Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Snipers
|
Θέμα δημοσίευσης: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 23:38 |
|
|
Γεια χαρά σε όλους. Και όπως λέει το θέμα, μου πρότειναν να αλλάξω τα λάδια στο C4 μετά τα 1500χλμ για να φύγουν τα γρέζια. Ισχύει αυτό..? Γιατί το φίλτρο λαδιού τότε τι ρόλο βαράει? Και αν πούμε ότι τα αλλάζουμε και έχουμε βρωμιές το φίλτρο δεν πάει για αλλαγή και αυτό αφού αφήνει? Ας πει κάποιος που ξέρει.. Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα 10.000km..
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 00:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Δεν μας είπες τα βασικότερα της "είδησης"... Ποιός στο είπε, και Πού στο είπαν. Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο? Κάπου αλλου άσχετα ? Εγώ πάντως άλλαξα στα 10.000. Στα 1500 πήγα μια απλή επίσκεψη για να δούν αν όλα είναι ενταξει.
|
|
|
|
|
gregori
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 16:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15 Δημοσιεύσεις: 59 Εικόνες: 0
|
φιλε δεν χρειαζεται η αλλαγη τοσο νωρις απλος αμα θες να στρωσει ο κινητηρας απλος οταν το εκκινεις στο νεκρο να το πατας το γκαζι μεχρι 4000 στροφες τρεις φορες καθε φορα που το εκκινεις για δυο εβδομαδες
|
|
|
|
|
Snipers
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 21:51 |
|
|
MeddlingMageGR έγραψε: Δεν μας είπες τα βασικότερα της "είδησης"... Ποιός στο είπε, και Πού στο είπαν. Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο? Κάπου αλλου άσχετα ? Εγώ πάντως άλλαξα στα 10.000. Στα 1500 πήγα μια απλή επίσκεψη για να δούν αν όλα είναι ενταξει. Η αντιπροσωπεία το πρότεινε. Κάτι λέει το manual για 1500 - 2500 αλλά δεν θυμάμαι αν αναφέρει αλλαγή λαδιών. Αν ναι τότε οκ, γιατί αλλιώς δεν με χαλάνε τα 80 ευρώ να τα δώσω αλλού (τόσο δεν πάει η αλλαγή?). Τελικά μια σαφή απάντηση μάλλον δεν υπάρχει.. Να συμπληρώσω ότι ανάλογο έχω ακούσει και σε αυτοκίνητα άλλης εταιρείας να γίνεται από φίλο. Τώρα τι παίζει..
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 22:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αν διαβασεις πιο προσεκτικα αυτο που σου ειχα γραψει πριν θα δεις οτι υπαρχει σαφης απαντηση.......
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 23:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Snipers έγραψε: Γεια χαρά σε όλους. Και όπως λέει το θέμα, μου πρότειναν να αλλάξω τα λάδια στο C4 μετά τα 1500χλμ για να φύγουν τα γρέζια. Ισχύει αυτό..? Γιατί το φίλτρο λαδιού τότε τι ρόλο βαράει? Και αν πούμε ότι τα αλλάζουμε και έχουμε βρωμιές το φίλτρο δεν πάει για αλλαγή και αυτό αφού αφήνει? Ας πει κάποιος που ξέρει.. Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα 10.000km.. Αυτο με τα γρεζια, ισχυει, αν και σε πολλα καινουρια αυτοκινητα λενε οι εταιριες οτι πια ειναι στρωμενα τα μοτερ απο το εργοστασιο, και το παιρνεις και φευγεις. Αυτο δεν συμβαινει βεβαια στα "φθηνα" αυτοκινητα. Η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, και οι κινητηρες εχουν μικροτερες ανοχες στις αποστασεις των μεταλλων και (μερικες φορες) καλυτερα μεταλλα, ανθεκτικοτερα απο τα παλια αυτοκινητα (αυτο συμβαινει στα σχετικα μεγαλα μοτερ των εταιριων, οχι τα 1100, 1400, αλλα στα 1800, 2000++ κτλ κυβικα). Παντως καλο θα του κανεις. Εξαλλου, το να κρατησει το μοτερ περισσοτερο καιρο με 30 ευρω που θα δωσεις τωρα για μια αλλαγη λαδιων, αξιζει....... Και καλο ειναι παντως να το αφηνεις πριν ξεκινησεις, να δουλευει κανα 2λεπτο στο ρελαντι, και οταν αρχισει να πευτει ξεκινας κανονικα. gregori έγραψε: φιλε δεν χρειαζεται η αλλαγη τοσο νωρις απλος αμα θες να στρωσει ο κινητηρας απλος οταν το εκκινεις στο νεκρο να το πατας το γκαζι μεχρι 4000 στροφες τρεις φορες καθε φορα που το εκκινεις για δυο εβδομαδες Γρηγορη, αν το πατας στις 4000 στροφες για 2 εβδομαδες, οταν ειναι καινουριο, το πηρες το μοτερ στο χερι..... ...... Ποτε μα ποτε δεν το πατας στα πρωτα 100-1500 πανω απο 3000 στροφες, και φυσικα καλυτερα να γινουν σε ταξιδια χωρις φορτιο και ζορισμα με το γκαζι.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Snipers
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 00:33 |
|
|
billaras έγραψε: Αυτο με τα γρεζια, ισχυει, αν και σε πολλα καινουρια αυτοκινητα λενε οι εταιριες οτι πια ειναι στρωμενα τα μοτερ απο το εργοστασιο, και το παιρνεις και φευγεις. Αυτο δεν συμβαινει βεβαια στα "φθηνα" αυτοκινητα. Παντως καλο θα του κανεις. Εξαλλου, το να κρατησει το μοτερ περισσοτερο καιρο με 30 ευρω που θα δωσεις τωρα για μια αλλαγη λαδιων, αξιζει....... Απλά είναι πολύ σύντομη η αλλαγή λαδιών ΜΟΝΟ. Και έλεγα το φίλτρο τι κάνει? Αν είναι να τα περνάει θα πρέπει να φύγει και αυτό, αλλά δεν είπαν τίποτα (για το φίλτρο).. Συνήθως αν δεν αναγράφεται από τον κατασκευαστή κάτι να γίνεται τότε δεν χρειάζεται. Να προσέχουμε το μοτέρ εννοείται, αλλά όταν κάτι όντως δουλεύει.
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 01:21 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
ειναι λιγοτερο πολυπλοκο απ'οτι φαινεται..
τα λαδια οξειδονονται απο τα γρεζια. αυτο ειναι και το νοημα της αλλαγης λαδιων στα 2000χλμ. τα γρεζια τα συγκρατει το φιλτρο λαδιου αλλα μικροσκοπικες ποσοτητες παντα θα κυκλοφορουν μεσα στο λαδι προσπερνοντας το φιλτρο... αν δεν αλλαχτει το φιλτρο λαδιου τα καινουρια λαδια παλι θα ερθουν σε επαφη με τα συγκρατημενα γρεζια.. ετσι απαραιτητη προυποθεση ειναι να αλλαχτει και το φιλτρο λαδιου αλλιως δεν εχει κανενα μα κανενα απολυτως νοημα η αλλαγη λαδιων...
ειναι επιλογη του καθενος τι θα κανει. δεν ειναι καθαρα ψυχολογικο θεμα η αλλαγη, αλλα σιγουρα δεν ειναι και απαραιτητη... παντως αλλαγες 10.000χλμ που ζηταει συνηθως η Citroen σε αστικο περιβαλλον και ειδικα με τετοιες καλοκαιρινες θερμοκρασιες νομιζω ειναι παρατραβηγμενες.. 6500 με 8500 θεωρω οτι ειναι πιο ενδεδειγμενες αναλογα την χρηση...
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 13:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
διαφωνω. εχω δει χημικη αναλυση λαδιων απο Tsi στα πρωτα χιλιομετρα και τα μορια μεταλλων ηταν αρκετα αυξημενα........ αν δεν υπηρχαν γρεζια εξαλλου δε θα υπηρχαν φθορες στους κινητηρες... επομενως παντα υπαρχουν.. απλα στο στρωσιμο ειναι αυξημενα καθως τοτε δημιουργουνται οι ανοχες...
Iron 42 Chromium 2 Lead 3 Copper 7 Tin 0 Aluminum 4 Nickel 0 Silver 0 Silicon 7 Boron 40 Sodium 0 Magnesium 18 Calcium 1910 Barium 0 Phosphorus 809 Zinc 990 Molybendum 0 Titanium 0 Vanadium 0 Potassium 0 Fuel <1% VIS @ 40c N/A VIS @ 100c 12.30 Water 0 Soot .6 Coolant Neg
Add test TBN 5.20 (out of 8) Oxid 7 Nitr 8 F-soot .69
No corrective action required!
|
|
|
|
|
Snipers
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Σεπ 2009, 21:30 |
|
|
Ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή. Πάμε για αλλαγή κάποια στιγμή..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|