Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 14:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
1nv1nc1ble έγραψε:
... μεγάλης Γερμανικής μάρκας, και τέτοια προβλήματα σε συμπλέκτες ΔΕΝ έχουμε, πίστεψέ με


Μακάρι να μπορούσαμε να πάρουμε όλοι ακριβό γερμανικό και να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας... αλλά δεν είναι εύκολο. Διορθώνω λέγοντας σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν πρόβλημα με το σετ δίσκο πλατώ... και τα μάζντα - χόντα δεν έχουν πρόβλημα, αλλά και πάλι ξεφεύγουμε από το εύρος τιμών του c4.
Τα Ιταλικά ναι μεν δεν έχουν πρόβλημα με δίσκους, αλλά έχουν άλλα κουσούρια... και αν αναφέρεσαι σε Αλφα ρομέο, πάλι ξεφεύγεις από το εύρος τιμών της σιτροέν. Αυτό όμως που παραδέχομαι στους Ιταλούς είναι ότι βάζουν Valeo Γαλίας και όχι ότι νά ναι....

1nv1nc1ble έγραψε:
κι εγώ επαρχία ζω, προσέχω όσο τίποτα το θέμα συμπλέκτη και παρόλα αυτά, τα έπαιξε ο συμπλέκτης του ολοκαίνουργιου C4 (Αύγουστος '08) :) . Και όχι μόνο αυτό. Διάβασε και το http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=54&t=6736&sid=49b0e60c9648fac1324c0cf0286f0e84 , πρόσθεσε και όχι λίγους τριγμούς από παντού και θα κάνεις μια ωραιότατη σούμα προβλημάτων. Να σημειωθεί ότι αυτό το αμάξι, μου άρεσε και μου αρέσει πολύ και γι' αυτό με έχει στενοχωρήσει τόσο. Και ήμουν ανέκαθεν Citroen-άκιας, έτσι;


Πάντως για τον δίσκο σου, άποψή μου είναι, εφ'όσον είσαι ακόμα εντός εγγύησης, να κάνεις σε αντιπροσωπία την αλλαγή και να επιμείνεις να σου δείξουν αυτόν που έβγαλαν απο μέσα, έχουν τύχει περιπτώσεις όπου αποδείχθηκε ότι ήταν στραβωπατημένος ή υπήρχε άλλος λόγος για τον οποίο χάλασε ο δίσκος και το πέρασαν στην εγγύηση. Εγώ κοπανάω το κεφάλι μου που δέν πήγα εντός εγγύησης σε επίσημο και το άλλαξα 1 χρόνο μετά το πέρας της εγγύησης, και εμένα από τα 10.000 χιλ. άρχισε τα κόλπα και τον κράτησα ἀλλες 18.000 χιλ. περίπου.

VeRDe έγραψε:
ουτε τα Ιταλικα αντιμετωπιζουν θεματα με δισκο.. βγαζουν απιστευτα χιλιομετρα με σκληρη χρηση (τουλαχιστον μεχρι να βαλεις προγραμμα και να πατιναρει απο ροπη :mrgreen) και διακρινονται για την φιλικοτητα αποσυμπλεξης και την ομαλη τους λειτουργεια.... πληροφοριακα ειναι VALEO!

τα Γαλλικα ομως παναγια βοηθα!! και ενα Renault Modus που ειχαμε αλλαξαμε εντος εγγυησης 3 δισκους και σκορτσαρανε απο τον πρωτο μηνα και οι 3!!!

περιμενουμε την εγκριση απο την Citroen Γαλλιας Βασιλη αλλιως την κατσαμε....

Το θέμα είναι οτι είναι Valeo Γαλλίας και όχι Σλοβακίας ανακατεμένα με Sachs Σλοβακίας πάλι, οι Ιταλοί τουλάχιστον δεν κάνουν τις αλχημίες των Γάλλων για να μειώσουν το κόστος κατασκευής.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Bill30f έγραψε:
Τα Ιταλικά ναι μεν δεν έχουν πρόβλημα με δίσκους, αλλά έχουν άλλα κουσούρια...

το μονο κουσουρι που εχουν πια (τα μοντελα 1ης παραγωγης 2005 και μετα) ειναι το ονομα...
γιατι οπως λεει ο σοφος λαος καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Απο τη στιγμή που και άλλες μάρκες χρησιμοποιούν valeo, sachs κλπ, γιατί μόνο τα citroen να παρουσιάζουν πρόβλημα με τον συμπλέκτη; :scratch

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ελα ντε!!! αυτη ειναι και εμενα η μεγαλη μου απορια.. κατι συμβαινει στο συστημα συμπλεξης και αποσυμπλεξης πιστευω..

ειναι χαρακτηριστικα αποτομο και καθολου προοδευτικο σε σχεση με αλλων αυτοκινητων... τουλαχιστον αυτο συνεβαινε σε Modus Και C5 που εχουν περασει απο τα χερια μου..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
οσο αφορα το συμπλεκτη να σας πω και εγω απο την μερια μου που κατοσταρισα οτι ακομα κραταει ο συμπλεκτης... βεβαια εχω καποιουσ μηνες να το οδηγησω να δω πως παει αλλα ακομα εχουμε καιρο....
αντε να δουμε ποτε θα μασ αφησει.. ελπιζω να αργισει...
παντωσ απο τιμη πρεπει να ειναι κανα 500 απ οτι ξερω..

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
tzanetosg έγραψε:
οσο αφορα το συμπλεκτη να σας πω και εγω απο την μερια μου που κατοσταρισα οτι ακομα κραταει ο συμπλεκτης... βεβαια εχω καποιουσ μηνες να το οδηγησω να δω πως παει αλλα ακομα εχουμε καιρο....
αντε να δουμε ποτε θα μασ αφησει.. ελπιζω να αργισει...
παντωσ απο τιμη πρεπει να ειναι κανα 500 απ οτι ξερω..


Σε προηγούμενα ποστ έχω γράψει πόσο μου ήρθε το μαλλί αναλυτικά.
agiorgitis έγραψε:
Απο τη στιγμή που και άλλες μάρκες χρησιμοποιούν valeo, sachs κλπ, γιατί μόνο τα citroen να παρουσιάζουν πρόβλημα με τον συμπλέκτη; :scratch


Κανείς από τους άλλους κατασκευαστές δεν νομίζω να χρησιμοποιεί 200 χιλ. δίσκο πλατώ για 1200 και κατι κιλά του c4, ούτε να βάζει τον ίδιο τύπο σχεδόν σε όλη την γκάμα κινητήρων ενός μοντέλου (και όχι μόνο, η σιτροέν στα περισσότερα μικρά βάζει τον ίδιο σετ αν δεν κάνω λάθος όλα τα c2 - c3 - c4 έως και το 1600 βάζουν το ίδιο σετ) μόνο και μόνο για να κάνει μεγάλες παραγγελίες και να ρίξει το κόστος.
Δεν υποβάλλουν στις ίδιες πιέσεις το σέτ διαφορετικά αυτοκίνητα. Και από ότι έχω διαβάσει σχημάτισα την εντύπωση πως μετά τα μοντέλα του 2006-7 άρχισε να υπάρχει αυτό το θέμα με τους δίσκους για το c4 και γενικώς στα citroen.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 17:46
Δημοσιεύσεις: 73
Τοποθεσία: 35°31'33.73"N 24° 4'22.44"E
δηλαδή...... κλάφτα Χαράλαμπε (που γιορτάζει και σήμερα...). Ακόμη κι αν αλλάξουμε σετάκι, πάλι τα ίδια θα κάνει το καινούργιο; Λόγω μεγέθους; :(

_________________
Citroen C4 1.6 Elegance+ 2008


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
δεν ειναι και τοσο θεμα μεγεθους εγω πιστευω. αν δειτε τον δισκο που εχω στο Grande Punto μου δε θα πιστευετε οτι μπορει να διαχειριστεί 30+kg ροπης και 190hp (οπως διαχειρίζεται στο Abarth essesse)..

ειναι περιπου στο ιδιο μεγεθος με αυτον που εδειξε ο Bill30f νωριτερα...

κατι αλλο συμβαινει.. εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι θεμα κακης κατασκευης εργοστασιακα οχι του δισκου αλλα του ολου συστηματος..

σκορτσαρισμα σημαινει ταλαιπωρημένο ρουλεμαν πρωτίστως και λιγοτερο ελατηρια...

αρα κακοκατασκευη ρουλεμαν? αδυναμα ελατηρια? κακη ρυθμιση της υδραυλικης (η ηλεκτρικης δε ξερω τι ειναι) υποβοηθησης του συμπλεκτη?

πολλα μπορει να συμβαινουν..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Φεβ 2010, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Διαφέρουν και τα υλικά κατασκευής αναλόγως την υποδύναμη του αυτοκινήτου, κάποια στιγμή θα κοιτάξω την συσκευασία του σετ που πήρα και θα γράψω όλα τα μοντέλα στα οποία απευθύνεται ο συδκεκριμένος κωδικός. Δεν παίζει ρόλο τόσο το μέγεθος (εφόσον για το c4 η Sachs βγάζει Heavy Duty & Racing έκδοση του σετ σύνολο 3 υλοποιήσεις στο ίδιο μέγεθος) όσο το υλικό τριβής, τα ρουλεμάν και τα ελατήρια. Αν π.χ. το σετ φτιάχνεται με προδιαγραφές για ένα αυτοκίνητο 90 ίππων και 900 κιλών άδειο, και εσύ το βάζεις σε αυτοκίνητο 100 +ίππων και 1200+ κιλών, τότε ξεπερνάς τις ανοχές του κατα πολύ, μειώνοντας δραστικά την ζωή του, και αυξάνοντας τα κέρδη σου (αν είσαι εταιρία).

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
VeRDe έγραψε:
Bill30f έγραψε:
Τα Ιταλικά ναι μεν δεν έχουν πρόβλημα με δίσκους, αλλά έχουν άλλα κουσούρια...

το μονο κουσουρι που εχουν πια (τα μοντελα 1ης παραγωγης 2005 και μετα) ειναι το ονομα...
γιατι οπως λεει ο σοφος λαος καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα......


Ποιος ειπε οτι δεν εχουν προβλημα με τους δισκους τα Ιταλικα; Εδω μεχρι ακι την εποχη του αμιαντου στους δισκους, πολυ δυσκολα τα ιταλικα βγαζαν πανω απο 80-100000 χιλιομετρα με ενα δισκο...... Και ξερω περιπτωση οπου 159 2,2 αλλαξε δισκο στα 10000, και περιμενε και 15 μερες να ερθει το ανταλλακτικο, γιατι δεν υπηρχε πουθενα...... Κατι του λεγαν κι ολας οτι ειναι ιδιος με το Insignia.... :scratch :jaw

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ενταξει εξαιρεσεις παντου υπαρχουν.. και toyota ξερω που αλλαξε δισκο στο πρωτο μηνα αλλα ξερω επισης και yaris με χρηση σε πιστες κτλ με 150.000χλμ με τον ιδιο δισκο!! οτι και να προσαψεις στον ιαπωνα η αντοχη των μηχανικων τους μερων ειναι παροιμιώδης!! το οτι θα υπαρξει και καποια αστοχια παιζει παντα οταν μιλαμε για μηχανικα μερη!

αλλωστε μίλησα για τα τελευταιας γενιας Ιταλικα.. 1ης παραγωγης 2005 και μετα.. οχι για εποχες αμιαντου..

τεσπα το θεμα μας δεν ειναι τα Ιταλικα, τα Ιαπωνικα και τα Γερμανικα αλλα τα Citroen...

o δισκος στο C5 ειναι σε τραγικη κατασταση.. απλα δεν οδηγιεται στην κινηση.. καθε φορα που ξεκινας με πρωτη κοπαναει ολο το αυτοκινητο απο το σκορτσαρισμα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ρε παιδακια μηπως ημαστε υπερβολικοι!!Δηλαδη τα 900.000 c4 που εχουν πουληθει αλλαζουν δισκο καθε 18000km και 20000km δισκο!!!εμενα και το 206 μου εχει 116000km και δεν εχω αλλαξει και η c5 μου εχει 29000km και ειναι αριστος ο δισκος αλλα και τα αλλα δυο αμαξια που ειχα τα εδωσα με 180000km και δεν ειχα αλλαξει!!!Οτι σε καποια παρτιδα μπορει να πεσει αστοχεια ναι αλλα μην το γενικευουμε!!Και γενικα εμενα δεν μου λεει τιποτα τα χιλιομετρα αν ειναι λιγα το θεμα ειναι πως εχουν γινει αυτα εστω και λιγα χιλιομετρα!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 17:46
Δημοσιεύσεις: 73
Τοποθεσία: 35°31'33.73"N 24° 4'22.44"E
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ρε παιδακια μηπως ημαστε υπερβολικοι!!Δηλαδη τα 900.000 c4 που εχουν πουληθει αλλαζουν δισκο καθε 18000km και 20000km δισκο!!!εμενα και το 206 μου εχει 116000km και δεν εχω αλλαξει και η c5 μου εχει 29000km και ειναι αριστος ο δισκος αλλα και τα αλλα δυο αμαξια που ειχα τα εδωσα με 180000km και δεν ειχα αλλαξει!!!Οτι σε καποια παρτιδα μπορει να πεσει αστοχεια ναι αλλα μην το γενικευουμε!!Και γενικα εμενα δεν μου λεει τιποτα τα χιλιομετρα αν ειναι λιγα το θεμα ειναι πως εχουν γινει αυτα εστω και λιγα χιλιομετρα!!


να ξαναπώ άραγε, ότι ξέρω να οδηγώ, ότι δεν είναι το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγώ, ότι είμαι 37 και οδηγώ από τα 14 μου, και ότι έχω οδηγήσει άπειρα γερμανικά αυτοκίνητα λόγω δουλειάς....... και σε κανένα μα σε κανένα δε χάλασα το συμπλέκτη μέσα σε 10.000χλμ? :scratch :scratch :scratch

_________________
Citroen C4 1.6 Elegance+ 2008


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ρε παιδακια μηπως ημαστε υπερβολικοι!!Δηλαδη τα 900.000 c4 που εχουν πουληθει αλλαζουν δισκο καθε 18000km και 20000km δισκο!!!εμενα και το 206 μου εχει 116000km και δεν εχω αλλαξει και η c5 μου εχει 29000km και ειναι αριστος ο δισκος αλλα και τα αλλα δυο αμαξια που ειχα τα εδωσα με 180000km και δεν ειχα αλλαξει!!!Οτι σε καποια παρτιδα μπορει να πεσει αστοχεια ναι αλλα μην το γενικευουμε!!Και γενικα εμενα δεν μου λεει τιποτα τα χιλιομετρα αν ειναι λιγα το θεμα ειναι πως εχουν γινει αυτα εστω και λιγα χιλιομετρα!!


Εγω προσωπικά το κάνω θέμα όχι επειδή λέω πως όλα τα c4 - c5 εχουν πρόβλημα, αλλά επειδή η εταιρία δεν αναγνωρίζει οτι όντως έβγαλε στην αγορά πολλά αυτοκίνητα με ελλατωματικό σετ, δεν τα περνάει εγγύηση ούτε αλλάζει προμηθευτή. Πήγα στον Χανιαδάκη στα 10.000 χιλ. και τους λέω οτι γρατσουνάει το πεντάλ, και μου λένε κατ' ευθείαν 470 ευρώ.... (και μου είπε επίσης πως δεν έχει κανένα c4 πρόβλημα με δίσκο, αλλά να βγάλει ταρίφα αμέσως ήξερε!!! με το που τους είπα οτι αν φάω λίγο κίνηση αυτός γρατσουνάει), ούτε καν να δούν μήπως είναι ελλατωματικό το σετ απο την αρχή, που όπως αποδείχθηκε δεν είχε τοποθετηθεί σωστά, ούτε είχε ανάψει ούτε τπτ, φωτό έχω ανεβάσει και το μόνο που δείχνει είναι οτι ηταν στραβωπατημένος και τα ελλατήρια της πλάκας και όλα φαγωμένα, καμμία φθορά απο χρήση ή κακομεταχείριση. Οπότε δεν είναι θέμα πως έχουν γίνει αυτά τα χιλιόμετρα (σε μένα τουλάχιστον), ώς και ο άνθρωπος που τον κατέβασε, αναγκάστηκε να τον βάλει σε μηχάνημα για να δεί οτι όντως είχε πρόβλημα, παρα λίγο να τον ξαναβάλει μέσα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το Συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Φεβ 2010, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μάιος 2008, 17:46
Δημοσιεύσεις: 73
Τοποθεσία: 35°31'33.73"N 24° 4'22.44"E
Παράθεση:
Εγω προσωπικά το κάνω θέμα όχι επειδή λέω πως όλα τα c4 - c5 εχουν πρόβλημα, αλλά επειδή η εταιρία δεν αναγνωρίζει οτι όντως έβγαλε στην αγορά πολλά αυτοκίνητα με ελλατωματικό σετ, δεν τα περνάει εγγύηση ούτε αλλάζει προμηθευτή...


:agree
το after sales αυτής της εταιρείας είναι για κλάμματα. Και μην πει κανείς ότι κι άλλοι έτσι είναι. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ για τους άλλους. Εγώ Citroen έχω. Και στο κάτω κάτω σε φορουμ της Citroen μιλάμε, για τα δικά μας προβλήματα συζητάμε, και όχι για των άλλων, έτσι δεν είναι;

_________________
Citroen C4 1.6 Elegance+ 2008


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε 1nv1nc1ble για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 15 [ 216 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με τα ηλεκτρικα παράθυρα - καθρέπτες του C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
πρόβλημα στα όργανα ελέγχου (ένδειξη βενζίνης)C2 1.1 2004
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: tzivitasos
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα με άκρο.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 13
Αγορά Μεταχειρισμένου Citroen C3 / Πρόβλημα με κλειδί-κάρτα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Πρόβλήμα με δείκτη Βενζίνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια