Σελίδα 1 από 21

Μπαταρία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 00:06
από mpompio
Όσο έψαξα, δεν βρήκα παρόμοιο θέμα. Αν υπάρχει, οι αρμόδιοι ας πράξουν τα δέοντα.
Απλά θέλω να μάθω κάτι περισσότερο από το ότι είναι ξηρού τύπου, πότε περίπου θα την αλλάξουμε και πως θα το καταλάβουμε (όταν μείνουμε, όπως με τις περισσότερες μπαταρίες) ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 00:38
από Krokodeilos3
Πάνω στις μπαταρίες υπάρχει (συνήθως) σχετική ένδειξη για το αν η μπαταρία σου έχει ψωμιά ακόμη ή είναι στα τελευταία της. Σε μένα είναι κάτι σαν λαμπάκι και από δίπλα είναι σε εικόνα η επεξήγηση. Αύριο έλεγξε το και ίσως είναι έτσι και στο C4. :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 10:21
από KarlBarks
ε οντος εχει ενα ματακι με ενα υγρό .


τι περημένω να δω ομως σε αυτο το ματακι τι κανει σκουρενει ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 10:56
από gr_diver
Το ματάκι αυτό, παρ' όλο που δεν είναι πολύ έμπιστο γιατί μερικές φορές κολλάει, είναι ουσιαστικά ένα υδρόμετρο. Είναι δηλαδή ένα σφαιρίδιο μέσα σε ένα σωλήνα, το οποίο σφαιρίδιο, ανάλογα με το ειδικό βάρος του ηλεκτρολύτη και κατά συνέπεια της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας, επιπλέει ή όχι.

Όταν η μπαταρία είναι καλά φορτισμένη, το σφαιρίδιο επιπλέει και το ματάκι φαίνεται πράσινο. Όταν η μπαταρία είναι σε μια ενδιάμεση κατάσταση φόρτισης, το σφαιρίδιο βυθίζεται, και το ματάκι φαίνεται μαύρο. Σε αυτή την περίπτωση η μπαταρία θέλει φόρτιση. Τέλος, αν τα υγρά της μπαταρίας έχουν πέσει κάτω από το επιτρεπτό όριο, το ματάκι φαίνεται άσπρο. Αν η μπαταρία είναι ανοιχτού τύπου συμπληρώνουμε με απιονισμένο νερό και φορτίζουμε, αν είναι κλειστού τύπου θέλει αντικατάσταση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 11:08
από Σερραίος
οι κλειστού τύπου μπαταρίες επισκευάζονται?



κάπου είχα ακούσει ότι τις παίρνουν οι ηλεκτρολόγοι αλλάζουν το ζελέ που έχουν μέσα κ είναι οκ!
ισχύει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιουν 2008, 14:28
από gr_diver
Σερραίος έγραψε:
οι κλειστού τύπου μπαταρίες επισκευάζονται?



κάπου είχα ακούσει ότι τις παίρνουν οι ηλεκτρολόγοι αλλάζουν το ζελέ που έχουν μέσα κ είναι οκ!
ισχύει?

Αυτό Γιάννη δεν το έχω ξανακούσει. Το θέμα με την παλαίωση των μπαταριών είναι η οξείδωση των ανόδων/καθόδων (μεταλλικών πλεγμάτων), και η επικόλληση ασβεστούχων αλάτων σε αυτά, τα οποία άλατα είναι αναπόφευκτα υποπροϊόντα της ηλεκτροχημικής διεργασίας φόρτισης/αποφόρτισης. Τα άλατα λοιπόν κάνουν τις πλάκες να ακουμπήσουν μεταξύ τους, προκαλώντας βραχυκύκλωμα στοιχείου και ανεπανόρθωτη ζημιά.

Οι μπαταρίες έχουν 6 στοιχεία, κάθε ένα από τα οποία παράγει τάση 2.1V. Όλα μαζί σε σειρά δίνουν τα 12.6V που είναι η φυσική τάση όλων των μπαταριών αυτοκινήτου σε ηρεμία. Ακόμα και 1 στοιχείο να βγει εκτός λειτουργία, η τάση πέφτει αυτομάτως στα 10.5V, η οποία είναι ανεπαρκής για την εκκίνηση του κινητήρα. Τάσεις από 12V και κάτω είναι ήδη οριακές για τις απαιτήσεις της μίζας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιούλ 2008, 18:39
από mpompio
Τελικά πόσο περίπου κρατάει η μπαταρία. Την έχει αλλάξει κάποιος ;
Σε προηγούμενα αυτοκίνητα κράταγε 3-4 χρόνια. Εδώ θα παίξει το ρόλο του το σεϊβ μοντ, ή τζάμπα σβήνει το ραδιόφωνο κάθε μισή ώρα ; :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιούλ 2008, 19:12
από Italos
Ο αντιπρόσωπος μου χε πει την ημέρα παραλαβής.. "εδώ είναι η μπαταρία σου, όσο σου δείχνει πράσινο είσαι οκ, όταν μαυρίσει, πας γι αλλαγή", ρωτάω εγώ "πόσο καιρό παίρνει να μαυρίσει ρε Κώστα?", "στα 2 χρόνια περίπου....", απαντάει ο Κώστας. Και τράβαγα τα μαλλιά μου εγώ....... :bambam

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 09:03
από FUEGO
mpompio έγραψε:
Τελικά πόσο περίπου κρατάει η μπαταρία. Την έχει αλλάξει κάποιος ;
Σε προηγούμενα αυτοκίνητα κράταγε 3-4 χρόνια. Εδώ θα παίξει το ρόλο του το σεϊβ μοντ, ή τζάμπα σβήνει το ραδιόφωνο κάθε μισή ώρα ; :tong:


Εγω την αλλαξα χθες αφου δεν επαιρνε μπρος :spank: το αυτοκινητο ειναι του Μαρτη 2005 και καινουρια 100 ευρω μου στοιχισε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 09:35
από Someone
εγώ την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δηλαδή από το Σεπτέμβριο του 2004 και τώρα έχει αρχίσει να μου κανει κατι περίεργα όμως ακόμα αντέχει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 23:02
από mpompio
Υπήρχε C-4 το Σεπτέμβρη του '04 ; hmmm
Νόμιζα ότι είχα απ 'τα πρώτα. Φλεβάρης '05... Από τότε έχω και τη μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να κοιτάξω και το ματάκι της. Να δω τι χρώμα έχει :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 23:54
από zx lover
Προφανως απο την υπογραφη του και το αβαταρ του φαινεται οτι εχει Xsara αλλα απλα πεταγεται παντου... :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 11:50
από Someone
mpompio έγραψε:
Υπήρχε C-4 το Σεπτέμβρη του '04 ; hmmm
Νόμιζα ότι είχα απ 'τα πρώτα. Φλεβάρης '05... Από τότε έχω και τη μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να κοιτάξω και το ματάκι της. Να δω τι χρώμα έχει :tong:


:ysteric :ysteric

xsara έχω :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 23:19
από mpompio
Someone έγραψε:
mpompio έγραψε:
Υπήρχε C-4 το Σεπτέμβρη του '04 ; hmmm
Νόμιζα ότι είχα απ 'τα πρώτα. Φλεβάρης '05... Από τότε έχω και τη μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Πρέπει να κοιτάξω και το ματάκι της. Να δω τι χρώμα έχει :tong:


:ysteric :ysteric

xsara έχω :thumbup

Είχα την εντύπωση ότι μιλούσαμε μόνο για c-4...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 18:48
από mpompio
Ρε παιδιά δεν είναι εύκολο να δεις το ματάκι τι χρώμα είναι...
Έχει ένα πλαστικό κάλυμμα και πρέπει να λερωθείς-ζοριστείς για να το βγάλεις... :-?