panc4 έγραψε:
@lefos
Πες μας τι ακριβως αντιμετωπιζες με τον συμπλεκτη και αν θες πες μας και τι εκανες μονος σου σε αυτο το θεμα.
Εμενα παντως ''σκορταριζε'' και αλλαξα σετ (δισκο-πλατω-ρουλεμαν)......εκτος εγγυησης φυσικα(~350 Ευρω).
panc4 οντως το κοστος τοσο ειναι ετσι μουπαν και μενα....
λοιπον παρατηρουσα μερα με την μερα πως ο συμπλεκτης γινοταν σκληρος και επισης στο τερμα πατημα του πεταλ. κατι γρατζουνουσε(νομιζα η μοκετα)
χειροτερευε ομως καθημερινα.και εφτασε σε σημειο που ηταν τελειος ξερος ναι μεν εκανε επαναφορα το πεταλι αλλα καπου σαν να μαγκονε και ετριζε ολο το αυτοκινητο κατα το αφημα του .. αυτο επηρεασε ακομα και την λειτουργια του ολου σασμαν-κινητηρα καθως εκανα δηλ αλλαγη ταχυτητας η ακομα και στο ξεκινημα εττρεμε το αυτοκινητο ...στις πολες στροφες δεν το εκανε τοσο πολυ
με συμβουλεψε ο μηχανικος μου(εξωτερικος) να κανω σαν πρωτη κινηση λυπανσση του συμπλεκτη απο το κινητηρα οχι απο καμπινα.!(μου το ειχε πει ομως πως μαλον ειναι το πλατο αλλα ειναι σπανιο να συμβει κατι τετιο )
εβαλα λοιπον καπιον μεσα και πατωντας το καμια 10ρια φορες (εχει ενα αξονακι με μια φουσκα)του αδιασα πανω εκει ενα μπουκαλι αντισκουριακο και μπολικη βαλβολινη ειναι λιγο στριμοκολα αλλα με εναν φακο και λιγο ζορι τα καταφερα
πρεπει να μπηκε στο πλατο πολυ λαδι γιατι αυτο το αξονακι επικοινωνει με το σασμαν
η διαφορα μετα απο αυτο ηταν τεραστια
1ον μαλακωσε ο συμπλεκτης σαν καινουργιος και
2ον δεχετε το αυτοκινητο της ταχυτητες πολυ καλυτερα
εχει περασει ενας μηνας και δεν εχει ξαναεμφανιστει το προβλημα
τωρα δεν ξερω αν θα μου ξαναβγαλει προβλημα αργοτερα
παντος που και που το τρεμουλο το αισθανομαι, λιγοτερο μεν αλλα το κανει
δεν ξερω αν αυτο ΄σημαινει σκορτσαρισμα