Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 10:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΕ C4 1.6 110 HP ΣΤΑ 15000 ΧΛΜ!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:45 
Άβαταρ μέλους
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΔΩ ΚΑΙ 10-15 ΜΕΡΕΣ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ Ή ΚΑΝΩ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΚΟΡΤΣΑΡΕΙ. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΕΧΩ 14900 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ. ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΣΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΦΟΥ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ΤΟΥ ΚΗΦΙΣΟΥ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΧΑΝ????ΚΗ ΚΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΝΑΙ ΜΕΝ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΡΙΟ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ. ΤΕΛΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΟΔΗΓΑΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΑΜΕ ΑΛΟΓΑ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΙΚΡΑ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 01:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Bill30f έγραψε:
Αναλυτικό κόστος:
Εργατικά: 187,43 ευρώ
Βαλβοβίνες Elf 75W-80 2x τεμ. 11,90 ευρώ
Σετ δίσκο -πλατό:186,70 ευρώ
Τσιμούχες ημιαξονίων:6,59 ευρώ (αριστερή) 6,38 ευρώ (δεξιά)

Γιατι βαλβολινες??? αφου δεν ανοιξες σασμαν.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
VeRDe έγραψε:
Γιατι βαλβολινες??? αφου δεν ανοιξες σασμαν.......


Γιαννη, αφου αλλαξε δισκο το παιδι, αρα κατεβασε σασμαν, δεν ειναι σαν το ΒΧ μου που εχει το ξαπλωτο μοτερ που ο δισκος ειναι εκτος του σασμαν και τον αλλαζεις σαν κασετα απο το πλα'ι' :razz ...... Για να κατεβασεις σασμαν πρεπει να βγουν τα ιμιαξωνια. Οταν ομως το ιμιαξωνιο μπαινει σε πολυσφηνο μεσα στις εξοδους κινησης του διαφορικου του σασμαν, {και οχι οπως ειναι καποια γερμανικα ή ιταλικα (π.χ. τα Fiat-Alfa Romeo-Lancia) τα οποια εχουν ηδη μονημα το πολυσφηνο πανω στο διαφορικο και το ιμιαξωνιο βιδωνει σε ενα σαν πιατο πανω στο πολυσφηνο, αρα ξεβιδωνεις τις βιδες και το βγαζεις.......} , πρεπει να βγαλεις τις βαλβολινες για να μην τρεξουν απο τα πολυσφηνα. Και επειδη βγαζεις τα ιμιαξωνια παθαινουν και καποια φθορα οι τσιμουχες, οι οποιες αν δεν αλλαχτουν μπορει και να σταξουν μετα απο λιγα χιλιομετρα. Ε και επειδη εβγαλε τις παλιες βαλβολινες που τις εβγαλε, τις αλλαξε, για να εχει το κεφαλι του ησυχο για τα επομενα 60000 χιλιομετρα..... :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Ευχαριστώ Bilara, Και πάλι αναλυτικότατος. Δυστυχώς μάλλον ατύχησα με το θέμα των βαλβολινών και θα τις αλλάξω πάλι. Όχι ότι υπάρχει πρόβλημα τεχνικό, απλά οι ELF, αν και είναι ίδιο οξείδιο και λοιπά, πήζουν στο κρύο πολύ. Όταν είμαι στην δουλειά τώρα τον χειμώνα, βαραίνει πολύ το κιβώτιο, περισσότερο από ότι με τις μαμίσιες στις ίδιες θερμοκρασίες ή ακόμη χαμηλότερες. Να δω βέβαια πως θα είναι με τα χιόνια πρώτα, αλλά μάλλον θα τις αλλάξω.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Επειδή έχω βάλει κι εγώ ELF (τις NFP) δεν παρατηρώ ιδιαίτερο πρόβλημα το πρωί... :scratch

Και σήμερα με 2 βαθμούς που ξεκίνησα το πρωί, η απόδοση των κρύων ELF ήταν σαν την απόδοση των ζεστών "μαμά" :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Τις απλές μου έβαλε, τις μαμά που βάζει η πεζώ. Είχα δεί ενός φίλου μου με κλιο που βάζει Μοτούλ, -10 βαθμούς στην Πάρνηθα και ήταν σχετικά μαλακό το κιβώτιο. Με λίγο δούλεμα ήταν μια χαρά. Αυτές τώρα το ζεσταίνω 10 λεπτά και περνάω όλες τις σχέσεις στο σασμάν από 2 - 3 φορές για να πείς ότι μαλάκωσαν. Ούτε με τις μαμίσιες δεν ήθελε τόσο κόπο. Κάθεται το αμάξι σχεδόν 3 μέρες σταματημένο σε θερμοκρασίες από -7 έως + 5, οπότε πήζουν πιό πολύ από ότι στην πόλη. Ευτηχώς που φέτος δεν πάω Πάρνηθα, ο Υμηττός έχει πιό ήπιες συνθήκες κρύου.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Φεβ 2010, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Δεκ 2008, 13:22
Δημοσιεύσεις: 52
Εμένα κάνει το εξής μερικές φορές: Όταν αφήνω το συμπλέκτη, από τη μέση της διαδρομής περίπου μέχρι επάνω, κάνει ένα τρίξιμο το οποίο και ακούγεται και το νιώθω στο πόδι σαν τρέμουλο... Το κάνει ακόμα και χωρίς ταχύτητα μέσα.. Πιστεύω ότι ίσως να είναι το ελατήριο που έχει στο πεντάλ... Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Φεβ 2010, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
manual έγραψε:
Εμένα κάνει το εξής μερικές φορές: Όταν αφήνω το συμπλέκτη, από τη μέση της διαδρομής περίπου μέχρι επάνω, κάνει ένα τρίξιμο το οποίο και ακούγεται και το νιώθω στο πόδι σαν τρέμουλο... Το κάνει ακόμα και χωρίς ταχύτητα μέσα.. Πιστεύω ότι ίσως να είναι το ελατήριο που έχει στο πεντάλ... Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι?



Ετοιμάζεται σιγα σιγά... και εμένα έτσι μου έκανε, και μετά από 5000 χιλ. άρχισαν τα σκορτσαρίσματα έως ότου δεν πήγαινε άλλο. Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά καλού κακού, πρόσεχε λίγο περισσότερο στις αλλαγές και στα ξεκινήματα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Φεβ 2010, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
το C5 σκορτσαρει εδω και 2.000χλμ.. εχει συνολικα 30.000χλμ! αυτα ειναι!! καθε 30.000χλμ θα αλλαζουμε δισκο πλατω! Citroen-Valeo Rulezzzzzzzz!

ΥΓ. ναι ξερω φταιει η χρηση. μαλλον τα υπολοιπα αυτοκινητα κυκλοφορουν οταν δεν εχει κινηση.........


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Φεβ 2010, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Το θέμα είναι το τι βάζουν μέσα... εγώ όταν τον άλλαξα, ήταν Sachs made in Slovakia, είχα ποστάρει και φωτό... τώρα έβαλα Valeo original και ελπίζω να αντέξει περισσότερο... Ψάχνοντας να βρώ το νέο σετ, (δεν έκανα την αντικατάσταση στο επίσημο δίκτυο, ούτε σε κάποιο από τα γνωστά στο κλαμπ συνεργεία), σε όλο το επίσημο δίκτυο της citroen & της Peugeot που ρωτήσαμε (κοινό σετ -κωδικός σε 307 -C4) το κίτ που δίνουν οι αντιπροσωπίες είναι made in Slovakia Sachs & Valeo ανακατεμένα (ή δίσκος Sachs ή πλατό και το αντίστροφο). Οπότε, όσοι αλλάζουν σετ στο επίσημο δίκτυο, βάζουν ακριβώς ότι είχε από την μάνα του από Σλοβακία. Sachs Γερμανίας όσο έψαξα και εγώ και ο άνθρωπος του συνεργείου που έκανα την αλλαγή δεν βρέθηκε στην Ελληνική αγορά, όλα Σλοβακίας. 70 - 80 ευρώ το σέτ Σλοβακίας είτε Sachs είτε Valeo και 150 ευρώ περίπου μου στοίχισε ο γνήσιος Valeo Made in France και πάνω στο κουτί, και πάνω σε όλα τα εξαρτήματα του Σετ.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 17:46
Δημοσιεύσεις: 73
Τοποθεσία: 35°31'33.73"N 24° 4'22.44"E
VeRDe έγραψε:
το C5 σκορτσαρει εδω και 2.000χλμ.. εχει συνολικα 30.000χλμ! αυτα ειναι!! καθε 30.000χλμ θα αλλαζουμε δισκο πλατω! Citroen-Valeo Rulezzzzzzzz!

ΥΓ. ναι ξερω φταιει η χρηση. μαλλον τα υπολοιπα αυτοκινητα κυκλοφορουν οταν δεν εχει κινηση.........


τυχερός είσαι με 30.000χλμ. Το C4 μου (και μάρτυς μου ο Θεός για το πόσο προσεκτικός είμαι με το συμπλέκτη), άρχισε να σκορτσάρει από τις 10.000χλμ, όταν ζεσταθεί για κανένα μισάωρο οδήγηση σε σταμάτα-ξεκίνα ή ψάξιμο για parking. Ποτέ ξανά Citroen :guns

_________________
Citroen C4 1.6 Elegance+ 2008


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
1nv1nc1ble έγραψε:
Ποτέ ξανά Citroen :guns

Μηπως θες Toyota με γκαζι κολλημενο στο πατωμα? ή VW με δωρο σε καθε σεβρις δυο τσουκαλια λαδι Καλαματας?

:lol :lol :lol Πλακιτσα κανω...χαλαρωστε! Μια χαρα ειμαστε εμεις εδω!
Τι να πουν και αλλοι που εχουν σκασει ενα καρο λεφτα και εχουν περισσοτερα προβληματα απο μας!

Μεσιε VerDe τον αλλαξες τελικα τον δισκο? Εβαλες τον ιδιο?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
τυχερός είσαι με 30.000χλμ. Το C4 μου (και μάρτυς μου ο Θεός για το πόσο προσεκτικός είμαι με το συμπλέκτη), άρχισε να σκορτσάρει από τις 10.000χλμ, όταν ζεσταθεί για κανένα μισάωρο οδήγηση σε σταμάτα-ξεκίνα ή ψάξιμο για parking. Ποτέ ξανά Citroen :guns[/quote]

Το θέμα δεν είναι μόνο Citroen ή γενικώς τα γαλλικά ή ευρωπαϊκά... από τότε που απαγορεύτηκε η χρήση αμίαντου σε τακάκια δίσκους κτλ (και δίσκος πλατώ πλέον θεωρούνται αναλώσιμα οπότε είναι άλλη μία πηγή εσόδων για τα συνεργεία) έχει γίνει κόλαση με τους δίσκους σε όλες τις μάρκες... ο πατέρας μου με Suzuki ignis 4x4 2ης γενιάς (2006) άλλαξε τακάκια φρένων στις 5.000 χιλ. και δίσκο πλατώ στις 28.000 χιλ. Ο άνθρωπος είναι στην επαρχία, με γκαράζ, πολύ συντηριτικός οδηγός (δεν ξεπερνάει τα 70 χμω) χωρίς το πρόβλημα της αναζήτησης πάρκιν ή τα σταμάτα ξεκίνα της Αθήνα και όλων των μεγαλουπόλεων......

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 17:46
Δημοσιεύσεις: 73
Τοποθεσία: 35°31'33.73"N 24° 4'22.44"E
Bill30f έγραψε:
... οπότε είναι άλλη μία πηγή εσόδων για τα συνεργεία .........


ξέρω γιατί δουλεύω σε συνεργείο...

Bill30f έγραψε:
...έχει γίνει κόλαση με τους δίσκους σε όλες τις μάρκες.........


... μεγάλης Γερμανικής μάρκας, και τέτοια προβλήματα σε συμπλέκτες ΔΕΝ έχουμε, πίστεψέ με

Bill30f έγραψε:
... Ο άνθρωπος είναι στην επαρχία, με γκαράζ, πολύ συντηριτικός οδηγός (δεν ξεπερνάει τα 70 χμω) χωρίς το πρόβλημα της αναζήτησης πάρκιν ή τα σταμάτα ξεκίνα της Αθήνα και όλων των μεγαλουπόλεων......


κι εγώ επαρχία ζω, προσέχω όσο τίποτα το θέμα συμπλέκτη και παρόλα αυτά, τα έπαιξε ο συμπλέκτης του ολοκαίνουργιου C4 (Αύγουστος '08) :) . Και όχι μόνο αυτό. Διάβασε και το http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=54&t=6736&sid=f93600e012a253b2564e28c55acc1e58 , πρόσθεσε και όχι λίγους τριγμούς από παντού και θα κάνεις μια ωραιότατη σούμα προβλημάτων. Να σημειωθεί ότι αυτό το αμάξι, μου άρεσε και μου αρέσει πολύ και γι' αυτό με έχει στενοχωρήσει τόσο. Και ήμουν ανέκαθεν Citroen-άκιας, έτσι;

_________________
Citroen C4 1.6 Elegance+ 2008


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ουτε τα Ιταλικα αντιμετωπιζουν θεματα με δισκο.. βγαζουν απιστευτα χιλιομετρα με σκληρη χρηση (τουλαχιστον μεχρι να βαλεις προγραμμα και να πατιναρει απο ροπη :mrgreen) και διακρινονται για την φιλικοτητα αποσυμπλεξης και την ομαλη τους λειτουργεια.... πληροφοριακα ειναι VALEO!

τα Γαλλικα ομως παναγια βοηθα!! και ενα Renault Modus που ειχαμε αλλαξαμε εντος εγγυησης 3 δισκους και σκορτσαρανε απο τον πρωτο μηνα και οι 3!!!

περιμενουμε την εγκριση απο την Citroen Γαλλιας Βασιλη αλλιως την κατσαμε....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 15 [ 216 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

πρόβλημα βεντιλατέρ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Έχω προβλημα πολλαπλασιαστή ή κάτι άλλο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΜΕ CITROEN C4 GRAND SPACETOURER
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
c2 vts προβλημα γκαζιου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: CRAZyVTS
Απαντήσεις: 13
Προβλημα με εσωτερικο καθρεφτη!!!
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: ippokratiszar
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ