Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 17:33 
Άβαταρ μέλους
:c4 ΓΕΙΣ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ C4 1.6 ΤΟΥ 06.ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΖΑΝΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ 17ΑΡΕΣ AEZ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟ 225/45 ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΟΣ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ,ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΟ 117 ΕΩΣ 130 ΚΛΜ.ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΛΗΓΑΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ....ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.ΣΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΞΑΝΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΛΙΣ 1200 ΚΛΜ.ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 2500 ΚΛΜ ΑΥΤΗ ΤΝ ΣΤΙΓΜΗ.ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ.Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΕΤΣΙ.ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΗ. :wrc :wrc


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: zantes citroen c4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Θα φανουν χαζα το ξερω αλλα πρεπει να ξεκιναμε απο τα αυτονοητα.. Καθε φορα γινοταν σωστα ευθυγραμμιση ετσι..? Ζυγοσταθμιση εχει γινει ετσι..? Τις ζαντες τις πηρες μεταχειρισμενες? Μηπως ειναι καμια στραβη? Ευχομαι καλα ξεμπερδεματα, θα τη βρεις την ακρη..κριμα ειναι να το δωσεις για αυτο..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Σίγουρα ξεκινάς από ευθυγράμμιση ζυγοστάθμιση όπως λέει και ο nonos.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 22:16 
Άβαταρ μέλους
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΦΟΡΕΣ.!!!!!!!ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΑΝ "ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙ".ΑΣΤΕΙΟ ΕΕ?ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ.ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΝΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ C4 ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ 17ΑΡΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΖΑΝΤΕΣ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΙ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ο ομφαλός της ζάντας που έχεις βάλει έχει την κατάλληλη διάμετρο ώστε να στηρίζεται στην πατούρα; Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό που συχνά οι ζαντάδες/λαστιχάδες παραβλέπουν... Εάν ο ομφαλός της ζάντας έχει διάμετρο μεγαλύτερη από 61.5mm (τόσο είναι η διάμετρος της πατούρας/υποδοχής τροχού), τότε πρέπει να τοποθετηθούν ειδικά κωνικά πρόσθετα, τα οποία θα "πάρουν" το κενό. Αν όχι, τότε τις ζάντες τις κρατάνε στη θέση τους μόνο τα μπουλόνια. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποστηρίζονται σωστά, και θα έχεις δονήσεις όσες ζυγοσταθμίσεις κι αν κάνεις, γιατί απλά δεν αρκούν 4 μπουλόνια για να κεντράρουν σωστά τον τροχό πάνω στο ρουλεμάν.

Δες το γιατί δεν είναι μόνο το θέμα της δόνησης, είναι ότι τα μπουλόνια δεν είναι σχεδιαμένα να μεταφέρουν το φορτία του οχήματος στον τροχό, αυτό είναι ρόλος της πατούρας. Αν όντως η πατούρα δεν είναι σωστή, κινδυνεύεις να ραγίσουν/κοπούν τα μπουλόνια από κραδασμούς και καταπονήσεις του δρόμου.

Αν θέλεις διάβασε κάποια πράγματα επί του θέματος εδώ. Τα εξηγεί καλά, με φωτογραφίες κλπ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2009, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα και ειχα κανει 5 φορες ζυγοσταθμιση!! η λυση?
ειχα στραβες δισκοπλακες!!
ελεξε το! ακουμπα την δισκοπλακα με το δαχτυλο σου και συρτο πανω στην πλακα και προσπαθησε να καταλαβεις αν εχει σαμαρακια συρωντας κατακορυφα η αν εχει στρεβλωθει συρωντας οριζοντια

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 00:25 
Άβαταρ μέλους
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ.ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ 16ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΙΣΩΣ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕ ΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ.ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΓΙΑ ΖΥΓΙΣΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
εαν στο κανει και με τις προηγουμενες ζαντες τοτε ενισχυετε αυτο που σου ειπα, η αλλαγη ζαντας δεν μπορω να βρω τι προβλημα να δημιουργησε στα ημιαξονια η το χαμηλωμα εγω το εχω χαμηλωσει απο το πρωτο εξαμηνο που το εχω και δεν ειχα ποτε προβλημα.

επισης θα σε παρακαλεσω να μην γραφεις με κεφαλλαια γιατι ειναι δυσαναγνωστα και υποδηλωνουν οτι φωναζεις!

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 20:20 
Άβαταρ μέλους
Γεία σε όλους.. Έχω ένα C4 1,6. Στα 52000 χλμ άλλαξα λάστιχα( michelin Primacy:650 e) και έχω το ίδιο πρόβλημα. 3 ζυγοσταθμίσεις ζαντοελαστικών εκτός αυτοκινήτου και 1 πάνω στο αυτοκίνητο...Έβαλα σήμερα τα Pilot Exalto Pilot:760e WXXXX! KARDIA ME EPIASE (αυτά που φόραγε απο μαμά). Πάλι τα ίδια ....Απο τα 120 μέχρι και τα 135 το τιμόνι μου κάνει shiatsu!...απο τα 135 και πάνω το τρέμουλο περνάει στην καμπίνα. Έχω φάει σχεδόν μήνα για αυτή τη δουλειά και πραγματικά έχω απογοητευτεί...
Ελπίζω ο φίλος που είπε για τις δισκόπλακες να με σώσει..ΖΗΤΩ το φόρουμ..

Για να δούμε τι θα γίνει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ 2009, 08:03 
Άβαταρ μέλους
κι εγώ το ίδιο, με την αλλαγή των ελαστικών το τρέμουλο.
Είχα το ίδιο πρόβλημα όταν ήταν καινούργιο και το είχα παέι σε όλες τις αντιπροσωπείες για ζυγοστάθμιση. Τελικά "έφυγε" μόνο του.....και παρουσιάστηκε πάλι με την αλλγή ελαστικών. Οι δισκόπλακέσ μου είναι καινούργιες άρα δε φταίει αυτό στην δικιά μου περίπτωση :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Δεκ 2009, 13:25 
Άβαταρ μέλους
ThanasisS. έγραψε:
κι εγώ το ίδιο, με την αλλαγή των ελαστικών το τρέμουλο.
Είχα το ίδιο πρόβλημα όταν ήταν καινούργιο και το είχα παέι σε όλες τις αντιπροσωπείες για ζυγοστάθμιση. Τελικά "έφυγε" μόνο του.....και παρουσιάστηκε πάλι με την αλλγή ελαστικών. Οι δισκόπλακέσ μου είναι καινούργιες άρα δε φταίει αυτό στην δικιά μου περίπτωση :(
λακησπερα μαγκες θα ηθελα μια βοηθεια εχω προβλημα με τρεμουλο στα 125 στην πορεια κ στο φρεναρισμα στα 65-70 εχω κανει 10 φορες ζυγοσταθμιση αλλα τιποτα το αυτοκινητο ειναι μοντ.2009vts 1600 150 hp περιμενω μια βοηθεια ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 09:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Απέκτησα και εγώ τρέμουλο, στην αρχή μου το έκανε από τα 130+ έως 150 (μετά από αλλαγή μπροστά ελαστικών- δεν άλλαξα ζάντες ή κάτι άλλο- & δίσκο - πλατώ), έκανα ξανά ζυγοστάθμιση και μου το κάνει στα 160+ (δεν έχω βρεί ευκαιρία να πάω παραπάνω). Το θέμα είναι ότι συντονίζει όλη η καμπίνα, το νιώθω καί στο μοχλό ταχυτήτων, καί σε όλα τα πεντάλ καί στο τιμόνι. Είμαι κοντά στα 30.000 χιλιόμετρα και με ανυσηχεί ιδιαίτερα το ότι προέκυψε μετά απο αλλαγή δίσκου - πλατώ και ελαστικών κοντά κοντά οπότε δεν είμαι σε θέση να προσδιορίσω ποιά απο τις 2 αλλαγές ευθήνεται. Οι δίσκοι των φρένων μπρός - πίσω, αν και φαγομένοι λίγο, δεν δείχνουν να είναι στραβοί ή έστω να έχουν κάποια ανωμαλία. Θα το ελέγξω εξονυχιστικά στο σέρβις των 30.000, αλλά καλό θα ήταν να ήξερα και την γνώμη σας, ίσως κάποιος έχει κάτι παρόμοιο.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Δες φιλε μου αν εχεις χτυπησει καποια ζαντα εσωτερικα και ιδιως τις πισω!!!ειχα το ιδιο προβλημα στο peugeot μου και ηταν η πισω αριστερα ζαντα....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Αλουμινίου έχω, δεν γνώριζα ότι στραβώνουν, θα το κοιτάξω.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 04:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Με τους δρόμους που έχουμε εδώ όλα στραβώνουν.
Απο το δίσκο δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα ήταν. Ο δίσκος περιστρέφεται με την ίδια ταχύτητα (στις ίδιες στροφές βέβαια) είτε πας με 5η και 150 ή με πρώτη και 40.
Αφου στο κάνει μόνο σε υψηλές ταχύτητες θα είναι κάτι στις ρόδες. Λογικά οι ζάντες ή κακή ζυγοστάθμιση.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τρέμουλο στο αυτοκίνητο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Τρέμουλο και αρρυθμία κινητήρα όταν είναι κρύος.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με χειριστήρια αλλαγής σταθμών τιμονιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Chrisnikos
Απαντήσεις: 9
Αστάθεια στροφών κινητήρα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 36
Shortcut στο έξτρα κουμπί του τιμονιού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: nrap
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια