Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 07:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΣΤΑΖΕΙ ΛΑΔΙ!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 23:57
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
Πριν 2 εβδομαδες πηγα το καμαρι μου για το service των 30.000χλμ και (ας ειναι καλα ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ :yhoo ,στην ωμεγα)μου ειπε οτι το αμαξι χανει λαδια :s ,πολυ λιγο βεβαια απο μια φλατζα του μοτερ και οταν γυρισω απο διακοπες να το παω μεσα μιας και εχει ακομα εγγυηση :rtfm να μου την αλλαξουν.το μονο κακο ειναι οτι η φλατζα ειναι στο πισω μερος του μοτερ και πρεπει να κατεβει ολο το μοτερ και το σασμαν για να αλλαχθει :s το αμαξι θα μεινει μεσα περιπου 3-4 μερες.Ειπαν οτι ειναι λαθος του εργοστασιου :rant και οταν αλλαχθει δεν θα εχω προβλημα,θα κουμπωσουν ολα σωστα : hmmm ??????????η θα τρεχω παλι για τιποτα αλλο hmmm ?????δικαιουμε αυτοκινητο αντικαταστασης αφου θα μεινω χωρις το τουτουνι μου τοσες μερες hmmm ?? :s αν εχω τετοια προβληματα τωρα που το αμαξι εκλεισε 1 χρονο τι θα γινει αν περασουν 4-5 χρονακια?εχω ψιλοξενερωσει γιατι το προσεχω πολυ,ενω το προηγουμενο του επινα το αιμα και ουτε μια λαμπα δεν ειχε καψει 7 χρονια που το ειχα(PEUGEOT RALLYE)

_________________
EAT MY DUST


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 01:42 
Άβαταρ μέλους
το 1.4 έχεις?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 09:34 
Άβαταρ μέλους
γνωμη μου ειναι να μην το φτιαξεις και να περιμενεις μεχρι οταν αλλαξεις ιμαντα.αν χανει πολυ λιγο πιστευω δεν αξιζει αρκει βεβαια να παρακολουθεις τα λαδια σου τακτικα για να μην βρεθεις προ εκπληξεως....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μάιος 2007, 10:49
Δημοσιεύσεις: 241
Τοποθεσία: athens
Louikos έγραψε:
γνωμη μου ειναι να μην το φτιαξεις και να περιμενεις μεχρι οταν αλλαξεις ιμαντα.αν χανει πολυ λιγο πιστευω δεν αξιζει αρκει βεβαια να παρακολουθεις τα λαδια σου τακτικα για να μην βρεθεις προ εκπληξεως....


+1. μην ανοιξεις μηχανη για λιγο λαδι. αν στην ανοιξουν ολο και καποια βιδα θα περισσεψει ;) ;) ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 23 Σεπ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 136
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
καρτερ βγαζουν ρε παιδια...οχι κεφαλη.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Να πας να στο φτιαξουν.
Δεν μας ειπες απο που ακριβως χανει?
Μηπως ενοεις απο την τσιμουχα του στροφαλου απο την πλευρα του σασμαν?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 12:15 
Άβαταρ μέλους
τα 1.4 μοτέρ της PSA έχουν μία φλάτζα ελλατωματική εδώ και 3 χρόνια που βγήκαν στην πιάτσα κι ακόμα δεν λένε να το φτιάξουν. εγώ επειδή το είχα πάθει στο 206 μου, θα σου προτείνω να το αλλάξεις το συντομότερο καθώς είχα φτάσει σε σημείο να αδειάζω από λάδια σε 7-8000 χιλιόμετρα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Και εγώ προτείνω να πάς να το φτιάξεις. Μην το αφήσεις έτσι μην τρέχεις για άλλα μετά! :rtfm :rtfm

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Τελευταία φορά που είχα δει το δικό μου αυτοκίνητο σηκωμένο, είχα προσέξει μια μεγάλη "κηλίδα" λαδιού κάτω απο τον κινητήρα γεμάτη με χώμα. Είχε γίνει σαν λεπτό στρώμα λάσπης.
Η απάντηση όμως του τεχνικού σε σχετική ερώτησή μου ήταν: "Δεν ειναι κάτι το ανησυχητικό / έτσι ειναι" ή κάτι αντίστοιχο.

Λέτε να έχει και το δικό μου καμια διαρροή; Το 1.6 έχω...

Εσείς εχετε κάτι τέτοιο κάτω απο τη μηχανή σας ή ειναι εντελώς καθαρή;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Πλάκα πλάκα θα κάνω μια βουτιά απο κάτω να το κοιτάξω! hmmm

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 15:10 
Άβαταρ μέλους
τα 1.6 δεν έχουν κάποιο τέτοιο πρόβλημα, αν συμβαίνει κάτι θα είναι τυχαίο γεγονός...τα 1.4 θέλουν έλεγχο πάντως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φίλε JOE νομίζω ότι το ζόρισες το αμάξι με τα 180 χαω +τρέιλερ συνέχεια...

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Daravigos Andreas έγραψε:
Φίλε JOE νομίζω ότι το ζόρισες το αμάξι με τα 180 χαω +τρέιλερ συνέχεια...

+1 hmmm Τοσο ευκολα να δημιουργουνται ραγισματα σε φλαντζα λογικα ειναι απώρεια χρησης κατ εμε και κατα πολλους οδηγους αγορας που εχω διαβασει...εκτος κι αν ειναι στην κατασκευη αλλα πρωτη φορα το ακουω για c4 :-?

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιούλ 2007, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 23:57
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
Το 1.6 εχω και η φλατζα ειναι στο πισω μερος,δηλαδη μπροστα απο τα ποδια του οδηγου,στο χωρο της μηχανης ενοειτε.μου ειπαν οτι ειναι κατασκευαστικο λαθος απο το εργοστασιο :s αλλα για να βγει και να βαλουν καινουργια πρεπει να κατεβει σασμαν και μοτερ.τωρα τι ακριβως συμβαινει μονο αυτοι ξερουν :-? και θα μαθω και εγω οταν το ανοιξουν :mad ,θα ειμαι εκει οταν αρχισει το χειρουργειο :rant :rant :rant :rant :rant

_________________
EAT MY DUST


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιούλ 2007, 00:50 
Άβαταρ μέλους
Παράθεση:
αλλα για να βγει και να βαλουν καινουργια πρεπει να κατεβει σασμαν και μοτερ

οπωτε πρεπει να σου αλλαξουν και τον δισκο-πλατο...
δεν νοειτε να κατεβασουν το σασμαν και να αφεισουν το δισκοπλατο πανω τον ιδιο.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καεί λάδι ; bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Στάζει καθαρό νερό απο την κάτω πλευρά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: xrpana
Απαντήσεις: 15
Τσιμπαει λαδι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: DS3 POWER
Απαντήσεις: 23
Τι λάδι να βάλω στο c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 10
Ποιο λαδι προτεινετε;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Liakos1979
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron