Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σκουριασμενος κορμος κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιουν 2008, 17:33 
Άβαταρ μέλους
Εχω το c4 vtrs 1.6 εδω και 4 μηνες.Ο κορμος του κινητηρα ηταν σκουριασμενος απο τη μερα που το πηρα.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν πως ετσι βγαινει.Ειναι σωστο αυτο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
BE MY GUEST καλως ήρθες στην παρέα του Greek Citroen Club.

Mπορείς να βγάλεις μερικές φωτογραφίες για να καταλάβουμε ακριβώς τι εννοείς?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 00:07 
Άβαταρ μέλους
Απο την φλατζα κεφαλης και κατω.Ο κορμος δηλ του κινητηρα.Αν μπορεσω θα ανεβασω φωτο για να δειτε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2008, 14:26 
Άβαταρ μέλους
BE MY GUEST έγραψε:
Απο την φλατζα κεφαλης και κατω.Ο κορμος δηλ του κινητηρα.Αν μπορεσω θα ανεβασω φωτο για να δειτε.


Είναι μετα το καπάκι των βαλβίδων το οποίο είναι αλουμίνιο ενώ ο κιννητήρας είναι από Μαντέμι , και στο δικό μου 1,6 vtrs έχει σκουριάσει και τους το έδειξα στην αντιπροσωπεία και πήρα την παραπάνω απάντηση .
Ετσι εξηγείται μερικώς το φαινόμενο ότι στις 100.000 κμ πολλά citroen ( xsara ) πάνε για αλλάγή φλάντσας η οποία βρίσκεται μεταξύ του αλουμίνιου ( καπάκι κεφαλής ) & μαντεμιού ( σώμα μηχανής ) λόγω της διαφοράς συντελεστή διαστολής-συστολής των δύο μετάλλων .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 12:10 
Άβαταρ μέλους
Εμενα μου ειπανε πως ειναι λογικο γιατι το αυτοκινητο περιμενε στο τελωνειο μεσα στη βροχη για μερες και το μαντεμι σκουριαζει.Δηλ να περιμενουμε αλλαγη φλατζας στα 100,000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:47 
Άβαταρ μέλους
Δηλαδή στο τελωνείο το είχαν με ανοιχτό το καπό; Θα μας τρελάνουν; Το μοτέρ και κυρίως ο κορμός θα βρέχεται μια ζωή, κυρίως όταν κινείσαι σε βροχή. Με αυτή τη λογική στα 100.000 χλμ θα θέλει αλλαγή όχι η φλάντζα αλλά ολόκληρος ο κορμός. Το Saxo μου έχει 144.000 χλμ και δεν υπάρχουν πουθενά σκουριές. Κάτι μου βρωμάει σε αυτή την υπόθεση φίλε. Ψάξε το καλύτερα το θέμα. Εξάλλου αν είναι καινούριο, έχει ακόμη αντισκωριακή προστασία. Ελπίζω ωστόσο να μη σε τρόμαξα... :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουριασμενος κορμος κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
BE MY GUEST έγραψε:
Εχω το c4 vtrs 1.6 εδω και 4 μηνες.Ο κορμος του κινητηρα ηταν σκουριασμενος απο τη μερα που το πηρα.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν πως ετσι βγαινει.Ειναι σωστο αυτο?


Ειναι σκουριασμενος ολος ο κορμος η μονο εκει που ειναι χτυπημενοι οι αριθμοι?
Αν θυμαμε καλα ειναι βαμενος μαυρος εκτος το σημειο αυτο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Και σε μένα έχει σκουριές ο κορμός. Και νομίζω (δεν θυμάμαι) όχι μόνο εκεί που είναι χτυπημένα τα νούμερα. Αλλά και τα ημιαξόνια είναι σκουριασμένα! Δεν είναι βαμμένα μαύρα αυτά; Εκτός αν δεν είναι σκουριές. Θα ανεβάσω φωτο, την Δευτέρα όμως, γιατί ΣΚ θα λείπω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 10:33 
Άβαταρ μέλους
γεια σας παιδια,αφου εψαχνα για καιρο διαφορα αυτοκινητα ειχα βαρεθει και πηρα το c4 χωρις να ανοιξω το καπω πριν το παρω.αυτη η σκουρια υπηρχε απο την πρωτη μερα,αρκει η υγρασια δεν χρειαζεται να βρεχεται,επαθα πλακα απαραδεκτο :mad ,οσα εχω δει ετσι ειναι αγορασμενα το 2008 οπως και το δικο μου.αν υπαρχει καποιος που δεν εχει σκουρια στο δικο του να μας το πει να κανουμε κατι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 223
Τοποθεσία: BRAHAMI
παιδια ανεβαστε καμια φωτο να δουμε και εμεις που ακριβως εννοειται.θελω να ελενκσω και το δικο μου μιας και το πηρα 2/2008.

_________________
CITROEN C4 VTRS 1.6 coupe black
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 12:04 
Άβαταρ μέλους
φιλε poison τι να την κανεις την φωτο αν ανοιξεις το καπω θα το δεις σαν τενεκες που εχει μεινει χρονια στην βροχη ειναι.κατω απο το καπακι των βαλβιδων ειναι κατακορυφο.29/01/08 το πηρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 223
Τοποθεσία: BRAHAMI
Τελικα και εμενα ετσι ειναι.μπορουμε να κανουμε κατι γι'αυτο?θα εχουμε μελλοντικα προβλημα σε κατι?οποιος γνωριζει ας μας πει.[img][img]http://www.imageshack.gr/files/r1qf37r9pl6gzbn1qxky_thumb.jpg[/img][/img]Εικόνα

_________________
CITROEN C4 VTRS 1.6 coupe black
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 17:00 
Άβαταρ μέλους
Είχα παλαιότερα ένα υγρό που βάζεις πάνω στη σκουριά σαν αλοιφή και την σταματάει από το να επεκταθεί πιο βαθειά στο μέταλλο και να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά αλλά έχω την εντύπωση ότι το πέταξα :bambam . Πάντως σε καταστήματα με προϊόντα αυτοκινήτου πρέπει να έχουν. Περάστε και ρωτήστε, εγώ θα ξαναψάξω και αν βρώ κάτι θα σας ενημερώσω :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 17:59 
Άβαταρ μέλους
το προβλημα δεν ειναι να βαλουμε κανενα υγρο η να το βαψουμε με μινιο!!!
το θεμα ειναι αν υπαρχουν c4 που δεν ειναι σκουριασμενα για να κινηθουμε καταλληλα.δεν το εχει δει κανενας;τι ασχοληστε με αεροτομες και αρωματακια η κατασταση ειναι σοβαρη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε δεν νομιζω να ειναι σοβαρο .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θερμοκρασία κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 12
Αντοχη κινητηρα Citroen...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: μιχαλης μεγας
Απαντήσεις: 125
Κάθε φορά που βάζω μπρος τον κινητήρα κάνει μπιπ μπιπ μπιπ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: korcari
Απαντήσεις: 5
Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Ρετάρισμα κινητηρα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: kostas0304
Απαντήσεις: 43
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ