Συγγραφέας |
Μήνυμα |
akalyptos_82
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 18:41 |
|
Εγγραφή: Τετ 11 Οκτ 2006, 00:13 Δημοσιεύσεις: 59 Τοποθεσία: KALAMATA
|
Ειμαι φανταρος και το αυτοκινητο το εχω μαζι, πηγα να το βαλω μπροστα για να δω αν ολα δουλευουν καλα. Αν ειναι μονο η μπαταρια οταν βαλω καινουρια θα ειναι ολα ενταξει? Ρωταω γιατι μετα θα εχω ταξιδι μπροστα μου
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 21:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
akalyptε ειναι σχεδον σιγουρο οτι οφειλεται απο μπαταρια. Δυστυχως τα καινουρια αυτοκινητα (τα βενζινοκινητα τουλαχιστον....) χρειαζονται τεραστια ηλεκτρικη ισχυ ετσι ωστε να λειτουργησουν βασικα υποσυστηματα του οχηματος, πριν ακομα το βαλει κανεις "μπροστα", οπως εγκεφαλος, τρομπα βενζινης, μοναδα ηλεκτρικων komfort BSI (για τα Citroen), διαφοροι αισθητηρες κτλ κτλ..... Κανονικα μια καινουρια μπαταρια εχει περιπου 12,5-12,6 Volts, αν δεν ειναι το αμαξι εν λειτουργια, και μαζι με την φορτιση του δυναμο, ανεβαινει η ταση στα 14,4-14,44 Volts. Αν τυχον η ταση στην μπαταρια εχει πεσει απο καποιον λογο (μεγαλη ακινησια, κρυο, παλαιοτητα κτλ) τα υποσυστηματα δεν λειτουργουν ολα, γιατι ο εγκεφαλος καταλαβαινει την ελλειψη της ενεργειας αυτης και ενεργοποιει οσο το δυνατον λιγοτερα συστηματα. Ετσι τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα υπολειτουργουν, και αν βαλεις το αμαξι μπροστα, μετα απο μια ξεψυχισμενη προσπαθεια εκκινησης του, αρχιζει να σου κανει σαν χριστουγενιατικο δεντρο με πολλα λαμπακια αναμμενα και τους βομβιτες να σε βριζουν στην κυριολεξια....... Επισης να ξερεις οτι τα καινουρια αμαξια, δεν λειτουργουν χωρις να "κλεινει κυκλωμα" η μπαταρια στους ακροδεκτες, γιατι ο εγκεφαλος το καταλαβαινει και σβηνει μετα απο 30sec με 1 min. Μαλλον, αφου αναφερεις οτι η μπαταρια σου ειναι σχετικα παλια (4 ετων) και σε συνδυασμο με το σχετικα μεγαλο διαστημα ακινησιας του (12 ημερες), μαλλον σε προειδοποιησε οτι μαλλον πρεπει να την αντικαταστησεις. Παρε μια με αμπερωρια (Ah) ισα ή λιγο περισσοτερα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και με αρκετα αμπερ (A) ετσι ωστε να αντεχει με ευκολια τα παρα πολλα ηλεκτρικα των νεων αυτοκινητων. Κοστος περιπου στα 80 ευρω για μια πολυ καλη μπαταρια με 55-60Ah με 360++ A μεγιστη παροχη ρευματος.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
akalyptos_82
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 22:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 11 Οκτ 2006, 00:13 Δημοσιεύσεις: 59 Τοποθεσία: KALAMATA
|
Θα ερθει αυριο ηλεκτρολογος να το δει, μετα την τριτη προσπαθεια γιατι ξαφνιαστηκα απο αυτα που εβλεπα δεν αναβε ουτε το ταμπλο αρα μαλλον η μπαταρια ειναι, ελπιζω οτι με την καινουρια μπαταρια να ειναι ενταξει τουλαχιστον μεχρι να φτασω σπιτι.
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 00:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Σήμερα έβγαλα το καπάκι της μπαταρίας βγάζοντας φυσικά και τον πόλο. Κοίταξα το χρώμα στο "γιαλάκι" της και ήταν κάτι ανάμεσα σε πράσινο ή μαύρο Για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα και πολύ καλά... Τι χρώμα αλήθεια πρέπει δείχνει για να είναι εντάξει η 5 χρόνων μπαταριούλα μου; Στο μάνιουαλ που έψαξα δεν βρήκα κάτι...
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 01:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Πάνω στη μπαταρία θα πρέπει να λέει τα χρώματα. Τουλάχιστον έτσι ήταν σε μια που είχα βάλει, αλλά έτσι και αλλιώς λογικό είναι. Πάντως 5 χρόνια και δουλεύει ακόμα; Τι μάρκα είναι;
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 01:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
aiolos έγραψε: Πάνω στη μπαταρία θα πρέπει να λέει τα χρώματα. Τουλάχιστον έτσι ήταν σε μια που είχα βάλει, αλλά έτσι και αλλιώς λογικό είναι. Πάντως 5 χρόνια και δουλεύει ακόμα; Τι μάρκα είναι; Δε λέει τίποτα για χρώματα. Το έψαξα. Της μαμάς του είναι από τότε που το πήρα. Τέλος Φλεβάρη του '05. Την προσέχω πολύ όμως
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 21:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
aiolos έγραψε: Πάνω στη μπαταρία θα πρέπει να λέει τα χρώματα. Παντα αυτες με το ματακι για το "μπανιστηρι" εχουν ταμπελακι για τα χρωματα, που σου λεει "πρασινο->καλη", "μαυρο->φορτιζει ή θελει φορτιση" και "ασπρο->τελος...." . Βαγγελη, θυμησε μου το στο φαγοποτι αν ειναι να την δουμε, ετσι;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 00:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Billara, δυο άτομα ψάχναμε να βρούμε το ταμπελάκι που λες, αλλά δεν. Ίσως έφταιγε ο αέρας και το κρύο και δεν το είδαμε.
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2010, 01:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
billaras έγραψε: Τελος παντων, δεν πειραζει. Μπορει να ξεκολλησε απο την μπαταρια και να χαθηκε. Θυμησε μου παντως να την δουμε τοτε, ετσι; Θα στο θυμίσω σίγουρα. Μόνο που θα πρέπει να βγάλουμε τον ένα πόλο (θα πρέπει να ξαναφτιάξω το ρολόϊ) και το καπάκι της μπαταρίας (θα μουτζουρωθούμε ).
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2010, 14:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Εκτός απο το ρολοι το manual λέει για αρχικοποίηση και στο σύστημα εμποδίων για τα παράθυρα (και για το sensodrive στο δικό μου). Το έχετε κάνει ποτέ αυτό; Θα ήθελα μια φορά να το δοκιμάσω, αλλά δεν έχω καμία όρεξη να βάλω το χέρι μου και να δω αν σταματάει το παράθυρο.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2010, 20:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
agiorgitis έγραψε: Δε χρειάζεται να φτάσει πάνω πάνω για να βάλεις το χέρι σου. Ενώ το τζάμι ανεβαίνει βάλε το χέρι σου και πίεσέ το προς τα κάτω...
Το σύστημα είναι τόσο "απαλό" που δεν σπάει ούτε μπαλόνι... Το εχω κανει εγω στο Xantia μου,.......καταλαθος. Ηταν 5 ποντους πριν κατεβει τελειως κατω, και ακουμπησα το χερι μου με το βαρος του πανω του, και αυτοματα κατεβηκε τελειως μεσα. Μαλιστα αν βρει εμποδιο σε σχεση με την αποθηκευμενη του μνημη, οταν φτασει και ακουμπησει το εμποδιο, κατεβαινει τελειως παλι, για λογους ασφαλειας.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|