nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: zantes citroen c4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 17:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Θα φανουν χαζα το ξερω αλλα πρεπει να ξεκιναμε απο τα αυτονοητα.. Καθε φορα γινοταν σωστα ευθυγραμμιση ετσι..? Ζυγοσταθμιση εχει γινει ετσι..? Τις ζαντες τις πηρες μεταχειρισμενες? Μηπως ειναι καμια στραβη? Ευχομαι καλα ξεμπερδεματα, θα τη βρεις την ακρη..κριμα ειναι να το δωσεις για αυτο..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 19:08 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Σίγουρα ξεκινάς από ευθυγράμμιση ζυγοστάθμιση όπως λέει και ο nonos.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
orfain
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 22:16 |
|
|
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΦΟΡΕΣ.!!!!!!!ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΑΝ "ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙ".ΑΣΤΕΙΟ ΕΕ?ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ.ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΝΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ C4 ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ 17ΑΡΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΖΑΝΤΕΣ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΙ.
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2009, 22:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ο ομφαλός της ζάντας που έχεις βάλει έχει την κατάλληλη διάμετρο ώστε να στηρίζεται στην πατούρα; Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό που συχνά οι ζαντάδες/λαστιχάδες παραβλέπουν... Εάν ο ομφαλός της ζάντας έχει διάμετρο μεγαλύτερη από 61.5mm (τόσο είναι η διάμετρος της πατούρας/υποδοχής τροχού), τότε πρέπει να τοποθετηθούν ειδικά κωνικά πρόσθετα, τα οποία θα "πάρουν" το κενό. Αν όχι, τότε τις ζάντες τις κρατάνε στη θέση τους μόνο τα μπουλόνια. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποστηρίζονται σωστά, και θα έχεις δονήσεις όσες ζυγοσταθμίσεις κι αν κάνεις, γιατί απλά δεν αρκούν 4 μπουλόνια για να κεντράρουν σωστά τον τροχό πάνω στο ρουλεμάν. Δες το γιατί δεν είναι μόνο το θέμα της δόνησης, είναι ότι τα μπουλόνια δεν είναι σχεδιαμένα να μεταφέρουν το φορτία του οχήματος στον τροχό, αυτό είναι ρόλος της πατούρας. Αν όντως η πατούρα δεν είναι σωστή, κινδυνεύεις να ραγίσουν/κοπούν τα μπουλόνια από κραδασμούς και καταπονήσεις του δρόμου. Αν θέλεις διάβασε κάποια πράγματα επί του θέματος εδώ. Τα εξηγεί καλά, με φωτογραφίες κλπ.
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2009, 21:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα και ειχα κανει 5 φορες ζυγοσταθμιση!! η λυση? ειχα στραβες δισκοπλακες!! ελεξε το! ακουμπα την δισκοπλακα με το δαχτυλο σου και συρτο πανω στην πλακα και προσπαθησε να καταλαβεις αν εχει σαμαρακια συρωντας κατακορυφα η αν εχει στρεβλωθει συρωντας οριζοντια
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
orfain
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 00:25 |
|
|
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ.ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ 16ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΙΣΩΣ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕ ΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ.ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΓΙΑ ΖΥΓΙΣΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ.
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 16:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
εαν στο κανει και με τις προηγουμενες ζαντες τοτε ενισχυετε αυτο που σου ειπα, η αλλαγη ζαντας δεν μπορω να βρω τι προβλημα να δημιουργησε στα ημιαξονια η το χαμηλωμα εγω το εχω χαμηλωσει απο το πρωτο εξαμηνο που το εχω και δεν ειχα ποτε προβλημα.
επισης θα σε παρακαλεσω να μην γραφεις με κεφαλλαια γιατι ειναι δυσαναγνωστα και υποδηλωνουν οτι φωναζεις!
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
fantomas005
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 20:20 |
|
|
Γεία σε όλους.. Έχω ένα C4 1,6. Στα 52000 χλμ άλλαξα λάστιχα( michelin Primacy:650 e) και έχω το ίδιο πρόβλημα. 3 ζυγοσταθμίσεις ζαντοελαστικών εκτός αυτοκινήτου και 1 πάνω στο αυτοκίνητο...Έβαλα σήμερα τα Pilot Exalto Pilot:760e WXXXX! KARDIA ME EPIASE (αυτά που φόραγε απο μαμά). Πάλι τα ίδια ....Απο τα 120 μέχρι και τα 135 το τιμόνι μου κάνει shiatsu!...απο τα 135 και πάνω το τρέμουλο περνάει στην καμπίνα. Έχω φάει σχεδόν μήνα για αυτή τη δουλειά και πραγματικά έχω απογοητευτεί... Ελπίζω ο φίλος που είπε για τις δισκόπλακες να με σώσει..ΖΗΤΩ το φόρουμ..
Για να δούμε τι θα γίνει...
|
|
|
|
|
ThanasisS.
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ 2009, 08:03 |
|
|
κι εγώ το ίδιο, με την αλλαγή των ελαστικών το τρέμουλο. Είχα το ίδιο πρόβλημα όταν ήταν καινούργιο και το είχα παέι σε όλες τις αντιπροσωπείες για ζυγοστάθμιση. Τελικά "έφυγε" μόνο του.....και παρουσιάστηκε πάλι με την αλλγή ελαστικών. Οι δισκόπλακέσ μου είναι καινούργιες άρα δε φταίει αυτό στην δικιά μου περίπτωση :(
|
|
|
|
|
solution7
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Δεκ 2009, 13:25 |
|
|
ThanasisS. έγραψε: κι εγώ το ίδιο, με την αλλαγή των ελαστικών το τρέμουλο. Είχα το ίδιο πρόβλημα όταν ήταν καινούργιο και το είχα παέι σε όλες τις αντιπροσωπείες για ζυγοστάθμιση. Τελικά "έφυγε" μόνο του.....και παρουσιάστηκε πάλι με την αλλγή ελαστικών. Οι δισκόπλακέσ μου είναι καινούργιες άρα δε φταίει αυτό στην δικιά μου περίπτωση :( λακησπερα μαγκες θα ηθελα μια βοηθεια εχω προβλημα με τρεμουλο στα 125 στην πορεια κ στο φρεναρισμα στα 65-70 εχω κανει 10 φορες ζυγοσταθμιση αλλα τιποτα το αυτοκινητο ειναι μοντ.2009vts 1600 150 hp περιμενω μια βοηθεια ευχαριστω.
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 09:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Απέκτησα και εγώ τρέμουλο, στην αρχή μου το έκανε από τα 130+ έως 150 (μετά από αλλαγή μπροστά ελαστικών- δεν άλλαξα ζάντες ή κάτι άλλο- & δίσκο - πλατώ), έκανα ξανά ζυγοστάθμιση και μου το κάνει στα 160+ (δεν έχω βρεί ευκαιρία να πάω παραπάνω). Το θέμα είναι ότι συντονίζει όλη η καμπίνα, το νιώθω καί στο μοχλό ταχυτήτων, καί σε όλα τα πεντάλ καί στο τιμόνι. Είμαι κοντά στα 30.000 χιλιόμετρα και με ανυσηχεί ιδιαίτερα το ότι προέκυψε μετά απο αλλαγή δίσκου - πλατώ και ελαστικών κοντά κοντά οπότε δεν είμαι σε θέση να προσδιορίσω ποιά απο τις 2 αλλαγές ευθήνεται. Οι δίσκοι των φρένων μπρός - πίσω, αν και φαγομένοι λίγο, δεν δείχνουν να είναι στραβοί ή έστω να έχουν κάποια ανωμαλία. Θα το ελέγξω εξονυχιστικά στο σέρβις των 30.000, αλλά καλό θα ήταν να ήξερα και την γνώμη σας, ίσως κάποιος έχει κάτι παρόμοιο.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 15:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Δες φιλε μου αν εχεις χτυπησει καποια ζαντα εσωτερικα και ιδιως τις πισω!!!ειχα το ιδιο προβλημα στο peugeot μου και ηταν η πισω αριστερα ζαντα....
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια - Τρέμουλο Τιμονιού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 04:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Με τους δρόμους που έχουμε εδώ όλα στραβώνουν. Απο το δίσκο δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα ήταν. Ο δίσκος περιστρέφεται με την ίδια ταχύτητα (στις ίδιες στροφές βέβαια) είτε πας με 5η και 150 ή με πρώτη και 40. Αφου στο κάνει μόνο σε υψηλές ταχύτητες θα είναι κάτι στις ρόδες. Λογικά οι ζάντες ή κακή ζυγοστάθμιση.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|