Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 12:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι, λοξα οπως πανε ακριβως το μακρυ στελεχος των σωληνων.
Προσπαθησε τοτε να βγαλεις σιγα σιγα το ψυγειο. Συρταρωτα. Θα χρειαστει δυναμη. Ετσι ισως σιγα σιγα βγουν και οι σωληνες απο μεσα του οπως βγαινει συρταρωτα. Αναποδα, θα τα κανεις για να τους βαλεις στην θεση του. Για καλο και κακο και να βοηθηθεις στο βγαλσιμο, βγαλε βρε τους εξω σωληνες που ειναι πανω στον διπλο πλαστικο σωληνα και πανε στο μοτερ. Αλλιως δεν κουνιουνται σχεδον.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Τελικα τα 2 προβληματα λυθηκαν χαρη στη πολυτιμη βοηθεια σας. Σας ευχαριστω και τους δυο!!!

Τελικα εβαλα φλαντζες του εμποριου και εφαρμοσαν τελεια. Το εβαλα να δουλεψει για να ανεβασει θερμοκρασια, ανεβηκε στις τρεις γραμες, αναψε το βιτιλατερ και προφανως ανοιξε και ο θερμοστατης για να ρθει το νερο στο μεσα ψυγειο. Δεν ειδα να γλυφει στο 15 λεπτο που το λειτουργουσα ΕΝ ΣΤΑΣΗ. Αφησα ανοιχτο εκεινο το πλαστικο για να το επιβεβαιωσω οτι σιγουρα δε γλυφει και με την πρωτη βολτα!!!
Μολις ανοιγα τις σωληνες μαζεψα καμια 200-300ml παραφλου. Οταν το κυκλωμα λειτουργησε η σταθμη επεσε στο δοχειο και προσθεσα και αυτα που μαζεψα, αλλα καμια 50 ml δε τα εβαλα διοτι εφτασε στο max του δοχειο. Ειχα διαβασει οτι ειχες πει πως χρειαζεται και καποια εξαερωση. Ειδα εναν εξαερωτηρα πισω απο το φιλτο αερα της μηχανης. Απο κει γινεται? Βασικα θελει να γινει εξαερωση γιατι οπως ειπα το νερο κυκλωφορησε στο εσωτερικο ψυγειο.


Οσον αφορα τωρα για την διευθυνση του αερα, εγω βρηκα 3 μοτερ οταν εβγαλα το ντουλαπακι. Ενα για την ενταση του αερα, ενα για την ανακυκλωση του αερα και το αλλο για την διευθυνση του αερα. Φανηκε καετυθειαν πιο ηταν γιατι ειχε πεσμενα ρινισματα (αν λεγονται ετσι για το πλατικο) πλαστικου. Το ασπρο πλαστικο ειχε σπασει και γι αυτο γυρνουσε ελευθερα το μοτερ. Οπως θα δεις στις φωτο εβαλα συρμα και το εσφιξα, εκτος αυτου του εβαλα και κολλα για να μη ξανα χαλασει ποτε!!!!
Και στο ρυακι του ασπρου πλαστικου που εφαρμοζει το μαυρο πλαστικο για τα ποδια εβαλα γρασσο για να γλυστραει....

http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 71228.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 71227.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Manos έγραψε:
Οσον αφορα τωρα για την διευθυνση του αερα, εγω βρηκα 3 μοτερ οταν εβγαλα το ντουλαπακι. Ενα για την ενταση του αερα, ενα για την ανακυκλωση του αερα και το αλλο για την διευθυνση του αερα. Φανηκε καετυθειαν πιο ηταν γιατι ειχε πεσμενα ρινισματα (αν λεγονται ετσι για το πλατικο) πλαστικου. Το ασπρο πλαστικο ειχε σπασει και γι αυτο γυρνουσε ελευθερα το μοτερ. Οπως θα δεις στις φωτο εβαλα συρμα και το εσφιξα, εκτος αυτου του εβαλα και κολλα για να μη ξανα χαλασει ποτε!!!!
Και στο ρυακι του ασπρου πλαστικου που εφαρμοζει το μαυρο πλαστικο για τα ποδια εβαλα γρασσο για να γλυστραει....

http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 71228.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 71227.jpg/

Ναι 3 είναι, αλλά δεν σου είπα για το άλλο γιατί είναι εμφανές τι ακριβώς κάνει. Ίσως έπρεπε να στο διευκρινήσω...
Έκανες καλή δουλειά πάντως :thumb

Βέβαια το πρόβλημα που είχαμε ήταν διαφορετικό (το δικό μου φαγωμένο, το δικό σου σπασμένο), και καλά έκανες που έβαλες κόλλα γιατί μπορεί μετά απο καιρό να στο έτρωγε κι εσένα...
Μα δεν καταλαβαίνω γιατί σε κάτι το οποίο δέχεται αρκετή πίεση, έχουν βάλει πλαστικά κομμάτια. Θα μπορούσαν αυτό το κομμάτι (έστω στο σημείο που μπαίνει το μοτέρ) να το είχαν μεταλλικό...

(Ενημερωτικά, αν καμια φορά δεν αλλάζει θερμοκρασία η πλευρά του συνοδηγού, να ξέρεις οτι είναι τα γρανάζια του μοτέρ που ήταν αριστερά του μοτέρ που έβγαλες, και υπάρχει kit επισκευής!)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
DIY :clap :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 21:08 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ πολύ για όλα όσα λέτε εδώ και με βοηθήσατε πολύ κυρίως μου σώσατε τα λίγα ευρώ που παίρνω κάθε μήνα. Λοιπόν αύριο είμαι και εγώ για χειρουργείο στο C4. Υπάρχει κάπου εδώ κάποιος οδηγός για το ποιά πλαστικά πρέπει να βγούν για να φτάσουμε στους σωλήνες?? Πού υπάρχουν οι βίδες τους? Ποίο βγάζω πρώτο, δεύτερο,... κτλ?
Και όταν πάλι φτάσουμε εκεί επειδή οι αντιπρωσοπείες αύριο θα είναι κλειστές μήπως έχει κρατίσει κανείς τα νούμερα ή τις διαστάσεις από τα λαστιχάκια που θα αντικαταστήσω για να τα πάρω από το εμπόριο?
Μετά επείδη το αυτοκίνητο έπρεπε να μετακινηθεί για να έρθει στο σπίτι(λόγω απώλειας παραφλού) συμπλήρωσα με αποσταγμένο νερό και έτσι θέλουν και όλα τα νερά πέταμα και βάλσιμο όλο το κύκλωμα από την αρχή παραφλού. υπάρχει πουθενά άλλος τέτοιος οδηγός?

Σας ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
Καλησπέρα σε όλους.
Μπήκα σήμερα το πρωί μέσα στο Xantia, και το πατάκι του συνοδηγού ήταν γεμάτο παραφλού.
Είχα να το κινήσω περίπου 2 εβδομάδες.
Ξέρετε τιμπορεί να παίζει;
Πάω για καλοριφέρ απο ότι διαβάζω.
Αν ξέρετε, μπορείτε να μου πείτε αν είναι ακριβή διαδικασία;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Στη δική μου, παρόμοια περίπτωση, ήθελαν αλλαγή μονάχα τα λαστιχάκια που συνδέουν ψυγείο καλοριφέρ με σωλήνες. Από εκεί έχανε!
Βάλαμε στο ψυγείο πίεση με αέρα και δεν έχανε. Αυτά, σε Xsara Picasso που το ψυγείο είναι σε απολύτως προσβάσιμη θέση. Τα εργατικά σε αντιπροσωπία ήταν 30€.
Βέβαια, στο Xanthia, δεν ισχύει αυτό, καθώς το ψυγείο καλοριφέρ είναι μέσα στο ταμπλό, το οποίο πρέπει να ξηλωθεί όλο. Επομένως, τα εργατικά ανεβαίνουν αρκετά... Άποψη μου είναι, παράλληλα να αλλάξεις και το ψυγείο καλοριφέρ γιατί αν τρυπήσει θα ξαναπληρώνεις από την αρχή εργατικά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Ο,τι λέει ο Βαγγέλης. Αφού θα ανοιχτεί, μια φορά όλα (κολάρα, ψυγείο κλπ) γιατί δεν είναι εύκολη διαδικασία. Έτυχε να το δω σε Peugeot 607 και τρόμαξε το μάτι μου...

Τώρα από εργατικά, τι να σου πω. Ο καθένας χρεώνει ο,τι θέλει συνήθως...

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Στη δική μας

Εικόνα

Εικόνα

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2015, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
Πωωωωω....χαμός.
Ευαχριστώ όλους για της πληροφορίες.
Θα πάω αύριο μπας και βγάλω άκρη.
Καλό απόγευμα
linker έγραψε:
Στη δική μας

Εικόνα

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 251
Μου έβγαλε και μένα υγρά στο πατάκι του οδηγού

Λίγα, αλλά υπάρχουν

Το πήγα στο συνεργείο, μου είπαν ότι πρέπει να ανοίξουν όπως περιγράφετε παραπάνω

Αν διορθώνεται με αντικατάσταση κάποιων λάστιχων, κόστος 75 + ΦΠΑ
Αν όχι, θα μου πουν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Πριν κανα μήνα μου είχε βγάλει κι εμένα παραφλού στο πατάκι του οδηγού και ήταν τα λαστιχάκια του ψυγείου καλοριφέρ. Κόστος 35€ + φπα τα εργατικά και επιπλέον 6-7€ τα δύο λαστιχάκια. Αυτά που έβαλα σε μαμά ψυγείο μάρκας behr hella είναι τα παρακάτω:

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Όντως συνήθως τα orings ειναι, τα έχω αλλάξει και εγώ στην c4.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και γω στον χοντρό στις 265.000 χλμ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Νοέμ 2015, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το θέμα (εκτός απο το κόστος) είναι όποιος κάνει αυτή τη δουλειά να προσέξει στην εναπασυναρμολόγηση. Διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να τρίζει το σύμπαν μετά.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 11 [ 154 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΜΠΑΖΩ ΝΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 6
Θεση οδηγου στο C2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 9
Μοκέτα Οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kpetsas23
Απαντήσεις: 8
Προβλημα με νερα στο πορτμπαγκαζ!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: ippokratiszar
Απαντήσεις: 13
Κάθισμα οδηγού-συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 24 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια