Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 03:13 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΩ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 20:00 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας τσακαλια!!!εχω τοC4 VTS 1.6 και τρεμει το τιμονι οταν φρεναρω μετα τα 120χλμ.την πρωτη φορα στην CITROEN μου ειπαν οτι εχει στραβους δισκους και μου τους αλλαξαν στην εγγυηση...πιστεψα οτι λυθηκε το προβλημα ωσπου μου το ξανα παρουσιασε το προβλημα.μου ξανα ειπαν το ιδιο οτι στραβωσαν παλι οι δισκοι και θελουν αλλαγη αλλα δεν ειναι στην εγγυηση!!!ειπα να μην τους αλλαξω και τους πηγα εξω και τους εστειλα σε τορνο.τελικα οι δισκοπλακες δεν ειχαν τιποτα!!!ο μηχανικος μου αλλαξε και τα τακακια και λυθηκε το προβλημα για 4500 χλμ.τωρα σαν να καταλαβαινω παλι το τρεμουλο στο τιμονι και στην CITROEN κι εξω μου ειπαν οτι δεν ειναι δαγκανες.SORRY για το πρηξιμο αλλα αν εχει τυχει σε κανεναν η ξερει τι συμβαινει ας με βοηθησει να το λυσω!!!ειναι το μονο που μου εχει βγαλει το αμαξι εδω και 30000χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Μάιος 2007, 15:57
Δημοσιεύσεις: 279
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εμενα οταν εκανε ενα τρεμουλο στο φρεναρισμα (δεν το καταλαβενα στο τιμονι αλλα καταλαβενα κατι να τρεμει απο δεξια) ηταν το ακρομπαρο. Αυτο το προβλημα πρεπει να το ειχε απο την αρχη γιατι μετα την αλλαγη στματισε να κοπαναει το εμπρος δεξι αμορτισερ (ακανε εναν θορυβο λιγο παραπανω) οταν επεφτα σε λακουβα , αλλα το τρεμουλο αρχησε στα 50000 χιλ περιπου.

_________________
COUPE 1.6 VTR PACK

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:31 
Άβαταρ μέλους
Στη δικη μου περιπτωση κατα το φρεναρισμα μετα τα 120 το τιμονι ετρεμε ελαφρως καθως ομως και στην επιταχυνση μετα τα 140. Τελικα ηταν ζυγοσταθμιση τα λαστιχα τα μπροστινα σε συνεργειο εκτος Citroen και μου ειπαν οτι ειχε γινει λαθος τοποθετηση απο το εργοστασιο :rtfm :rtfm :rtfm :spank: :spank:
Eιδικα το ενα δεν ερχοταν με τπτ του πηρε 1 ωρα για να το φερει στα ισια του και να μην εχει αποκλιση.

C ya :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Μάιος 2007, 15:57
Δημοσιεύσεις: 279
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Angeloz έγραψε:
Στη δικη μου περιπτωση κατα το φρεναρισμα μετα τα 120 το τιμονι ετρεμε ελαφρως καθως ομως και στην επιταχυνση μετα τα 140. Τελικα ηταν ζυγοσταθμιση τα λαστιχα τα μπροστινα σε συνεργειο εκτος Citroen και μου ειπαν οτι ειχε γινει λαθος τοποθετηση απο το εργοστασιο :rtfm :rtfm :rtfm :spank: :spank:
Eιδικα το ενα δεν ερχοταν με τπτ του πηρε 1 ωρα για να το φερει στα ισια του και να μην εχει αποκλιση.

C ya :iconcool


Καλα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο γιατι και εγω ειχα καποτε τρεμουλο στο τιμονι μετα τα 120 (δεν θυμαμε στο φρεναρισμα) αλλα δεν εκανε ουτε 5 λεπτα να το φτιαξει (ζυγοσταθμιση). Το ειχα παθει επιδει ειχα οργωσει κατι χωραφια (σε χοματοδρομο με πολυ λασπι και ανοιχα χαντακια )

_________________
COUPE 1.6 VTR PACK

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΩ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2008, 22:44 
Άβαταρ μέλους
JONNYS έγραψε:
Γεια σας τσακαλια!!!εχω τοC4 VTS 1.6 και τρεμει το τιμονι οταν φρεναρω μετα τα 120χλμ.την πρωτη φορα στην CITROEN μου ειπαν οτι εχει στραβους δισκους και μου τους αλλαξαν στην εγγυηση...πιστεψα οτι λυθηκε το προβλημα ωσπου μου το ξανα παρουσιασε το προβλημα.μου ξανα ειπαν το ιδιο οτι στραβωσαν παλι οι δισκοι και θελουν αλλαγη αλλα δεν ειναι στην εγγυηση!!!ειπα να μην τους αλλαξω και τους πηγα εξω και τους εστειλα σε τορνο.τελικα οι δισκοπλακες δεν ειχαν τιποτα!!!ο μηχανικος μου αλλαξε και τα τακακια και λυθηκε το προβλημα για 4500 χλμ.τωρα σαν να καταλαβαινω παλι το τρεμουλο στο τιμονι και στην CITROEN κι εξω μου ειπαν οτι δεν ειναι δαγκανες.SORRY για το πρηξιμο αλλα αν εχει τυχει σε κανεναν η ξερει τι συμβαινει ας με βοηθησει να το λυσω!!!ειναι το μονο που μου εχει βγαλει το αμαξι εδω και 30000χλμ




ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ! ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ JOHNNY ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΗΔΗ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 4-5000 ΧΛΜ ΟΠΟΤΕ 'ΤΟΝ ΚΟΒΩ' ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!! ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ 20000ΧΛΜ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!! ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΦΘΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ? ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ!! ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟ 'ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ' ΕΙΝΑΙ ΤΟ C4 ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΟΠΟΙΑ ΦΘΟΡΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ,ΦΕΡΝΕΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ?? ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ!! ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2008, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
TheViper
θα σε παρακαλουσα να μην γραφεις με Κεφαλαια γραμματα, διοτι ειναι σα να φωναζεις.....που μαλλον το κανεις με αυτο που αντιμετωπιζεις ;)

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 15:17 
Άβαταρ μέλους
panc4 έγραψε:
TheViper
θα σε παρακαλουσα να μην γραφεις με Κεφαλαια γραμματα, διοτι ειναι σα να φωναζεις.....που μαλλον το κανεις με αυτο που αντιμετωπιζεις ;)



Εχεις δικιο! Ξεχαστηκα για τα κεφαλαια! Οχι δε φωναζω..προς Θεου...Γνωμη ζηταω ή αν εχει κανενας καμια ιδεα ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Κοιτα, κι εγω αλλαξα δισκους και τακακια στην εγγυηση γυρω στα 25.000 κμ για το τρεμουλο κατα το φρεναρισμα.
Ολα καλα στην αρχη και μετα απο περιπου 10-15.000κμ παλι τα ιδια.
Απο τοτε το εχω αφησει ετσι και θα πειραματιστω με αλλα τακακια ή στην τελικη, με αλλους δισκους.

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αποκλείεται η περίπτωση να υπάρχει πρόβλημα στην κατανομή πέδησης? Δλδ η μια δαγκάνα να πιάνει λιγότερο απο την αλλη!

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε τοτε νομίζω οτι θα υπερστρεφε δεν θα ετρεμε το τιμόνι

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
souledge έγραψε:
Αποκλείεται η περίπτωση να υπάρχει πρόβλημα στην κατανομή πέδησης? Δλδ η μια δαγκάνα να πιάνει λιγότερο απο την αλλη!


Όπως είπε και ο Σπύρος, αν ήταν κολλημένη δαγκάνα το αυτοκίνητο θα "τραβούσε" (έστριβε) κατά το φρενάρισμα. Αν κάποια ήταν κολλημένη κλειστή (να πιάνει) θα τραβούσε προς την κολλημένη. Αν κάποια ήταν κολλημένη ανοιχτή θα τραβούσε προς την καλή δαγκάνα (αυτή που δουλεύει κανονικά)... Πάντα στρίβει προς τα εκεί που υπάρχει περισσότερη τριβή (άρα και περισσότερη επιβράδυνση).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Ναι αλλα με ABS (για να μην μπλοκαρει) και ESP (για να μην υποστρεφει)....ισως να μην ενοιωθες οτι καποια δαγκανα ειναι κολλημενη και το αυτοκινητο κατα την πεδηδη να συμπεριφερεται φυσιολογικα.
Λεω τωρα.....μια εκδοχη.

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Τιμόνι c2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
εντονος ηχος οταν στριβω το τιμονι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Δερμα στο τιμονι
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: ManosC2
Απαντήσεις: 13
Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια