Σελίδα 1 από 3

Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 21:23
από innuendo
posting.php?mode=post&f=6&sid=333e643f2af2ff656f636d011e0398d1#
Καλησπερα σας και καλη χρονια σας ευχομαι με υγεια!!
Ειμαι ενα νεο μελος στο club της Citroen.Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο σχετικα με το δικο μου αυτοκινητο.
Αγορασα τον Μαιο του '09 το νεο C4 VTRS 1.6Τ.Τον 5 μηνα λειτουργιας του αυτοκινητου,παρουσιαστηκε το εξης προβλημα στο σασμαν:δεν μπορουσα να κατεβασω απο 6η σχεση σε 5η και ο λεβιες κοντραριζε στην νεκρα.Μετα απο δυο μερες το προβλημα εμφανιστηκε και απο 4η σχεση σε 3η.
Εκανα την πρωτη επισκεψη σον αντιπροσωπο που το αγορασα και κατα την οδηγηση δεν διαπιστωσε(συμφωνα με τα λεγομενα του)κατι το ανησυχητικο και προληπτικα εκανε ελεγχο στις ντιζες του λεβιε.
Μετα απο δυο μερες,το προβλημα συνεχιζοταν και προστεθηκε και θορυβος ρουλεμαν απο το σασμαν.Σε νεα λοιπον επισκεψη,η απαντηση τους ηταν οτι ο θορυβος του ρουλεμαν ειναι φυσιολογικος και οτι εγω ευθυνομαι για το οτι δεν μπορουσε να κατεβασει σχεσεις το αυτοκινητο.Εν τελει το πηγα σε αλλη αντιπροσωπεια και το προβλημα,συμφωνα με τις δικες μου υποθεσεις,ηταν ρουλεμαν του μπριζντιρεκ(οσον αφορα το θορυβο)και βρωμιες(λαδια και γρεζια)στο πολυσφηνο του πρωτευοντα αξονα,που εκαναν αδυνατη την απομονωση του δισκου.
Εγινε λοιπον αλλαγη ρουλεμαν και καθαρισμος πολυσφηνου και το προβλημα αντιμετωπιστηκε.Ολα αυτα να αναφερω στην 5μηνια πανω και στα 12000 χλμ.
Μετα ομως απο 2 βδομαδες αρχισε παλι θορυβος ρουλεμαν μπριζντιρεκ(οταν ζεσταινοταν!)Για να μην σας κουρασω αλλο αρκει να σας πω οτι εφτασα μεχρι τα κεντρικα της Citroen και η απαντηση ηταν οτι δεν αλλαζουμε σασμαν,αλλα επιμερους κομματια,σημειωτεον δεν μου δινουν απαντηση γιατι ''τρωγεται'' το ρουλεμαν.
Αφου λοιπον δεν βρηκα ακρη καθως τωρα πια ''εμεις δεν ακουμε τον θορυβο κτλ'',εχω αφησει το αμαξι με το προβλημα και περιμενω το ''κουρεμα'' των γραναζιων.
Απλα ηθελα να σας παραθεσω το προβλημα που αντιμετωπιζω και την αδιαφορια των μηχανικων για λυση στο προβλημα μου (Σημειωτεον ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕ και δεν ειμαι αδαης για να με κοροιδευουν οι ''επαγγελματιες μηχανικοι''.)
Θα ηθελα να κανετε τα σχολια σας και να παραθεσετε και δικα σας εμπειριες,ειτε απο ιδια αντιμετωπιση ειτε απο το ιδιο προβλημα.
Σ.Σ. στις αλλαγες ταχυτητων οταν το ημιαξονιο κομπλαρει με τον μπιλιοφορο ακουγεται ενας θορυβος σαν χτυπημα.
Μηπως ξερετε αν ειναι ετσι το set-up των turbo ή εχω και νεα προβληματα??
Σας ευχαριστω για την υπομονη σας...

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:25
από padelisxsara
φιλε εχω και γω το c4 vtrs turbo αγορασμενο τον σεμπτεμβριο του 09.εχω κανει μεχρι στιγμης 3000χλ.απο την πρωτη μερα που το πηρα δεν μου παιρνη την δευτερα μου κανει ενα κρακ εντονο.πηγα στην σιτροεν να μου συμπληρωσουν λιγο λαδι στον κινητηρα και τους ειπα το προβλημα με το σασμαν μου ειπαν οτι ειναι αδουλεφτο ακομα και θα το δουν οταν το παω για το σερβις στις 10000

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 11:32
από innuendo
Αυτο με την δευτερα μου το εκανε απο την πρωτη μερα,εκεινοι ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,εγω που εχω κανει 15000 χιλ τωρα ακουω με πατημενο τον συμπλεκτη το κομπλερ να ''κουμπωνει'' οποτε δημιουργει προβλημα!!Περα δηλαδη απο το χτυπο (τωρα η ντιζα φταιει,η φουρκετα,δεν ξερω)προσπαθησε να ακουσεις τον ηχο απο νεκρα προς δευτερα με το συμπλεκτη πατημενο.
Δυστυχως μας εδωσαν ελαττωματικη παρτιδα και μεχρι να το παρουν χαμπαρι απο το εργοστασιο,τα ειχαν πουλησει τα ελαττωματικα σε εμας.Ελπιζω να μην μπλεξεις οπως εμπλεξα εγω...!
Σ.Σ. Σου συμπληρωσαν λαδι στα 3000χιλ???Α,καλααα
Εγω εχω ηδη συμπληρωσει 2 φορες παραφλου εχει πεσει κατω απο το min!Ελεγξε το και αυτο συχνα γιατι αν περιμενεις απο αυτους ...σωθηκες!!

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 14:34
από VeRDe
καλως τα μας!!! ειχα ακουσει πως τα σασμαν των THP ειναι για τα πανηγύρια και περιμενα ποτε θα ακουστει το πρωτο παραπονο....... :shift

εχω ακουσει σε 207 οτι τα γραναζια βγηκαν απο την εξατμιση! χεχεχε! :lol

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 14:49
από MeddlingMageGR
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 15:04
από padelisxsara
δεν ξερω θα δειξει η πορεια τι θα γινει.μεχρι στιγμης δεν εχω καποιο προβλημα αλλο.εγω παλι για το σασμαν αυτο ειχα ακουσει τα καλυτερα τωρα αν ειμαστε τοσο γκαντεμιδες τι να πω

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 17:21
από salex
MeddlingMageGR έγραψε:
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?


Χα! Κινητήρας = BMW
Κιβώτιο = Citroen/Peugeot

Γιατί τα Mini έχουν διαφορετικό μηχανισμό + σύστημα μετάδοσης και κατασκευαστή κιβωτίου.

Τα κιβώτια των 207 είχαν πολύ παρόμοια προβλήματα. Έχω την εντύπωση ότι παράγωγό τους πρέπει να είναι το 6άρι, αν και έχει εντελώς διαφορετικό μηχανισμό μεταφοράς της θέσης του επιλογέα.

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 02:05
από zx lover
salex έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?


Χα! Κινητήρας = BMW
Κιβώτιο = Citroen/Peugeot

Γιατί τα Mini έχουν διαφορετικό μηχανισμό + σύστημα μετάδοσης και κατασκευαστή κιβωτίου.

Τα κιβώτια των 207 είχαν πολύ παρόμοια προβλήματα. Έχω την εντύπωση ότι παράγωγό τους πρέπει να είναι το 6άρι, αν και έχει εντελώς διαφορετικό μηχανισμό μεταφοράς της θέσης του επιλογέα.

Τα Mini εχουν μεγαλυτερο προβλημα με τα σαζμαν τους παντως!

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 02:56
από AGGELOS
Εμένα πάντως στο δικό μου που το πήρα τον 1ο του 09 και έχω κάνει μέχρι στιγμής 14.000 χλμ δεν έχει παρουσιάσει μεχρι στιγμής κανένα πρόβλημα, ισα ισα που το θεωρώ πολυ καλο σασμάν με πολυ καλη αισθηση κ κουμπωμα σε σχέση με προηγούμενα σασμαν της εταιρείας καθως πριν το 1.6 ΤΗΡ είχα το 1.4 και οι διαφορες στα σασμάν είναι τεράστιες. Ακόμα κ ένας φίλος μου που έχει golf 1.6 FSI με 6αρι οταν είχαμε πάει βολτα με το δικό μου επάθε πλάκα με το σασμαν και με το πόσο πιο εύκολα κουμπωναν οι ταχυτες στο c4 απο ότι στο golf.Tώρα παιδιά μακάρι να μην είναι τιποτα σημαντικό κ να βρεθεί λυση στο πρόβλημα γιατι πραγματικά είναι κρίμα να μην μπορείς να χαίρεσε ενα τέτοιο αυτοκίνητο ξενερώνοντας με τέτοια προβλήματα και το σημαντικότερο να μην παίρνεις μια σοβάρη απάντηση απο τους δήθεν τεχνικούς.

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 07:36
από innuendo
Παντως εγω που εχω οδηγησει και το νεο Rallye 306 και το RC που εχουμε τα ιδια σασμαν το ειδα τελειως διαφορετικο σε σχεση με το δικο μας,ηταν πιο κοντο απο το δικο μας.
Παντως οταν ειδα το σασμαν που μου το κατεβασαν,τα ρουλεμαν ειναι τελειως ψευτικα,πρεπει να κανουν και 1 ευρω στην αγορα!!
Ευτυχως στην αλλαγη μου εβαλαν SKF αν και παλι το ακουω.τεσπα εγω ελπιζω να μην τραβηξει αλλος αυτα που τραβαω εγω γιατι το αμαξι εχει πολυ δυναμη και ειναι κριμα να το χαλαει το σασμαν.

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 00:07
από gmv
Κάπως χαζή ερώτηση, οπότε συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά έχετε δοκιμάσει αν τα πράγματα βελτιώνονται με κάποια από τις πολύ σκληρές GL4 βαλβολίνες (π.χ. Amsoil MTG)?

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 00:47
από VeRDe
με GL5 η ακομη καλυτερα GL6 θα δεις διαφορα... GL4 εχει ηδη...
Torco SGO ειναι μια εξαιρετικη προταση... μονο που παει 25-30 ευρω το λιτρο...

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 01:59
από Σερραίος
gmv έγραψε:
Κάπως χαζή ερώτηση, οπότε συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά έχετε δοκιμάσει αν τα πράγματα βελτιώνονται με κάποια από τις πολύ σκληρές GL4 βαλβολίνες (π.χ. Amsoil MTG)?


(αν κ άλλο σασμάν το δικό μου)με τις ΜΤG το σασμάν έκανε πολύ πιο γλυκές αλλαγές χειμώνα/καλοκαίρι ,το καλοκαιράκι είπα να βάλω TRP ,μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ένα μαγαζί που έφερνε TRP κ ο υπεύθυνος μου είχε πει ότι η TRP έχουν καταργηθεί κ αντικαταστάθηκαν με τις NFP (η κάπως έτσι δεν θυμάμαι) τις δοκίμασα ,το καλοκαίρι η αλλαγές γινότανε λίγο πιο όμορφα σε σχέση με την MTG αλλά μόλις έπιασαν λίγο τα κρύα οι αλλαγές έγιναν λίγο πιο σκληρές ειδικά το πρωί στο πρώτο ξεκίνημα που είναι κρύες οι βαλβολίνες!
οπότε στην επόμενη αλλαγή θα ξανά βάλω ΜΤG!

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 07:19
από c5_ex
Αγορασμένο καινούργιο C4 1.6 THP exclusive τον Αύγ 2009 έκανα 12.000 χλμ άριστη συμπεριφορά, κανένα πρόβλημα, ούτε λάδια συμπλήρωσα, κανένας θόρυβος παρά μόνο ελαφρό σφύριγμα σε υψηλές ταχύτητες από παράθυρο οδηγού. Βέβαια όλα τα χλμ εκτός πόλης και με κατανάλωση 7.4 στα 10.000, μετά μηδενίζει αφού δεν μετρά πλέον χλμ. Το μήνυμα για service είναι στα 30.000 χλμ αν και το βιβλιο δεν αναφέρει τον συγκεκριμένο κινητήρα. . .
Καλημέρα σε όλους.

Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 14:28
από gmv
VeRDe έγραψε:
με GL5 η ακομη καλυτερα GL6 θα δεις διαφορα... GL4 εχει ηδη...
Torco SGO ειναι μια εξαιρετικη προταση... μονο που παει 25-30 ευρω το λιτρο...

Σε καμία περίπτωση GL5. Οι GL4 έχουν φτιαχτεί να λιπαίνουν κιβώτια με μπρούτζινα μέρη, ενώ οι GL5 όχι. Με GL5 θα γίνει ζημιά στο σασμάν.
(Βέβαια υπάρχουν και GL5 με πρόσθετα ώστε να μην σκοτώνουν τα κιβώτια που περιμένουν GL4, αλλά θέλει πολλή προσοχή)