Συγγραφέας |
Μήνυμα |
smpokos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 11:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31 Δημοσιεύσεις: 2112 Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
|
Daravigos Andreas έγραψε: ΝΑ με συγχωρέσετε για το λάθος μου!! Όσο και αν σου φαίνετε περίεργο ο κινητληρας σου ανοίκει στην κατηγορία των πολύστροφων. Αργόστροφες ονομάζονται οι μεγάλες ναυτικές μηχανές, οι οποίες έχουν μέγιστο 80-90σαλ. (καλά τα έγραψα τα νούμερα, δεν λείπει κανένα μηδενικό)
εχεις δικιο παω πασο. οταν ειναι στα τελεφταια του το μοτερ παντως λεει να βαλεις ενα νοσακι να σπασεις το μοτερ να εχεις να το λες
_________________ citroen c3 μαμα...ειχα
ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι
GET A FUCKING LIFE
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 14:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Εσύ πάντως με την πλαστική εισαγωγή δεν μπορείς να βάλεις γιατί το νίτρο κάνει ευκολα backfire και πιάνουν όλα φωτιά!
Φίλος ξαδέρφου έκαψε ένα 206 με αυτόν τον τρόπο, χωρίς να το έχει ξεπληρώσει καν!!!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 22:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Κύριε Σμπώκε, θα είχατε την ευγενή καλωσύνη να μας εξηγήσετε τη φράση σας "θα πεταξω σαν σαλιγκάρι"; Συνήθως τα σαλιγκάρια δεν πετάνε...!
Ευχαριστώ...
_________________
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Δεκ 2006, 22:54 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
Daravigos Andreas έγραψε: Εσύ πάντως με την πλαστική εισαγωγή δεν μπορείς να βάλεις γιατί το νίτρο κάνει ευκολα backfire και πιάνουν όλα φωτιά! Φίλος ξαδέρφου έκαψε ένα 206 με αυτόν τον τρόπο, χωρίς να το έχει ξεπληρώσει καν!!!!
Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει φωτιά η εισαγωγή από το NOS , με καμιά κυβέρνηση.
Για τις πλαστικές εισαγωγές λένε ότι δεν κάνει γιατί δεν αντέχουν τις χαμηλές θερμοκρασίες και όταν παγώσουν αρχίζουν και ραγίζουν
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 00:17 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Λες?
Μόνο για το backfire έχω ακούσει....
|
|
|
|
|
tony78
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 12:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58 Δημοσιεύσεις: 1146 Τοποθεσία: Αμφιάλη
|
smpokos έγραψε: θα πεταξω σαν σαλιγκαρι.... ---->οποιος καταλαβει τι εννοω κερδιζει παστελι...
Να σου πω που θα μου στείλεις το παστέλι;
_________________
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 17:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Μυθριδάτης έγραψε: ...τράβα δαγκωνιά στο ζωντανό παστέλι...
35 ίπποι δεν είναι μικρή διαφορά στην ιπποδύναμη, μιλάμε για 30% στιγμιαία διαφορά στο συγκεκριμένο κινητήρα...
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 22:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
alexandros έγραψε: Και πως θα γίνει backfire από τι στιγμή που δεν είναι εύφλεκτο το νίτρο;
Νομίζω αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κατά τον ψεκασμό του νίτρου, μέσα στον θάλαμο καύσης, διασπάται σε οξυγόνο και ένα άλλο στοιχείο το οποίο δεν θυμάμαι ποιό είναι.
Εφόσον έχουμε πάρα πολύ οξυγόνο σε μια τέτοια κατάσταση ο εγκέφαλος δίνει εντολή για πολύ βενζίνη.
Πολύ βενζινη+πολύ οξυγόνο= πολύ μεγάλη φλόγα και κατά συνέπεια υπαρχει η πιθανότητα (όταν έχουμε αρκετό όβερλαπ) αυτή η φλόγα να βγεί από τις βαλβίδες εισαγωγής και να αναφλέξει εξαιρετικά βιαίως (βλέπε έκρηξη) το μίγμα που περιμένει υπομονετικά στην πολλαπλή εισαγωγής την σειρά του για να μπει στους θαλάμους καύσης.
ΤΟ ΝΙΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΛΕΚΤΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ FAST AND FURIUS (εκεί που ανατινάζεται το Eclipse)
Στέκει η θεωρία μου Αλέξανδρε?
|
|
|
|
|
Daravigos Andreas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 22:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18 Δημοσιεύσεις: 1311 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
όταν έίναι ταυτόχρονα ανοιχτές όλες οι βαλβίδες (περίπου για 20 μοίρες συμβαίνει αυτό, το λεγόμενο όβερλαπ) είναι πολύ πιθανό να συμβεί αυτό.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|