Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 19 Μαρ 2024, 06:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιαν 2008, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
προσοχη με το σθγκερημενο θεμα.εινε ενα προβλημα αρκετα παλιο και εχει βασανισει και ταλεπορισει αρκετους κατοχους 206,307,106.συνιθως και 99% το προβλημα εινε στις επαφες της καλοδιοσης το φισακι που εινε στο κενντρο ητε πιανει αλλατα ητε φευγει απο την θεση του.στην peygeot εινε πολη γνοστο το θεμα βεβεα εινε να εχεις μηχανικο με φηλοτιμο και να σου χρεοσει 15 ευρω για επισκευη και οχι 80 για αλαγη!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιαν 2008, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
O map sensor κοστιζει 45 ευρω (Βοsch εμποριου).
Συνηθως καταστρεφετε απο τις αναθυμιασεις λαδιου και ειναι πολυ συχνο.(περιπου καθε 50000)
Αν θελετε να κρατεισει παραπανω και γενικα αν στροφαρετε το μοτερ πετεχτε απο την εισαγωγη τις αναθυμιασεις.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:02
Δημοσιεύσεις: 101
Τοποθεσία: Athens
Παιδιά sorry για την αργοπορημένη απάντηση αλλά απείχα από τα pc λόγω άλλων εργασιών.

Μου άλλαξαν μια βαλβίδα (αέρος μου είπαν - εγγύηση).
Όσον αφορά τη μυρωδιά έχει σταματήσει. Κατά τους μηχανικούς (και ξέρω ότι δε μου λένε @@ριες) ήταν λόγω των χαμηλών στροφών που πολλές φορές κινώ το αμάξι (οδήγηση αλα ταρίφ) ενδέχεται άκαυτη βενζίνη να περνάει στον καταλύτη. Αυτή με κάποιο ζόρισμα καίγεται με αποτέλεσμα την άσχμμη μυρωδιά.

Ελέγχθηκε το αμάζι για δίσκο - πλατό κλπ και δεν παρουσιάζει τίποτα.
P.S. Κάτι παίζ4ει με το μάιναλο.. Και εγώ εκεί το έπαθα...

_________________
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
BlackMan έγραψε:
άλλη μία ένδειξη για αυτό το πρόβλημα είναι στην προσπάθεια εκκίνησης του κινητήρα στην αρχή, όπου και πολύ κρύο έχει και υψηλή υγρασία, όπου το αυτοκίνητο ζορίζεται να πάρει μπρος.

Αυτό έχει αρχίσει να μου το κάνει κι εμένα. Πάω να το βάλω μπροστά και ο κινητήρας σβήνει.

Βέβαια δεν μου το κάνει μόνο όταν κάνει κρύο έξω. Ακόμα και στις 12 το μεσημέρι να το βάλω μπροστά (για πρώτη φορά τη συγκεκριμένη μέρα) μπορεί να μην πάρει.


ΥΓ: Για τους παλιούς: κάνει όπως ακριβώς πρίν την αναβάθμιση του BSI, που έλυνε το πρόβλημα της εκκίνησης.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΣΒΗΣΙΜΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 20:03 
Άβαταρ μέλους
Παιδια για σας και εμενα μου κανει κατι περιεργα οπως:
1) δισκολεύεται στην εκκίνηση αλλα οχι παντα.
2) δεν κρατουσε ρελαντι σε συνθήκες αρκετού κρύου.

τι μπορει να ειναι? τι λέτε οτι μπορω να κάνω? ΑΑΑ ξέχασα να σας πω οτι είμαι εκτός εγγύησης....... :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Άσε να σου αδειάσει το ρεζερβουάρ και βάλε 100αρα βενζίνη.

Τότε που μου το είχε παρουσιάσει είχα βάλει ΕΚΟ 95άρα και όχι 100άρα.
Στο επόμενο γέμισμα έβαλα ΕΚΟ 100 και όλα είναι μια χαρά ;)

Προφανώς η 95 ήταν ...πειραγμένη :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΣΒΗΣΙΜΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 00:02 
Άβαταρ μέλους
100αρα βαζω φιλε μου εδω και 2 μηνες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μαρ 2008, 21:05 
Άβαταρ μέλους
Για σας παιδια ειμαι καινουργιος στο site σας και θα ηθελα και εγω καποιες συμβουλες,εχω το 1.6 vtr pack coupe.Μου εχει βγαλει αρκετα προβληματα,τωρα τελευταια μετα απο ταξιδι μολις σταματησω η κατα την ωρα της κινησης αλλαζωντας ταχυτητα δηλαδη στο κενο μου σβηνει ο κινητηρας και μετα αφου βαλω μπροστα δεν κραταει ρελαντι,(αναψε η ενδειξη depolution system fault),πηγα στην αντιπροσωπεια και μου λενε πεταλουδα ελαττωματικη και σαλταρα παλι αλλα 300 ευρω,αν γνωριζεται κατι γι'αυτο το θεμα σας παρακαλω δωστε μου μια απαντηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 11:50 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα. Σε μεγάλο υψόμετρο, ο κινητήρας σβήνει όταν οι στροφές πέφτουν στο ρελαντί το κινητήρας σβήνει, χωρίς να κλωτσάει ή οτιδήποτε άλλο.

Στην αντιπροσωπεία της Καλαμάτας, το LEXIA έδειξε πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας του άερα και όχι της πίεσης. Το είδα μπροστά μου το τεστ.

Η αλλαγή αυτού λέει πονάει...

Πάντως αυτό που μου έκαναν σε πρώτη φάση είναι να μου ξαναφορτώσουν το λογισμικό του εγκεφάλου, μέσω ιντερνετ λέει!!!

για να δούμε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 07 Μάιος 2007, 19:52
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εγώ σε ταξίδι μου το χειμώνα στην Αυστρια δεν ειχα κανένα προβλημα με το αυτοκίνητο. Ούτε με το κρύο ούτε με το υψομετρο. Κανένα κομπιασμα ακόμα και όταν ξεκίνησα ενα πρωινο με θερμοκαρία -12. Το δικό μου είναι 1.6. Μήπως ειναι προβλημα στα 1.4 η το εχουν κι άλλοι με 1.6?

_________________
C4 coupe 1.6 VTRS Red Lucifer


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιουν 2008, 10:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Χριστούγεννα στα 3-5 Πηγάδια (Νάουσα) δεν είχα κανένα πρόβλημα. (1.4 vtrs)

O Δαραβίγκος είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα με το 1.6 VTS του αλλά το έλυσε (δε ξέρω πώς...) Αντρέα, τα φώτα σου please;;;
http://www.youtube.com/watch?v=EJtPGqJmii8

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Το C4 σβηνει στα ψηλα 1000 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ μολις βαζω νεκρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Οκτ 2008, 23:00 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα παιδια εχω παραξενο Προβλημα , το παθαινω σε ποσοστο 95% μονο σε υψομετρο ανω των 1000 μετρων!αληθεια!!δε ξερω πως γινεται!αισθητηρας πιεσης ατμοσφαιρας (map sensor) εχει αλλαχτει 1 φορες και δεν γινεται τιποτα!στα χαμηλα υψομετρα πολυ λιγεσ φορες μου το εχει κανει..

μιλαμε την εχω ψωνισει ,παω στο servis Γιαννιρης θεσσαλονικης ,και μου λενε οτι ολα ειναι οκ αλλα το C4 σβηνει στα ψηλα μονιμα, σταματισα πια να κανω ταξιδια σε μερη με πολυ υψομετρο μιλαμε σχετη καταντια, δεν χερω τι να κανω,

εχω αλλαξει τον λ ,map sensor,checup εγκεφαλου οκ ,φιλτρα λαδιου ,μπουζι,φιλτρα βενζινης, πεταλουδα οκ, αλλα τιποτα παιδια ,το προβλημα ,το κανει.... : -?
τι αλλο να το κανω?
ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 07:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Μάλλον έχει υψοφοβία το αυτοκίνητό σου... Δεν εξηγείτε αλλιώς!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 20:53 
Άβαταρ μέλους
ασε φιλαρακι μην σου τυχει ειναι :mad ,και να ημουν μονο εγω καλα θα ηταν, ειμαι εγω και σχεδον ολο το φορουμ :s


Τελευταία επεξεργασία από aetosk και Τετ 22 Οκτ 2008, 21:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Εμένα μου δημιουργεί το πρωί πριν ζεσταθεί μπερδέματα και πέφτουν οι στροφές. Καμιά φορά ακούγεται και ένα πάφ. Αν δεν ανεβάσει την πρώτη παυλίτσα στην ένδειξη θερμοκρασίας μουλαρώνει. Άλλαξα τον αισθητήρα λ αλλά τίποτα.

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 50 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen C4 (7/11) ρεκτιφιε κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Τηλεμαχος85
Απαντήσεις: 14
Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 29
ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: malama1967
Απαντήσεις: 8
Aλλαγή κινητήρα σε c4 1400cc και 1600cc
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron