Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 30 Οκτ 2020, 17:45 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ερωτηση για το πισω μπεκ του υαλοκαθαριστηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Οκτ 2007, 16:41
Δημοσιεύσεις: 148
Τοποθεσία: FLORINA
Καλημέρα φίλοι μου , θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικο να έχει τοσο μικρή ροη το πίσω μπεκ , το νερο δεν φτάνει ούτε στο μισό του τζαμιού με αποτέλεσμα να μην είναι αρκετό το νερό για να καθαρισει καλά το τζάμι. Βασικά δεν βγαίνει με πίεση όπως τα μπροστινα μπεκ , να πάω να το κοιτάξω ή ετσι ειναι σε όλους ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κι εγώ είμαι δυσαρεστημένος με το πίσω μπεκ, γιατί δεν ψεκάζει όπως τα μπροστινά. Εν αντιθέση "κατουράει" σε ένα συγκεκριμένο σημείο, και μόνο όσο νερό παρασύρει ο υαλοκαθαριστήρας φτάνει στο άλλο άκρο του τζαμιού.

Και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας πάντως δεν είναι πολύ καλός. Δεν έχει αρκετή τάση (πίεση) για να καθαρίσει το τζάμι, πάντα σε κάποιο σημείο θα πασαλείψει τη λάσπη. Ακόμα κι αν είναι πεντακάθαρη η λεπίδα του... Μάλλον επειδή είναι μικρούλης...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Μάιος 2007, 15:57
Δημοσιεύσεις: 274
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ετσι ειναι και στο δικο μου . Δεν εχει πίεση πολύ αλλα ειναι ερκετη πιστευω για να καθαρισει αφου ετσι και αλλιως και να ψυχαλισει δεν βρεχετε ευκολα το τζαμι (μαλλον λογο της αεροτομης[μικρης-μεγαλης])

_________________
COUPE 1.6 VTR PACK

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 23:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εμένα στις ταχύτητες, όταν βρέχει, επειδή στροβιλίζεται ο αέρας πολύ πίσω από την ουρά, το πίσω τζάμι λερώνεται αρκετά, σχεδόν όσο το μπροστινό... Και τότε είναι λίγο κουραστικό που δεν καθαρίζει πολύ καλά...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
στο 5πορτο δεν εχω τετοιο φαινόμενο

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
η συζητηση αφορα το κουπε. ;)

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
gr_diver έγραψε:
Κι εγώ είμαι δυσαρεστημένος με το πίσω μπεκ, γιατί δεν ψεκάζει όπως τα μπροστινά. Εν αντιθέση "κατουράει" σε ένα συγκεκριμένο σημείο, και μόνο όσο νερό παρασύρει ο υαλοκαθαριστήρας φτάνει στο άλλο άκρο του τζαμιού.

Και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας πάντως δεν είναι πολύ καλός. Δεν έχει αρκετή τάση (πίεση) για να καθαρίσει το τζάμι, πάντα σε κάποιο σημείο θα πασαλείψει τη λάσπη. Ακόμα κι αν είναι πεντακάθαρη η λεπίδα του... Μάλλον επειδή είναι μικρούλης...



Παντως και στο 5πορτο, το νερο βγαινει στα αριστερα του μεσου του τζαμιου με μεγαλη ταχυτητα/πιεση, με αποτελεσμα, τα 3/4 να καταληγουν στον δρομο (καθως ο υαλοκαθαριστηρας δεν προλαβαινει να τα "χρησιμοποιησει") και το υπολοιπο 1/4 να διαμοιραζεται σε ολοκληρο το τζαμι.

:spank:

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1830
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
KarlBarks: Όσο πιο κατακόρυφη είναι πίσω επιφάνεια ενός οχήματος, τόσο μεγαλύτερη υποπίεση (vacuum) δημιουργείται πίσω τους κατά την κίνηση, ιδιαίτερα δε στις υψηλές ταχύτητες. Έτσι, τα σταγονίδια που πέρασαν σύριζα από τα πλαινά και το πάνω μέρος του οχήματος, παρασύρονται προς τα εμπρός όταν πλέον βρεθούν πίσω από το αυτοκίνητο. Το εξαιρετικά μικρό βάρος τους, που τους προσδίδει αντίστοιχα μικρή αδράνεια, τα κάνει να αλλάξουν φορά κίνησης ταχύτατα, και ένας μέρος τους επιταχύνεται ακόμα και σε ταχύτητες γρηγορότερες από αυτήν του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα: λερωμένο πίσω τζάμι.

Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ορατό στα τετραγωνισμένα αυτοκίνητα. Τα Hyundai Atos για παράδειγμα, που είναι πίσω σαν κουτιά. Αν τα παρατηρήσεις μετά από βροχή, το πίσω μέρος γίνεται χάλια, από πάνω μέχρι κάτω.

Στα 5πορτα C4, η κλίση του πίσω τζαμιού διεκολύνει τον αέρα που έρχεται κατά μήκος της οροφής να πληρώσει το κενό, κάνοντας πιο ομαλή την ροή στο πίσω μέρος. Γι' αυτό το τζάμι στα 5 πορτα δεν λερώνεται τόσο πολύ... ;)

YpΝοs: Σκέψου εμάς τους "καημένους" με το μπεκάκι να προσπαθεί να στείλει το νερό σχεδόν κατακόρυφα προς τα πάνω, από μια αντλία που βρίσκεται 3,5 μέτρα πιο μπροστά!


Τελευταία επεξεργασία από gr_diver και Κυρ 06 Ιαν 2008, 23:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Μάιος 2007, 15:57
Δημοσιεύσεις: 274
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εγω παντος δε θυμαμε να μου εχει δημιουργησει προβλημα ορατοτητας ανα και περισοτερο για πισω βλεπω απο το πανω τζαμι και οχι απο το καθετο με τον καθαριστηρα αφου απο εκει δεν μπορω να δω σε μεγαλυτερη αποσταση απο 5-6 μετρα λογο της γωνιας που υπαρχει αναμεσα στα δυο τζαμια. Το δε καθετο δεν θυμαμε να λερωνει τοσο πολυ και σπανια σε βροχη χρησειμοποιω τον καθαριστηρα.

_________________
COUPE 1.6 VTR PACK

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
gr_diver έγραψε:
KarlBarks: Όσο πιο κατακόρυφη είναι πίσω επιφάνεια ενός οχήματος, τόσο μεγαλύτερη υποπίεση (vacuum) δημιουργείται πίσω τους κατά την κίνηση, ιδιαίτερα δε στις υψηλές ταχύτητες. Έτσι, τα σταγονίδια που πέρασαν σύριζα από τα πλαινά και το πάνω μέρος του οχήματος, παρασύρονται προς τα εμπρός όταν πλέον βρεθούν πίσω από το αυτοκίνητο. Το εξαιρετικά μικρό βάρος τους, που τους δίνει προσδίδει αντίστοιχα μικρή αδράνεια, τα κάνει να αλλάξουν φορά κίνησης ταχύτατα, και ένας μέρος τους επιταχύνεται ακόμα και σε ταχύτητες γρηγορότερες από αυτήν του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα: λερωμένο πίσω τζάμι.

Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ορατό στα τετραγωνισμένα αυτοκίνητα. Τα Hyundai Atos για παράδειγμα, που είναι πίσω σαν κουτιά. Αν τα παρατηρήσεις μετά από βροχή, το πίσω μέρος γίνεται χάλια, από πάνω μέχρι κάτω.

Στα 5πορτα C4, η κλίση του πίσω τζαμιού διεκολύνει τον αέρα που έρχεται κατά μήκος της οροφής να πληρώσει το κενό, κάνοντας πιο ομαλή την ροή στο πίσω μέρος. Γι' αυτό το τζάμι στα 5 πορτα δεν λερώνεται τόσο πολύ... ;)

YpΝοs: Σκέψου εμάς τους "καημένους" με το μπεκάκι να προσπαθεί να στείλει το νερό σχεδόν κατακόρυφα προς τα πάνω, από μια αντλία που βρίσκεται 3,5 μέτρα πιο μπροστά!


Ευχαριστω για την επεξηγηση! Αρα στα 3θυρα η κατασταση ειναι ακομα χειροτερη απο οτι σε μενα (ερρ στα 5θυρα γενικως). Κριμα. Φανταζομαι οτι η "εργονομια" ή η καλυτερη -πρακτικα- σχεδιαση πιθανως του πισω τμηματος να εχει θυσιαστει για χαρη της ομορφιας.

Παντως αυτο που λες το εχω δει σε συνθηκες πραγματικης μπορας. Αθηνα - Θεσσαλονικη πριν απο λιγες εβδομαδες, μεχρι την Λαρισσα με πηγε γ@...ντας οσον αφορα την πολυ δυνατη βροχη, χαμηλη ορατοτητα (χρησιμοποιηση των φωτων ομιχλης ηταν πραγματικα αναγκαια για να σε βλεπουν) και πολυ νερο στο δρομο. Ενω μπροστα οι υαλοκαθαριστηρες αγκομαχουσαν (τα καταφεραν μια χαρα ομως) να καθαρισουν τα νερα του μπροστινου τζιπ πανω στο οποιο πατουσα στα 160χλμ/ω, το πισω τζαμι ηταν σχετικα αρκετα καθαρο!
Βεβαιως ο πισω μου πρεπει να ειχε αγανακτισει καθως παρατηρησα οτι η C4 πεταγε πολυ νερο προς τα πισω.

Τι να πεις τωρα.. απο την μια λες μπραβο στους Γαλλους για την ασφαλεια και τον σχεδιασμο (γιατι οχι..) απο την αλλη θες να τους χαστουκισεις για τις μικρες αυτες ατελειες που εχει το αμαξακι μας.

:fsss

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ερώτηση για Φιμέ Τζάμια
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 9
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΘΟΝΗ C3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: thanos339
Απαντήσεις: 5
πισω υποβραχιονιο
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: blaze ocean
Απαντήσεις: 2
Ερώτηση για καταλύτη σε saxo 1.1 2000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 2
Αλλαγη ρουλεμαν πισω αξονα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ