Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 05:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 19:59 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος ενος c4 vtrs 1.6. Σήμερα καθώς γύριζα απο χαλκιδική άκουσα ένα περίεργο θόρυβο εξωτερικό που θα μπορόυσα να πω πως έμοιαζε με το "κάλεσμα των φαλαινών" όπως έχει γραφτεί σε ένα άλλο θέμα. Η διαφορά είναι όμως ότι το έκανε σε πορεία και σταματούσε μόλις πατούσα φρένο. Επίσης δεν το έκανε συνέχεια και όταν ακουγόταν το αμάξι είχε διαφορετική ταχύτητα. Μια στα 40 μια στα 130 για παράδειγμα. Κλασσικά μόλις το πάω στον Φέσσα δε θα το κάνει και θα με περάσουν για τρελό. Μιας και άνοιξα αυτό το θέμα θα ήθελα να πω και για άλλο ένα πρόβλημα που το έχω εδώ και καιρό αλλά δεν το έχω δώσει σημασία. Καμιά φορά όταν γυρνάω από κανένα ταξίδι και σβύνω τον κινητήρα το βεντιλατερ συνεχίζει να δουλεύει(λογικο). Έλα όμως που μετα δεν σταματάει με τίποτα όση ώρα και αν το αφήσω (μέχρι 15 λεπτά είχα υπομονή). Η λύση μόνο αν ξαναβάλω μπροστά και στα καπάκια ξανασβύσω. Έτσι σταματάει. Αυτά. Συγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο post.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για το σφυριγμα, αν δεν ειναι σαν βουητο που οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα σε τρελαινει σχεδον (που υποδηλωνει ρουλεμαν) και μοιαζει λες και εχεις τρακτερ, τοτε μπορει να ακουμπα καποιο τακακι λιγο πανω στον δισκο και σου κανει ενα συνεχομενο σφυριγμα (ή ειναι ρυθμικο, παντως απο τον ιδιο λογο ειναι). Καποτε ακουγεται, καποτε οχι Αυτη η εκτιμηση μου ειναι λογω του οτι σταματα με το πατημα των φρενων.

Ελεγξε τους δισκους σου για "νυχακι"και μαλλον ειναι απο αυτο. Απλα το συνηθιζεις. Μπορει στα επομενα τακακια να μην στο κανει, μπορει και να στο κανει. Πλακωσε κανα γερο φρεναρισμα με πολλα χιλιομετρα (50-60) σχεδον μεχρι να λειτουργισει το ABS, και μπορει να φυγει.

Οσο για το βεντιλατερ, μαλλον φταιει η "βαλβιδα βεντιλατερ", δλδ ο αισθητηρας που μετρα την θερμοκρασια και οταν φτασει καποια θερμοκρασια συγκεκριμμενη, ανοιγουν τα βεντιλατερ. Αλλαξε την και θα λυθει το προβλημα. Αλληθεια, ποσα χιλιομετρα εχεις?????? Αν εχεις αρκετα, μπορει να χρειαστει αλλαγη και ο θερμοστατης (ειναι σε μια πλαστικη γωνια συνηθως που μπαινει ο σωληνας που παει προς το ψυγειο).
Απλα εχει χαλασει, και δεν μετρα καλα την θερμοκρασια. Μπορει να παρατηρησες αλλαγη στην θερμοκρρασια που σου λειτουργουν τα βεντιλατερ. Ε??

Θερμοστατη καπου στα 10-25 ευρω. Βαλβιδα βεντιλατερ καπου στα 25 ευρω. Μπορει και παραπανω,α ναλογως του μοντελου. Θα χρειαστει να φυγει καποια ποσοτητα ψυκτικου απο το αυτοκινητο και εξαερωση στο κυκλωμα ψυξης. Οι διαδικασιες ειναι ευκολες αν πιανει το χερι σου. Κοστος ψυκτικου........εξαρταται τι παιρνεις, και ποσο θα σε "κλεψουν". Σε συνεργειο παιρνουν για πληρη αλλαγη ψυκτικου (4-5 λιτρα + εργασια) περιπου 30 ευρω. Εχεις αλλαξει ποτε στο οχημα?? Αν οχι, καλο ειναι τωρα που ειναι καλοκαιρι να το αλλαξεις, αν ειναι παλιο το δικο σου θα δεις διαφορα και στην ικανοτητα ψυξης του μοτερ του οχηματος σου!!!!!!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39
Δημοσιεύσεις: 530
Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
vanquish_v12 έγραψε:
Καμιά φορά όταν γυρνάω από κανένα ταξίδι και σβύνω τον κινητήρα το βεντιλατερ συνεχίζει να δουλεύει(λογικο).

Αν και ο billaras σου απάντησε με κάθε λεπτομέρεια, εγώ θα σου πω ότι δεν είναι λογικό. Στο δικό μου όταν σβήσει ο κινητήρας, σταματάει και το βεντιλατέρ όσο ζεστός κι αν είναι αυτός...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
:thumb ρε παιδιά απο τα λίγα που ξέρω..η φτερωτή του βεντιλατέρ δέν λειτουργεί ηλεκρικά για να δώσει περισσότερο αέρα στο ψυγέιο και να κρυώσει τον κινητήρα; τότε πώς γίνεται με το σβήσιμο του κινητήρα να λειτουργεί ακόμα αυτό όσο και ο θερμοστάτης που το ενεργοποιεί και το απενεργοποιεί;;; :scratch :s όσο για τον θόρυβο πρέπει να έχει δίκιο ο μπιλάρας...αλλα δέν υπάρχει και κίνδυνος να χαράξει ο δίσκος;

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 01:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
mpompio έγραψε:
Αν και ο billaras σου απάντησε με κάθε λεπτομέρεια, εγώ θα σου πω ότι δεν είναι λογικό. Στο δικό μου όταν σβήσει ο κινητήρας, σταματάει και το βεντιλατέρ όσο ζεστός κι αν είναι αυτός...

Το ίδιο ακριβώς και σε 'μένα. :scratch

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 08:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
:thumb ρε παιδιά απο τα λίγα που ξέρω..η φτερωτή του βεντιλατέρ δέν λειτουργεί ηλεκρικά για να δώσει περισσότερο αέρα στο ψυγέιο και να κρυώσει τον κινητήρα; τότε πώς γίνεται με το σβήσιμο του κινητήρα να λειτουργεί ακόμα αυτό όσο και ο θερμοστάτης που το ενεργοποιεί και το απενεργοποιεί;;; :scratch :s όσο για τον θόρυβο πρέπει να έχει δίκιο ο μπιλάρας...αλλα δέν υπάρχει και κίνδυνος να χαράξει ο δίσκος;


Στα αυτοκινητα οταν το νερο της μηχανης ειναι ζεστο, η βαλβιδα μετραει παντα την θερμοκρασια, περναει δεν περναει ρευμα απο αυτην. Ομως σε καποια αυτοκινητα ή και μοντελα εταιριων, οταν εσυ κλεισεις τον διακοπτη του ρευματος (δλδ το κλειδι) καποια κομματια του αυτοκινητου εχουν ακομα ρευμα που περνα μεσα τους, ασχετα αν εκλεισες τον διακοπτη (εγκεφαλος, φωτα καμπινας, βομβητης φωτων, βομβητης κλειδιου κτλ). Ενα τετοιο κυκλωμα μπορει να ειναι και τα βεντιλατερ. Ετσι οταν το νερο ειναι στην θερμοκρασια λειτουργιας των βεντιλατερ και εσυ το σβησεις, αυτασ λειτουργουν ακομα, και κλεινουν λιγο πιο μετα. Επειδη ομως δεν λειτουργει η τρομπα νερου, κανει λιγο παραπανω χρονο να κλεισουν τα βεντιλατερ. Αν ομως η βαλβιδα αυτη χαλασει, δεν μετρα καλα την θερμοκρασια κλεισιματος τους και ετσι μενουν πολυ ωρα ανοικτα. Σε τετοια μοντελα θα παρατηρησεις οτι συνηθως εχουν και κατι σαν quick release στους πολους της μπαταριας, γιατι αν θες να σκαλισεις την μηχανη, το αφαιρεις για να μην υπαρξει κινδυνος να ανοιξουν ξαφνικα.

Αλλες εταιριες ή μοντελα τους, για λογους ασφαλειας, οταν κλεισεις τον διακοπτη με το κλειδι κοβει το ρευμα απο τα βεντιλατερ, γιατι μπορει καποιος να σκαλιζει για καποια επισκευη και ξαφνικα τσουφ να αναψουν και να χασει κανα δαχτυλο......... Ετσι δεν ενεργοποιουνται και εισαι ΟΚ.

Α, αλλο η βαλβιδα βεντιλατερ, και αλλο ο θερμοστατης. Ο θερμοστατης ανοιγοκλεινει ΠΑΝΤΑ, αφου ειναι ενα εξαρτημα (σαν ρυθμιστικη βαλβιδα ροης) τελειως μηχανικο, αρα δεν εξαρταται απο τα ηλεκτρικα, και ανοιγοκλεινει ρυθμιζοντας την ροη του νερου προς το ψυγειο.

Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
όσο για τον θόρυβο πρέπει να έχει δίκιο ο μπιλάρας...αλλα δέν υπάρχει και κίνδυνος να χαράξει ο δίσκος;


Ουτως ή αλλως μπορει να εχει ξεκινησει ηδη να χαρασσεται ο δισκος...........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
και σε εμενα 1400 σταματαει οταν το σβησω .


για τον θορυβο να ελενξεις φρενα ελαστικα ρουλεμαν

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
vanquish_v12 έγραψε:
Καμιά φορά όταν γυρνάω από κανένα ταξίδι και σβύνω τον κινητήρα το βεντιλατερ συνεχίζει να δουλεύει(λογικο). Έλα όμως που μετα δεν σταματάει με τίποτα όση ώρα και αν το αφήσω (μέχρι 15 λεπτά είχα υπομονή). Η λύση μόνο αν ξαναβάλω μπροστά και στα καπάκια ξανασβύσω. Έτσι σταματάει. Αυτά. Συγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο post.


Μαλλον εννοεις με το κλειδι στην μιζα και στην θεση ενεργοποιησης των ηλεκτρικων ετσι??????
Γιατι στα Citroen συνηθως οταν κλεινεις τον διακοπτη, κοβεται το ρευμα προς αυτα. Συνηθως ρευμα εχουν μονο συναγερμος, μνημη εγκεφαλου, ραδιοφωνο, φωτα καμπινας και καποια εξωτερικα κτλ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
mpillaras :thumb εμένα πάντως όταν βγάλω το κλειδί απο την μίζα σταματάει το βεντιλατέρ απευθείας...μονο το follow me home μένει ανοικτό για δεκαπέντε δεπτερόλεπτααν είναι νύκτα...είναι παράλογο πάντως να συνεχίζει να δουλεύει το βεντιλατέρ απο την στιγμή που ο κινητήρας δέν λειτουργεί...δέν υπάρχει λογος να συνεχίσει να δουλεύει...

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Στο ΖΧ μου οπως και στο Renault του πατερα μου συνεχιζει να δουλευει το βεντιλατερ ακομα και μετα το σβησιμο της μηχανης και την απομακρυνση σου αν χρειαζεται και δεν ειναι καθολου παραλογο αυτο...Στο Xsara που δεν το εχει αν σβησεις την μηχανη ζεστη και βαλεις μπροστα μετα απο λιγο βλεπεις οτι τσιμπαει θερμοκρασια προς τα πανω...Για ποιο λογο να αναγκαζεται η μηχανη να αναπτυσει θερμοκρασια αν υπαρχει η δυνατοτητα να δουλευουν τα βεντιλατερ μεχρι να επανελθει σε φυσιολογικα επιπεδα....? Καποιες φορες μεσημερι τωρα καλοκαιρακι μαλιστα μπορει τα βεντιλατερ να δουλευουν ακομα και για 1-2 λεπτα αφου το σβησεις το αυτοκινητο και παλι καλα δηλαδη!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 16:44 
Άβαταρ μέλους
Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις άμεσεσ απαντήσεις. Σχετικά με τον θόρυβο είναι συνεχόμενος. και εγώ πίστευα ότι ίσως είναι κάτι από τα τακάκια που συνεχίζουν να ακουμπάνε στο δίσκο. Το αμάξι έχει 43000 χλμ και τα τακάκια άλλαξαν στο προηγούμενο ακριβώς service. Σήμερα για παραδειγμα δεν το παρουσίασε καθόλου το πρόβλημα Τώρα σχετικά με το βεντιλατέρ αυτο συνεχίζει να δουλεύει ακόμα και όταν έχω βγάλει το κλειδί. Λογικό το θεώρησα γιατί και στο προηγούμενο αμάξι μου μάρκας hyundai το έκανε αυτο απλά μετά από κανένα 2λεπτο σταματούσε μόνο του. Από τρίτη θα πεταχτώ στην αντιπροσωπια και θα ενημερώσω σχετικά με τα 2 θέματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
Στο ΖΧ μου οπως και στο Renault του πατερα μου συνεχιζει να δουλευει το βεντιλατερ ακομα και μετα το σβησιμο της μηχανης και την απομακρυνση σου αν χρειαζεται και δεν ειναι καθολου παραλογο αυτο...Στο Xsara που δεν το εχει αν σβησεις την μηχανη ζεστη και βαλεις μπροστα μετα απο λιγο βλεπεις οτι τσιμπαει θερμοκρασια προς τα πανω...Για ποιο λογο να αναγκαζεται η μηχανη να αναπτυσει θερμοκρασια αν υπαρχει η δυνατοτητα να δουλευουν τα βεντιλατερ μεχρι να επανελθει σε φυσιολογικα επιπεδα....? Καποιες φορες μεσημερι τωρα καλοκαιρακι μαλιστα μπορει τα βεντιλατερ να δουλευουν ακομα και για 1-2 λεπτα αφου το σβησεις το αυτοκινητο και παλι καλα δηλαδη!


:agree :agree Πολυ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!! :thumb :thumb
Γι αυτο εγω ειπα οτι υπαρχουν εταιριες ή και μοντελα εταιριων που διαφερει το αν παιρνουν ρευμα οταν κλειστει το κλειδι ή οχι. Αλλα το εχουν, αλλα οχι.
Εμενα πχ στο Xantia αν κλεισω το κλειδι την ωρα που εχει 90οc και ειναι ανοικτα τα βεντιλατερ σβηνουν, και μετα απο λιγο αν βαλω παλι το κλειδι βλεπω 90++οc μπορει και 100 και να λειτουργουν και στην 2η σκαλα αν εχει πολυ ζεστη εξω.........

vanquish_v12 έγραψε:
Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις άμεσεσ απαντήσεις. Σχετικά με τον θόρυβο είναι συνεχόμενος. και εγώ πίστευα ότι ίσως είναι κάτι από τα τακάκια που συνεχίζουν να ακουμπάνε στο δίσκο. Το αμάξι έχει 43000 χλμ και τα τακάκια άλλαξαν στο προηγούμενο ακριβώς service. Σήμερα για παραδειγμα δεν το παρουσίασε καθόλου το πρόβλημα Τώρα σχετικά με το βεντιλατέρ αυτο συνεχίζει να δουλεύει ακόμα και όταν έχω βγάλει το κλειδί. Λογικό το θεώρησα γιατί και στο προηγούμενο αμάξι μου μάρκας hyundai το έκανε αυτο απλά μετά από κανένα 2λεπτο σταματούσε μόνο του. Από τρίτη θα πεταχτώ στην αντιπροσωπια και θα ενημερώσω σχετικά με τα 2 θέματα.


Μαθε και πες μας!!!!!!! :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Ιουν 2009, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
λογικά τα όσα λές λευτέρη...πάντως εμένα όταν σβήνω τον κινητήρα και μετά τον ξαναανοίξω δέν μου ανεβάζει θερμοκρασία και δέν δουλευει εντομεταξύ το βεντιλατέρ

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Ιουν 2009, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Καλα ασε τα οργανα τι γραφουν...Τα συγχρονα οργανα ειναι πολυ αισιοδοξα...Οπως ειπε και ο billaras αν με ζεστο μοτερ σβησεις και μετα απο λιγο ξαναγυρισεις κλειδι το μοτερ χτυπαει μεχρι και κατοσταρες...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μυστήριος θόρυβος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Ιουν 2009, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
zx lover έγραψε:
Καλα ασε τα οργανα τι γραφουν...Τα συγχρονα οργανα ειναι πολυ αισιοδοξα...Οπως ειπε και ο billaras αν με ζεστο μοτερ σβησεις και μετα απο λιγο ξαναγυρισεις κλειδι το μοτερ χτυπαει μεχρι και κατοσταρες...

:agree

Μου έχει τύχει 2 φορές στο C4 σε καλοκαίρι να ανάψω την μηχανή λίγα μόλις λεπτά μετά από σβήσιμο, και να δείχνει 4 κουτάκια η θερμοκρασία αντί για 3 που είναι το φυσιολογικό... Μετά από λίγα δευτερόλεπτα κίνησης, και λειτουργίας βεντιλατέρ η θερμοκρασία επανήλθε.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θορυβος στην πορεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: eka
Απαντήσεις: 3
ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ ΔΕΞΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 8
Ενοχλητικός θόρυβος
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: manch84
Απαντήσεις: 3
Περίεργος θόρυβος στη μηχανη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια