Τη στιγμή που το ενεργοποιείς τα μέταλλα τρώνε μια κλωτσιά 35 ίππων
παραπάνω χωρίς καμιά προειδοποίηση. Το αποτέλεσμα αυτού: σπάσιμο του
φίλμ του λιπαντικού και στιγμιαία μεικτή λιπανση, και όχι υδροδυναμική,
πράγμα που σημαίνει ότι στιγμιαία έρχονται σε επαφη τα μέταλλα μεταξύ
τους!!!
Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις τεχνολογίας υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή κινητήρων, γνωρίζει ότι τα μέταλλα που απαρτίζουν τα κουζινέτα, είναι κατά κανόνα αντιτριβικά (κράματα ορείχαλκου κτλ) τα οποία μπορούν να καμφθούν με το χέρι.
Πόσο μάλλον όταν τρίβεται πάνω τους ένας στροφαλοφόρος φτιαγμένος από χάλυβα διαμορφώσεως.