Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Σωστά. Το 4,5 κλπ είναι κατηγορίες και δε σημαίνει οτι το 5 είναι καλύτερο του 4. :!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
διαφωνώ αλλα οκ! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
παρατηρώ οτι στο δικό μου τα πρωινά που κάνει κρύο μεχρι να φτασω στη δουλεια, οι ταχύτητες κουμπώνουν ψιλοδύσκολα!
Δηλ ρε παιδιά πρέπει να αλλάζουμε βαρβολίνες δυο φορές το χρόνο! ανάλογα με την εποχή!!!???

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
VeRDe έγραψε:
διαφωνώ αλλα οκ! ;)

Έχεις κάποιον συγκεκριμένο τεχνικό λόγο (όσο ζούμε μαθαίνουμε!) ή είναι η προσωπική σου εντύπωση μετά από αλλαγές;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Verde, με όσα εχω διαβάσει για τις βαλβολίνες, λένε οτι τα νούμερα δεν υπερκαλύπτονται, αλλά ανήκουν σε άλλη κατηγορία.

Δηλαδή αν σε σασμάν που θέλει GL4 εσύ του βάλεις GL5, του κάνεις περισσότερο κακό παρά καλό...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ειναι παραδοσιακο φαινομενο ο καθενας να λεει το μακρυ του και το κοντο του ως "γνωστης" και να δημιουργούνται ΜΥΘΟΙ!

τα GL περα απο καποιες λεπτομεριες και χαρακτηριστικά που πρεπει να εχουν (η να μην εχουν) ΚΥΡΙΩΣ αφορουν την "βαθμολογια" στην προστασια των γραναζιων.. ποσο δυνατο ειναι δηλαδη ενα λιπαντικο φιλμ.. αρα τα GL5 εχουν πολυ καλυτερη απόδοση απο τα GL4. τα GL6 (οσα ελαχιστα κυκλοφορουν) να φανταστεις ειναι τοσο καλα που αντεχουν αγωνιστική χρηση..

τωρα θα μου πεις: πως ξερω ρε φιλε οτι δε λες και εσυ το μακρυ σου και το κοντο σου??

η απαντηση ειναι: γιατι οτι λεω ΔΕΝ ειναι προσωπικη αποψη!! ολες οι απαντησεις που ψαχνετε βρισκονται εδω: http://www.lubrizol.com/DrivelineAdditives/AutomotiveGearOil/GL5.html#What

η ασυμβατοτητα που εχει ακουστει αφορα μερικες βαλβολινες που επιτίθενται και καταστρεφουν τον phosphor bronze που αποτελουνται πολλα ιαπωνικα σασμαν.. αλλα αυτο αφορα ειτε GL4 ειτε GL5 αν δε κανω τρομερο λαθος..


Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Πέμ 14 Ιαν 2010, 00:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 00:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
timman έγραψε:
παρατηρώ οτι στο δικό μου τα πρωινά που κάνει κρύο μεχρι να φτασω στη δουλεια, οι ταχύτητες κουμπώνουν ψιλοδύσκολα!
Δηλ ρε παιδιά πρέπει να αλλάζουμε βαρβολίνες δυο φορές το χρόνο! ανάλογα με την εποχή!!!???

Τιμο αυτπ νομιζω δεν εχει σχεση αποκλειστικα με εσενα ολα τα αυτοκινητα το κανουν..Αν θυμηθεις και στα προηγουμενα σου το ιδιο πρεπει να συνεβαινε..Εχει σχεση με το γεγονος οτι οι βαλβολινες δεν εχουν αρχισει να "κινουνται-ζεσταινονται" αφου το αμαξι δεν εχει προλαβει να κανει χιλιομετρα..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
VeRDe έγραψε:
ειναι παραδοσιακο φαινομενο ο καθενας να λεει το μακρυ του και το κοντο του ως "γνωστης" και να δημιουργούνται ΜΥΘΟΙ!

τα GL περα απο καποιες λεπτομεριες και χαρακτηριστικά που πρεπει να εχουν (η να μην εχουν) ΚΥΡΙΩΣ αφορουν την "βαθμολογια" στην προστασια των γραναζιων.. ποσο δυνατο ειναι δηλαδη ενα λιπαντικο φιλμ.. αρα τα GL5 εχουν πολυ καλυτερη απόδοση απο τα GL4. τα GL6 (οσα ελαχιστα κυκλοφορουν) να φανταστεις ειναι τοσο καλα που αντεχουν αγωνιστική χρηση..

τωρα θα μου πεις: πως ξερω ρε φιλε οτι δε λες και εσυ το μακρυ σου και το κοντο σου??

η απαντηση ειναι: γιατι οτι λεω ΔΕΝ ειναι προσωπικη αποψη!! ολες οι απαντησεις που ψαχνετε βρισκονται εδω: http://www.lubrizol.com/DrivelineAdditives/AutomotiveGearOil/GL5.html#What

η ασυμβατοτητα που εχει ακουστει αφορα μερικες βαλβολινες που επιτίθενται και καταστρεφουν τον phosphor bronze που αποτελουνται πολλα ιαπωνικα σασμαν.. αλλα αυτο αφορα ειτε GL4 ειτε GL5 αν δε κανω τρομερο λαθος..

Όπως αγαπάς, αλλά εγώ θα επιμείνω :)
Ορίστε ένα τυπικό λινκ που εξηγεί τις διαφορές. http://wiki.answers.com/Q/Whats_the_difference_between_gl4_and_gl5_gear_oils
Εάν έχεις χρόνο μπορείς να ξεψαχνίσεις και τα πόστ του Μίλτου (Miltellas) περί του θέματος.
Προφανώς ο καθένας μπορεί να βάλει στο αυτοκίνητό του ό,τι θέλει :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
μονο που αυτο που παραθετεις ("GL-5 is not the latest and greatest improvement over GL-4; unlike oil classifications where higher classification numbers mean tougher standards and backward compatiblity. It is important to know what type of gears you are lubricating, their applications and follow the manufacturer's recommendations!") ερχεται σε αντιθεση με τα οσα υποστηριζει η ιδια η API. δηλαδη οτι τα GL5 εχουν περισσοτερα EP (extreme pressure) προσθετα. αρα και για πιο σκληρη χρηση.. Λιγο παράδοξο δεν ειναι? :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Σύμφωνοι, αλλά δεν έχουν αντιοξειδωτικά και δεν προστατεύουν τα "κίτρινα μέταλλα" των σασμάν (τα γαλλικά έχουν τέτοια) εκτός και αν αναφέρουν ρητά ότι είναι συμβατές ΚΑΙ με GL4.
Όπως θα διάβασες και στο παραπάνω link υπάρχουν επίσης αρκετές διαφορές που περιπλέκουν τα πράγματα ακόμη περισσότερο σε μπλοκέ διαφορικά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
gmv έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά δεν έχουν αντιοξειδωτικά και δεν προστατεύουν τα "κίτρινα μέταλλα" των σασμάν (τα γαλλικά έχουν τέτοια) εκτός και αν αναφέρουν ρητά ότι είναι συμβατές ΚΑΙ με GL4.
Όπως θα διάβασες και στο παραπάνω link υπάρχουν επίσης αρκετές διαφορές που περιπλέκουν τα πράγματα ακόμη περισσότερο σε μπλοκέ διαφορικά.

οκ, τοτε για να διευκολυνω λοιπον την κατασταση, οποιος θελει GL5 βαλβολινη απολυτα συμβατη με GL4 (το αναφερει η ιδια η εταιρια), μια προταση ειναι η Amsoil SVG 75w-90..

οι βαλβολινη ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφαλαιο.. μια υπερβολικα γλυστερη (οπως και το αντιθετο) βαλβολινη δε βοηθαει στο γρηγορο συγχρονισμο σε χειροκίνητο κιβωτιο ταχυτητων..

οποτε θες μια μεση λυση.. γιαυτο και ολες οι εταιριες ψαχνουν τον καταλληλο συντελεστη τριβης που θα προσφερει τo καλυτερο αποτελεσμα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2010, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
VeRDe έγραψε:
οκ, τοτε για να διευκολυνω λοιπον την κατασταση, οποιος θελει GL5 βαλβολινη απολυτα συμβατη με GL4 (το αναφερει η ιδια η εταιρια), μια προταση ειναι η Amsoil SVG 75w-90..

οι βαλβολινη ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφαλαιο.. μια υπερβολικα γλυστερη (οπως και το αντιθετο) βαλβολινη δε βοηθαει στο γρηγορο συγχρονισμο σε χειροκίνητο κιβωτιο ταχυτητων..

οποτε θες μια μεση λυση.. γιαυτο και ολες οι εταιριες ψαχνουν τον καταλληλο συντελεστη τριβης που θα προσφερει τo καλυτερο αποτελεσμα...

Εδώ θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο.
Είχα την SVG στο κιβώτιο του παλιού μου αυτοκινήτου, το οποίο μετά από 550.000km είχε αρχίσει να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης. Άλλαξα σε SVG και όταν το άφησα στον πατέρα μου είχε 620.000km και το κιβώτιο ήταν σε αίσθηση _καλύτερο_ από το C4 που έχω τώρα (το οποίο ετοιμάζεται για MTG από μέρα σε μέρα μπας και στρώσει).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2019, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
Καλησπερα και παλι παλικαρια. Για να μην ανοιγω αλλο θεμα κανω την ερωτηση μου εδω. Αλλαγη σασμαν σε c4 diesel απο αυτοματο σε χειροκινητο γινεται;
Αν ναι ειναι ασφαλες; Κοστος;
Ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2019, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πουλα αυτο που εχεις κ παρε αυτο που θελεις. Θα κανεις κ 85% οικονομια

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2019, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
Α τοσο καλα ε; Μαλιστα. Ευχαριστω για την απαντηση


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: NEAttica
Απαντήσεις: 9
Πιθανον προβλημα---Help;;;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: B.M-SPORT
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα ηλεκτρικά παραθυρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: koslinx
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα με air condition...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: wizard
Απαντήσεις: 3
ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 36
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια