Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 17:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2012, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Είσαι σίγουρος πως δε γίνεται στη C4 χωρίς να κατέβει το σασμαν; Γιατί εγώ ειμαι σίγουρος πως σε κάποια αμαξια γίνεται. Δε ξερω αν γίνεται και στο δικό μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Manos έγραψε:
Δισκο πλατώ off στα 145,000χιλ. Το εχει αλλάξει κανεις. Ξερουμε πόσο πάει. Είδα κατι πεντακοσάρια ευρω για Sachs και μου επεσαν τα μαλλια...


Πριν από λίγες μέρες έκανα την ίδια επισκευή σε εξωτερικό συνεργείο και μου κόστισε όλα μαζί 348Ε.

Αλλάχτηκαν:
Σετ συμπλέκτη (δίσκος / πλατώ / ρουλεμάν)
Οδηγός ρουλεμάν
Τσιμούχες ημιαξονίων
2 λίτρα βαλβολίνη Total BV

Τα ανταλλακτικά και αναλώσιμα ήταν όλα γνήσια Citroen / Peugeot και κόστισαν 225Ε (μαζί με τη βαλβολίνη).
Η εργασία ήταν 123Ε.

Η όλη διαδικασία κράτησε περίπου 3.5 ώρες, περιλαμβάνοντας ένα διάλειμμα 30 λεπτών όσο περιμέναμε τα ανταλλακτικά να έρθουν.

Για την ιστορία, στο δικό μου 1.4 Coupe ΄07, ο εργοστασιακός συμπλέκτης ήταν Sachs, και το ανταλλακτικό σετ είχε μέσα Valeo.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ποσα χιλιομετρα εβγαλες? και σε τι συνθηκες?Καλοριζικος ο νεος :thumb

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
M.M έγραψε:

Όχι ρε φίλε,τι είναι αυτά που λές.....
Σαφώς και πρέπει να κατέβει το κιβώτιο.



Όντως Μ.Μ ρώτησα ακόμα έναν μηχανικό γνωστό μου και είπε πως πρέπει να κατέβει το σασμάν όπωσδήποτε. Με τιποτα δε πάει στην άκρη. Του ειπα μα ξέρω πως σε άλλα το μετακινείς και το αλλάζεις ενώ ειναι πάνω το σασμάν και μου ειπε πως σε Fiat Uno και τέτοια μικρα και παλιά που τα σασμαν ειναι μικρα και έχει χώρο δε κατεβαίνουν. Αλλιώς αναγκαστικά κάτω!

Μου ειπε πως πρεπει αναγκαστικά να το πάω σε συνεργείο και μόνος δε θα μπορέσω με τίποτα... :(

Το άλλο διλημμα μου ειναι να μην βάλω καινουριο δισκοπλατο αλλά μεταχειρισμένο μιας και υπάρχει η σκέψη για πούλημα. Βρήκα me 160 E look/lukas (δε ξέρω ακριβώς πως μου τον είπε). Είναι η μάρκα καλή;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ποσα χιλιομετρα εβγαλες? και σε τι συνθηκες?Καλοριζικος ο νεος :thumb


Στο δικό μου το πρόβλημα δεν ήταν στο δίσκο, αλλά στο ρουλεμάν. Εδώ και κανένα 6μηνο, μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας, τσίριζε το ρουλεμάν όταν πατούσα το πεντάλ του συμπλέκτη, ειδικά μετά από συνθήκες πόλης περισσότερο. Όταν το βγάλαμε είχε σχεδόν χωρίσει στα δύο μέρη του. Οι μπίλιες όμως ήταν όλες ακόμα μέσα, δεν σκόρπισαν.

Το αυτοκίνητο έχει 81.000χλμ. και ο δίσκος είχε άνετα άλλα 20.000-30.000χλμ ζωή. Αλλά μάλλον δεν συνέφερε να τον αφήσω και να αλλαχτεί "στην ώρα του", σε ένα ή ενάμιση χρόνο δηλαδή.... Οπότε μπήκε νέος και κλείσαμε (ελπίζω) με το κεφάλαιο συμπλέκτης για λίγα χρόνια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
:thumb :clap :clap

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
gr_diver έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ποσα χιλιομετρα εβγαλες? και σε τι συνθηκες?Καλοριζικος ο νεος :thumb


Στο δικό μου το πρόβλημα δεν ήταν στο δίσκο, αλλά στο ρουλεμάν. Εδώ και κανένα 6μηνο, μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας, τσίριζε το ρουλεμάν όταν πατούσα το πεντάλ του συμπλέκτη, ειδικά μετά από συνθήκες πόλης περισσότερο. Όταν το βγάλαμε είχε σχεδόν χωρίσει στα δύο μέρη του. Οι μπίλιες όμως ήταν όλες ακόμα μέσα, δεν σκόρπισαν.

Το αυτοκίνητο έχει 81.000χλμ. και ο δίσκος είχε άνετα άλλα 20.000-30.000χλμ ζωή. Αλλά μάλλον δεν συνέφερε να τον αφήσω και να αλλαχτεί "στην ώρα του", σε ένα ή ενάμιση χρόνο δηλαδή.... Οπότε μπήκε νέος και κλείσαμε (ελπίζω) με το κεφάλαιο συμπλέκτης για λίγα χρόνια...


Και μένα το ρουλεμάν σφυρίζει. Αλλά νομίζω πως θέλει και δίσκο γιατι σκοτσάρει πάρα πολύ από τοτε που σφυρίζει το ρουλεμάν. Ολα μαζι ηρθαν δλδ.
Το ρουλεμαν των citroen ειναι πλαστικό, δε τους κόβει να το αλλάξουν.... αλλά πως θα τα κανουν όλα αναλώσιμα. Αρε.... :spank :spank :spank :spank :spank


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Manos έγραψε:
M.M έγραψε:

Όχι ρε φίλε,τι είναι αυτά που λές.....
Σαφώς και πρέπει να κατέβει το κιβώτιο.



Όντως Μ.Μ ρώτησα ακόμα έναν μηχανικό γνωστό μου και είπε πως πρέπει να κατέβει το σασμάν όπωσδήποτε. Με τιποτα δε πάει στην άκρη. Του ειπα μα ξέρω πως σε άλλα το μετακινείς και το αλλάζεις ενώ ειναι πάνω το σασμάν και μου ειπε πως σε Fiat Uno και τέτοια μικρα και παλιά που τα σασμαν ειναι μικρα και έχει χώρο δε κατεβαίνουν. Αλλιώς αναγκαστικά κάτω!

Μου ειπε πως πρεπει αναγκαστικά να το πάω σε συνεργείο και μόνος δε θα μπορέσω με τίποτα... :(

Το άλλο διλημμα μου ειναι να μην βάλω καινουριο δισκοπλατο αλλά μεταχειρισμένο μιας και υπάρχει η σκέψη για πούλημα. Βρήκα me 160 E look/lukas (δε ξέρω ακριβώς πως μου τον είπε). Είναι η μάρκα καλή;



Πολλή καλή μάρκα.
Βάλε καινούργιο,όχι μεταχειρισμένο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Νοέμ 2012, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Manos έγραψε:
Και μένα το ρουλεμάν σφυρίζει.


Διαβάζοντας σε διάφορα fora ελληνικά και μη, διαπίστωσα ότι στα PSA 1.4/1.6 σχεδόν πάντα χαλάει πρώτα το ρουλεμάν. Μου το επιβεβαίωσαν και οι μηχανικοί στα 3 συνεργεία που επισκεύτηκα για να αποφασίσω που θα κάνω την επισκευή. Είναι πολύ κοινό σε οχήματα που δουλεύονται μικτό κύκλο να αρχίσει να σφυρίζει ανάμεσα στα 70 και 90.000χλμ. Μιλάμε πάντα για φυσιολογική χρήση, χωρίς να είναι πατημένο το πεντάλ σε φανάρια και το αριστερό πόδι στο footrest μετά την αλλαγή...

Τα σετ συμπλέκτη της Luk είναι όντως καλή επιλογή. Έχω χρησιμοποιήσει σε άλλο αυτοκίνητο και ήταν πολύ ανθεκτικός.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2012, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Μου ζητάν να τους πω τον κωδικό ΟΕΜ από το γνήσιο ανταλλακτικό για το κιτ συμπλέκτη. Που μπορώ να βρω αυτούς τους κωδικούς;

Επίσης βρήκα σε πάρα πολύ καλή τιμή τον LuK - με κωδικό 620 3086 00 CITROEN C4 (LC_) 1.6 16V (109Bhp) από 11-2004 έως σήμερα. Δε ξέρω ομως αν όντως ειναι αυτός που μπαίνει σε μένα.
Οι ειδικοι ας με βοηθήσουν λίγο για να μην κάνω καμία πατάτα και μετά δε ταιριάζει.

Τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου ειναι κωδικό μηχανης NFU TU5JP4 και αριθμό πλαισίου Vf7lanfuc74201660

Ευχαριστω!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Δεκ 2012, 01:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Manos έγραψε:
Μου ζητάν να τους πω τον κωδικό ΟΕΜ από το γνήσιο ανταλλακτικό για το κιτ συμπλέκτη.
Τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου ειναι κωδικό μηχανης NFU TU5JP4 και αριθμό πλαισίου Vf7lanfuc74201660


Για το δικό σου, το Citroen Service δίνει τα εξής:

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Δεκ 2012, 11:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
thanks...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2012, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Το δισκό πλατό με το ρουλεμάν αλλάχτηκαν τελικά σημερα. 120E LUK + 50Ε εργατικά. Το ρουλεμαν ειχε κατεστραφεί τελειος. Απόρρισε ο φιλος μου μηχανικός πως δε με αφησε στο δρόμο. Ο δίσκος ήταν κάπως αρπαγμένος, μελανιασμένος. Τα ελατήρια δε, πηγαινοερχόντουσαν οπως να ναι. Εξου και σκοτσάρισμα απ οτι μου ειπε. Τωρα ο συμπλέκτη ειναι σαν πουπουλο!!!

Και για την ιστορία το σασμάν δε κατεβαίνει. Απλά τραβιέται στην ακρη και κανεις άνετα την δουλειά σου.


Τελευταία επεξεργασία από Manos και Σάβ 15 Δεκ 2012, 22:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2012, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πολυ καλη τιμη!!Μαλλον κι εγω παω για την c4 γιατι τις τελευταιες μερες κανει σαν κατσικι νεκρα-πρωτη!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2012, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δλδ ρε φίλε,έβγαλε ημιαξόνιο,έβγαλε μίζα και δεν κατέβασε το σαζμάν?
Για ποιό λόγο? :hmm
Το ρουλεμάν του μπρίζντερεκ,πως το άλλαξε?
Πως το γρασσάρισε?
Το δίχαλο πως το τοποθέτησε?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 13 από 15 [ 216 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με αρυθμιες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Προβλημα με το sensodrive
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ(xsara 2λιτρη του 99)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Πρόβλημα κινητήρα (?)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: demkat1
Απαντήσεις: 35
Προβλημα εκκινησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: C3 pluriel
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ