματικά λυπήθηκα τα τσιράκια στις αντιπροσωπείες που ασχολούνται με αυτά, και τα κάνουν καθημερινά.

Εικόνα, Εικόνα, Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 15:02
από `GiAnNiS`
gr_diver έγραψε:
Πραγματικά λυπήθηκα τα τσιράκια στις αντιπροσωπείες που ασχολούνται με αυτά, και τα κάνουν καθημερινά.
Γι αυτο ακριβως δεν ειναι για λυπηση :cop

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 15:06
από KarlBarks
ε τα τσιρακια δεν ασχολουνται και τοσο πολυ


περνουν μια πενσα τραβανε τα κλιπσακια

βγαζουν το μονωτικο


τραβανε ται το καπακι και τελος .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 15:55
από gr_diver
Κι άμα σκιστεί και λίγο η τσόχα, ή σπάσει κανένα δοντάκι στο καπάκι, στα @@ τους!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 01:17
από makmak
Oχι μονο στα @@ τους αλλα και στο μ@@ τους,εμενα μου το αφησαν σκισμενο το μονωτικο μετα την αλλαγη του φιλτρου και το νερο απο το τζαμι επεφτε πανο στον κινητηρα.Περιμενα 1 μηνα να ερθει απο γαλλια και ηθελαν να μου το χρεωσουν και τα δυο κομματια.
Τσεκαρετε παντος που πανε τα νερα σε βροχη!!!