Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 12 Δεκ 2019, 21:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9434
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
johnis έγραψε:
Τώρα θα πρέπει να μου πείτε και τι διαφορά έχει το Flush από την εξαέρωση... :bounce

Εξαέρωση:
Όταν ανοίγεις το κάτω κολάρο από το ψυγείο τότε χύνονται τα υγρά ψύξης. Όχι όλα, ένα ποσοστό γύρω στο 70%.
Όλα τα υπόλοιπα, μένουν κάτω στην αντλία νερού και μέσα στο μπλοκ του κινητήρα.
Αν λοιπόν, θέλεις να κάνεις πλήρη αλλαγή υγρών ψύξης, συμπληρώνεις με τα καινούρια, κάνεις εξαέρωση, ανοίγεις ξανά κολάρα να φύγουν τα υγρά ψύξης, πάλι εξαέρωση και λες οκ, αλλάχθηκαν πλήρως.

Με το flush, φεύγουν σχεδόν όλα, με την πρώτη φορά.
Εγώ φύσηξα με αέρα μπλοκ κινητήρα, ψυγεία, και έκανα πίεση στο σύστημα οπότε ακόμα και κάποιο μέρος υγρών από την αντλία να ανέβει προς τα πάνω και να βγουν έξω. Δύσκολο, θέλει προσοχή και προϋποθέτει παγωμένο / κρύο μοτέρ.
Οπότε έχεις κατά 90% ένα άδειο σύστημα. Συμπληρώνεις με το νέο παραφλού.
Τώρα, εγώ αφήνω ανοιχτούς τους εξαερωτήρες πάνω στο κολάρο του καλοριφέρ και στον θερμοστάτη, ώστε να τρέξει παραφλού αρκετό... Τουλάχιστον λίτρο. Έτσι μειώνεται ακόμα περισσότερο το εναπομείνων ποσοστό του παλιού παραφλού.

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13303
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Όλα τα g12+ ειναι οργανικά?

Στάλθηκε από το ME173X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όσον αφορά τα παραφλού,ναί.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 546
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Να κάνω μια ερώτηση κυρίως στον tzakos τα οργανικά YACCO "LR ORGANIQUE" είναι καρά αλκαλικότατα πάνω και από το θαλασσινό νερό με ph 8,5 για άλλη εταιρεία αναφέρεσαι ότι τα οργανικά έχουν ουδέτερο ph?

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιαν 2017, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3492
Βαγγέλη κατατοπιστικός όπως πάντα. Ευχαριστώ! :clap

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1271
Το παλιό παραφλου που μένει μετα το άνοιγμα του κολάρου το παίρνουν με μηχάνημα που μπαίνει με Τ για να κανει αρνητικό βακιουμ λιγο λιγο και με περαλληλη συμπλήρωση με το καινούργιο,.Ετσι δεν μπαίνει αέρας ειδικα στο ΑΒS που εχει λίγη μανούρα περιςςοτερη για να φύγει απο τα δισκόφρενα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3492
Το abs τι σχέση έχει με το παραφλού?

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2711
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Μπερδεψαμε τα υγρα.. :)

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
tripas έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση κυρίως στον tzakos τα οργανικά YACCO "LR ORGANIQUE" είναι καρά αλκαλικότατα πάνω και από το θαλασσινό νερό με ph 8,5 για άλλη εταιρεία αναφέρεσαι ότι τα οργανικά έχουν ουδέτερο ph?



Το Yacco,έχει ουδέτερο PH.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ 2016, 19:22
Δημοσιεύσεις: 26
Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με τους υπολοιπους φιλους,παραφλου στο πατακι του οδηγου που λοιπουν απο το παγουρακι του ψυγειου παραφλου.Να ρωτησω τωρα,εαν δεν αναβεις το καλοριφερ ή το κλιματιστικο θα τρεχουν παλι υγρα ή οχι??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2711
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
ΑΝΤΩΝΗΣ έγραψε:
Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με τους υπολοιπους φιλους,παραφλου στο πατακι του οδηγου που λοιπουν απο το παγουρακι του ψυγειου παραφλου.Να ρωτησω τωρα,εαν δεν αναβεις το καλοριφερ ή το κλιματιστικο θα τρεχουν παλι υγρα ή οχι??

:hmm καλη ερωτηση.

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9434
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Είτε ανάβεις καλοριφέρ ή A/C, είτε όχι, τα νερά περνάνε συνεχώς μέσα από το ψυγείο καλοριφέρ, οπότε θα τρέχει σίγουρα.

Η λύση είναι είτε να κάνεις bypass και να απομονώσεις εντελώς το καλοριφέρ από το σύστημα για να μην έχεις διαρροή (μέχρι να το φτιάξεις) ή... το φτιάχνεις!!!

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: ΑΝΤΩΝΗΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ακόμα κι όταν έχει το καλοριφέρ στο κρύο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βάγγο,απάντησε σε παρακαλώ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Ιαν 2017, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9434
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
jojo έγραψε:
Ακόμα κι όταν έχει το καλοριφέρ στο κρύο?

Δεν έχει σχέση το που έχουμε ρυθμισμένο το καλοριφέρ. Εκείνο είναι θέμα της εβαπορέτας από που θα φέρνει αέρα μέσα στο αμάξι.

Το ψυγείο καλοριφέρ, είναι ΜΟΝΙΜΩΣ ενεργό - συνδεδεμένο και πάνω στο σύστημα, είτε έχουμε ζεστό αέρα είτε κρύο.

Ακόμα και το καλοκαίρι με 45 βαθμούς έξω και το A/C σου στο 19, το υγρό ψύξης περνάει μέσα από το ψυγείο καλοριφέρ.

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 11 [ 151 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τριγμος πορτας οδηγου .
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS5
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 16
C4 2018 - υποβραχιόνιο οδηγού/συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Τρίξιμο από την πλευρά του οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron