Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 03:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ας ελπισουμε τα νερα που ειδες στο ψυγειο, να ειναι επειδη εγλυφαν... Ετσι σημαδι ειχε και σε ενα 206 που ειχα ανοιξει το καλοκαιρι, αλλα παλι καλα ηταν μονο τα λαστηχακια του σωληνα. Αλλαχτηκε βεβαια προληπτικα και ο διπλος σωληνας. Το ψυγειο φαινονταν απιστευτο σε κατασταση και δεν το αλλαξαμε.
Εισαι ωραιος αν μπορεσες να το κανεις χωρις να διαλυσεις τιποτα, γιατι ειναι λιγο περιεργο σημειο και δυσκολο. :clap
Το πολυ πολυ να βγαλεις και το ψυγειο, αφου μπορεσες να βγαλεις τα αλλα μονο αυτο μενει. :P :) Θα γλιτωσεις και τα εργατικα. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εφτιαξα και τον υπολογιστή.
Νομίζω αυτό ψάχνεις :thumb

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: lefos
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι Γιαννη αυτο ειναι. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Νερα μηχανης στο πατωμα του οδηγου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιαν 2012, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Έχω ενα θέμα με το αυτοκινητο μου.
Υπαρχουν νερα μηχανης στο πατωμα(πατακια) του οδηγου. Ειναι σιγουρα νερα μηχανης γιατι μυριζουν παραφλου και απο την αλλη λειπουν απο το δοχειο του ψυγειου. Η σταθμη του ηταν χαμηλη.
Πειτε μου σας παρακαλω απο τι μπορει να ειναι και τι να κανω γιατι οτι και αν εχει θα το κανω μονος μου, δε το παω σε συνεργειο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νερα μηχανης στο πατωμα του οδηγου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιαν 2012, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μήπως είναι σύμπτωση ? Εννοώ... είναι ήδη γνωστό ότι μπορεί να εμφανιστούν νερά στο πατάκι από βουλωμενο σωληνακι του air condition. Μου έχει τύχει εμένα 2 φορές. Και από την άλλη να έχεις πεσμένη στάθμη για άγνωστο λόγο.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δημητρη, δεν νομιζω. Αν το παιδι λεει παραφλου, τοτε ειναι ψυγειο θερμανσης ή κατι σε αυτο.

Θα ξανακανω παραθεση απαντηση μου στην θεματικη ενοτητα, αν πιανει το χερι σου μακαρι να το φτιαξεις μονος σου.

billaras έγραψε:
το κομματι με τους διπλους σωληνες ξεκινα απο το ψυγειο, που ειναι ενσωματωμενο αλλα εκει ειναι μονο ενα μικρο κομματακι 5 εκατοστων περιπου. Το υπολοιπο 25-30cm ειναι ξεχωριστο ακι βιδωτο πανω στο αλλο κομματι. Αν φταιει μονο ο διπλος σωληνας, υπαρχει σκετος με 2 λαστηχακια, μονωτικο αφρολεξ και 3 βιδες της Behr γυρω στα 16-18 ευρω. γνησιο στο σακουλακι της Citroen-peugeot. Αν μπορεσεις να βγαλεις καποια πλαστικα διπλα απο το δεξιο σου ποδι και φτασεις τις βιδες του διπλου σωληνα, ξεβιδωσε τες, βγαλε και τις απο εξω σωληνε ςπου πανε προς την καμπινα και χωρισε τα 2 κομματια. πρεπει αν εχει και μαι βιδα στηριξης του διπλου σωληνα λιγο προς τα πανω. Προσεχε γιατι μπαινουν 2 προεξοχες του διπλου σωληνα κανα ποντο μεσα στο πλαστικο του ψυγειου. Μετα ξεκουμπωσε τα κλιπ του ψυγειου και ισως εχει και καμια βιδα που το κραταει, και τραβηξε το με δυναμη και ισως κοντραρε με κανα ισιο κασαβιδι. Πιεζε περιμετρικα λιγο λιγο το ψυγειο για να βγει ευθεια και να μην σφηνωσει. Μετα αντιστροφα.... Αν θες και ψυγειο καμπινας τα παιρνεις και τα 2 κομματια. Ισως περιπου στα 50-60 ευρω τα βρεις.
Βεβαια μετα θελεις παραφλου και εξαερωση του κυκλωματος θερμανσης... Και φυσικα να βγαλεις πρωτα το παραφλου και μετα να σκαλισεις το ψυγειο. Βεβαια πρωτα δες αν εχεις προσβαση να το κανεις και πριν ακουμπησεις το ψυγειο (αφου βγαλεις ο,τι πλαστικο βγαινει) τοτε εκκενωνεις το κυκλωμα ψυξης του κινητηρα απο νερα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree

Θεωρώ οτι είναι ψυγείο καλοριφέρ και αν δεν γνωρίζεις πέντε πράγματα,δεν το βγάζεις μόνος σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
θελει χρονο και υπομονη μεχρι να φανει το κυκλωμα μεσα απο τα πλαστικα
οταν ξεμπερδεψεις απο το μανικι τον πλαστικων καλυματων τοτε ειναι πολυ ευκολο να καταλαβεεις το τι συμβαινει.
φυσικα και θελει ομως να πιανουν τα χερια σου

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι διπλοι σωλήνες(2)? Εχω φτάσει ακριβώς εκεί και δε μπορώ να τους βγάλω. Εχω ξεβιδωσει ολες τις βιδες που το κραταν.
Τελικα εγλυφε απο τη φλατσα(8) που ενώνει τους ενωμενους σωλήνες(2) με τους σωλήνες του ψυγείου.
Βασικα τι μου προτεινεται να κανω αφου... βγαλω τους σωληνες. Να αλλαξω ολο το σετ ή να παρω 2 φλατσες του εμποριου και βαζοντας στεγανωτικη κολλα να το βιδωσω σφιχτα?

*Τα νουμερα παραθετουν στην εικονα που ανεβασε ο φιλος μας για καλυτερη επεξηγηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Manos έγραψε:
Να αλλαξω ολο το σετ ή να παρω 2 φλατσες του εμποριου και βαζοντας στεγανωτικη κολλα να το βιδωσω σφιχτα?

-Αν το κόστος του σετ είναι χαμηλό άλλαξέ το
-Γιατί του εμπορίου??τον κωδικό τον βλέπεις και στο σχέδιο,καλύτερα τα δικά του λαστιχάκια..πόσο να τα'χει η αντιπροσωπεία..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
GeoC4Madness έγραψε:
-Αν το κόστος του σετ είναι χαμηλό άλλαξέ το
-Γιατί του εμπορίου??τον κωδικό τον βλέπεις και στο σχέδιο,καλύτερα τα δικά του λαστιχάκια..πόσο να τα'χει η αντιπροσωπεία..


Απλως δεν εχω μεταφορικο μεσω γιατι το αυτοκινητο μου ειναι... εγχειρισμενο και η κοντινοτερη αντιπροσωπια ειναι τουλαχιστον 25 km μακρια μου!!!

Περιμενω οδηγιες απο τους ειδικους για να βγαλω τους σωληνες.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Και τωρα που το θυμηθηκα μιας και εχω ανοιχτο εκεινο το μερος ηθελα να σας πω πως πατωντας το κουμπι για να αλλαξει ο αερας κατευθυνση πχ. ποδια, παμπριζ και στο προσωπο ΔΕΝ αλλαζει. Ενω δειχνει στην οθονη να αλλαζει ο αερας μενει οπου αρχικα ήταν δλδ στο προσωπο. Και αντιμετωπιζω μεγαλο προβλημα οταν θολωνει το παμπριζ, δε φυσαει απο πανω για να το ξεθολωσει!

Ξερεις κανεις κατι γι αυτο? Όπως την ψιλιαζομαι πρεπει να ειναι κατι γραναζακια αυτα που αλλαζουν τη διευθυνση του αερα, αλλα δε ξερω που μπορει να τα εχει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Νομιζω για την κατευθυνση του αερα εχει μαλλον σχεση με τα γραναζακια που σπανε και αλλαζονται. Ο agiorgitis θα θυμαται καλυτερα.
Για τα λαστηχακια, υπαρχουν ειτε σκετα απο αντιπροσωπεια, εκτος αν τα εχεις στο χερι και πας και παρεις 2. Αλλιως παιρνεις οπως προειπα μονο τον διπλο σωληνα που εχει και 3 βιδες και 2 λαστηχακια. Ο διπλος προεξεχει περιπου 1 ποντο και κατι και θυλικωνει μεσα στο πλαστικο μαυρο του ψυγειου. Πρεπει αν τα χωρησεις τραβωντας τα κατα την κατευθυνση των σωληνων.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Φιλε Μάνο, αυτό το πρόβλημα με την αλλαγή της ροής του αέρα μου έχει τύχει, και ευτυχώς το έχω επισκευάσει.

Το πρόβλημα είναι οτι ο μηχανισμός (το μοτέρ) γυρίζει στον αέρα επειδή έχει φαγωθεί η πλαστική φωλιά που υπάρχει στο κλιματιστικό. Αυτό το μοτέρ βρίσκεται πίσω ακριβώς απο το λαμπάκι στο ντουλαπάκι, και για να επισκευαστεί πρεπει να βγεί το ντουλαπάκι. Επειδή εκεί υπάρχουν 2 μοτέρ, είναι το δεξιά (προς το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου). Το άλλο είναι για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας.
Αν το βγάλεις, θα δεις ποιο είναι το πρόβλημα. Η φωλιά απο πολύγωνο σχήμα, έχει φαγωθεί και έχει γίνει στρογγυλή.

Εγώ το επισκεύασα με κολλα 2 συστατικών.
Γύρισα τη φωλιά τέρμα αριστερά, και ρύθμισα το μοτέρ να πάει κι αυτό τέρμα αριστερά (δε θυμάμαι σε ποια θέση/ρύθμιση είναι. Πάτα το κουμπάκι για τη ρύθμιση του αέρα και δες σε ποια θέση γυρίζει τέρμα αριστερά. Κατάλαβες τι εννοώ...)
Μετά έβαλα την κόλλα, έβαλα μέσα το μοτέρ, και το άφησα να κολλήσει. Σχετικά απλό, και κρατάει ακόμα!!
Απλα προσέχω όταν είναι να αλλάξω θέση ροής αέρα, χαμηλώνω πρώτα την ταχύτητα του ανεμιστήρα για να μην πιέζεται η κόλλα και μου ξεκολλήσει. Λογικά η κολλα αντέχει, αλλά για προληπτικούς λόγους...

Αν φτάσεις μέχρι εκεί, στείλε μου pm να σου δώσω συγκεκριμένες λεπτομέριες/οδηγίες

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
billaras έγραψε:
Ο διπλος προεξεχει περιπου 1 ποντο και κατι και θυλικωνει μεσα στο πλαστικο μαυρο του ψυγειου. Πρεπει αν τα χωρησεις τραβωντας τα κατα την κατευθυνση των σωληνων.


Ο διπλος σωληνας δεν ειναι ελαστικος και δεν εχει καθολου κενα για να κουνηθει μπρος πισω. Ξεβιδωσα την ενωση των σωληνων με το στηριγμα πιο πανω και με αρκετη δυναμη δεν απελευθερωνεται ο διπλος σωληνας απο το πλαστικο του ψυγειου.
Προς ποια κατευθυνση πρεπει να τον τραβηξω? Φανταζομαι προς την μηχανη του ατοκινητου οπως κοιταμε τους σωληνες, προς τα αριστερα δλδ.
Μηπως μπορει να κουνηθει το κουτι του ψυγειου ετσι ωστε να βγει χωρις δυναμη αυτος ο 1,5 ποντος του διπλου σωληνα που βρισκεται μεσα στο μαυρο παλιστικο.


Τελευταία επεξεργασία από Manos και Πέμ 26 Ιαν 2012, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 11 [ 154 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

προβλημα στο καθησμα του οδηγου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Gixat
Απαντήσεις: 9
νερα απο αεραγωγό!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: px2
Απαντήσεις: 8
Μυρωδιά στο Εσωτερικό από Αεραγωγό ποδιού οδηγού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Νερά κάτω από το πιατάκι του συνοδηγού σε c3 2012 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ειδοποίηση για ξεκούραση οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Κωστας Παπ.
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια