Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 09:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Παντως αυτο συμβαινει πολυ συχνα σε αυτοκινητα που τα οδηγουνε γυναικες (sorry qwerty5).Αυτο γινεται, κατα τη δικη μου αποψη παντα, γιατι χρησιμοποιουνε κρεμες, αρωματα κλπ τα οποια φθειρουν τα πλαστικα και τα δερματινα μερη.
Μια γνωστη μου με corsa αλλαξε 2 φορες μεσα σε 1 χρονο τη στεφανη του τιμονιου (δερματινη) ευτυχως στην εγγυηση ( με δυσκολια βεβαια την 2η φορα) λογω των ''καλλυντικων'' που εβαζε!!!

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:56
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: Αθήνα
panc4 έγραψε:
Παντως αυτο συμβαινει πολυ συχνα σε αυτοκινητα που τα οδηγουνε γυναικες (sorry qwerty5).Αυτο γινεται, κατα τη δικη μου αποψη παντα, γιατι χρησιμοποιουνε κρεμες, αρωματα κλπ τα οποια φθειρουν τα πλαστικα και τα δερματινα μερη.


Μπα... δεν χρησιμοποιώ στα χέρια κρέμες κτλ (αλλά καλά που το λες γιατί χειμωνιάτικα θα το έκανα) ;) . Anyway... δεν το είχα προσέξει, το είδα προχτές που καθάρισα το αυτοκίνητο. Και γενικά μέσα δεν χρησιμοποιώ τίποτα, μόνο τα μαλλιαρά σκουπάκια για τη σκόνη και μετά ένα πανάκι στεγνό. Όπως και να έχει δεν είναι τίποτα σοβαρό και μακάρι αυτό να είναι το μόνο πρόβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 20:02 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους!!! Εδώ και 5 μήνες απολαμβάνω τις μετακινήσεις μου με ένα Citroen C4 coupe 1,4 VTRS. αρκετό καιρό,(πριν ακόμη αγοράσω ) παρακολουθώ το Forum αλλά απλά δεν έτυχε να θελήσω να γράψω κάτι. Πριν οδηγούσα ένα Ménage coupe 1,4 και μπορώ να πω ότι είμαι Fun των γαλλικών αυτοκινητων.Θελω να σας πω και εγώ τα προβληματάκια που έχω δει στο ελάχιστο αυτό διαστημα,Βεβαια με αρκετά από αυτά δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα.

1ο Κλασσικό τράβηγμα προς τα δεξιά------Διορθώθηκε με αλλαγή τροχών δεξιά αριστερά. Μου είπαν ότι έφταιγε η κωνικότητα των ελαστικών (pilot exalto 205/50/17)

2ο Με 1η και 2α ταχύτητα επιταχύνοντας κάπως απότομα και με στροφές από 2500 μέχρι 3200 αισθάνομαι ένα τρέμουλο στο πεντάλ του συμπλεκτη .Χωρίς να τον πατάω απλά τον ακουμπάω με το πόδι μου. Μου είπαν ότι ακουμπούσε το φίλτρο αέρα κάπου και το διόρθωσαν αλλά τίποτα.

3ο Όταν φουλάρω βενζίνη η τελευταία παυλιτσα στην ένδειξη βενζίνης δηλ το 1/1 δεν ανάβει. Με αυτό δεν έχω ασχοληθεί ακόμη

4ο Η πόρτα του συνοδηγού έτριζε με την παραμικρή λακουβιτσα μέχρι και με απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση. Λύθηκε με λάδωμα της πόρτας και των λάστιχων.

5ο Ακουγόταν κάτι χτυπήματα πίσω σε κάθε λακκούβα και τελικά ήταν οι δυο πλαϊνές ζώνες που ακουμπούσαν στα πλαστικα,ειχαν κάνει και σημαδακι.Τις έβαλα μέσα στις εγκοπές που καταλήγουν οι ζώνες και από τότε τιποτα.Ετσι και αλλιώς δεν κάθεται ποτέ κανείς πίσω.

6ο Μου φαίνεται ότι το πίσω μέρος του αυτοκίνητου είναι πολύ ψηλά. Ανοίγοντας το portbagage και πιέζοντας το αμάξι προς τα κάτω κατεβαίνει κατά πολύ,ασε που με απότομη επιτάχυνση (βράδυ) ανεβαίνει πολύ το σημείο που φωτίζουν τα Φώτα. Το κάνει σε κανέναν άλλο αυτό? Για το κοπανιμα δεν μιλάω καν,φανταζομαι το έχετε όλοι. Με αυτό ακόμη δεν ασχολήθηκα

7ο Το λαστιχάκι πίσω δεξιά στο παρμπρίζ έχει φυγή προς τα πάνω. Ούτε με αυτό ασχολήθηκα

8ο Το τιμόνι σε εσάς σκληραίνει κατά πολύ σε μεγάλες ταχύτητες γιατί εμένα από λίγο έως καθόλου.

9ο Ο αισθητήρας βροχής είναι πολύ ευαίσθητος με αποτέλεσμα με την παραμικρή ψιχάλα ,μερικές φορές οι υαλοκαθαριστήρες να τρελαίνονται. Έχει κάνει κανείς κάτι γι αυτό??

Αυτά τα λιγα,σε γενικές γραμμές είμαι όμως αρκετά ευχαριστημένος. τα περισσότερα είναι ψιλοπράγματα η δικές μου παραξενιές που κάποιος άλλος μπορεί να μην τα είχε παρατηρήσει καν. Πιστεύω ότι είναι η φύση των ιδιοκτητών γαλλικών αυτοκίνητων να κοιτάνε τις λεπτομέρειες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παράθεση:
9ο Ο αισθητήρας βροχής είναι πολύ ευαίσθητος με αποτέλεσμα με την παραμικρή ψιχάλα ,μερικές φορές οι υαλοκαθαριστήρες να τρελαίνονται. Έχει κάνει κανείς κάτι γι αυτό??

Kαι σε μένα αρκετές φορές γίνεται αυτό. Είχα στο πρόγραμμα να μειώσω την ευαισθησία του αισθητήρα όταν πήγα στο σέρβις, αλλά το ξέχασα... :fsss

ΥΓ: Καλωσόρισες :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Εμένα ρε παιδιά τρελαίνονται όταν δεν πρέπει, κι όταν ρίχνει καρέκλες δουλεύουν σε κανονική ταχύτητα... :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Έχω παρατηρήσει οτι όταν οι καθαριστήρες δουλεύουν με λίγη βροχή, δημιουργούν ενα λεπτό "φίλμ" στο παρπρίζ, το οποίο όμως εξατμίζεται μετά απο 1sec. Μήπως αυτό μπερδεύει τον αισθητήρα? hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Το εχω δει κι εγω και εχω παρατηρησει οτι ετσι μαλλον παιρναει αλλη μια φορα επιπλεον χωρις να χρειαζεται καθε φορα...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Αυτό που λές είναι λειτουργία και όχι πρόβλημα. Το έχουν φτιάξει ώστε μετά το τελευταίο πέρασμα να ξαναπερνάει ένα μετά απο λίγο, για να καθαρίσει και τα σημεία που το νερό έχει "τρέξει" ;)

Το πρόβλημα είναι οτι πολλές φορές πηγαίνουν λες και είναι στη 2η σκάλα... :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2006, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Παράθεση:
1ο Κλασσικό τράβηγμα προς τα δεξιά------Διορθώθηκε με αλλαγή τροχών δεξιά αριστερά. Μου είπαν ότι έφταιγε η κωνικότητα των ελαστικών (pilot exalto 205/50/17)


μια μικρη κληση προς τα δεξια βλεπω και εγω στο αμαξι μου με 205/55/16 energy λετε αμα κανω τα ελαστικά δεξια αριστερα να σταματήσει ?


Παράθεση:
2ο Με 1η και 2α ταχύτητα επιταχύνοντας κάπως απότομα και με στροφές από 2500 μέχρι 3200 αισθάνομαι ένα τρέμουλο στο πεντάλ του συμπλεκτη .Χωρίς να τον πατάω απλά τον ακουμπάω με το πόδι μου. Μου είπαν ότι ακουμπούσε το φίλτρο αέρα κάπου και το διόρθωσαν αλλά τίποτα.


κοίτα καλο ειναι να μην ακουμπας καθολου τον συμπλεκτη ακομα και επαφη . τώρα αμα παιζει κατι αλλο με το δικο σου δεν ξερω ψαξτο

Παράθεση:
3ο Όταν φουλάρω βενζίνη η τελευταία παυλιτσα στην ένδειξη βενζίνης δηλ το 1/1 δεν ανάβει. Με αυτό δεν έχω ασχοληθεί ακόμη


μηπως δεν φουλαρεις 100% καθε κουτακι ειναι 5 λίτρα συνολο 60λιτρα ισως να μενει λιγος αερας μεσα και η μανικα του βενζινα να σταματάει .


Παράθεση:
7ο Το λαστιχάκι πίσω δεξιά στο παρμπρίζ έχει φυγή προς τα πάνω. Ούτε με αυτό ασχολήθηκα



αυτο να πας να στο φτιάξουνε μέσα στην εγγύηση



αυτα απο μενα . ελπιζω να το ευχαριστηθείς το αμαξι σου και καλώς ηρθες στο Club μας

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2006, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
@ Manozzz:

Αυτό με τον συμπλέκτη το είχα και γω αλλά ήταν και στο γκάζι!! Αφού δεν λύθηκε 1-2 πήγα έβαλα ένα βαρελάκι και τα πέταξα όλα! Λίγο γκαζάκι παραπάνω, πορωτικός ήχος, και πάνω απ'όλα τέρμα τα τριξίματα.

Επίσης όλα τα αυτοκίνητα σηκώνονται στην εκκίνηση, το τιμόνι και στο C4 + στο C5 συμπεριφέρονται όπως τα λές, ο αισθητήρας βροχής σε όλους μας το ίδιο παρουσιάζει οπότε...No worries mate!! :thumbup :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2006, 08:27 
Άβαταρ μέλους
Παίδες κατ αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μάλλον αυτό τον μήνα θα πάω στην αντιπροσωπία να τα ελέγξω όλα. θέλω να ενεργοποιήσω και το line in .Όσον αφορά αυτό με το φουλάρισμα το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές σε σημείο να πάει να ξεχειλίσει το ντεποζιτο.Θα τους πω ότι αν είναι να κάνουν το αμάξι φύλο και φτερό για να το φτιάξουν να μην ασχοληθούν καθολου,δεν με ενοχλεί και τόσο.
Αυτό με τα αμορτισέρ σας το κάνει και εσάς η μήπως είναι δική μου παραξενιά λόγω του ότι το megane που είχα ήταν πιο χαμηλό?
Κάτι άλλο που με ενοχλεί σε σχέση με το προηγούμενο αμάξι μου είναι το ότι στο Renault (megane coupe 1.4 16v 98hp) αφήνοντας το γκάζι με 3η (3000-3500 στροφές) κυριολεκτικά γονάτιζε,στο citroen (vtrs 1.4) δεν καταλαβαίνω τίποτα. Λέτε να φταίει το ηλεκτρογκαζο?
Αυτά εν ολίγοις ευχαριστώ και πάλι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2006, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:56
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: Αθήνα
MANOZzz έγραψε:
Όσον αφορά αυτό με το φουλάρισμα το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές σε σημείο να πάει να ξεχειλίσει το ντεποζιτο.


Γεια σου Μάνο και καλωσήρθες. Αυτό με το φουλάρισμα... το είχα πει και παλιότερα. Εμένα μεν δείχνει φουλ αλλά με τα πρώτα 5-10 το πολύ χλμ. φεύγει η πρώτη παύλα. Ακόμα και όταν το φουλάρει μέχρι πάνω ο βενζινάς για να στρογγυλοποιήσει το ποσό μια από τα ίδια. Στην αρχή νόμιζα ότι δεν το γεμίζουν μέχρι πάνω ή κλέβουν. Αλλά καταλήγω ότι απλά δεν εμφανίζεται σωστά. ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2006, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Πληροφοριακά, με τον αισθητήρα βροχής το ίδιο συμβαίνει και στο C5. Τρέμουλο στο τιμόνι δεν έχω παρατηρήσει ποτέ, αυτό που είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό όμως και που φαντάζομαι (δυστυχώς) ότι θα υπάρχει και στο C4 είναι η καθυστέρηση απόκρισης του ηλεκτρονικού γκαζιού. :rant


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2006, 12:04 
Άβαταρ μέλους
Οχι,μπορω να πω ότι σε εμένα μένει πολύ περισσότερα χλμ στην 1η παύλα απ ότι μένει στης υπολοιπες,αρα ίσως είναι λιγάκι ψιλότερα ο αισθητήρας καύσιμου μέσα στο ντεποζιτο.Οποτε δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό.Ισως είναι και καλό γιατί όταν δείχνει ότι δεν έχεις καθόλου βενζίνη όλο και κάτι θα υπάρχει μεσα!! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2006, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
MANOZzz έγραψε:
Παίδες κατ αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μάλλον αυτό τον μήνα θα πάω στην αντιπροσωπία να τα ελέγξω όλα. θέλω να ενεργοποιήσω και το line in


μηλαω με τους Αθηναιους για ομαδικη για καλοδια να σας στειλω οποτε αμα θελεις μπενεις και εσυ μεσα ;) +1 καλοδιο να γλητωσετε τα μεταφορικά

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 71 [ 1053 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 71  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλήματα με citroen C2 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1195
Γνωστά προβλήματα σε C4 picasso 2ης γενιάς
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Offtopic απο "Προβληματα με αντιπροσωπους"
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: BILL-THAI
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ