Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 15:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Είσαι 7 χρόνια εκτός, αλλά οκ, ας έχουμε και αυτό το θέμα κατά νου.
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 08:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
Παιδιά καλημέρα, έχω στο μυαλό μου διαφορά να κάνω στο καινούργιο μου το c1 αλλά όπως πολλά άτομα πιστεύω πάντα μια αναβλητικότητα υπάρχει. Δεν είμαι άνθρωπος που θέλω να επέμβει κανένας στον κινητήρα του αυτοκινήτου ούτε θέλω να κάνω τρελά πράγματα. Απλά και λίγα, για να βοηθήσω λίγο το αυτοκίνητο να είναι πιο 'άνετο'. Διάβασα εδώ στο threat για το φίλτρο αέρα και κάπου αλλού εξάτμιση. Εξάτμιση θέλω να βάλω γιατί θέλω επίσης να βάλω αυτό : http://www.citroen-auch.com/en/style-c1 ... c1-b4.html και η τελική του είναι fake , οπότε θα ήθελα να βάλω εξάτμιση σε αυτή την περίπτωση. Επίσης είδα όλα τα σχόλια που έγραψε ο καθένας και βλέπω ότι κάποιοι λένε να μείνεις με το εργοστασιακό φίλτρο και κάποιοι όχι. Τελικά ( επειδή δεν θέλω να έχω και προβλήματα ) είναι καλό ή όχι? Και για το θέμα της εξάτμισης παίζει να είναι καλό?? ( Τονίζω εξάτμιση όχι με θορύβους και τέτοια σκηνικά , normal πράγματα ).
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 09:55 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Τι σκοπο εχει φιλτρο κ εξατμιση σε ενα μινι πολης; Στη καλυτερη θα δεις μονο αυξημενη καταναλωση.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 09:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
Πράκτορας έγραψε: Τι σκοπο εχει φιλτρο κ εξατμιση σε ενα μινι πολης; Στη καλυτερη θα δεις μονο αυξημενη καταναλωση.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Διαβάζοντας κολλήματα του μυαλού μου!
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 10:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
johnkalas έγραψε: ...Επίσης είδα όλα τα σχόλια που έγραψε ο καθένας και βλέπω ότι κάποιοι λένε να μείνεις με το εργοστασιακό φίλτρο και κάποιοι όχι. Τελικά ( επειδή δεν θέλω να έχω και προβλήματα ) είναι καλό ή όχι? Και για το θέμα της εξάτμισης παίζει να είναι καλό?? ( Τονίζω εξάτμιση όχι με θορύβους και τέτοια σκηνικά , normal πράγματα ). Ότι και αν κάνεις, κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις. Στην περίπτωση των φίλτρων ελευθέρας ροής, χάνεις κάτι λίγα σε φιλτράρισμα και κερδίζεις κάτι ψιλά σε δύναμη και ήχο/θόρυβο*. Μιλάμε για ποσοστά της τάξης του 3-4%, δηλαδή νούμερα που ίσως ούτε σε δυναμόμετρο δεν θα μπορέσεις να δεις. Παρόμοια η κατάσταση και στην εξάτμιση, μόνο που εκεί μπορεί να χάσεις αρκετά σε ήχο, χωρίς να υπάρχει κάποιο αντίστοιχο κέρδος. Να ξέρεις ότι οποιαδήποτε ελεύθερη εξάτμιση (τελικό muffler/silancier) θα παράγει περισσότερο θόρυβο, δεν το γλυτώνεις αυτό. Α και να λάβεις υπόψη σου ότι ο τελικός παραγόμενος ήχος/θόρυβος* ειδικά σε πολύ μικρού κυβισμού αυτοκίνητα τελικά μπορεί να είναι χειρότερος από ότι αν το άφηνες εντελώς stock. * γράφω ταυτόχρονα ήχος/θόρυβος, γιατί εξαρτάται από την ηλικία και οπτική γωνία του καθενός αν είναι "ήχος" (καλό) ή "θόρυβος" (κακό).
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 10:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
The Ace έγραψε: johnkalas έγραψε: ...Επίσης είδα όλα τα σχόλια που έγραψε ο καθένας και βλέπω ότι κάποιοι λένε να μείνεις με το εργοστασιακό φίλτρο και κάποιοι όχι. Τελικά ( επειδή δεν θέλω να έχω και προβλήματα ) είναι καλό ή όχι? Και για το θέμα της εξάτμισης παίζει να είναι καλό?? ( Τονίζω εξάτμιση όχι με θορύβους και τέτοια σκηνικά , normal πράγματα ). Ότι και αν κάνεις, κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις. Στην περίπτωση των φίλτρων ελευθέρας ροής, χάνεις κάτι λίγα σε φιλτράρισμα και κερδίζεις κάτι ψιλά σε δύναμη και ήχο/θόρυβο*. Μιλάμε για ποσοστά της τάξης του 3-4%, δηλαδή νούμερα που ίσως ούτε σε δυναμόμετρο δεν θα μπορέσεις να δεις. Παρόμοια η κατάσταση και στην εξάτμιση, μόνο που εκεί μπορεί να χάσεις αρκετά σε ήχο, χωρίς να υπάρχει κάποιο αντίστοιχο κέρδος. Να ξέρεις ότι οποιαδήποτε ελεύθερη εξάτμιση (τελικό muffler/silancier) θα παράγει περισσότερο θόρυβο, δεν το γλυτώνεις αυτό. Α και να λάβεις υπόψη σου ότι ο τελικός παραγόμενος ήχος/θόρυβος* ειδικά σε πολύ μικρού κυβισμού αυτοκίνητα τελικά μπορεί να είναι χειρότερος από ότι αν το άφηνες εντελώς stock. * γράφω ταυτόχρονα ήχος/θόρυβος, γιατί εξαρτάται από την ηλικία και οπτική γωνία του καθενός αν είναι "ήχος" (καλό) ή "θόρυβος" (κακό). Αυτό εδώ το accessory το έχετε δει για το C1?? https://www.google.gr/search?biw=1280&b ... sETorizkYM: Αυτό θέλω να βάλω αλλά από ότι διάβασα το χρώμιο πίσω τελικό είναι fake και θέλω αφού θα το βάλω να βάλω και εξάτμιση από εκεί μέσα και να μην είναι μουφα και ψεύτικο. Να έχει κει την εξάτμιση κανονικά για αυτό ρώτησα και για την εξάτμιση. Τώρα όσο αφορά το φίλτρο πιο πολύ πληροφοριακά ήθελα για να το σβήσω από το μυαλό μου ή να το κάνω.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 11:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Πάντα από πίσω υπάρχει εξάτμιση (εννοείς μάλλον το silancier), απλώς μπορείς να αλλάξεις μόνο την απόληξη, δεν είναι μούφα ή ψεύτικο. Αν δεν θες να αλλάξεις το ίδιο το καζανάκι (π.χ. για να αποφύγεις αύξηση θορύβου), τότε βάζεις μόνο μια απόληξη, αλλιώς πάει όλο μαζί με το muffler.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φίλτρο Αέρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 11:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
The Ace έγραψε: Πάντα από πίσω υπάρχει εξάτμιση (εννοείς μάλλον το silancier), απλώς μπορείς να αλλάξεις μόνο την απόληξη, δεν είναι μούφα ή ψεύτικο. Αν δεν θες να αλλάξεις το ίδιο το καζανάκι (π.χ. για να αποφύγεις αύξηση θορύβου), τότε βάζεις μόνο μια απόληξη, αλλιώς πάει όλο μαζί με το muffler. ΟΚ δεν ήξερα ότι γίνεται αυτό. Εξάλλου δεν έχω πάει σε κάποιον εξατμισά προτίμησα πρώτα να ρωτήσω εδώ και μετά να πάω. Ευχαριστώ πολύ!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|