Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Θάνος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 19:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56 Δημοσιεύσεις: 2772 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Παλαβιαρη..ενα τηλεφωνημα ειναι το να μαθω τιμες για ολες τις εταιρειες που βγαζουν..σιγα τα ωα.. Ο Μανθος για καινουριο ψυγειακι μιλησε και 3 εργατοωρες. Α.. θα χρειαστω και ζουμια.. Υγ. Μην με ξεχνας οτι το αγορασα με 190.000 χλμ στην πλατη του, με αγνωστο ιστορικο, απο κυρια, που σημαινει...οτι φανταζεστε..
_________________
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 19:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Αν βάλεις Wurth, θα διαγράψω το τηλέφωνό σου... Ξηγούμαι. Θάνος έγραψε: Υγ. Μην με ξεχνας οτι το αγορασα με 190.000 χλμ στην πλατη του, με αγνωστο ιστορικο, απο κυρια, που σημαινει...οτι φανταζεστε.. Λεπτομέρειες!!!!!!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 20:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Δεν πιστεύω ότι χρειάζονται οργανικά αν είσαι σε νορμάλ θερμοκρασίες και όχι βόρεια. Στην Γαλλία δηλαδή τα αυτοκίνητα που πωλούνται εκεί δίνονται με οργανικά; Και αν βάλω οργανικά δεν θα έχω θέμα με κολάρα ή δεν ξέρω και εγώ τι; Ερωτήσεις προς λήψη γνώσης είναι αυτές.
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 20:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Βάγγο, με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω πάνω στο αντικείμενο, σου λέω πως είναι θέμα καθαρά θερμοαγωγιμότητας, ταχείς ψύξης, θέρμανσης και γενικά λειτουργίας του μοτέρ. Επιπλέον, δεν ηλεκτρολύεται εύκολα, είναι long life, και δένει περισσότερο με τα μέταλλα και τα κολάρα του αυτοκινήτου. Επίσης, λόγω θερμοαγωγιμότητας, είναι πολύ ανθεκτικότερο στα καυτά κλίματα και γιατί όχι στο υγραέριο που όσο να πεις, ανεβάζει τη θερμοκρασία των μετάλλων λίγο παραπάνω σε σχέση με τη βενζίνη. Δηλαδή, δεν κάνει παπάδες μόνο στο κρύο, αλλά και στη ζέστη.
Για μένα δεν έχει σημασία, το κλίμα το οποίο κινείται ένα αμάξι. Σημασία έχει να μπει ένα καλό (αν όχι το καλύτερο) προϊόν και όχι απλά, το τι μπορεί να πάρει!
Η διαφορά στην τιμή, είναι ελάχιστη...
Και όπως λέει ο Δάσκαλος, "Το οργανικό, είναι έτη φωτός μπροστά".
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 21:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Το απλό δηλαδή είναι αντιψυκτικό και το οργανικό αντυπικτικο ή δεν έχει σχέση αυτό που λέω; Δεν έχουν θέμα κολάρα και λοιπά εμπλεκόμενα μέρη με το οργανικό;
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 21:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
εγω πιστευω οτι δυιλιζεται τον κονοπα...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 21:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Όχι, δεν έχει σχέση αυτό που λες. Και τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά. Προστατεύουν από το κρύο και τη ζέστη, με διαφορετικό τρόπο. Προφανώς σε διαφορετικό εύρος θερμοκρασιών με το οργανικό να καλύπτει πολύ μεγαλύτερο εύρος. Και αυτό επιτυγχάνεται με τα διαφορετικά συστατικά από τα οποία είναι φτιαγμένο το οργανικό, την μονοαιθυλενογλυκόλη.
Τα κολάρα, τα ψυγεία και κτλ. έχουν φτιαχτεί για το οργανικό, ακόμα και σε αυτοκίνητα 30 ετών. Το οργανικό είναι πλήρως συμβατό με παλιότερα συστήματα που χρησιμοποιούνταν απλό παραφλού.
Πλέον τα καινούρια αυτοκίνητα, δέχονται κατά κόρον ή μόνον (βλ. Group VAG), οργανικό.
Φίλε Γιαννιώτη, είμαι άνθρωπος που γουστάρω να μαθαίνω για τα ζουμιά και τις ιδιότητές τους, τα συστατικά τους, τις προδιαγραφές, τις αντοχές και κτλ. Θα στο επιβεβαιώσει και ο ψηλός. Οπότε για μένα, αυτά είναι πολύ χρήσιμα πράγματα για να μάθω. Τώρα για τον οδηγό που δεν τον ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες, απλά ας με εμπιστευτεί σε αυτά που θα του πω, εφόσον ξέρω.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Τα είπε πολύ καλά ο μικρός και εγώ το μόνο που συμπληρώνω είναι οτι το οργανικό έχει ουδέτερο PH.
Αν ο Θάνος φορούσε οργανικό δεν θα τρυπούσε το καλοριφέρ.
Είχα ανεβάσει παλιά φωτό ψυγείου καλοριφέρ που δεν φορούσε οργανικό. Δεν ξέρω αν την θυμάστε.........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Να προσθέσω κάτι? Αν αναμειχθεί οργανικό με απλό τι συμβαίνει? Προφανώς δεν έχουμε ουδέτερο PH και δεν εκμεταλλευόμαστε πλήρως το χαρακτήρα του υγρού αλλά σαν αποτέλεσμα τι παίρνουμε? (Δε θέλω να το κάνω, απλά ρωτάω )
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Τα π@πάρια μας παίρνουμε. Βάσει λογικής απαγορεύεται.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Ντάξει είδα ένα βιντεάκι με την ανάμιξη που ανέφερα. Σιχάθηκα και που το είδα. Τώρα θα πρέπει να μου πείτε και τι διαφορά έχει το Flush από την εξαέρωση... Γιατί η απορία μου από εκεί ξεκίνησε, το τι πρέπει να κάνεις για να περάσεις από το ένα υγρό στο άλλο. Μιας και το συζητούσατε βρήκα την ευκαιρία να μάθω και γω κάτι.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
johnis έγραψε: Τώρα θα πρέπει να μου πείτε και τι διαφορά έχει το Flush από την εξαέρωση... Εξαέρωση: Όταν ανοίγεις το κάτω κολάρο από το ψυγείο τότε χύνονται τα υγρά ψύξης. Όχι όλα, ένα ποσοστό γύρω στο 70%. Όλα τα υπόλοιπα, μένουν κάτω στην αντλία νερού και μέσα στο μπλοκ του κινητήρα. Αν λοιπόν, θέλεις να κάνεις πλήρη αλλαγή υγρών ψύξης, συμπληρώνεις με τα καινούρια, κάνεις εξαέρωση, ανοίγεις ξανά κολάρα να φύγουν τα υγρά ψύξης, πάλι εξαέρωση και λες οκ, αλλάχθηκαν πλήρως. Με το flush, φεύγουν σχεδόν όλα, με την πρώτη φορά. Εγώ φύσηξα με αέρα μπλοκ κινητήρα, ψυγεία, και έκανα πίεση στο σύστημα οπότε ακόμα και κάποιο μέρος υγρών από την αντλία να ανέβει προς τα πάνω και να βγουν έξω. Δύσκολο, θέλει προσοχή και προϋποθέτει παγωμένο / κρύο μοτέρ. Οπότε έχεις κατά 90% ένα άδειο σύστημα. Συμπληρώνεις με το νέο παραφλού. Τώρα, εγώ αφήνω ανοιχτούς τους εξαερωτήρες πάνω στο κολάρο του καλοριφέρ και στον θερμοστάτη, ώστε να τρέξει παραφλού αρκετό... Τουλάχιστον λίτρο. Έτσι μειώνεται ακόμα περισσότερο το εναπομείνων ποσοστό του παλιού παραφλού.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|