Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 02:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
φιλε μπορει να ειναι και σοβαρο. αλλα μηπως θελει βαλβολινες ο δισκος πλατων γιατι απο εκει μπορει να ακους καποιο θορυβο αλλα πηγενετο και στο μηχανικο να ακουσει αυτον τον θορυβο μηπως ειναι κατι ποιο σοβαρο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Δισκος Πλατων...? Εχουν και ονομα οι δισκοι τωρα...? Μαλλον δισκο πλατο θες να πεις...!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
naupigos έγραψε:
Σημερα που εβαλα μπροστα τον κινητηρα, ακουσα για πρωτη φορα ενα παραξενο θορυβο (οχι πολυ ισχυρο βεβαια), σαν κατι να ειχε λασκαρει και να ψιλο-ταλαντευοταν. Σε πρωτη φαση δεν μπορεσα να αντιληφθω απο που ερχοταν.

Τελικα με το που πηγα να πατησω συμπλεκτη να βαλω 1η, αμεσως σταματησε. Πιεζα και αφηνα για μερικες φορες το πενταλ και δεν εκανε κανενα πλεον θορυβο-ταλαντωση. Οταν επεστρεψα και το ξαναδοκιμαζα, το εκανε 1-2 φορες (αλλη πιο εντονα αλλη λιγοτερο). Τις περισσοτερες φορες παντως δεν το κανει.

Αποδεικνυεται λοιπον οτι ειναι κατι που σχετιζεται με το συμπλεκτ. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει και ποσο σοβαρο μπορει να ειναι?


Αν ειναι κατι σαν κουδουνισμα στο ρελαντι, και αν πατησεις ελαφρα το πενταλ του συμπλεκτη σταματα, μαλλον ειναι το ρουλεμαν του.......... Και τα καινουρια C2 βγαζουν ρουλεμαν καποια σχετικα νωρις, κοντα στα 30000 χιλιομετρα..... :thumb

Αν ειναι αυτο, απλα καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση, γιατι θα σου κουδουνιζει ασχημα. Δεν ειναι και κατι βεβαια τοοοσο σοβαρο. Αν ομως σου σκληρυνει ξαφνικα το πενταλ του συμπλεκτη, μαλλον εχει σπασει το σουλεμαν και δεν πηγαινοφερνει τον δισκο στην "διαδρομη" του για την συμπλεξη-αποσυμπλεξη του αξονα με το βολαν. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 16:11 
Άβαταρ μέλους
Φιλε billaras λογικα πρεπει να ειναι το ρουλεμαν, γιατι η περιγραφη δου ταιριαζει ακριβως. Παντως το κανει ενιοτε αυτο. Ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Μήπως αυτό ισχύει και στην περίπτωσή μου; Κάνει ένα γρατσούνισμα στο πόδι, κυρίως κατά την επαναφορά, και μετά από μία μεγάλη διαδρομή, ή πολλές αλλαγές - ξεκινήματα σε συνθήκες πόλης, κυρίως σε μποτιλιάρισμα, βαραίνει πάρα πολύ, και ακούγεται το γρατσούνισμα έντονα και έξω.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Bill30f έγραψε:
Μήπως αυτό ισχύει και στην περίπτωσή μου; Κάνει ένα γρατσούνισμα στο πόδι, κυρίως κατά την επαναφορά, και μετά από μία μεγάλη διαδρομή, ή πολλές αλλαγές - ξεκινήματα σε συνθήκες πόλης, κυρίως σε μποτιλιάρισμα, βαραίνει πάρα πολύ, και ακούγεται το γρατσούνισμα έντονα και έξω.


Αν ο συμπλεκτης σου ειναι με ντιζα, τοτε μπορει να εχει σκουριασει, ή στεγνωσει απο το λιπαντικο της.

Αν ειναι υδραυλικος, τοτε το τρομπακι του πενταλ δουλευει με τα ιδια υγρα σε ειδος με τα DOT των φρενων. Μηπως χρειαζονται αλλαγη :? :? :? :?
Μπορει και να φταιει και το "πιστονακι" που τραβα το σιδερο του διχαλου του σιμπλεκτη.

Αν ομως μετα απο πολλες αλλαγες που λες μεσα σε πολη, ή πολυωρη οδηγηση νιωθεις σαν να "ανεβαινει" το σημειο που συμπλεκει ο συμπλεκτης, μπορει να ζεσταινεται ο δισκος σου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Είναι υδραυλικός (c4 1.4 του 2007) ὀντως ανεβαίνει το σημείο σύμπλεξης, και γίνεται πιο απότομη η σύμπλεξη, σαν σκορτσάρισμα. Για υγρά δεν νομίζω, έχω 26.000 χιλ, και είχαν ελεγχθεί προ τετραμήνου. Το νιώθω σαν κάτι να εμποδίζει το ωστήριο να κάνει επαναφορά. Τα έχω πάρει διότι όποιον έχω ρωτήσει από επίσημο κατ' ευθείαν λέει 450 -470 ευρώ σετ δίσκο πλατώ ρουλεμάν. Ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να δοκιμάσουν τον συμπλέκτη. Συγνώμη, αλλά δεν τους εμπιστεύομαι ούτε στα απλά, αρκετά τράβηξα με τους επίσημους, προτιμώ να πάω σε συνεργείο εκτός δικτύου, να το κατεβάσει και να μου πει. Τουλάχιστον θα το δουν πριν κόψουν ταρίφα, και σίγουρα θα έχουν καλύτερες λύσεις από τις εργοστασιακές. Ένας συμπλέκτης ο οποίος ζεσταίνεται, είναι έτοιμος να παραδώσει το πνεύμα, ή υπάρχει κάποια αιτία. Συγνώμη εάν γίνομαι κουραστικός, αλλά είναι το 3ο αυτοκίνητο που έχω, με τα προηγούμενα είχα κάνει από ~120.000 χιλ. στο καθένα, χωρίς κανένα πρόβλημα με τον δίσκο, ούτε είχα ασχοληθεί με τέτοια θέματα. (Suzuki Baleno 1996, Peugeot 106 2000).

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ε, αφου ανεβαινει τοτε ζεσταινεται και στραβωνει, και ετσι δεν πατα σωστα και ετσι πατιναρει και ζεσταινεται κι αλλο κ.ο.κ Ετσι ανεβαινει το σημειο που συμπλεκει. Αλλα φθειρεται ανομοιομορφα και γρηγοροτερα. :thumb

Παντως αν τα υγρα του συμπλεκτη και των φρενων σου ειναι πανω απο 2 χρονων, αλλαξε τα επειγοντως. Μπορει να φταινε κι αυτα για το φαινομενο αυτο σε ενα βαθμο, γιατι μπορει να βραζουν απο την χρηση. :thumb

Δεν εχει σχεση αν τα ελεγξες και εχουν καλη σταθμη. Εχουν χασει τις ιδιοτητες τους μονο και μονο απο την "ηλικια" τους. Απλα ξανα λεω αλαξε τα. Κανε και μια καλη εξαερωση στα φρενα με τα νεα υγρα, θα δεις τρομακτικη διαφορα, ειδικα αν τα υγρα σου ειναι παλια και εχει και αερα το κυκλωμα απο τα χρονια.

Κανε αυτα πρωτα και μετα δες για κατι αλλο. :thumb

Α το σετ δισκος-πλατω-ρουλεμαν για το C4 1.4 16ν εχει περιπου 120 ευρω. Πηγαινε σιγουρα σε συνεργειο εξω και αν σου ζητησουν πανω απο 150-180 το πολυ πολυ ευρω για εγασια.......χαιρετησε τους και φυγε. :jaw :jaw :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είσαι πολύ κατατοπιστικός, και ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου!!!

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Bill30f έγραψε:
..............................................
Ένας συμπλέκτης ο οποίος ζεσταίνεται, είναι έτοιμος να παραδώσει το πνεύμα, ή υπάρχει κάποια αιτία. Συγνώμη εάν γίνομαι κουραστικός, αλλά είναι το 3ο αυτοκίνητο που έχω, με τα προηγούμενα είχα κάνει από ~120.000 χιλ. στο καθένα, χωρίς κανένα πρόβλημα με τον δίσκο, ούτε είχα ασχοληθεί με τέτοια θέματα. (Suzuki Baleno 1996, Peugeot 106 2000).


Να σου πω την αληθεια, δεν ξερω τι συμβαινει με μερικα αυτοκινητα..........
Ειναι τελικα ο,τι δινεις παιρνεις.........
Γενικα δεν προσεχουν τους εγοστασιακους συμλεκτες, ειδικα στα αυτοκινητα μικρων-μεσαιων κατηγοριων και μικρων κινητηρων.......... :jaw :angry :angry

Το αυτοκινητο του πατερα μου, ενα Renault Megane 1,4 8ν Energy σειρα Ι του 1998, εχει 61000 χιλιομετρα και ο συμπλεκτης του (μηχανικος και μη ρυθμιζομενος, δεν ρεγουλαρεται δλδ το υψος του) οταν ζοριστει σε σταματα ξεκινα σε κινηση, ή ανηφορο με βαρος, στο 3ο-4ο ξεκινημα νομιζεις οτι δεν θα μπορεσει να ξεκινησει το αυτοκινητο, και θα μεινεις απο συμπλεκτη........... Και τα χιλιομετρα του αυτα, ως επι το πλειστον εχουν γινει απο τον πατερα μου (που δεν ζοριζει καθολου το αυτοκινητο, και μερικες φορες σε παιρνει ο υπνος οταν πηγαινεις μαζι του ταξιδι :mrgreen :cool ) σε ταξιδια, ελαχιστα μεσα στην Αθηνα, και φυσικα οχι στο Κεντρο, οπου σου σπανε τα νευρα και κυριολεκτικα σκοτωνεις το αυτοκινητο. :jaw :jaw

Το ΒΧ που εχω ακομα, εχει 177000+ χιλιομετρα, παρα πολλα στην Αθηνα (ισως σχεδον τα μισα) και τα υπολοιπα σε ταξιδια κυριως Αθηνα-Πυργο (απο την προηγουμενη ιδιοκτητρια) ειχε αλλαξει συμπλεκτη λιγο πριν το παρω, αν θυμαμαι καλα στα 140000 χιλιομετρα περιπου. Τα υπολοιπα γιναν με τον "καινουριο" συμπλεκτη, και φυσικα με την σχετικα "αγρια" χρηση που του εκανα, δεν ελεγε κιχ. Και ακομα ειναι παααρα πολυ καλυτερος σε κατασταση απο αυτον του πατερα μου....... :jaw :jaw :thumb :mrgreen

Το δικο μου Xantia II του 1998, εχει αισιως 191000+ χιλιομετρα, με το 1/4 περιπου στην Αθηνα, και τα υπολοιπα ταξιδια εκτος αυτης, με τα τελευταια 34000+ χιλιομετρα στα χερια μου, με μερικα δυσκολα χιλιομετρα απο εμενα και περιπου 5 γερα ζεσταματα του, σε σημειο να βρωμοκοπαει ο τοπος..... :jaw :mrgreen ......και ακομα δεν πατιναρει. Απλα εχει αρχισει εδω και 1 χρονο να σκληραινει, και τον εχω ρυθμισει 3 φορες (δεν παιρνει αλλο). Ε, παει σε λιγο για αλλαγη. Ελπιζω να κλεισω τα 200000 μαζι του και μετα βλεπουμε. :thumb :mrgreen :razz :razz :roll

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Λοιπόν Billara, έκανα και αλλαγή υγρών (και τακάκια φρένων τα είχα σκίσει...27.000 χιλ. κράτησαν). Είδα βελτίωση όσο αφορά την αποσύμπλεξη, αλλά γιατρειά δεν είδα.. Ο κύριος που το πήγα μου είπε ότι το πιθανότερο είναι να έχει πρόβλημα το ρουλεμάν. Το ωστήριο δουλεύει μια χαρά. Μου ζητάει 185 ευρώ εργασία με βαλβοβίνες και τσιμούχες. (αν του πάω δικές μου βαλβοβίνες περίπου 140). Για την αλλαγή φρένων -υγρών και κατέβασμα -ίσιωμα ζανφόρ (Στον χανιαδάκη που τους είπα ότι χτυπάει μπροστά, το σήκωσαν, τα είδαν όλα «καθαρά» και το έριξαν στην γέφυρα της εξάτμισης... οφθαλμίατρο θέλουν!!!!!) μου πήρε για όλα 110 ευρώ (το πέρασε και Lexia). Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι που βρήκαν όσοι έβαλαν σετ δίσκο πλατώ SACHS. Ούτε ο ίδιος μπόρεσε να βρει (συνεργάτης πεζό είναι και το συνεργείο το βρήκα πολύ καλό), βρήκε τον κωδικό αλλά οι εισαγωγείς SACHS του είπαν πως υπάρχει ο κωδικός, αλλά δεν γίνεται εισαγωγή... Πήρα και εγώ ο ίδιος, την ίδια απάντηση πήρα από όσους βρήκα με προϊόντα SACHS... Το βρίσκω από ίντερνετ να το φέρω απ' έξω, αλλά μου γεννήθηκε η απορία... που βρήκαν τα σετ όσοι πέρασαν SACHS σε C4;

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σου ζητα 45 ευρω για βαλβολινη :? :? :? :? :jaw :jaw :scratch :scratch
Αφου η "γνησια" Total 75w80 εχει 8 ευρω το λιτρο, αντε να παιρνει 2 λιτρα βαλβολινη, αρα 16 ευρω.........και 4 λιτρα να παιρνει, παλι 45 δεν γινονται....... :jaw :jaw :angry :gflag

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Σεπ 2009, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Για Castrol και motorcotte. Πρώτη φορά άκουσε για C4 να έχει πρόβλημα με δίσκο, μόνο σε ένα 307 άλλαξε σετ, το οποίο είχε 90.000 χιλ. Πρέπει να κοιτάξω την τιμή στο χαρτί που μου έδωσε όταν πάω στο σπίτι, γιατί μπορεί τα 140 να μου είπε ότι είναι για το σερβις των 30.000. Τα 185 για την εργασία δίσκου λογικά μου φαίνονται. Sachs να βρώ τώρα, ή να τον παραγγείλω από την Sachs είναι το θέμα. Εμένα μου άρεσε το ότι βρήκε τα προβλήματα, και με ενημέρωνε τηλεφωνικώς για κάθε κίνηση, όταν πήγα να παραλάβω, μου είχε τα τακάκια σε μια μεριά να τα δώ, και το αμάξι σηκωμένο να δώ την ζανφορ... μου άρεσε αυτό. Επίσης δεν με στραβοκοίταξε όταν πήγα και του λέω «θέλω να αλλάξω υγρά φρένων». Αμέσως ρώτησε τα χιλιόμετρα και πόσα χρόνια είναι αυτά τα υγρά πάνω, και μου έκλεισε ραντεβού.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Οκτ 2009, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
http://www.peugeot.gr/news/inside.php?id=82&year=2005

::::::2005
Ανάκληση ορισμένων πλαισίων Peugeot 307

Συγκεκριμένα, ο αντικλεπτικός διακόπτης της μίζας μπορεί, σε σπάνιες περιπτώσεις, να ενεργοποιήσει τη μίζα και στην εξαιρετική περίπτωση που θα υπάρξει συνδυασμός της παραπάνω ενεργοποίησης με την ύπαρξη επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο ταχυτήτων και τη μη ασφάλιση του χειρόφρενου από τον οδηγό, μπορεί να οδηγήσει σε «σκορτσάρισμα». Η ανάκληση περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέου λογισμικού της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου αυτοματισμών (BSI), το οποίο επισημοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2004. Επισημαίνεται, ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μετά το Σεπτέμβριο του 2004 διαθέτουν αυτό το εξελιγμένο λογισμικό.


ρε μας δουλευουν τελικα .

εχω να πω οτι τελικα το προβλημα με το σκορτσαρισμα δεν ειναι στον συμπλεκτη αλλα στο bsi οπου για καποιο λογο δεν δινει σωστα ρευμα στο πολλαπλασιαστη και αυτος κανει το σκορτσαρισμα . γιαυτο και με 1-2 καλες γκαζιες στωνει το πραγμα γιατι δινει ρευμα μπολικο στον πολλαπλασιαστη και ερχεται το bsi στα ισια του .



βεβαια στην Peugeot ηξεραν το προβλημα και το εστρωσαν στην citroen μουκο .

και ερωτω αφου βγαινουν απο ιδια γραμμη παραγωγης και εχουν ιδια μοτερ κτλ οταν βγαλει προβλημα το 307 δεν θα βγαλει και το C4 ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμπλέκτης!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Οκτ 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Η φορτιση του πολλαπλασιαστη δεν εχει καμια σχεση με το σκορτσαρισμα που σου κανει. Κατι αλλο ειναι. Ο πολλαπλασιαστης φορτιζεται παντα το ιδιο χρονικο διαστημα και εκφορτιζεται με συγκεκριμμενο τροπο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 15 [ 216 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα βεντιλατέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα με ενδείξεις
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AlexGA
Απαντήσεις: 3
Προβλημα στο clima σε C2 vts mk1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: panosfx
Απαντήσεις: 17
Πρόβλημα Immobilizer????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kracken_74
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα Μίζας C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια