Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 COUPE 1.6 VTR Nos
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 23:57
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ
Ρε παιδια να κανω μια χαζη ερωτηση? :s αν βαλω στο C4 nitro θα αντεξουν τα πιστονια και ο θαλαμος,μπιελες και οτι αλλο κινειται εκει μεσα η θα τα παρω στο χερι? hmmm ρωταω γιατι ο φιλαρακος μου που εχει ενα RALLYE το εβαλε χωρις να αλλαξει τιποτα και το αμαξι σκοτωνει και χωρις κανενα προβλημα :cop

_________________
EAT MY DUST


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Νομίζω είναι καθαρά το τι μπεκ θα βάλεις να ψεκάζει ένα 35αρι πιστεύω είναι μια χαρά και ακίνδυνο για το μοτέρ σου ;)

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
πάντως βγάλει δε βγάλει πρόβλημα στην αρχή το ψέκασμα νίτρο και η μεγάλη καύση προσωπικά πιστεύω οτι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα μακροχρόνια

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε καλά δεν είναι και για χόρταση το νίτρο


δεν κάνει για καθημερινή χρήση .


παντός ενα σφυρήλατο πιστονακι μπορεί και να χρειάζεται hmmm

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Δεκ 2006, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Προσωπικά νίτρο θα έβαζα μόνο αν ήμουν κοντρέρ στο επάγγελμα.
Μακροχρόνια χρήση προκαλεί προβλήματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
Daravigos Andreas έγραψε:
Προσωπικά νίτρο θα έβαζα μόνο αν ήμουν κοντρέρ στο επάγγελμα.
Μακροχρόνια χρήση προκαλεί προβλήματα.


+1

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
σαν τι προβληματα δημιουργει η μακροχρονια χρηση κυριοι???

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Τη στιγμή που το ενεργοποιείς τα μέταλλα τρώνε μια κλωτσιά 35 ίππων
παραπάνω χωρίς καμιά προειδοποίηση. Το αποτέλεσμα αυτού: σπάσιμο του
φίλμ του λιπαντικού και στιγμιαία μεικτή λιπανση, και όχι υδροδυναμική,
πράγμα που σημαίνει ότι στιγμιαία έρχονται σε επαφη τα μέταλλα μεταξύ
τους!!!
Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις τεχνολογίας υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή κινητήρων, γνωρίζει ότι τα μέταλλα που απαρτίζουν τα κουζινέτα, είναι κατά κανόνα αντιτριβικά (κράματα ορείχαλκου κτλ) τα οποία μπορούν να καμφθούν με το χέρι.
Πόσο μάλλον όταν τρίβεται πάνω τους ένας στροφαλοφόρος φτιαγμένος από χάλυβα διαμορφώσεως. :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
δηλαδη η φθορα ουσιαστικα λετε πως οφειλεται στην μη γραμμικη αποδοση της δυναμης.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ναι :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
smpokos έγραψε:
σαν τι προβληματα δημιουργει η μακροχρονια χρηση κυριοι???

Χαίρομαι που το club απέκτησε σεβασμό και ευγένεια... :iconcool

Δε θα είχε πλάκα για μερικές μέρες να μιλάμε όλοι μεταξύ μας στον πληθυντικό? :schraeg

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
πρεπει να εχεις δικιο ανδρεα αν και μου φαινεται παραλογο μια τοσο μικρη δυναμη εστω και μη γραμμικα να μπορει να ''σπασει'' το λεπτο φιλμ λαδιου στα κουζινετα του στροφαλου. ισως οταν ειναι κρυο ναι αλλα σε κανονικη θερμοκρασια hmmm

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 10:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το σπάει και μάλιστα πολύ εύκολα κύριε σμπόκο! :thumbup

Το φίλμ λαδιού στου δικούς μας πολύστροφους κινητήρες έχει πάχος μόλις 10-20μm.

Αντιλαμβάνεστε την τάξη μεγέθους αυτού? hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
Daravigos Andreas έγραψε:
Το σπάει και μάλιστα πολύ εύκολα κύριε σμπόκο! :thumbup

Το φίλμ λαδιού στου δικούς μας πολύστροφους κινητήρες έχει πάχος μόλις 10-20μm.

Αντιλαμβάνεστε την τάξη μεγέθους αυτού? hmmm



αντιλαμβανομαι αλλα συγκεκριμενα ο δικος μου δεν νομιζω οτι ανηκει στην ταξη των πολυστροφων κινητηρων.




*Σμπώκος παρακαλω :tong:

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 10:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΝΑ με συγχωρέσετε για το λάθος μου!! :ysteric

Όσο και αν σου φαίνετε περίεργο ο κινητληρας σου ανοίκει στην κατηγορία των πολύστροφων.

Αργόστροφες ονομάζονται οι μεγάλες ναυτικές μηχανές, οι οποίες έχουν μέγιστο 80-90σαλ. (καλά τα έγραψα τα νούμερα, δεν λείπει κανένα μηδενικό) :thumbup


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προσφορά αεροτομής C2 & C4 coupe για τα μέλη του club.
Δ. Συζήτηση: Αττικής
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΑΓΟΡΑ C4 COUPE VTRS 1.4 ΣΕ ΛΕΥΚΟ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 165
ΕΞΑΤΜΙΣΗ - CITROEN C4 COUPE 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 2
ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΟΡΟΦΗΣ - CITROEN C4 2006 COUPE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 16
Help! C4 coupe και χτύπημα στο πίσω φτερό.
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: gRim
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ