Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 14:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 00:04 
Άβαταρ μέλους
ΠΑΙΔΕΣ ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ C4 1.4 3D VTRS 08/2007 ΜΕ 30.000 ΧΛΜ.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΤΕ ΖΕΣΤΟ ΕΙΤΕ ΚΡΥΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΚΑΤΙ ΣΑΝ "ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΣΜΑ".ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟΥ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.ΘΑ 'ΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ,ΟΠΩΣ Κ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΛΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ.

ΙΣΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΟ POST ΣΕ ΛΑΘΟΣ TOPIC,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ.ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ. :suspi :suspi :suspi


Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες
γιατι τα κεφαλαία υποδηλώνουν ότι φωνάζεις....
Ευχαριστώ
Sofia


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 07:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καλα το εχεις βαλει!2 περιπτωσεις αυτο που ακους σαν μουρμουρητο εινε το ρολεμαν του τεντοτηρα του εξωτερικου ιμαντα που ακουγετε σε ολα τα αμαξια η την αντλια του υδραυλικου τιμονιου!τωρα το ρελαντνι δεν εινε ποτε σταθερο και παντα πεζει

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 16:55 
Άβαταρ μέλους
Οκ,σορρυαπο την σοφια για τους κεφαλαιους χαρακτηρες,κ ευχαριστω πανο.Δοκιμασα μηπως κ παιζει κανενα σκουπιδακι.Πηρα λοιπον καποιο καθαριστικο για ο ρεζερβουαρ(μου ειπαν οτι ειναι πολυ καλο) κ εκανα μια αλλαγη στην βενζινη μου-100αρα-,αφου ουτως η αλλως χρειαζομουναειχα πολυ χαμηλη σταθμη.θα δω μηπως κ υπαρχει διαφορα.
κ παλι ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 17:18 
Άβαταρ μέλους
Ουπς!!Περισοτερα στοιχεια:το τρεμουλο αυτο παρουσιαζεται μολις αναψω τα φωτα,τον κλιματισμο ή κ τα δυο.Τρεμουλο κ οι στροφες του κινητηρα να παιζουν χαμηλα σαν να ετοιμαζεται να σβησει αλλα τελικα τα καταφερνει κ μενει αναμμενος,μεχρονικη συχνοτητα 2''.χωρις τα φωτα 'η τον κλιματισμο,μια χαρα ακουγεται.

Περιμενω συμβουλες-πληροφοριες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Είπες έχεις το 1.4 ετσι? Λοιπον νομίζω οτι καταλαβαίνω τι εννοείς για το τρέμουλο. Οταν είχα κ εγώ το 1.4, φοβόμουν να ανάψω το κλιματιστικό γιατι ακριβώς ερχόταν αυτό το τρέμουλο. Εγω το ένιωθα σαν να γίνεται σεισμός. Ηταν αρκετά δυνατό. Και γινόταν αισθητό και στους άλλους επιβάτες. Με τις στροφές του κινητήρα δεν είχα πρόβλημα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Αν είσαι σταματημένος και οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλές ή στο ρελαντί και πάς να ανοίξεις κυρίως τον κλιματισμό(γιατί με τα φώτα δεν επηρρεάζει ιδιαίτερα) κάνε το εξής πάτα ελάχιστα το γκάζι μέχρι τις 2000 στροφές για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι ο κομπρέσσορας του κλιματισμού να δουλέψει και θα δείς ότι δεν θα συνεχίσει να στο κάνει. Δεν υπάρχει περίπτωση πάντως να σου σβήσει μην ανησυχείς, να ξέρεις αυτό παρατηρείται πιο έντονα με το που αρχίζει και κρυώνει ο καιρός και ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να λειτουργήσει. Θα το συνηθίσεις μην σε απασχολεί έτσι είναι τα 1.4.... Πάντως μόλις ζεσταθεί η μηχανή σταματάει το τρέμουλο.

Υ.Γ : Φίλε meddlingmageGR αυτό που αναφέρεις μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω, το τόσο δυνατό τρέμουλο. Μήπως ήταν κάτι που δεν είχες προσέξει σε σχέση με τους ιμάντες γιατι ο κλιματισμός δύσκολο να κάνει να νιώθεις αυτό το πράγμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 23:06 
Άβαταρ μέλους
αυτα ειναιιιιιι!ευχαριστω ρε παιδες να ειστε καλα.Χρηστο νομιζω πως εισαι ακριβως στην περιπτωση μου.Μιλαμε για ανεπαισθητο τρεμουλο.πρεπει να κλεισω το ηχοσυστημα για να το αντιληφθω.Απ' οτι καταλαβαινω πρεπει να μην ειναι κατι ανησυχητικο ή τουλαχιστον ετσι θελω να πιστευω.Οπως κ να εχει μολις επιασα τα 34.000 στις 36000 θα επισκευφτω το συνεργειο κ απλα θα το αναφερω να ακουσω την γνωμη τους,ισως μου πουν κατι παραπανω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Τίποτα φίλε μου χαίρομαι που λύθηκε η απορία σου. Η αλήθεια είναι πως είναι πού ανεπαίσθητος και εγώ πλέον το καταλαβαίνω περισσότερο γιατι έχω αλλάξει την εξάτμιση και όταν το κάνει αυτό ακούγεται ένα μπάσο γουργουρητό. Εγώ αισίως έφτασα τα 49000 και στο συνεργείο που το είπα μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα απλά έτσι είναι τα 1.4. Λογικό καθώς ο κλιματισμός μας είναι από τους πιό "φαγανούς" σε ενέργεια... Απλά να προσέχεις όταν φτάνεις κοντά στα 50-55000 μήπως αρχίσεις και ακούς ένα σφύριγμα ψιλό κυρίως όταν είσαι σταματημένος στο ρελαντί που τότε σημαίνει ότι φτάνεις στις αλλαγές των ιμάντων....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 20:20 
Άβαταρ μέλους
Φιλε μου εισαι πολυ δυνατος,να σαι καλα.δεν μου λες κ κατι ακομα οσοσν αφορα το service σου που πας?να νιωθουνε εννοειται απο citroen ποσο μαλλον απο c4. bollasar@hotmail.com , το msn μου οποτε θελεις,ωστε γιατι οχι να κανονισουμε καφεδακι.ειμαι salonika κ εγω(ανατολικα).Κ παλι ευχαριστω.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Φυσικά να κανονίσουμε ωραία... θα σου στείλω με mail και ένα add και στο msn να τα λέμε και απο εκεί... Και εγώ ανατολικά είμαι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 06:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δοκιμασε να κανεις ενα reeset στην πεταλουδα του γκαζιου και αυτο γινετε ως εξης
1.κλισε ολες τις πορτες και αυτη του οδηγου
2.βγαλε αρνητικο πολο για ενα λεπτο
3.βαλτον
4.ανιξε την πορτα του οδηγου και αστην ανηχτη
5.ανηξε διακοπτη και μολις σβισουν τα λαμπαλκια πατα το γκαζι μεχρι τερμα και αστο
6.κλισε διακοπτη και ανιξε παλι.μολις σβησουν τα λαμπακια κανε ακριβος το ηδιο με το γκαζι.καντο αλη μια φορα σηνολο 3 δηλαδι
7.ανηξε διακοπτη μολις σβησουν τα λαμπακια βαλε μπροστα και αστο να δουλεψει 2 λεπτα
8.σβηστο βαλτο παλι μ προστα και δοκιμασε το ισως αυτο σου λησει το προβλημα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Απρ 2010, 07:59 
Άβαταρ μέλους
κι εγω εχω το 1.4 και ειχα το ιδιο προβλημα.στο ρελαντι η μηχανη εκανε βυθισματα λες κ πηγαινε να σβησει και επανερχοταν χωρισ ωστωσο να ανεβοκατεβαινουν οι στροφεσ στο στροφομετρο.κ παραλληλα μου αναβε κ το λαμπακι της μηχανης.το μονο προβλημα που υπηρχε ηταν οτι χρειαζοταν καθαρισμα η εισαγωγη και ο αισθητηρας.μολις τα καθαρισα το αμαξι δουλευε ρολοι στο ρελαντι....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Απρ 2010, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Την πεταλουδα εννοεις ή το φιλτρο? (Μαλλον το πρωτο ε? :suspi )

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Απρ 2010, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Δοκίμασε να ρίξεις και ενα καθαριστικό βαλβίδων στο ρεζερβουάρ, γιατί μπορεί να υπάρχουν υπολοίματα βρωμιάς και στις βαλβίδες

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Απρ 2010, 17:13 
Άβαταρ μέλους
την πεταλουδα...σορρυ για την παραλειψη...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περίεργος θόρυβος στον κινητήρα с2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κάθε φορά που βάζω μπρος τον κινητήρα κάνει μπιπ μπιπ μπιπ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: korcari
Απαντήσεις: 5
κόπσιμο στίς χαμηλές στροφές
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κρατάει μόνιμα υψηλο ρελαντί (1900 στροφές)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
τρέμουλο κινητήρα και σβήσιμο...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ