kostas Xantia έγραψε:
Εγω ψαχνω να βρω αν ολα οσα εχω αναφερει ειναι κατασκευαστικο λαθος ή "μπινια" στην αντιπροσωπια πριν τη παραλαβη.Μου αναφερετε ο καθενας ενα απο τα προβληματα που εχω εγω και αυτο ειναι ενα θεμα που δε θα το αφησω αν δε βρω τη προελευση και τη λυση του.
Κατ'αρχάς τα γδαρσίματα ΔΕΝ έπρεπε να υπάρχουν. Επειδή και εγώ όταν το αγόρασα είχα κάποιες υπόνοιες για εργασίες/επισκευές στην πόρτα του συνοδηγού, μεταφέρω ότι μου είπαν από τα κεντρικά της Citroen Hellas:
1) αν στο αυτοκίνητο, βγαίνοντας από την γραμμή παραγωγής, διαπιστωθεί πρόβλημα στο χρώμα, μεταφέρεται σε ειδικό χώρο όπου το προσβεβλημένο τμήμα επιδιορθώνεται/ξαναβάφεται.
2) Ο έλεγχος της βαφής είναι το πιο σχολαστικό τμήμα του ποιοτικού ελέγχου. Είναι πιο εύκολο να περάσει ένα αυτοκίνητο με π.χ. χαλασμένο ηλεκτρικό κεθρέπτη παρά με πρόβλημα στο χρώμα.
3) Το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο από την Citroen μέχρι και την ξεφόρτωση από την νταλίκα στο χώρο του αντιπροσώπου. Από εκεί και μέχρι να παραδοθεί, το αυτοκίνητο είναι στην ευθύνη της αντιπροσωπείας, και για ότι συμβεί εκεί θεωρούνται οι ίδιοι υπεύθυνοι.
Δυστυχώς αν δεν ανέφερες τα γδαρσίματα κατά την παραλαβή, θα είναι πλέον δύσκολο να παραδεχθούν οτιδήποτε από την αντιπροσωπεία. Για τον αεροδυναμικό θόρυβο, εφ'οσον το δηλώσεις ως πρόβλημα, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τουλάχιστον έναν έλεγχο (δοκιμή εν κινήσει), στον οποία καλό θα ήταν να είσαι συνεπιβάτης, για να μην έχουν ως επιχείρημα το "δεν βρήκαμε τίποτα". Επίσης, επειδή πάντα ένα καινούριο αυτοκίνητο δεν το γνωρίζουμε καλά, μπορείς να ζητήσεις να κάνεις βόλτα με το αυτοκίνητο test-drive και να συγκρίνεις. Προσωπικά χρησιμοποίησα την μέθοδο του test-drive για να διαπιστώσω αν όντως το αυτοκίνητό μου είχε κάποιο πρόβλημα στο συμπλέκτη, ή αν ήταν ιδέα μου και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν φυσιολογική.