Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dimitris3
|
Θέμα δημοσίευσης: Ανεξιχνίαστο πρόβλημα...ίσως δισκος - συμπλέκτης.. Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:30 |
|
|
Τις τελευταίες μέρες ένα καινουργιο προβλημα εκανε την εμφανιση του ..έτσι για να μη χαλαρώσουμε ποτε
Θέλωντας να κάνω προσπέραση και πατώντας το γκάζι αρκετα παρατήρησα τις στροφές του κινητήρα να ανεβαίνουν (περιπου +1000) χωρίς το αμάξι να επιταχύνει...μετά απο 1 sec το αμάξι επιταχυνε κανονικά..
ωραία λέω δίσκος...την που...σαμε.. Σιγά ομως μην είταν τοσο απλό...!!
1. Δεν το κάνει πάντα...
2. το πηγα στην αντιπροσωπία οπου το τεσταραν μπροστά μου και δεν έκανε τιποτα..(με εβγαλε μα..κα)
3. Το C4 έχει 44000 σε 1.5 χρόνο (τα περισσότερα σε εθνική) και όπως μου είπε και ο μηχανικός είναι πολυ νωρις για κατι τετοιο..
4. Δεν οδηγώ σαν καγκουρας με το ποδι στον συμπλέκτη
5. ανεβάζει μονο περιπου 1000-1500 στροφες όταν πατήσω τερμα γκαζι(προσπέραση),- σε ένα παλιο φιατ πουντο οι στροφες πήγαιναν στο ύψη όταν μου είχε παρουσιαστει δίσκος,-όταν ανεβάζω στροφέσ χαλαρα δεν κάνει τιποτα
Μπορεί να βοηθήσει κανεις....??
|
|
|
|
|
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2007, 17:06 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
Δοκίμασε λίγο να ανεβάσεις τα οκτάνια με 100αρα βενζίνη από αλλο πρατήριο από αυτό που συνήθως βάζεις , προκειμένου να αποκλήσεις το κρέμασμα να είναι από φτωχό καύσιμο... Το επαθα πρόσφατα και το αυτοκίνητο κόμπιαζε στις επιταχύνσεις , σαν να έχει lag.
_________________ c4 1.6 vtr pack και original αεροτομή
|
|
|
|
|
dimitris3
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 19:43 |
|
|
antonisk7 έγραψε: Δοκίμασε λίγο να ανεβάσεις τα οκτάνια με 100αρα βενζίνη από αλλο πρατήριο από αυτό που συνήθως βάζεις , προκειμένου να αποκλήσεις το κρέμασμα να είναι από φτωχό καύσιμο... Το επαθα πρόσφατα και το αυτοκίνητο κόμπιαζε στις επιταχύνσεις , σαν να έχει lag.
Την πρωτη φορά που το παρουσιάσε το ρεζερβουαρ ήταν γεμισμενο με ΒΡ 100
ενω μονίμως βαζω ΒΡ απλή από συγκεκριμενο πρατηριο..
|
|
|
|
|
vasim
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 21:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:02 Δημοσιεύσεις: 101 Τοποθεσία: Athens
|
sof έγραψε: vasim "Και το σημαντικότερο, μυρίζει καμένο"
και εμενα μου μυριζει καμμενο. τι να ειναι αυτο ρε παιδια?
τι μυρωδιά καμένου έχει; εμένα μοιάζει σαν δίσκου μυρωδιά, όχι π.χ σαν καμένου λαδιού..
_________________
|
|
|
|
|
sof
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 10:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 05 Ιαν 2007, 10:47 Δημοσιεύσεις: 232 Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
|
επειδη και εγω πηγα σημερα συνεργειο (μολις τελειωσα) το ανεφερα και μου ειπαν οτι μυριζουν τα καυσαερια . στα αλλα αυτοκινητα γιατι δεν μυριζουν ετσι?
_________________
ΛΑΜΙΑ BY NIGHT
|
|
|
|
|
vagosvtr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 11:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49 Δημοσιεύσεις: 1175 Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
|
vasim έγραψε: εμένα φίλε μου το κάνει με χαμηλές στροφές και στη συνέχεια σβήνει..
Δεν έχω πρόβλημα επιτάχυνσης, το αμάξι λειτουργεί κανονικά,σβήνει όμως όταν από όπισθεν βάλω νεκρά, και από πρώτη βάλω νεκρά. Επίσης κρύο παίρνει δύκολα μπροστά (θερμοκρασία αέρα -1 οC) Και το σημαντικότερο, μυρίζει καμένο!!!!!!!!
Θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις το συντομότεο δυνατό! Σε καμία περίπτωση το αμάξι σου δεν λειτουργεί κανονικά φίλε vasim !!!!
_________________
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!
|
|
|
|
|
vasim
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 11:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:02 Δημοσιεύσεις: 101 Τοποθεσία: Athens
|
vagosvtr έγραψε: vasim έγραψε: εμένα φίλε μου το κάνει με χαμηλές στροφές και στη συνέχεια σβήνει..
Δεν έχω πρόβλημα επιτάχυνσης, το αμάξι λειτουργεί κανονικά,σβήνει όμως όταν από όπισθεν βάλω νεκρά, και από πρώτη βάλω νεκρά. Επίσης κρύο παίρνει δύκολα μπροστά (θερμοκρασία αέρα -1 οC) Και το σημαντικότερο, μυρίζει καμένο!!!!!!!! Θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις το συντομότεο δυνατό! Σε καμία περίπτωση το αμάξι σου δεν λειτουργεί κανονικά φίλε vasim !!!!
Ευχαριστών παιδιά για τις συμβουλές και την συμπαράσταση. Παρολαυτα φοβάμαι ότι θα βρεθέι πρόβλημα σε δίσκο και θα μου πουν για αλλαγή εκτος εγγυήσης σε ΄'ενα αυτοκίνητο που μόνο ότι ταλαιπωρείται δε μπορείς να πεις...
Πολύ το φοβάμαι και θα τσακωθώ άσχημα...
_________________
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 19:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
γενικά αυτό που έχω δεί από πολλά πόστς είναι πως στα καινούρια citroen μοντέλα περνάνε εύκολα τα καυσαέρια μέσα και μυρίζουν . Εμένα από τον 1ο μήνα παρατήρησα(έχω c2) ότι μύριζε καυσαέριο μέσα όταν επιτάχυνα πολύ......στον πρώτο έλεγχο μου το επιβεβαίωσαν .
Τώρα για αυτό το πρόβλημα που λέει ο dimitris3 .....φίλε δημήτρη μπορείς να το ελέγξεις και μόνος σου αν ετοιμάζεται το αμάξι για δίσκο . Με τον κινητήρα στο ρελαντί, όταν είσαι σε στάση, πάτα συμπλέκτη , βάλε 3η και άρχισε να αφήνεις σιγά σιγά συμπλέκτη(σαν να ετοιμάζεσαι να ξεκινήσεις) χωρίς όμως να πατάς γκάζι . Λίγο πριν είναι έτοιμο το αυτοκίνητο να σβήσει αν ανεβάζει στροφές τότε σημαίνει ότι ο δίσκος δεν είναι και στα πολύ καλά του
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|