Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 23:38 
Άβαταρ μέλους
Γεια χαρά σε όλους.
Και όπως λέει το θέμα, μου πρότειναν να αλλάξω τα λάδια στο C4 μετά τα 1500χλμ για να φύγουν τα γρέζια. Ισχύει αυτό..?
Γιατί το φίλτρο λαδιού τότε τι ρόλο βαράει?
Και αν πούμε ότι τα αλλάζουμε και έχουμε βρωμιές το φίλτρο δεν πάει για αλλαγή και αυτό αφού αφήνει?
Ας πει κάποιος που ξέρει.. :scratch

Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα 10.000km..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κοίτα δεν είναι κακό να αλλάξεις τα πρώτα λάδια στις 3 η4 χιλιάδες χιλιόμετρα,αλλά κ να μην τα αλλάξεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα !
απλά σαν καινούργιος ο κινητήρας είναι σφιχτός κ το λάδι ταλαιπωρείτε πιο πολύ κ γιαυτό προληπτικά τα αλλάζουν τα πρώτα λάδια στις 2-3 η 4.000 .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Δεν μας είπες τα βασικότερα της "είδησης"... Ποιός στο είπε, και Πού στο είπαν. Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο? Κάπου αλλου άσχετα ? Εγώ πάντως άλλαξα στα 10.000. Στα 1500 πήγα μια απλή επίσκεψη για να δούν αν όλα είναι ενταξει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Κοιταξε να δεις,κανονικα η αλλαγη ειναι καθε 10000km αλλα το να κανεις μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου στα πρωτα 1500km μονο κακο δεν θα κανει στο μοτερ σου και σιγουρα δεν ειναι απατη αλλα αγαπη προς αυτο :lol

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Πυστευω πως ειναι ακρως ψυχολογικος η προωρη αλλαγη λαδιων.Εκτος αν εχει
καποιος σκοπο να κρατεισει το αμαξι του για πανω απο 300000km και το εχει στα οπα
οπα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
φιλε δεν χρειαζεται η αλλαγη τοσο νωρις απλος αμα θες να στρωσει ο κινητηρας απλος οταν το εκκινεις στο νεκρο να το πατας το γκαζι μεχρι 4000 στροφες τρεις φορες καθε φορα που το εκκινεις για δυο εβδομαδες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Ε? τι θελει να πει ο ποιητης...?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 21:51 
Άβαταρ μέλους
MeddlingMageGR έγραψε:
Δεν μας είπες τα βασικότερα της "είδησης"... Ποιός στο είπε, και Πού στο είπαν. Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο? Κάπου αλλου άσχετα ? Εγώ πάντως άλλαξα στα 10.000. Στα 1500 πήγα μια απλή επίσκεψη για να δούν αν όλα είναι ενταξει.

Η αντιπροσωπεία το πρότεινε. Κάτι λέει το manual για 1500 - 2500 αλλά δεν θυμάμαι αν αναφέρει αλλαγή λαδιών. Αν ναι τότε οκ, γιατί αλλιώς δεν με χαλάνε τα 80 ευρώ να τα δώσω αλλού (τόσο δεν πάει η αλλαγή?).
Τελικά μια σαφή απάντηση μάλλον δεν υπάρχει..
Να συμπληρώσω ότι ανάλογο έχω ακούσει και σε αυτοκίνητα άλλης εταιρείας να γίνεται από φίλο.
Τώρα τι παίζει..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Αν διαβασεις :read πιο προσεκτικα αυτο που σου ειχα γραψει πριν θα δεις οτι υπαρχει σαφης απαντηση.......

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Snipers έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους.
Και όπως λέει το θέμα, μου πρότειναν να αλλάξω τα λάδια στο C4 μετά τα 1500χλμ για να φύγουν τα γρέζια. Ισχύει αυτό..?
Γιατί το φίλτρο λαδιού τότε τι ρόλο βαράει?
Και αν πούμε ότι τα αλλάζουμε και έχουμε βρωμιές το φίλτρο δεν πάει για αλλαγή και αυτό αφού αφήνει?
Ας πει κάποιος που ξέρει.. :scratch

Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα 10.000km..


Αυτο με τα γρεζια, ισχυει, αν και σε πολλα καινουρια αυτοκινητα λενε οι εταιριες οτι πια ειναι στρωμενα τα μοτερ απο το εργοστασιο, και το παιρνεις και φευγεις.
Αυτο δεν συμβαινει βεβαια στα "φθηνα" αυτοκινητα.
Η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, και οι κινητηρες εχουν μικροτερες ανοχες στις αποστασεις των μεταλλων και (μερικες φορες) καλυτερα μεταλλα, ανθεκτικοτερα απο τα παλια αυτοκινητα (αυτο συμβαινει στα σχετικα μεγαλα μοτερ των εταιριων, οχι τα 1100, 1400, αλλα στα 1800, 2000++ κτλ κυβικα).

Παντως καλο θα του κανεις. Εξαλλου, το να κρατησει το μοτερ περισσοτερο καιρο με 30 ευρω που θα δωσεις τωρα για μια αλλαγη λαδιων, αξιζει....... :thumb :thumb
Και καλο ειναι παντως να το αφηνεις πριν ξεκινησεις, να δουλευει κανα 2λεπτο στο ρελαντι, και οταν αρχισει να πευτει ξεκινας κανονικα. :thumb

gregori έγραψε:
φιλε δεν χρειαζεται η αλλαγη τοσο νωρις απλος αμα θες να στρωσει ο κινητηρας απλος οταν το εκκινεις στο νεκρο να το πατας το γκαζι μεχρι 4000 στροφες τρεις φορες καθε φορα που το εκκινεις για δυο εβδομαδες


Γρηγορη, αν το πατας στις 4000 στροφες για 2 εβδομαδες, οταν ειναι καινουριο, το πηρες το μοτερ στο χερι..... :jaw :jaw ......
Ποτε μα ποτε δεν το πατας στα πρωτα 100-1500 πανω απο 3000 στροφες, και φυσικα καλυτερα να γινουν σε ταξιδια χωρις φορτιο και ζορισμα με το γκαζι. :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 00:33 
Άβαταρ μέλους
billaras έγραψε:
Αυτο με τα γρεζια, ισχυει, αν και σε πολλα καινουρια αυτοκινητα λενε οι εταιριες οτι πια ειναι στρωμενα τα μοτερ απο το εργοστασιο, και το παιρνεις και φευγεις.
Αυτο δεν συμβαινει βεβαια στα "φθηνα" αυτοκινητα.

Παντως καλο θα του κανεις. Εξαλλου, το να κρατησει το μοτερ περισσοτερο καιρο με 30 ευρω που θα δωσεις τωρα για μια αλλαγη λαδιων, αξιζει....... :thumb :thumb


Απλά είναι πολύ σύντομη η αλλαγή λαδιών ΜΟΝΟ. Και έλεγα το φίλτρο τι κάνει? Αν είναι να τα περνάει θα πρέπει να φύγει και αυτό, αλλά δεν είπαν τίποτα (για το φίλτρο)..
Συνήθως αν δεν αναγράφεται από τον κατασκευαστή κάτι να γίνεται τότε δεν χρειάζεται.
Να προσέχουμε το μοτέρ εννοείται, αλλά όταν κάτι όντως δουλεύει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ειναι λιγοτερο πολυπλοκο απ'οτι φαινεται..

τα λαδια οξειδονονται απο τα γρεζια. αυτο ειναι και το νοημα της αλλαγης λαδιων στα 2000χλμ.
τα γρεζια τα συγκρατει το φιλτρο λαδιου αλλα μικροσκοπικες ποσοτητες παντα θα κυκλοφορουν μεσα στο λαδι προσπερνοντας το φιλτρο... αν δεν αλλαχτει το φιλτρο λαδιου τα καινουρια λαδια παλι θα ερθουν σε επαφη με τα συγκρατημενα γρεζια.. ετσι απαραιτητη προυποθεση ειναι να αλλαχτει και το φιλτρο λαδιου αλλιως δεν εχει κανενα μα κανενα απολυτως νοημα η αλλαγη λαδιων...

ειναι επιλογη του καθενος τι θα κανει. δεν ειναι καθαρα ψυχολογικο θεμα η αλλαγη, αλλα σιγουρα δεν ειναι και απαραιτητη... παντως αλλαγες 10.000χλμ που ζηταει συνηθως η Citroen σε αστικο περιβαλλον και ειδικα με τετοιες καλοκαιρινες θερμοκρασιες νομιζω ειναι παρατραβηγμενες.. 6500 με 8500 θεωρω οτι ειναι πιο ενδεδειγμενες αναλογα την χρηση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν ηπαρχουν γρεζια στους σηνχρονους κηνητηρες.αυτο ηταν αρκετα παλια τα μεταλα πλεον απο τα κομβια μπιελων και βασεων εινε προρονταρισμενα και με ιδικι αντιτριβικη επιστροση πραγμα που σιμενει οτι δεν εχουν τπτ.τωρα νομιζω οτι μια αλαγη στα 5000 εινε καλη γενικα και παντα γιατι ετσι εχεις φρεσκο λαδακι.το ιξωδες δεν χαλαει απο γρεζια κτλ αλα απο χρηση.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
διαφωνω. εχω δει χημικη αναλυση λαδιων απο Tsi στα πρωτα χιλιομετρα και τα μορια μεταλλων ηταν αρκετα αυξημενα........ αν δεν υπηρχαν γρεζια εξαλλου δε θα υπηρχαν φθορες στους κινητηρες... επομενως παντα υπαρχουν.. απλα στο στρωσιμο ειναι αυξημενα καθως τοτε δημιουργουνται οι ανοχες...


Iron 42
Chromium 2
Lead 3
Copper 7
Tin 0
Aluminum 4
Nickel 0
Silver 0
Silicon 7
Boron 40
Sodium 0
Magnesium 18
Calcium 1910
Barium 0
Phosphorus 809
Zinc 990
Molybendum 0
Titanium 0
Vanadium 0
Potassium 0
Fuel <1%
VIS @ 40c N/A
VIS @ 100c 12.30
Water 0
Soot .6
Coolant Neg

Add test
TBN 5.20 (out of 8)
Oxid 7
Nitr 8
F-soot .69

No corrective action required!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Σεπ 2009, 21:30 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή. Πάμε για αλλαγή κάποια στιγμή..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 66 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΛΑΔΙΑ C1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: johnkalas
Απαντήσεις: 6
Αναμειξη νερών με λάδια κινιτήρα....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 13
Λαδια-Βαλβολινες...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: akis_1
Απαντήσεις: 116
Λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: `GiAnNiS`
Απαντήσεις: 583
C4 1.6 01/2013 αξίζει 170.000χλμ -Το τσιμπησα τελικά-
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Kostas125
Απαντήσεις: 78
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια