nrap έγραψε:
Επειδη και εμένα ξεκίνησε να μου βγάζει αυτο το μύνημα σε άσχετες ώρες (δηλαδη μπορεί να μην μου το βγάλει για 1 μήνα και μετά να κολήσει για 1 μερα, και να σταματησει για αλλο ενα μήνα) έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να φταίει/πόσο στοιχίζει περίπου? (Το εφτιαξε κανείς δηλαδή??)
Πιστεύω οτι ειναι κατι με τα καλωδια, γιατι μου το κάνει μόνο οταν το αμάξι είναι στον ηλιο, οταν το έχω στο γκαράζ δεν θα μου το βγάλει..
10 χρόνια μετά ΝΑΙ 10 χρόνια μετά και αφού είχα ακούσει λογιών λογιών fixes απο διάφορους μαστόρους, (απο οτι πρέπει να αλλαχτεί η κεντρική πλακέτα του τιμονιού/πρέπει να αφαιρέσω τελείως τις φύσες κάτω απο τα καθίσματα και να κολλήσω τα καλώδια μεταξύ τους για να αποφύγω την σκόνη κλπ κλπ), χτές επιτέλους έλυσα το πρόβλημα..
Υπόψην το lexia δεν εμφάνιζε τίποτα καθώς και κανένα άλλο διαγνωστικό, παρά μόνο η ένδειξη "airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty" και ενα σπαστικό "ΜΠΙΠ" κάθε χ δευτερόλεπτα, όταν ενεργοποιώταν η ένδειξη.
Η λύση του προβλήματος είναι ΜΟΝΟ για το C4 VTS Coupe (λόγω του γεγονότος ότι είναι το μόνο που έχει οσφοιηκή στήριξη)...
α) Αφαιρούμε στην καρέκλα του οδηγού το πίσω πλαστικό τραβώντας προς τα κάτω και πίσω με δύναμη. \
β) Βλέπουμε το καλώδιο του πλευρικού αερόσακου να έρχεται κάτω απο την καρέκλα στο αριστερό μέρος και να ανεβάινει προς τον αερόσακο....
Εκεί λοιπόν στο σημείο το οποίο υπάρχει η στήριξη, υπάρχει ένα ελατήριο το οποίο τεντώνει/χαλαρώνει την στήριξη... Στο ελατήριο αυτό η άκρη του που πιάνει στο κάθισμα είναι μυτερή, και δίπλα του ακριβώς περνάει το καλώδιο του αερόσακου.
Σε εμένα λοιπόν έκοψε το πλαστικό κάλυμα του καλωδίου, και είχε φάει το ένα καλώδιο, το οποίο όταν ακουμπούσα την πλάτη μου στο κάθισμα, κάποιες φορές συνέδεε το καλώδιο με το ελατήριο (και με την γείωση δηλαδή) και εμφάνιζε σφάλμα αερόσακου "airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty".
γ) Διορθώνουμε το καλώδιο με μονωτική κλπ, ανάλογα την ζημειά που έχει υποστεί. (Καλό θα ήταν να αφαιρέσουμε την μπαταρία του αυτοκινήτου μισή ώρα πριν αρχίσουμε να παίζουμε με το καλώδιο για να αποφύγουμε τυχαία ενεργοποίηση του αερόσακου).
δ) Προσπαθούμε είτε να περάσουμε το καλώδιο απο άλλη μεριά είτε να βάλουμε ένα προστατευτικό πλαστικό μεταξύ ελατηρίου και καλωδίου (έκανα την δεύτερη λύση και το έπιασα με υφασμάτινη ταινία αυτοκινήτου).
ε) Ξανασυνδέουμε την μπαταρία και θεωρητικά το πρόβλημα λύθηκε... (Σε μένα τουλάχιστον αυτό ήταν το πρόβλημα και η λύση!)