Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 18:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Στα αδέλφια peugeot έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές το πρόβλημα στους thp κινητήρες να φθείρεται πολύ γρήγορα η εργοστασιακή σκάστρα και να μην αποδίδει σωστά ο κινητήρας.

Μια λύση με μεγαλύτερη μακροβιότητα και, όπως αναφέρεται, καλύτερα αποτελέσματα στην λειτουργία του κινητήρα είναι η αντικατάσταση της εργοστασιακής σκάστρας με αντίστοιχη από το group VAG. H τοποθέτησής της απαιτεί είτε ελαφριά κοπτοραπτική για να ταιριάξει η φίση των VAG στην δική μας υποδοχή είτε να αλλαχτεί το εσωτερικό της vag σκάστρας με την δική μας.

Εδώ, εδώ, εδώ και εδώ μπορείτε να βρείτε οδηγίες για την προαναφερθείσα διαδικασία και πληροφορίες.

Το κόστος της vag σκάτρας κυμαίνεται περίπου στα 50€.

Tι λέτε?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Γίνεται να εξηγήσεις και σε εμάς που δεν έχουμε μηχανολογικές γνώσεις, τί περιπου είναι αυτή η σκάστρα και τι δουλειά κάνει? Ετσι, για να μαθαίνουμε κ όλας...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Αυτή η σκάστρα είναι στην ουσία μια βαλβίδα εκτόνωσης ή αλλιώς ανακούφισης. Ο αέρας έρχεται με πίεση απο τη τουρμπίνα για να αλλάξει την αναλόγια μίγματος αέρα βενζίνη......(βλεπε λειτουργία turbo) Οταν αφήνεις το γκάζι η πεταλούδα κλέινει! και ο αέρας δεν έχει που να πάει! εκτονώνεται λοιπόν απο τη σκάστρα. γιαυτό ακούς στα τουρμπάτα αυτό το τσαφ στις αλλαγές ταχυτήτων (Δε μιλάω για τους καγκουρες που βάζουν ψέυτικές στα ατμοσφαίρικά, ηλεκτρονικές νομίζω) ίσα ίσα για τη φασαρία!!!!! :guns
Ρε συ Prokop και στα μαμα (απέιραχτα) χαλάει η σκάστρα! έχω την εντίπωση οτι καταπονείται περίσότερο στα πειραγμένα! είδικά στα 2ου σταδίου! και γώ δε ξερω πολλά. ότι διαβάζω απο το Net!
Πάντως γνώμη μου είναι να μή την αλλάζει κανείς αν δε παρουσιάζει προβλήμα!
Άσε που άν δε πετύχει η αλλάγή μετα τη ¨κοπτοραπτική¨ μπορεί να χάνεις συμπίεση απο τη ροδέλα!

:suspi :suspi μου φαίνεται σου μπήκε κ σένα το μικρόβιο για πειραγματάκια :suspi :suspi

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
MeddlingMageGR έγραψε:
Γίνεται να εξηγήσεις και σε εμάς που δεν έχουμε μηχανολογικές γνώσεις, τί περιπου είναι αυτή η σκάστρα και τι δουλειά κάνει? Ετσι, για να μαθαίνουμε κ όλας...

Σε αυτοκινητο με στροβιλοσυμπιεστη αυτο που ευρεως αποκαλουμε turbo εχουμε τον υπεσυμπιεσμενο αερα του συμπιεστη..Οταν λοιπον εισαι σανιδωμενος και θελεις να αλλαξεις σχεση για να συνεχισεις να τα δινεις παιρνεις το ποδι απο το γκαζι για να κανεις την αλλαγη..Αυτο το λιγο χρονικο διαστημα ομως που εχεις παρει το ποδι σου απο το γκαζι η πεταλουδα του γκαζιου ειναι κλειστη..Ο συμπιεσμενος δηλάδη αερας δε μπορει να συνεχισει την πορεια του και αρχιζει να σπρωχνει αναποδα και να αυξανει την πιεση στη φτερωτη του συμπιεστη του turbo, γεγονος που με τον καιρο προκαλει μεγαλες φθορες αφου μια τετοια φτερωτη γυρναει με περιπου 150000 στροφες σε χαμηλες φαντασου στροφες κινητηρα..Φαντασου τι γινεται ακομα πιο ψηλα..Ετσι εχεις την περιστροφη προς μια κατευθυνση με τοσες στροφες και για ελαχιστο χρονικο διαστημα που η πεταλουδα ειναι κλειστη εχεις μια "δυναμη" που αντιστεκεται στην περιστροφη..Για να λυθει λοιπον το θεμα αυτο χρησιμοποιεις μια βαλβιδα εκτονωσης ακριβως πριν τη πεταλουδα της εισαγωγης..τη γνωστη σκαστρα..Υπαρχουν τωρα σκαστρες ανοιχτου και κλειστου τυπου με αυτη τη c4 να ειναι κλειστου..

Edit αρε ρε τιμο με προλαβες μαζι τα γραφαμε ρε μηχανολογε.. :angry :tongue :mrgreen :lol

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
timman έγραψε:
:suspi :suspi μου φαίνεται σου μπήκε κ σένα το μικρόβιο για πειραγματάκια :suspi :suspi


Τϊμο το μικρόβιο το είχα κολλήσει για τα καλά με το 1.4 και τώρα ούτε αντιβίωση ούτε εμβόλιο με σώζει :lol
Επειδή κιόλας δεν υπάρχουν συζητήσεις - πληροφορίες σχετικά με τους THP για τα c4 προσπαθώ ότι διαβάζω να το μεταφέρω εδώ για να το συζητάμε ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
ευχαριστώ παιδιά !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
η εργοστασιακή σκάστρα έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα ,φθείρεται πάρα πολύ εύκολα με αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου να χάνουμε σιγά σιγά πίεση άρα χάνουμε δύναμη.
η απώλεια δύναμης δεν μας γίνεται αντιληπτή γιατί δεν γίνεται από την μια στιγμή στην άλλη αλλά σιγά σιγά .στους γαργαλημένους κινητήρες η σκάστρα κομματιάζεται κυριολεκτικά :surprised
ευτυχώς για μας κάποιοι(e-tuners.gr) βρήκαν μια γρήγορη κ οικονομική λύση η οποία αποδίδει τα μέγιστα κ δείχνει να αντέχει μέχρι στιγμής!
Εικόνα
εργοστασιακή σκάστρα από τουρμπίνα κ04 ,την σκάστρα αυτή την βρίσκουμε σε όλα τα δίλιτρα TFSI μοτέρ ,s4 ,cupra leon,golf .κ μπορούμε να την παραγγείλουμε από τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες (AUDI,SEAT,VW).

οι διαφορές που έχουν οι δύο σκάστρες είναι λίγες αλλά αρκετές για να κάνουν την διαφορά !Εικόνα
αριστερά είναι η βαγκόσκαστρα δεξιά η μανίσια!
η αντικατάσταση τις σκάστρας είναι πολύ απλή σε μισή ωρίτσα το πολύ την έχουμε αλλάξει,το μόνο που χρειαζόμαστε είναι τα εντόσθια τις βαγκόσκαστρας
ξεβιδώνουμε την παλιά σκάστρα (τρεις βίδες είναι όλες κ όλες)κ την βγάζουμε, παίρνουμε την μανίσια σκάστρα κ ξεκουμπώνουμε το μαύρο προστατευτικό πλαστικό Εικόνα
κάνουμε το ίδιο κ στην βαγκόσκαστρα ,παίρνουμε το εσωτερικό κομμάτι τις βαγκόσκαστρας κ το κουμπώνουμε στην μανίσια βάση μας ,βάζουμε την σκάστρα στην θέση τις κ την βιδώνουμε !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
η λειτουργία αυτής τις σκάστρας είναι πολύ απλή κ έξυπνη .
καταρχήν η σκάστρα αποτελείται από τρία κομμάτια
Εικόνα
1)το σώμα τις σκάστρας το οποίο ανοίγει την σκάστρα ηλεκτρομαγνητικά κ το ελλατήριο φροντίζει για την επαναφορά τις σκάστρας
Εικόνα
2)το προστατευτικό πλαστικό στο οποίο κουμπώνει η μεμβράνη
3)το στέλεχος τις σκάστρας που έχει πάνω του την μεμβράνη κ την τάπα η οποία στεγανοποιεί τον χώρο τις εκτόνωσης από τον χώρο τις φτερωτής.η τάπα έχει στο κέντρο τις 4 τρύπες η οποίες επικοινωνούν με την μέσα πλευρά τις μεμβράνης
Εικόνα Εικόνα
,όταν η τουρμπίνα ξεκινάει να σηκώνει πίεση περνάει αέρας μέσα από αυτές τις 4 τρύπες ο αέρας φουσκώνει την μεμβράνη,η μεμβράνη με την σειρά τις πιέζει την τάπα έτσι όσο ανεβαίνει η πίεση τόσο πιο ερμητικά κλειστή παραμένει η τάπα,μόλις αφήσουμε το γκάζι οι ηλεκτρομαγνήτες τραβάνε πίσω την τάπα βγαίνει ο περισσευούμενος αέρας κ το ελατήριο επαναφέρει την τάπα στην αρχική τις θέσει.

οι διαφορές τώρα που υπάρχουν στην μανίσια σκάστρα με την βαγκόσκαστρα είναι 4.
1)η βαγκόσκαστρα έχει λίγο μεγαλύτερους ηλεκτρομαγνήτες το εξωτερικό τις σώμα είναι λίγο μεγαλύτερο κ με άλλο κούμπωμα φυσικά!
2)η μεμβράνη τις είναι πιο ανθεκτική μιας κ προορίζεται για χρήση σε μεγαλύτερη τουρμπίνα(περισσότερη καταπόνηση)
3)το μεταλλικό στέλεχος είναι ένα κλικ πιο μεγάλο
4)Η τάπα!στο κέντρο τις τάπας οι τρύπες είναι μεγαλύτερες από αυτές τις μανίσιας σκάστρας,επίσης η βαγκόσκαστρα έχει περιμετρικά τις τάπας μια μπλε λαστιχένια επένδυση,μάλλον εκεί οφείλεται κ η πολύ καλή στεγανοποίηση που προσφέρει αυτή η σκάστρα γιατί η μανίσια τάπα αποτελείται όλη από σκληρό πλαστικό.

γιατί βάζουμε την βαγκόσκαστρα :για την καλύτερη πιο ανθεκτική μεμβράνη κ διαφορετική τάπα,το εξωτερικό σώμα με τους ηλεκτρομαγνήτες δεν μας ενδιαφέρει γιαυτό αλλάζουμε μόνο τα εντόσθια .όμορφα κ ωραία χωρίς κόψε ράψε! :thumb

εγώ είχα περίπου 18.000χλμ όταν έβαλα την βαγκόσκαστρα αλλά την έβαλα ολόκληρη ,έβγαλα την μαμά κ έβαλα την βαγκ, πήρα μια αρσενική φύσα βαγκ κ μια θηλύκια φύσα πεζό για να ενώσω την σκάστρα στην μαμά καλωδίωση
Εικόνα
,η διαφορά τεράστια το αμάξι είχε πολύ καλύτερη απόκριση στο γκάζι κ κρατούσε πολύ καλύτερα την δύναμη σε όλες τις στροφές.
όταν έφτασε η ώρα του σέρβις για να μην δουν τα έξτρα καλώδια /μονωτικές κ αρχίσουν τις ερωτήσεις τι είναι αυτό κ γιατί έβαλα την μανίσια σκάστρα,λοιπόν από το σπίτι μέχρι την αντιπροσωπεία 20~ μου κόπηκαν τα πόδια :confused το αμάξι δεν πήγαινε βήμα(σε σχέση με την βαγκόσκαστρα)μετά το σέρβις πήγα σπίτι έβγαλα την μαμά την σκάστρα κ άλλαξα τα εντόσθια τις με αυτά τις βαγκ το αμάξι κατευθείαν ξαναπήρε τα πάνω του!
:gflag

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 01:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κατατοπιστικοτατος.. :thumb Ωραιο ποστ..
Μπασταρδακι δηλαδη το peugeot.. :lol

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: AKADIMOS
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 07:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Καλλιθέα
Όλα ωραία κ τα χω διαβάσει κ γω από τότε που το πήρα. Η εγγύηση μας όμως ρε παιδιά, δεν πάει περίπατο??

_________________
C4 THP BlackTop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν νομιζω να παει περιπατο αλα τσουφ κανει????????????????????

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Σερααίε πολύ κατατοπιστικά τα post σου :thumb :thumb

Ιταλε θεωρητικά ναι την χάνεις, αλλά αντικαθιστόντας το μόνο το εσωτερικό δεν υπάρχει κάποια οφθαλμοφανής διαφορά ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Καλλιθέα
τσουφ σίγουρα δεν κάνει!

_________________
C4 THP BlackTop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2009, 13:02
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: Πάτρα
Τimman ετοιμάσου για τις αλλαγές!! :lol :lol

_________________
Εικόνα


"Ουδείς επικινδυνοδέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα αχάριστο." Αρίσταρχος.
«Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει» Άλκης Αλκαίος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Εργοστασιακής Σκάστρας σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
όχι μόνο δεν κάνει τσουφ αλά είναι κ πιο αθόρυβη από την μαμά σκάστρα !
η μαμά σκάστρα όταν αρχίσει να τα ψιλοπαίζει βγάζει θόρυβο κατά το τούρμπισμα ένα πολύ μικρό σφύριγμα κ όταν αφήνεις το γκάζι ψιλό ακούγεται η σκάστρα ,μην φανταστείτε τίποτα τρελό απλά ένα μικρό τσουφ ακούγεται αν έχει ησυχία ε με την βαγκόσκαστρα δεν ακούγεται κιχ τίποτα η απόλυτη ησυχία !

εγγύηση δεν χάνεις με την καμία γιατί αλλάζεις μόνο τα σωθικά που στο μάτι είναι σχεδόν ίδια κ στην περίπτωση που για τον Α ή Β λόγο σου βγάλουν την σκάστρα σιγά μην καταλάβει ο άλλος ότι η σκάστρα είναι από βαγκ κ όχι η μαμά.
βέβαια αυτό δεν πάει να πει ότι θα μπεις μέσα στο συνεργείο κ θα φωνάζεις έχω σκάστρα βαγκ κ είναι πολύ καλύτερη από την μαμά :lol

κ οι δύο σκάστρες είναι τις ίδιας εταιρίας έχουν ακριβώς την ίδια λειτουργία απλά η μία είναι πιο ενισχυμένη (άρα κ πιο ακριβή σαν κατασκευή) ,κ το παράδοξο τις υπόθεσης η μαμά σκάστρα αν θυμάμαι καλά έχει περίπου στα 70€ από αντιπροσωπεία κ η βαγκ 50€ στην Audi :suspi αυτό λοιπόν πρώτη φορά το βλέπω η Audi να δίνει πιο φθηνά ένα ανταλλακτικό που είναι πιο ανθεκτικό από την πεζό/σιτροέν :lol


ααα κ κάτι που ξέχασα να σας πριν η βαγκόσκατρα που έχω ποστάρει πιο πάνω έχει καταργηθεί σαν ανταλλακτικό κ την θέση τις πήρε μια άλλη σκάστρα που είναι ακόμα πιο ενισχυμένη,το προστατευτικό πλαστικό τις νέας σκάστρας είναι πιο ενισχυμένο πιο ψηλό ,το κομμάτι που έχει πάνω την τάπα είναι όλο μεταλικό ακριβώς κάτω από την τάπα κ η μεβράνη υπάρχει μόνο στο κάτω σημείο για στεγανοποίηση .
Εικόνα

από ξένο σάιτ παιδιά που έβαλαν την νέα σκάστρα σε TFSI λένε ότι είναι λίγο καλύτερη από την προηγούμενη κ ότι κρατάει λίγο καλύτερα την πίεση στις ψηλές στροφές αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτοί μαμά έχουν 260 άλογα κ με ένα πρόγραμμα φτάνουν τα 300άλογα για πλάκα :eek

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 76 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot] και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ