Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Τρύπες για καλώδια στο χώρισμα καμπίνας/μηχανοστασίου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 19:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Έψαχνα σήμερα σχεδόν 2 ώρες να βρω μια βολική τρύπα για να περάσω καλώδιο τροφοδοσίας για ενισχυτές από την καμπίνα στο μηχανοστάσιο. Μέχρι και την μπαταρία και το κουτί της ολόκληρο έβγαλα, και τρύπα δεν βρήκα.
Εντωμεταξύ έχω χρησιμοποιήσει και την οπή για την πλεξούξα του συναγερμού, και έχω πρόβλημα! Δεν θέλω να το στριμώξω στην περασιά που βρίσκονται τα καλώδια της ECU κλπ, και η μόνη "ταπωμένη" τρύπα είναι ακριβώς πίσω από το πεντάλ του γκαζιού και είναι άχρηστη.
Εσείς από που έχετε περάσει καλώδια (για τροφοδοσία ενισχυτών); Ανοίξατε πρόσθετες τρύπες στο firewall;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 20:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
gr_diver δεν ρίχνεις μια ματιά στο thread του agiorgiti για το car pc?
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 21:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
koskotas έγραψε: με καμια χοντρη λαστιχενια τσιμουχα
έχω συλλογή από δαύτες, ειδικές για περασιές! Αρκεί να βρω το κατάλληλο σημείο! Εκεί που περιγράφεις είναι όντως βολικό, γιατί έχει "ανοιχτωσιά" και μπορείς να χωρέσεις ένα δράπανο. Αν δεν σου κάνει κόπο, ανέβασε μια φωτό από το δικό σου, να δω ακριβώς που τρύπησες...
prokopas: στη σελίδα που λες, φαίνονται μόνο οι ασφαλειοθήκες που χρησιμοποίησε ο agiorgitis, όχι από πού πέρασε τα καλώδια στη καμπίνα... Thanks πάντως!:thumbup
Ας περιμένουμε να δούμε αν υπάρχουν κι άλλες γνώμες/λύσεις!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Φίλε μου από το μηχανοστάσιο βγάλε μια φωτό, μην σκύβεις από την καμπίνα. Στο σημείο που κατάλαβα ότι μάλλον εννοείς (εκεί που κάνει ένα νεύρο σαν Π η λαμαρίνα) δεν μου χωράει το δράπανο, και από την καμπίνα πρέπει να βγει το ντουλαπάκι (και το ρημάδι το παίζει δύσκολο, δεν μπορώ να βγάλω την πόρτα για να βγει και το κουτί στη συνέχεια).
Ευχαριστώ!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 13:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Φίλε koskotas, μην μπεις στον κόπο να βγάλεις φωτό. Τα κατάφερα σήμερα και έβγαλα το ντουλαπάκι. Στο "Π" την έκανα την τρυπούλα, στο δεξιό σκέλος του και κάτω, κοιτώντας από το μηχανοστάσιο. Εσωτερικά βγαίνει σε σημείο που στο μέλλον δεν θα ξαναχρειαστεί αφαίρεση του ντουλαπιού για να περαστεί το καλώδιο (δεν το πέρασα σήμερα, αυτά που είχα ήταν κοντά).
Και πάλι ευχαριστώ! :
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 15:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Παραθέτω και δύο φωτογραφίες να υπάρχουν αν κάποιος χρειαστεί να κάνει το ίδιο:
,
Το σκούρο χρώμα στο περίγραμμα είναι μπογιά (από κιτ επισκευής χρώματος), για να μην σκουριάσει η εκτεθειμένη λαμαρίνα. Επειδή εκείνα τα μέταλλα είναι περασμένα ένα "αέρινο" στρώμα και φαίνεται η ασπρίλα από το αστάρι, φαίνεται διαφορετικό
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|