Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 00:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Όσο έψαξα, δεν βρήκα παρόμοιο θέμα. Αν υπάρχει, οι αρμόδιοι ας πράξουν τα δέοντα.
Απλά θέλω να μάθω κάτι περισσότερο από το ότι είναι ξηρού τύπου, πότε περίπου θα την αλλάξουμε και πως θα το καταλάβουμε (όταν μείνουμε, όπως με τις περισσότερες μπαταρίες) ;
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 10:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ε οντος εχει ενα ματακι με ενα υγρό .
τι περημένω να δω ομως σε αυτο το ματακι τι κανει σκουρενει ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 10:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Το ματάκι αυτό, παρ' όλο που δεν είναι πολύ έμπιστο γιατί μερικές φορές κολλάει, είναι ουσιαστικά ένα υδρόμετρο. Είναι δηλαδή ένα σφαιρίδιο μέσα σε ένα σωλήνα, το οποίο σφαιρίδιο, ανάλογα με το ειδικό βάρος του ηλεκτρολύτη και κατά συνέπεια της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας, επιπλέει ή όχι.
Όταν η μπαταρία είναι καλά φορτισμένη, το σφαιρίδιο επιπλέει και το ματάκι φαίνεται πράσινο. Όταν η μπαταρία είναι σε μια ενδιάμεση κατάσταση φόρτισης, το σφαιρίδιο βυθίζεται, και το ματάκι φαίνεται μαύρο. Σε αυτή την περίπτωση η μπαταρία θέλει φόρτιση. Τέλος, αν τα υγρά της μπαταρίας έχουν πέσει κάτω από το επιτρεπτό όριο, το ματάκι φαίνεται άσπρο. Αν η μπαταρία είναι ανοιχτού τύπου συμπληρώνουμε με απιονισμένο νερό και φορτίζουμε, αν είναι κλειστού τύπου θέλει αντικατάσταση.
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 14:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Σερραίος έγραψε: οι κλειστού τύπου μπαταρίες επισκευάζονται?
κάπου είχα ακούσει ότι τις παίρνουν οι ηλεκτρολόγοι αλλάζουν το ζελέ που έχουν μέσα κ είναι οκ! ισχύει?
Αυτό Γιάννη δεν το έχω ξανακούσει. Το θέμα με την παλαίωση των μπαταριών είναι η οξείδωση των ανόδων/καθόδων (μεταλλικών πλεγμάτων), και η επικόλληση ασβεστούχων αλάτων σε αυτά, τα οποία άλατα είναι αναπόφευκτα υποπροϊόντα της ηλεκτροχημικής διεργασίας φόρτισης/αποφόρτισης. Τα άλατα λοιπόν κάνουν τις πλάκες να ακουμπήσουν μεταξύ τους, προκαλώντας βραχυκύκλωμα στοιχείου και ανεπανόρθωτη ζημιά.
Οι μπαταρίες έχουν 6 στοιχεία, κάθε ένα από τα οποία παράγει τάση 2.1V. Όλα μαζί σε σειρά δίνουν τα 12.6V που είναι η φυσική τάση όλων των μπαταριών αυτοκινήτου σε ηρεμία. Ακόμα και 1 στοιχείο να βγει εκτός λειτουργία, η τάση πέφτει αυτομάτως στα 10.5V, η οποία είναι ανεπαρκής για την εκκίνηση του κινητήρα. Τάσεις από 12V και κάτω είναι ήδη οριακές για τις απαιτήσεις της μίζας.
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιούλ 2008, 18:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Τελικά πόσο περίπου κρατάει η μπαταρία. Την έχει αλλάξει κάποιος ;
Σε προηγούμενα αυτοκίνητα κράταγε 3-4 χρόνια. Εδώ θα παίξει το ρόλο του το σεϊβ μοντ, ή τζάμπα σβήνει το ραδιόφωνο κάθε μισή ώρα ;
|
|
|
|
|
FUEGO
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 09:03 |
|
|
mpompio έγραψε: Τελικά πόσο περίπου κρατάει η μπαταρία. Την έχει αλλάξει κάποιος ; Σε προηγούμενα αυτοκίνητα κράταγε 3-4 χρόνια. Εδώ θα παίξει το ρόλο του το σεϊβ μοντ, ή τζάμπα σβήνει το ραδιόφωνο κάθε μισή ώρα ;
Εγω την αλλαξα χθες αφου δεν επαιρνε μπρος το αυτοκινητο ειναι του Μαρτη 2005 και καινουρια 100 ευρω μου στοιχισε.
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 09:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
εγώ την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δηλαδή από το Σεπτέμβριο του 2004 και τώρα έχει αρχίσει να μου κανει κατι περίεργα όμως ακόμα αντέχει
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 23:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Υπήρχε C-4 το Σεπτέμβρη του '04 ;
Νόμιζα ότι είχα απ 'τα πρώτα. Φλεβάρης '05... Από τότε έχω και τη μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να κοιτάξω και το ματάκι της. Να δω τι χρώμα έχει
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 23:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Someone έγραψε: mpompio έγραψε: Υπήρχε C-4 το Σεπτέμβρη του '04 ; Νόμιζα ότι είχα απ 'τα πρώτα. Φλεβάρης '05... Από τότε έχω και τη μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να κοιτάξω και το ματάκι της. Να δω τι χρώμα έχει xsara έχω
Είχα την εντύπωση ότι μιλούσαμε μόνο για c-4...
|
|
|
|
|
mpompio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 18:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39 Δημοσιεύσεις: 530 Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
|
Ρε παιδιά δεν είναι εύκολο να δεις το ματάκι τι χρώμα είναι...
Έχει ένα πλαστικό κάλυμμα και πρέπει να λερωθείς-ζοριστείς για να το βγάλεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|