Σελίδα 1 από 1

Υγρό Φρένων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 13:18
από basp 1.6
χρειαζομαι την βοηθεια σας,εχω το 1.6 με τα 110 του 2005 με 80.000 χιλιομετρα,παρατηρησα εδω και καιρο οτι δεν υπαρχει ουτε σταγονα στο δοχειο με τα υγρα φρενων,επισης τα τακακια δεν εχουν αλλαχτει ποτε ως τωρα(ως τωρα το οδηγουσε ο θειος μου παραπαραπαρα πολυ χαλαρα) με αποτελεσμα να εχουν ακομα και τωρα ψωμι,πριν κανα μηνα το πηγα για σερβις σε ενα γενικο συνεργιο και μου παν εκει να μην συμπληρωσω μονος υγρα,ειναι φυσικο να πεσει η σταθμη οταν φαγωνονται τα τακακια,και οταν ειναι για αλλαγη θα μου βγαλει ειδοποιηση,λετε να χαλαρωσω η να παω καπου για αλλαγη τακακια και υγρα να ηρεμησω μια και εξω,το θεμε ειναι πως αν οντως ετσι ειναι φυσιολογικο να μην δινω τσαμπα λευτα νωρητερα,αλλα ουτε και να σκοτωθω για 100 ευρω...........,ευχαρηστω εκ των προτερον

Re: απορια για τα φρενα.sos!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 13:31
από Blanc
Η σταθμη του υγρου δεν ειναι και το πιο φυσιολογικο να πεφτει. Οσο για τα τακακια καλο ειναι να αλλαχτουν μετα απο τοσα χιλιομετρα, οσο χαλαρα και αν ηταν αυτα ;)

...Αλλα για τα υγρα κοιτα το λιγο, δε μου φαινεται νορμαλ.

Re: απορια για τα φρενα.sos!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 18:08
από basp 1.6
οταν το πρωτοπηρα(72.000χλμ) ισα ισα που φαινοταν να εχει κατι ροζ μεσα στο δοχειο,τωρα ειναι τελειως αδειο....,εδω να πω πως δεν μου χει κανει κατι περιεργο κατα το φρεναρησμα ως τωρα,απλα οπως ειναι λογικο εχει χασει την αμεσοτητα που ειχε οταν το ειχα οδηγησει καινουριο που ζοριζομουν καθε φορα να μην κοκαλωσει οποτε χαιδευα το φρενο,τι να πω με βλεπω απο δευτερα αντιπροσωπεια

Re: απορια για τα φρενα.sos!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 18:31
από acpro
Το υγρό των φρένων είναι μέσα στις σωληνώσεις. Αφού έχουν φαγωθεί τα τακάκια λογικό είναι να κάνουν μεγαλύτερη διαδρομή για να έρθουν σε επαφή με τον δίσκο άρα πρέπει το υγρό να πιέσει τις σιαγόνες για να γίνει αυτό άρα χαμηλή στάθμη.
Πάντως το σωστό είναι να δρομολογήσεις μια αλλαγή τακάκια και συμπλήρωση υγρών (αν χρειαστεί) για να είσαι 100% σίγουρος.

Re: απορια για τα φρενα.sos!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 18:44
από Blanc
acpro έγραψε:
Το υγρό των φρένων είναι μέσα στις σωληνώσεις. Αφού έχουν φαγωθεί τα τακάκια λογικό είναι να κάνουν μεγαλύτερη διαδρομή για να έρθουν σε επαφή με τον δίσκο άρα πρέπει το υγρό να πιέσει τις σιαγόνες για να γίνει αυτό άρα χαμηλή στάθμη.
Πάντως το σωστό είναι να δρομολογήσεις μια αλλαγή τακάκια και συμπλήρωση υγρών (αν χρειαστεί) για να είσαι 100% σίγουρος.


Καλη η σκεψη, αλλα το φαγωμα ειναι κατι χιλιοστα, με μερικα εκατοστα...οποτε δε δικαιολογηται αυτο που λεει :s

Re: απορια για τα φρενα.sos!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 20:32
από KarlBarks
οπως σου τα ειπαν ειναι .

αλλα για να επεσε η σταθμη αλλαξε τα τακακια και βαλε και καινουρια υγρα .


παντως διαροη δεν πρεπει να εχεις αν λες αυτο


μην περημενεις να φαγωθουν τελειως και να αναψει το λαμπακι γιατι αμα αναψει δεν πρεπει να πατησεις φρενα θα φας τους δισκους

Re: Υγρό Φρένων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2009, 18:51
από agiorgitis
Καλό θα ήταν πάντως τα υγρά να αλλάζονται κάθε 2-3 χρόνια, γιατί με τον καιρό το υγρό απορροφά υγρασία και χάνει τη δραστικότητά του

Re: Υγρό Φρένων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2009, 19:15
από VeRDe
agiorgitis έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως τα υγρά να αλλάζονται κάθε 2-3 χρόνια, γιατί με τον καιρό το υγρό απορροφά υγρασία και χάνει τη δραστικότητά του

+1

Re: Υγρό Φρένων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιουν 2009, 11:04
από Blanc
agiorgitis έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως τα υγρά να αλλάζονται κάθε 2-3 χρόνια, γιατί με τον καιρό το υγρό απορροφά υγρασία και χάνει τη δραστικότητά του


Καθε 12 μηνες με 18 θα λεγα εγω.

Δες λιγο αυτο το αρθρο απο το αυτοτριτη...θα σου φανει πολυ ενδιαφερον πιστευω.

http://www.autotriti.gr/magazine/datasu ... subcat=370