Σελίδα 1 από 2

Φθορά Πόρτας Οδηγού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 11:26
από kostas Xantia
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι θελω να μαθω τη γνωμη σας και τις εμπειριες σας απο αεροδυναμικους θορυβους και προβληματα στην πορτα του οδηγου στα τριπορτα C4. Παρελαβα τον Ιουνιο ενα καινουριο C4 coupe και η πορτα του οδηγου παρουσιαζει τα εξης προβληματα: πολλα γδαρσιματα στο εσωτερικο περιγραμμα της πορτας, εντονους αεροδυναμικους θορυβους απο την κολωνα του οδηγου σε ταχυτητες ανω των 120χλμ,οι εξωτερικες λαστιχενιες επενδυσεις προεξεχουν της πορτας, γρηγορη φθορα εσωτερικης υφασματινης επενδυσης της πορτας και προβλημα με το κεντρικο κλειδωμα την πρωτη βδομαδα παραλαβης του αυτοκινητου. Ρωτω αν ειναι κατασκευαστικο λαθος ή "λαμογια" του αντιπροσωπου, πως μπορω να διαπιστωσω αν η πορτα ειναι τρακαρισμενη και ξανα μονταρισμενη και αν επαληθευτουν τα παραπανω που μπορω να διαμαρτυρηθω.Καθε γνωμη ευπροσδεκτη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 11:39
από Prokopas
Κώστα θέλεις να ανεβάσεις μερικές φωτογραφίες για να καταλάβουμε καλύτερα τι εννοείς?
Μπορώ να ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες από τη δικιά μου πόρτα για μία πρώτη αντιπαράθεση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 11:53
από kostas Xantia
Με το ματι, δηλαδη απο φωτο, λιγα πραγματα φαινονται. Τα εξωτερικα λαστιχα στο παραθυρο της πορτας δεν εφαπτονται με ακριβεια με το αμαξωμα και υπαρχουν και γρατζουνιες ανοιγοντας τη πορτα στο μεταλλικο σκελετο της. Αυτο το -αν μπορω να το χαρακτηρισω- προβλημα εντοπιζεται οταν οδηγω το αμαξι στην εθνικη με 120χλμ και πανω οπου οι αεροδυναμικοι θορυβοι ειναι αρκετα εντονοι ενω απο τη θεση του συνοδηγου δεν ακουγεται τιποτα σε αυτη την ταχυτητα. Φωτο δεν εχω να ανεβασω γιατι το αμαξι το εχει ο πατερας μου τωρα αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα τις εχεις. Επισης εντυπωση μου ειχε κανει ενα δυνατο τρανταγμα της πορτας στην ευθεια της Θηβας σα να μην ειχε κλεισει καλα και με ταχυτητα γυρω στα 130 αλλα με δυνατο πλευρικο ανεμο. Ολα αυτα τα γραφω γιατι το θεμα με εχει προβληματισει αρκετα δεδομενου οτι το αμαξι ειναι καινουργιο και με τον αντιπροσωπο εχω καλες σχεσεις (γνωριμια και αγορα τριων citroen).Το προβλημα το εντοπισα προσφατα διοτι το αμαξι το οδηγει συνηθως ο πατερας μου και δε πολυ-δινει σημασια σε τετοια θεματα. Ομως υστερα απο κουβεντα που ειχαμε καταληξαμε στα ιδια συμπερασματα για τη συμπεριφορα της πορτας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 15:46
από `GiAnNiS`
Σε εφυγε καθολου η πορτα αποτομα προς τα πισω? Ρωτα και τον father :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 10:54
από kostas Xantia
Η πορτα ειναι τοσο σταθερη οσο και του συνοδηγου. Μια φορα τρανταχτηκε μεσα-εξω και ο αεροδυναμικος θορυβος απο την κολωνα της πορτας του οδηγου ειναι πολυ εντονος, πολυ πιο εντονος απο αυτον της πορτας του συνοδηγου στα ιδια χιλιομετρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 12:03
από Niphrentil
Αυτό τον "αεροδυναμικό θόρυβο" μάλλον τον έχω κι εγώ... Μιλάς για ένα φύσιμα σαν από κάπου να περνάει αέρας, αυτό δεν εννοείς; Για αυτό πάντως, εψαξα πιθαμή προς πιθαμή το περίγραμμα της πόρτας και δε βρήκα καμία εγκοπή ή κενό από όπου να περνάει αέρας οπότε δε με απασχολεί πλέων ο θόρυβος αυτός. Και μιας και δεν ακούγετε στους υπόλοιπους επιβάτες, απλά τον αγνοώ! :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 12:08
από kostas Xantia
Γιαυτον τον θορυβο λεω και γω. Εχει ομως γρατζουνιες η πορτα σου; τα εξωτερικα λαστιχακια της πορτας σου εφαπτονται πληρως με το αμαξωμα; σου χαλασαν οι κλειδαριες 2 μερες μετα την αγορα; Αυτα ειναι τα μυστηρια που δε μπορω να εξηγησω και να δικαιολογησω σε ολοκαινουργο αμαξι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 12:24
από Niphrentil
Για γρατζουνιες δεν ξέρω, δεν έχω κοιτάξει..
Τα λαστιχα μόνο η γωνίτσα στο πάνω τελείωμα της πόρτας ξεφεύγει λίγο αλλά κατα τα άλλα έχουν κάλη εφαρμογή.
Πρόβλημα με κλείδωμα-ξεκλείδωμα δεν είχα ποτέ... :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 12:28
από kostas Xantia
Η υφασματινη επενδυση στο εσωτερικο της πορτας του οδηγου διπλα απο τα ηλεκτρικα παραθυρα εχει φθαρει καθολου; Γιατι εμενα το αμαξι ειναι 3μηνων και εχει ξεφτυσει τελειως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 13:12
από gr_diver
Κι εγώ έχω αεροδυναμικό θόρυβο, και τον είχε από καινούριο. Στην αντιπροσωπεία δεν έκαναν τίποτα, γιατί τα εξωτερικά λάστιχα εφάπτονται καλά (αν και η επάνω γωνία προς τα πίσω ξεφεύγει 1-2mm).

Προσφάτως ανακάλυψα ότι ο αεροδυναμικός θόρυβος δεν προέρχεται από τα εξωτερικά λάστιχα του σκελετού της πόρτας, αλλά από το εσωτερικό της. Μάλλον μπαίνει αέρας από το σημείο επαφής γυαλιού-τσιμούχας στο κάτω μέρος (εκεί που το γυαλί βγαίνει από την πόρτα). Αν στο εσωτερικό βάλω το δάχτυλό μου στο τέρμα πίσω μέρος της πόρτας, εκεί που βγαίνει το γυαλί (έχει μια βελούδινη τσιμούχα ελαφρώς πιο κάτω από το επίπεδο της ταπετσαρίας) ο θόρυβος ησυχάζει λίγο. Είναι ένα από τα πράματα που 8α αναγράφονται στο checklist στο επερχόμενο service στα 20.000χμ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 13:18
από kostas Xantia
Εγω ψαχνω να βρω αν ολα οσα εχω αναφερει ειναι κατασκευαστικο λαθος ή "μπινια" στην αντιπροσωπια πριν τη παραλαβη.Μου αναφερετε ο καθενας ενα απο τα προβληματα που εχω εγω και αυτο ειναι ενα θεμα που δε θα το αφησω αν δε βρω τη προελευση και τη λυση του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 16:45
από KarlBarks
αποκλιεται σε μεγάλες ταχυτητες να εχουμε στρεβλώσεις και να δημιουργουνται οι αεροδυναμικες ανωμαλιες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 18:22
από gr_diver
kostas Xantia έγραψε:
Εγω ψαχνω να βρω αν ολα οσα εχω αναφερει ειναι κατασκευαστικο λαθος ή "μπινια" στην αντιπροσωπια πριν τη παραλαβη.Μου αναφερετε ο καθενας ενα απο τα προβληματα που εχω εγω και αυτο ειναι ενα θεμα που δε θα το αφησω αν δε βρω τη προελευση και τη λυση του.


Κατ'αρχάς τα γδαρσίματα ΔΕΝ έπρεπε να υπάρχουν. Επειδή και εγώ όταν το αγόρασα είχα κάποιες υπόνοιες για εργασίες/επισκευές στην πόρτα του συνοδηγού, μεταφέρω ότι μου είπαν από τα κεντρικά της Citroen Hellas:

1) αν στο αυτοκίνητο, βγαίνοντας από την γραμμή παραγωγής, διαπιστωθεί πρόβλημα στο χρώμα, μεταφέρεται σε ειδικό χώρο όπου το προσβεβλημένο τμήμα επιδιορθώνεται/ξαναβάφεται.
2) Ο έλεγχος της βαφής είναι το πιο σχολαστικό τμήμα του ποιοτικού ελέγχου. Είναι πιο εύκολο να περάσει ένα αυτοκίνητο με π.χ. χαλασμένο ηλεκτρικό κεθρέπτη παρά με πρόβλημα στο χρώμα.
3) Το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο από την Citroen μέχρι και την ξεφόρτωση από την νταλίκα στο χώρο του αντιπροσώπου. Από εκεί και μέχρι να παραδοθεί, το αυτοκίνητο είναι στην ευθύνη της αντιπροσωπείας, και για ότι συμβεί εκεί θεωρούνται οι ίδιοι υπεύθυνοι.

Δυστυχώς αν δεν ανέφερες τα γδαρσίματα κατά την παραλαβή, θα είναι πλέον δύσκολο να παραδεχθούν οτιδήποτε από την αντιπροσωπεία. Για τον αεροδυναμικό θόρυβο, εφ'οσον το δηλώσεις ως πρόβλημα, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τουλάχιστον έναν έλεγχο (δοκιμή εν κινήσει), στον οποία καλό θα ήταν να είσαι συνεπιβάτης, για να μην έχουν ως επιχείρημα το "δεν βρήκαμε τίποτα". Επίσης, επειδή πάντα ένα καινούριο αυτοκίνητο δεν το γνωρίζουμε καλά, μπορείς να ζητήσεις να κάνεις βόλτα με το αυτοκίνητο test-drive και να συγκρίνεις. Προσωπικά χρησιμοποίησα την μέθοδο του test-drive για να διαπιστώσω αν όντως το αυτοκίνητό μου είχε κάποιο πρόβλημα στο συμπλέκτη, ή αν ήταν ιδέα μου και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν φυσιολογική.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 22:10
από kostas Xantia
gr diver ευχαριστω για οσα εγραψες. Και ερωτω ενας απλος φαναρτζης μπορει να διαπιστωσει αν η πορτα ειναι τρακαρισμενη ή ξαναμονταρισμενη;Και αν ειναι εγω που διαμαρτυρομαι; Στον αντιπροσωπο ή στη Citroen Ελλας;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Οκτ 2008, 22:29
από gr_diver
Φυσικά και μπορεί.

Κατ'αρχάς αν χρειάστηκε επισκευή στην πόρτα, αυτή σίγουρα αφαιρέθηκε και ξανατοποθετήθηκε, οπότε μάλλον θα υπάρχουν σημάδια στους πύρους και τις ασφάλειες των μεντεσέδων.

Επίσης αν αφαιρέσεις την ταπετσαρία και το λευκό αφρολέξ που υπάρχει στο εσωτερικό της πόρτας, μπορείς να δεις την εσωτερική επιφάνεια για σημάδια λαμαρινοδουλειάς που εξωτερικά έχουν καλυφθεί από στοκάρισμα/τρίψιμο/βάψιμο.

Τέλος υπάρχει και εκείνο το διαβολομηχάνημα του Ευαγγελάτου (αν είχες δει πέρυσι στις "Αποδείξεις", που μετρά το πάχος της βαφής και μπορείς να συμπεράνεις αν κάποιο τμήμα είναι επισκευασμένο), αλλά δεν έχω ιδέα ούτε πως λέγεται, ούτε ποιοι/που το έχουν.