η λειτουργία αυτής τις σκάστρας είναι πολύ απλή κ έξυπνη .
καταρχήν η σκάστρα αποτελείται από τρία κομμάτια
1)το σώμα τις σκάστρας το οποίο ανοίγει την σκάστρα ηλεκτρομαγνητικά κ το ελλατήριο φροντίζει για την επαναφορά τις σκάστρας
2)το προστατευτικό πλαστικό στο οποίο κουμπώνει η μεμβράνη
3)το στέλεχος τις σκάστρας που έχει πάνω του την μεμβράνη κ την τάπα η οποία στεγανοποιεί τον χώρο τις εκτόνωσης από τον χώρο τις φτερωτής.η τάπα έχει στο κέντρο τις 4 τρύπες η οποίες επικοινωνούν με την μέσα πλευρά τις μεμβράνης
,όταν η τουρμπίνα ξεκινάει να σηκώνει πίεση περνάει αέρας μέσα από αυτές τις 4 τρύπες ο αέρας φουσκώνει την μεμβράνη,η μεμβράνη με την σειρά τις πιέζει την τάπα έτσι όσο ανεβαίνει η πίεση τόσο πιο ερμητικά κλειστή παραμένει η τάπα,μόλις αφήσουμε το γκάζι οι ηλεκτρομαγνήτες τραβάνε πίσω την τάπα βγαίνει ο περισσευούμενος αέρας κ το ελατήριο επαναφέρει την τάπα στην αρχική τις θέσει.
οι διαφορές τώρα που υπάρχουν στην μανίσια σκάστρα με την βαγκόσκαστρα είναι 4.
1)η βαγκόσκαστρα έχει λίγο μεγαλύτερους ηλεκτρομαγνήτες το εξωτερικό τις σώμα είναι λίγο μεγαλύτερο κ με άλλο κούμπωμα φυσικά!
2)η μεμβράνη τις είναι πιο ανθεκτική μιας κ προορίζεται για χρήση σε μεγαλύτερη τουρμπίνα(περισσότερη καταπόνηση)
3)το μεταλλικό στέλεχος είναι ένα κλικ πιο μεγάλο
4)Η τάπα!στο κέντρο τις τάπας οι τρύπες είναι μεγαλύτερες από αυτές τις μανίσιας σκάστρας,επίσης η βαγκόσκαστρα έχει περιμετρικά τις τάπας μια μπλε λαστιχένια επένδυση,μάλλον εκεί οφείλεται κ η πολύ καλή στεγανοποίηση που προσφέρει αυτή η σκάστρα γιατί η μανίσια τάπα αποτελείται όλη από σκληρό πλαστικό.
γιατί βάζουμε την βαγκόσκαστρα :για την καλύτερη πιο ανθεκτική μεμβράνη κ διαφορετική τάπα,το εξωτερικό σώμα με τους ηλεκτρομαγνήτες δεν μας ενδιαφέρει γιαυτό αλλάζουμε μόνο τα εντόσθια .όμορφα κ ωραία χωρίς κόψε ράψε!
εγώ είχα περίπου 18.000χλμ όταν έβαλα την βαγκόσκαστρα αλλά την έβαλα ολόκληρη ,έβγαλα την μαμά κ έβαλα την βαγκ, πήρα μια αρσενική φύσα βαγκ κ μια θηλύκια φύσα πεζό για να ενώσω την σκάστρα στην μαμά καλωδίωση
,η διαφορά τεράστια το αμάξι είχε πολύ καλύτερη απόκριση στο γκάζι κ κρατούσε πολύ καλύτερα την δύναμη σε όλες τις στροφές.
όταν έφτασε η ώρα του σέρβις για να μην δουν τα έξτρα καλώδια /μονωτικές κ αρχίσουν τις ερωτήσεις τι είναι αυτό κ γιατί έβαλα την μανίσια σκάστρα,λοιπόν από το σπίτι μέχρι την αντιπροσωπεία 20~ μου κόπηκαν τα πόδια
το αμάξι δεν πήγαινε βήμα(σε σχέση με την βαγκόσκαστρα)μετά το σέρβις πήγα σπίτι έβγαλα την μαμά την σκάστρα κ άλλαξα τα εντόσθια τις με αυτά τις βαγκ το αμάξι κατευθείαν ξαναπήρε τα πάνω του!