vasim έγραψε:
Daravigos Andreas έγραψε:
γράσο χαλκού. Το ζουάν είναι είδος αμορτισέρ και χρησιμευει στο να μη μεταφέρονται οι δονήσεις του κινητήρα στην εξάτμιση.
με πολύ πάτα άσε γκαζιού διορθόνεται μόνο του (τουλάχιστον το δικό μου έτσι έγινε) στις 3500-4000 χλμ
Εμένα έχει τάσει στις 10000 και το κάνει ακόμα..πάντως στη Citroen μου είπαν να το αφήσω μηπως και διορθωθεί μόνο του ειδάλλως θα μου το αλλάξουν..
Εγώ στο saxo έχω βαρεθεί να το αλλάζω κάθε λίγο και λιγάκι, και έτσι όταν τα παίξει τελείως θα βάλω ένα σπιράλ εκεί να δοκιμάσω και αυτό πόσο αντέχει
Πάντως πρωτοτυπία η CITROEN να κάνει αυτοκίνητα που να φτιάχνονται μόνα τους