Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 14:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Τελικα τα 2 προβληματα λυθηκαν χαρη στη πολυτιμη βοηθεια σας. Σας ευχαριστω και τους δυο!!! Τελικα εβαλα φλαντζες του εμποριου και εφαρμοσαν τελεια. Το εβαλα να δουλεψει για να ανεβασει θερμοκρασια, ανεβηκε στις τρεις γραμες, αναψε το βιτιλατερ και προφανως ανοιξε και ο θερμοστατης για να ρθει το νερο στο μεσα ψυγειο. Δεν ειδα να γλυφει στο 15 λεπτο που το λειτουργουσα ΕΝ ΣΤΑΣΗ. Αφησα ανοιχτο εκεινο το πλαστικο για να το επιβεβαιωσω οτι σιγουρα δε γλυφει και με την πρωτη βολτα!!! Μολις ανοιγα τις σωληνες μαζεψα καμια 200-300ml παραφλου. Οταν το κυκλωμα λειτουργησε η σταθμη επεσε στο δοχειο και προσθεσα και αυτα που μαζεψα, αλλα καμια 50 ml δε τα εβαλα διοτι εφτασε στο max του δοχειο. Ειχα διαβασει οτι ειχες πει πως χρειαζεται και καποια εξαερωση. Ειδα εναν εξαερωτηρα πισω απο το φιλτο αερα της μηχανης. Απο κει γινεται? Βασικα θελει να γινει εξαερωση γιατι οπως ειπα το νερο κυκλωφορησε στο εσωτερικο ψυγειο. Οσον αφορα τωρα για την διευθυνση του αερα, εγω βρηκα 3 μοτερ οταν εβγαλα το ντουλαπακι. Ενα για την ενταση του αερα, ενα για την ανακυκλωση του αερα και το αλλο για την διευθυνση του αερα. Φανηκε καετυθειαν πιο ηταν γιατι ειχε πεσμενα ρινισματα (αν λεγονται ετσι για το πλατικο) πλαστικου. Το ασπρο πλαστικο ειχε σπασει και γι αυτο γυρνουσε ελευθερα το μοτερ. Οπως θα δεις στις φωτο εβαλα συρμα και το εσφιξα, εκτος αυτου του εβαλα και κολλα για να μη ξανα χαλασει ποτε!!!! Και στο ρυακι του ασπρου πλαστικου που εφαρμοζει το μαυρο πλαστικο για τα ποδια εβαλα γρασσο για να γλυστραει.... http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 71228.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 71227.jpg/
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 15:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Manos έγραψε: Οσον αφορα τωρα για την διευθυνση του αερα, εγω βρηκα 3 μοτερ οταν εβγαλα το ντουλαπακι. Ενα για την ενταση του αερα, ενα για την ανακυκλωση του αερα και το αλλο για την διευθυνση του αερα. Φανηκε καετυθειαν πιο ηταν γιατι ειχε πεσμενα ρινισματα (αν λεγονται ετσι για το πλατικο) πλαστικου. Το ασπρο πλαστικο ειχε σπασει και γι αυτο γυρνουσε ελευθερα το μοτερ. Οπως θα δεις στις φωτο εβαλα συρμα και το εσφιξα, εκτος αυτου του εβαλα και κολλα για να μη ξανα χαλασει ποτε!!!! Και στο ρυακι του ασπρου πλαστικου που εφαρμοζει το μαυρο πλαστικο για τα ποδια εβαλα γρασσο για να γλυστραει.... http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 71228.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 71227.jpg/Ναι 3 είναι, αλλά δεν σου είπα για το άλλο γιατί είναι εμφανές τι ακριβώς κάνει. Ίσως έπρεπε να στο διευκρινήσω... Έκανες καλή δουλειά πάντως Βέβαια το πρόβλημα που είχαμε ήταν διαφορετικό (το δικό μου φαγωμένο, το δικό σου σπασμένο), και καλά έκανες που έβαλες κόλλα γιατί μπορεί μετά απο καιρό να στο έτρωγε κι εσένα... Μα δεν καταλαβαίνω γιατί σε κάτι το οποίο δέχεται αρκετή πίεση, έχουν βάλει πλαστικά κομμάτια. Θα μπορούσαν αυτό το κομμάτι (έστω στο σημείο που μπαίνει το μοτέρ) να το είχαν μεταλλικό... (Ενημερωτικά, αν καμια φορά δεν αλλάζει θερμοκρασία η πλευρά του συνοδηγού, να ξέρεις οτι είναι τα γρανάζια του μοτέρ που ήταν αριστερά του μοτέρ που έβγαλες, και υπάρχει kit επισκευής!)
_________________
|
|
|
|
|
ChristopherPi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 21:08 |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για όλα όσα λέτε εδώ και με βοηθήσατε πολύ κυρίως μου σώσατε τα λίγα ευρώ που παίρνω κάθε μήνα. Λοιπόν αύριο είμαι και εγώ για χειρουργείο στο C4. Υπάρχει κάπου εδώ κάποιος οδηγός για το ποιά πλαστικά πρέπει να βγούν για να φτάσουμε στους σωλήνες?? Πού υπάρχουν οι βίδες τους? Ποίο βγάζω πρώτο, δεύτερο,... κτλ? Και όταν πάλι φτάσουμε εκεί επειδή οι αντιπρωσοπείες αύριο θα είναι κλειστές μήπως έχει κρατίσει κανείς τα νούμερα ή τις διαστάσεις από τα λαστιχάκια που θα αντικαταστήσω για να τα πάρω από το εμπόριο? Μετά επείδη το αυτοκίνητο έπρεπε να μετακινηθεί για να έρθει στο σπίτι(λόγω απώλειας παραφλού) συμπλήρωσα με αποσταγμένο νερό και έτσι θέλουν και όλα τα νερά πέταμα και βάλσιμο όλο το κύκλωμα από την αρχή παραφλού. υπάρχει πουθενά άλλος τέτοιος οδηγός?
Σας ευχαριστώ
|
|
|
|
|
nitzo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12 Δημοσιεύσεις: 16
|
Καλησπέρα σε όλους. Μπήκα σήμερα το πρωί μέσα στο Xantia, και το πατάκι του συνοδηγού ήταν γεμάτο παραφλού. Είχα να το κινήσω περίπου 2 εβδομάδες. Ξέρετε τιμπορεί να παίζει; Πάω για καλοριφέρ απο ότι διαβάζω. Αν ξέρετε, μπορείτε να μου πείτε αν είναι ακριβή διαδικασία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Στη δική μου, παρόμοια περίπτωση, ήθελαν αλλαγή μονάχα τα λαστιχάκια που συνδέουν ψυγείο καλοριφέρ με σωλήνες. Από εκεί έχανε! Βάλαμε στο ψυγείο πίεση με αέρα και δεν έχανε. Αυτά, σε Xsara Picasso που το ψυγείο είναι σε απολύτως προσβάσιμη θέση. Τα εργατικά σε αντιπροσωπία ήταν 30€. Βέβαια, στο Xanthia, δεν ισχύει αυτό, καθώς το ψυγείο καλοριφέρ είναι μέσα στο ταμπλό, το οποίο πρέπει να ξηλωθεί όλο. Επομένως, τα εργατικά ανεβαίνουν αρκετά... Άποψη μου είναι, παράλληλα να αλλάξεις και το ψυγείο καλοριφέρ γιατί αν τρυπήσει θα ξαναπληρώνεις από την αρχή εργατικά.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Ο,τι λέει ο Βαγγέλης. Αφού θα ανοιχτεί, μια φορά όλα (κολάρα, ψυγείο κλπ) γιατί δεν είναι εύκολη διαδικασία. Έτυχε να το δω σε Peugeot 607 και τρόμαξε το μάτι μου...
Τώρα από εργατικά, τι να σου πω. Ο καθένας χρεώνει ο,τι θέλει συνήθως...
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 14:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Στη δική μας
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
nitzo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 16:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12 Δημοσιεύσεις: 16
|
Πωωωωω....χαμός. Ευαχριστώ όλους για της πληροφορίες. Θα πάω αύριο μπας και βγάλω άκρη. Καλό απόγευμα linker έγραψε: Στη δική μας
|
|
|
|
|
nikos2k7b
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 12:12 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 251
|
Μου έβγαλε και μένα υγρά στο πατάκι του οδηγού
Λίγα, αλλά υπάρχουν
Το πήγα στο συνεργείο, μου είπαν ότι πρέπει να ανοίξουν όπως περιγράφετε παραπάνω
Αν διορθώνεται με αντικατάσταση κάποιων λάστιχων, κόστος 75 + ΦΠΑ Αν όχι, θα μου πουν
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 15:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Όντως συνήθως τα orings ειναι, τα έχω αλλάξει και εγώ στην c4.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 17:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Και γω στον χοντρό στις 265.000 χλμ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Νοέμ 2015, 15:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Το θέμα (εκτός απο το κόστος) είναι όποιος κάνει αυτή τη δουλειά να προσέξει στην εναπασυναρμολόγηση. Διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να τρίζει το σύμπαν μετά.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|