Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 16:31 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα παίδες...

σκέφτομαι να βάλω άζωτο στα ελαστικά μου, αλλά με προβληματίζει το ηλεκτρονικό σύστημα .

Δλδ, η πίεση του αζώτου από όσο 3έρω θα είναι κατα πολύ χαμηλότερη του αέρα λόγω της μεγαλύτερής του πυκνότητας.

ΜΕ αποτέλεσμα (υποθέτω) το ηλ/κο σύστημα ανίχνευσης να χτυπάει ένδειξη σέρβις ή στοπ λόγω της χαμη΄λής πίεσης.

έχει αντιμετωπίσει κανεις ανάλογο πρόβλημα... ή αν μπορούμε να αλλάξουμε τις ρυθμίσεισ μόνοι μας η στην τελική να το απενεργοποιήσουμε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν εχει σχεση η πυκνοτητα του αζωτου, με την πιεση που μετρα ο αισθητηρας. Γιατι ο αισθητηρας δεν μετρα το βαρος του αζωτου ή τον ογκο του (για να επηρεαστει απο την διαφορετικη πυκνοτητα του σε σχεση με του αερα), αλλα την πιεση που θα του βαλεις. Ετσι δεν θα σου χτυπα ο αισθητηρας σφαλμα στην πιεση. Εσυ να κοιταξεις την πιεση που θα βαλεις στα ελαστικα σου, και οχι τιποτε αλλο...... :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Νοέμ 2009, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ 2007, 03:34
Δημοσιεύσεις: 41
Τοποθεσία: Lost In Space
Το ηλεκτρονικό σύστημα μετράει την πίεση του αερίου εντός του ελαστικού.
Αν εσύ βάλεις ατμοσφαιρικό αέρα άζωτο υδρογόνο ή ήλιο από παιδικά μπαλόνια σε σωστή πίεση τότε δεν υπάρχει ένδειξη βλάβης! :)
Πέρα από την πλάκα βάλε άζωτο άφοβα!
Από προσωπική εμπειρία προτείνω να βάλεις τόση πίεση αζώτου στο ελαστικό όσο αέρα λέει η citroen για μεγάλο φορτίο!
Αυτό γίνεται γιατί ο ατμοσφαιρικός αέρας με την αύξηση της θερμοκρασίας αυξάνει και εσωτερική πίεση κατα 0,1-0,2 bar.
Το άζωτο διατηρεί κατά πολύ περισσότερο σταθερή την πίεση του με την αλλαγή θερμοκρασίας!
Ετσι η ιδανική πίεση του αζώτου είναι κατα 0,2 bar απο όσο λέει η μαμά για ατμοσφαιρικό αέρα....
Είναι σωστός ο billaras... ποιο πάνω...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε error για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 00:31 
Άβαταρ μέλους
δλδ παίδες ο λαστιχάς που μου πε ότι το άζωτο 8έλει μικρότερη πίεση είναι λάθος?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 01:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 09:31 
Άβαταρ μέλους
σορυ που επιμένω στο θέμα,αλλά τα λάστιχα και η πίεσή τους είναι θέμα ασφάλειας και πρέπει να σιγουρευτώ.

Βασικά χθές στο μεσοδιάστημα που ανοιξα το ποστ μέχρι αργά το απόγευμα , πήγα και άλλαξα τα λάστιχα και τα γεμίσαμε με άζωτο,
παρατήρησα οτι στην πόλη μέσα τα λάστιχα έδειχναν σαν να μη ζεστάθηκαν ποτέ,[τα ελαστικά που φοράω (vredestein sportrac 3) είναι η 2η φορά που τα βάζω και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος,είναι μαλακά λάστιχα, με γρήγορο ζέσταμα στην πόλη παρα το δείκτη W].
Επίσης στην εθνική οδό ναι μεν ζεστάθηκαν τα λάστιχα, αλλά νομίζω ότι έγινε με καθυστέρηση.
Σήμερα το πρωί με την βροχή παρατήρησα μία έντονη αστάθεια στο πίσω μέρος.
Έχω συνδιάσει την καθυστέρηση στο ζέσταμα με το άζωτο και οι πρώτες εντυπώσεις ποθ μοθ δίνει είναι ότι με συμβατική οδήγηση εντός η εκτός πόλης τα λάστιχα θα αργούν να ζεσταθούν(τουλάχιστον κατά την διάρκεια του χειμώνα)

Επίσης ένα άλλο που με προβληματίζει είναι αν η πίεση πρέπει να αλλάζει αναλόγως το βάρος όπως και με τον απλό καπνιστό αέρα.

Επίσης παρατήρησα και διαφοροποίηση στις αποσβέσεις των ανωμαλιών του δρόμου προς το χειρότερο.

Βέβαια τα μπροστά λάστιχα έχουν λλιγότερη πίεση απο το κανονικό.

Α και τέλος, αν ο λαστιχάς ε΄χει αλλά3ει 8έσεις στισ ζάντες θα επηρεάσουν το ηλ/κο σύστημα? το λογικό μου φαίνεται να μην επηρεάζεται απλώ ψάχνω την επιβεβαίωση :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Η συμπεριφορα που αναφερεις με το ζεσταμα των ελαστικων, ΔΕΝ εχει σχεση με το αεριο που εχεις μεσα, αλλα με το αν εχεις την σωστη πιεση, ωστε να πατα ολο το πελμα του ελαστικου πανω στο οδοστρωμα. Αν πατα μικροτερο μερος, θα αργησει να ζεσταθει ολο το πελμα. Αν πατα πολυ λιγο (αν δλδ εχει μαγουλιασει εντονα το ελαστικο, σαν να εχει ελαχιστη πιεση) θα υπερθερμανθει, και θα εχει καταστροφικα αποτελεσματα για το ελαστικο σου.
Ειπαμε, και δεν το ξαναλεμε, βαλε την ΣΩΣΤΗ πιεση στα ελαστικα σου. Το αζωτο, ειναι μια νεα μοδα που υπαρχει, επειδη το αζωτο δεν καταστρεφει εσωτερικα το ελαστικο (δλδ γηρανση, αλλα τελος παντων βλακειες ειναι για εμενα, αφου στα 3-4 χρονια τα πετας). Αυτο για εμενα δεν θα με ενδιεφερε. Το "καλο" του αζωτου σε σχεση με τον αερα, δεν επηρεαζεται απο τις αυξομειωσεις του ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ, δλδ αν ειναι μια ζεστη μερα με 25oC , και μετα απο μερικες ωρες το βραδυ πεσει στους 11oC. Τοτε θα εχεις μεταβολη στην πιεση του ελαστικου, και ειναι κακο.
Η θερμανση του εσωτερικου αερα, μεταβαλλεται ελαχιστα αν το ελαστικο το πηγαινεις "νορμαλ", και δεν επηρεαζει την πιεση του. ΜΟΝΟ οι καιρικες συνθηκες και η χρηση ειναι που υπερθερμαινουν το ελαστικο και τον αερα, ή ριχνουν την θερμοκρασια και την πιεση του.
Ελεγξε τις πιεσει σε ολα τα ελαστικα, και βαλε τις προβλεπομενες.

Αυτο που λες οτι σου αλλαξε θεσεις στις ζαντες, τι εννοεις; Τα εβαλε μπρος <--> πισω; Αν ναι, δεν επηρεαζει καθολου το ηλεκτρικο συστημα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 13:02 
Άβαταρ μέλους
billaras σε ευχαριστώ φίλε,

κάτι τελευται μόνο...τι πίεση να βάλω? η σιτροεν για αερα προτίνει 2,5 και 2,2 ή 2,5 και 2.7 αν έχει φορτίο.

φίλε error, οι προτινόμενεσ τιμές πίεσης αφορούν όταν τα ελαστικά είναι κρύα , πιστέυω ότι στη σιτροεν το γνψριζουν ότι όταν ζεσταθούν ανεβαίνει η πίεση και ίσως αυτή η αυξημένη πίεση να είναι η θεμιτή. Αυτό που δε γνωρίζω είναι :αν βάλω μια πίεση Χ η οποία μένει σταθερή είτε με φορτίο είτε χωρίς δε 8α επιβαρύνει τα λαστιχά μου? και ίσως και τη συμπεριφορά της γαλλιδούλας?


ευχαριστώ ξανά και εκτιμώ την βοηθειά σας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μα ετσι κι αλλιώς ο αέρας αποτελείται απο 78% άζωτο. Γιατί να έχεις πρόβλημα αν του βάλεις 100%;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ας κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου, γιατι μετα το ποστ του παιδιου και οσα ειχα ακουσει για το αζωτο μου φαινεται ΚΑΠΩΣ η ολη υποθεση.

Αν ηταν τοσο καλο και χρυσο το αζωτο, γιατι δεν το βαζει η καθε εταιρεια στα αυτοκινητα και γιατι στο ταμπελακι των πιεσεων δεν προτεινει "Βαλτε αζωτο" ;)

Μη μου πειτε παλι τα υπερ και τα κατα του αζωτου, τα διαβασα πιο πανω...πειτε μου απλα το γιατι...
Η εταιρειες εχουν μεσα μηχανηκαρες σωστα??? Μη μου πειτε οτι οι ιδιοι δεν ξερουν απο φυσικη και αζωτο και ολα αυτα τα ευεργετικα αποτελεσματα του :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 13:59 
Άβαταρ μέλους
δεν αμφιβάλει κανείς για τα θετικά του αζώτου.

το θέμα είναι κατά πόσο είναι χρήσιμα στην καθημερινη ζωή. Δλδ δυστυχώς άζωτο δεν υπάρχει παντού, βάζεις μόνο σε κάποια βουλκανιζατερ και σου λένε να το πηγαίνουμε για έλεγχο καθε 3 μήνες περίπου. Μεχρί εδώ όλα καλά και άζωτο>αέρα.

ΌΜΩΣ...εγώ πχ κάνω ταξίδι με φορτίο συχνά, δεν υπάρχει η δυνατότητα να πηγαίνω κάθε 10 μέρες περίπου να αυξομειώνω την πίεση, άσε που κάποιοι το χρεώνουν κιόλας. Όλοι μου λένε να έχω μια σταθρή πίεση (αλλά για το πόσο ακριβώς οι απόψεις διίστανται μη πω τριίστανται :P )
Αν έχω στα χαμηλότερα επίπεδα με το φορτίο 8α κάθεται το λάστιχο. Αν έχω στα υψηλότερα επίπεδα και δεν έχω φορτίο δε 8α πατάει καλά.

Και επειδή ούτε η σιτροέν ούτε οι εταιρείες ελαστικών έχουν ενδεικτικές τιμές αζώτου, με η χωρίσ φορτίο ου φαίνεται ότι ο καθένας βάζει εμπειρικά την πίεση που νομίζει ότι είναι η σωστή.

Στην F1 και σε όλα τα γκραντ πρι που χρησιμοποιούν άζωτο βάζουν πίεση αναλόγως την στρατηγική του κάθε αγώνα και προζεσταίνοντασ τα λάστιχα με ηλ. κουβέρτες, δλδ το χρησιμοποιούν υπό συνθήκες ιδανικές, τις οποίες εγώ προσωπικα δεν μπορώ να τις έχω.

ps : Τα λάστιχα τώρα πιά έχουν επίστρωση σιλικόνης εσωτερικά για να προφυλάσουν απο την οξύδωση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βαλε τις κανονικες πιεσεις, αλλα αν εχεις λιγο βαρος πισω, βαλε απο 2,2-->2,3~2,4το πολυ.
Ειπαμε, οτι η πιεση του αζωτου σε σςχεση με τον αερα, δεν μεταβαλλεται τοσο πολυ. Βεβαια, για να μεταβληθει πολυ καομα και οταν εχεις αερα στο ελαστικο, πρεπει να το εχεις ξεσκισει σε καμια περιεργη στριφτερη διαδρομη, ή πιστα. Ή αν ειναι κατακαλοκαιρο, με πιεσεις ελαστικων χειμωνα.......
Αν βαλεις αζωτο, θα παραμενουν σχεδον αμεταβλητες.

Blanc Ange έγραψε:
Η εταιρειες εχουν μεσα μηχανηκαρες σωστα??? Μη μου πειτε οτι οι ιδιοι δεν ξερουν απο φυσικη και αζωτο και ολα αυτα τα ευεργετικα αποτελεσματα του :scratch


Δεν το προτεινουν, γιατι, πρωτον και κυριον, οταν ενα αμαξι φυγει απο την εταιρια, μπορει να κανει ακομα και 3-4 μηνες να φτασει στον ιδιοκτητη του. Αρα η πιεση των ελαστικων, ιδιεταιρα του οτι το αμαξι μενει για αυτο το διαστημα ακινητο, περιμενοντας να φτασει στον ιδιοκτητη του, θα εχει χασει πιεση, σε σχεση με την αρχικη.
Εξαλλου, δεν ειναι διαδεδομενος, ή μαλλον ευκολος τροπος ακομα να πηγαινεις στο βενζιναδικο, και να βαζεις αζωτο, υτε με το τρομπακι σου το φορητο.....
Ειναι απλα για θεμα ευκολιας του ιδιοκτητη.
Αν παντως θελει καποιος να σκισει τα λαστηχα του σε μια πιστα και να μην φοβηθει, οτι βαζοντας τις μαμα πιεσεις, θα υπερθερμανθει ο αερας και θα μπαλωνιασουν τα ελαστικα, ας βαλει αζωτο.
Το εχει απαντησει ουσιαστικα και ο Θανασης:
ThanasisS. έγραψε:
δεν αμφιβάλει κανείς για τα θετικά του αζώτου.

το θέμα είναι κατά πόσο είναι χρήσιμα στην καθημερινη ζωή. Δλδ δυστυχώς άζωτο δεν υπάρχει παντού, βάζεις μόνο σε κάποια βουλκανιζατερ και σου λένε να το πηγαίνουμε για έλεγχο καθε 3 μήνες περίπου. Μεχρί εδώ όλα καλά και άζωτο>αέρα.


ThanasisS. έγραψε:
Αν έχω στα χαμηλότερα επίπεδα με το φορτίο 8α κάθεται το λάστιχο. Αν έχω στα υψηλότερα επίπεδα και δεν έχω φορτίο δε 8α πατάει καλά.

Και επειδή ούτε η σιτροέν ούτε οι εταιρείες ελαστικών έχουν ενδεικτικές τιμές αζώτου, με η χωρίσ φορτίο ου φαίνεται ότι ο καθένας βάζει εμπειρικά την πίεση που νομίζει ότι είναι η σωστή.


Ειπαμε, δεν θα το ξαναπουμε, βαλε τις εργοστασιακα προτεινομενες πιεσεις. Και ακομα με τον αερα να εχεις μεσα, οταν το ελαστικο θερμανθει στην κανονικη του θερμοκρασια, δεν εχει μεταβληθει παρα πολυ η πιεση του αερα, αντε να ειναι 0,1 bar..... ΜΟΝΟ αν το ζορισεις υπερβολικα στα ορια του, και θα μπαλονιασει και θα μαλακωσει υπερβολικα το πελμα, αρα τα κρατηματα του θα ειναι επειηκως απαραδεκτα...... δεν θα σε νοιαζει εκεινη την ωρα αν εχεις αερα ή αζωτο....

ThanasisS. έγραψε:
ps : Τα λάστιχα τώρα πιά έχουν επίστρωση σιλικόνης εσωτερικά για να προφυλάσουν απο την οξύδωση


Αυτο ισχυει, αρα ειτε βαζεις αζωτο, ειτε αερα, γηρανση απο το αεριο που εχει μεσα δεν θα παθει......εξαλλου στα 3-4 χρονια θα τα πεταξεις...... Επισης, παρατηρα τα ελαστικα που βγαζεις απο το αυτοκινητο σου. Εσωτερικα δεν θα δεις καμια μεταβολη του υλικου του. Μονο απο την εξωτερικη μερια ουσιαστικα γερναν τα ελαστικα, αφου εκει ειναι που "τρωει ζορι" το ελαστικο. Επομενως την επομενη φορα που θα ξαναβαλεις αερα, μην κομπιασεις να βαλεις κλασικα σε "απλο βενζιναδικο" αν χρειαστει πιεση το ελαστικο.... ή γενικα κανεις ο,τι σε βολεψει. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
παντως και σε εμενα οταν εβαλα ελαστικα με αζωτο "σκληρίνε" το αμαξι

ισως λογο του αζωτου ισως λογο του καινουριου ελλαστικου

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ 2007, 03:34
Δημοσιεύσεις: 41
Τοποθεσία: Lost In Space
""η σιτροεν για αερα προτείνει 2,5 και 2,2 ή 2,5 και 2.7 αν έχει φορτίο.""
Αγαπητέ φίλε μου... για να σε βοηθήσω βάλε ότι λέει η citroen για φορτίο δηλ 2.5 κ 2.7! Αυτή είναι η σωστή πίεση για άζωτο στο αυτοκίνητο σου.(Με απαραίτητη προϋπόθεση ότι έχεις και τη διάσταση ελαστικών που λέει η mama-citroen)
(Αν έχεις αλλάξει διάσταση ελαστικών τότε θέλει και άλλη πίεση....σχεδόν πάντα τα ποιό χαμηλοπρόφιλα θέλουν υψηλότερη πίεση)
Θα δείς ότι χειμώνα καλοκαίρι ζέστη κρύο ημερα νύχτα το αυτοκίνητο θα έχει πάντα σωστή συμπεριφορά.
Η συνολική λειτουργία της ανάρτησης-ελαστικών σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα είναι χειρότερη.
Θα είναι ελαφρώς σκληρότερη και συνολικά λίγο καλύτερη!
Η πίεση των ελαστικών μπορεί να διατηρηθεί απόλυτα σωστή ακόμη και 12μήνες!(δεν θα παιζεις με αυξομειώσεις των πιέσεων!)
Υ.Γ. θεωρώ απαραίτητα αυτονόητο ότι πρίν γίνει η πλήρωση των ελαστικών με άζωτο,τράβηξε με αντλία κενού των αέρα που είχαν τα ελαστικά...
θα το είδες να ρουφιέται το ελαστικό πάνω στη ζάντα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:30 
Άβαταρ μέλους
τελικά υπάρχει βενζινάδικο κοντά μου με άζωτο, διόρθωσα τις πιέσεις που μου έβαλε ο ανεκδιήγητος λαστιχάς και είδα βελτίωση.
βέβαι παραμένει η αίσθηση ότι αργούν να ζεσταθούν τα λάστιχα, τέσπα μπορεί να είναι ιδέα μ.

καρλ, το αμάξι σκληράινει πολύ δεν είναι ιδέα σου, μάλλον οφείλεται στην μεγαλύτερη πυκνότητα του αζώτου που εμποδίζει την παραμόρφωση του ελαστικού όταν συναντα ανωμαλίες.

το κρασ τεστ θα φίνει σε καμιά βδομάδα που θα πάω καρπενήσι-καρδίτσα :p

παίδες ευχαριστώ και πάλι για την βοήθειά σας

PS: error δλδ να έχω μόνιμα πιέσεισ για φορτίο?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Aλλαγη ελαστικων c3 1.1
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: makiss8
Απαντήσεις: 1
Αλλαγη ελαστικων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: johni41
Απαντήσεις: 266
Πίεση ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: AndreasYf
Απαντήσεις: 7
Αλλαγή ελαστικών με ζάντες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: steve douglas
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια