Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 21:23
posting.php?mode=post&f=6&sid=333e643f2af2ff656f636d011e0398d1#
Καλησπερα σας και καλη χρονια σας ευχομαι με υγεια!!
Ειμαι ενα νεο μελος στο club της Citroen.Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο σχετικα με το δικο μου αυτοκινητο.
Αγορασα τον Μαιο του '09 το νεο C4 VTRS 1.6Τ.Τον 5 μηνα λειτουργιας του αυτοκινητου,παρουσιαστηκε το εξης προβλημα στο σασμαν:δεν μπορουσα να κατεβασω απο 6η σχεση σε 5η και ο λεβιες κοντραριζε στην νεκρα.Μετα απο δυο μερες το προβλημα εμφανιστηκε και απο 4η σχεση σε 3η.
Εκανα την πρωτη επισκεψη σον αντιπροσωπο που το αγορασα και κατα την οδηγηση δεν διαπιστωσε(συμφωνα με τα λεγομενα του)κατι το ανησυχητικο και προληπτικα εκανε ελεγχο στις ντιζες του λεβιε.
Μετα απο δυο μερες,το προβλημα συνεχιζοταν και προστεθηκε και θορυβος ρουλεμαν απο το σασμαν.Σε νεα λοιπον επισκεψη,η απαντηση τους ηταν οτι ο θορυβος του ρουλεμαν ειναι φυσιολογικος και οτι εγω ευθυνομαι για το οτι δεν μπορουσε να κατεβασει σχεσεις το αυτοκινητο.Εν τελει το πηγα σε αλλη αντιπροσωπεια και το προβλημα,συμφωνα με τις δικες μου υποθεσεις,ηταν ρουλεμαν του μπριζντιρεκ(οσον αφορα το θορυβο)και βρωμιες(λαδια και γρεζια)στο πολυσφηνο του πρωτευοντα αξονα,που εκαναν αδυνατη την απομονωση του δισκου.
Εγινε λοιπον αλλαγη ρουλεμαν και καθαρισμος πολυσφηνου και το προβλημα αντιμετωπιστηκε.Ολα αυτα να αναφερω στην 5μηνια πανω και στα 12000 χλμ.
Μετα ομως απο 2 βδομαδες αρχισε παλι θορυβος ρουλεμαν μπριζντιρεκ(οταν ζεσταινοταν!)Για να μην σας κουρασω αλλο αρκει να σας πω οτι εφτασα μεχρι τα κεντρικα της Citroen και η απαντηση ηταν οτι δεν αλλαζουμε σασμαν,αλλα επιμερους κομματια,σημειωτεον δεν μου δινουν απαντηση γιατι ''τρωγεται'' το ρουλεμαν.
Αφου λοιπον δεν βρηκα ακρη καθως τωρα πια ''εμεις δεν ακουμε τον θορυβο κτλ'',εχω αφησει το αμαξι με το προβλημα και περιμενω το ''κουρεμα'' των γραναζιων.
Απλα ηθελα να σας παραθεσω το προβλημα που αντιμετωπιζω και την αδιαφορια των μηχανικων για λυση στο προβλημα μου (Σημειωτεον ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕ και δεν ειμαι αδαης για να με κοροιδευουν οι ''επαγγελματιες μηχανικοι''.)
Θα ηθελα να κανετε τα σχολια σας και να παραθεσετε και δικα σας εμπειριες,ειτε απο ιδια αντιμετωπιση ειτε απο το ιδιο προβλημα.
Σ.Σ. στις αλλαγες ταχυτητων οταν το ημιαξονιο κομπλαρει με τον μπιλιοφορο ακουγεται ενας θορυβος σαν χτυπημα.
Μηπως ξερετε αν ειναι ετσι το set-up των turbo ή εχω και νεα προβληματα??
Σας ευχαριστω για την υπομονη σας...
Καλησπερα σας και καλη χρονια σας ευχομαι με υγεια!!
Ειμαι ενα νεο μελος στο club της Citroen.Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο σχετικα με το δικο μου αυτοκινητο.
Αγορασα τον Μαιο του '09 το νεο C4 VTRS 1.6Τ.Τον 5 μηνα λειτουργιας του αυτοκινητου,παρουσιαστηκε το εξης προβλημα στο σασμαν:δεν μπορουσα να κατεβασω απο 6η σχεση σε 5η και ο λεβιες κοντραριζε στην νεκρα.Μετα απο δυο μερες το προβλημα εμφανιστηκε και απο 4η σχεση σε 3η.
Εκανα την πρωτη επισκεψη σον αντιπροσωπο που το αγορασα και κατα την οδηγηση δεν διαπιστωσε(συμφωνα με τα λεγομενα του)κατι το ανησυχητικο και προληπτικα εκανε ελεγχο στις ντιζες του λεβιε.
Μετα απο δυο μερες,το προβλημα συνεχιζοταν και προστεθηκε και θορυβος ρουλεμαν απο το σασμαν.Σε νεα λοιπον επισκεψη,η απαντηση τους ηταν οτι ο θορυβος του ρουλεμαν ειναι φυσιολογικος και οτι εγω ευθυνομαι για το οτι δεν μπορουσε να κατεβασει σχεσεις το αυτοκινητο.Εν τελει το πηγα σε αλλη αντιπροσωπεια και το προβλημα,συμφωνα με τις δικες μου υποθεσεις,ηταν ρουλεμαν του μπριζντιρεκ(οσον αφορα το θορυβο)και βρωμιες(λαδια και γρεζια)στο πολυσφηνο του πρωτευοντα αξονα,που εκαναν αδυνατη την απομονωση του δισκου.
Εγινε λοιπον αλλαγη ρουλεμαν και καθαρισμος πολυσφηνου και το προβλημα αντιμετωπιστηκε.Ολα αυτα να αναφερω στην 5μηνια πανω και στα 12000 χλμ.
Μετα ομως απο 2 βδομαδες αρχισε παλι θορυβος ρουλεμαν μπριζντιρεκ(οταν ζεσταινοταν!)Για να μην σας κουρασω αλλο αρκει να σας πω οτι εφτασα μεχρι τα κεντρικα της Citroen και η απαντηση ηταν οτι δεν αλλαζουμε σασμαν,αλλα επιμερους κομματια,σημειωτεον δεν μου δινουν απαντηση γιατι ''τρωγεται'' το ρουλεμαν.
Αφου λοιπον δεν βρηκα ακρη καθως τωρα πια ''εμεις δεν ακουμε τον θορυβο κτλ'',εχω αφησει το αμαξι με το προβλημα και περιμενω το ''κουρεμα'' των γραναζιων.
Απλα ηθελα να σας παραθεσω το προβλημα που αντιμετωπιζω και την αδιαφορια των μηχανικων για λυση στο προβλημα μου (Σημειωτεον ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕ και δεν ειμαι αδαης για να με κοροιδευουν οι ''επαγγελματιες μηχανικοι''.)
Θα ηθελα να κανετε τα σχολια σας και να παραθεσετε και δικα σας εμπειριες,ειτε απο ιδια αντιμετωπιση ειτε απο το ιδιο προβλημα.
Σ.Σ. στις αλλαγες ταχυτητων οταν το ημιαξονιο κομπλαρει με τον μπιλιοφορο ακουγεται ενας θορυβος σαν χτυπημα.
Μηπως ξερετε αν ειναι ετσι το set-up των turbo ή εχω και νεα προβληματα??
Σας ευχαριστω για την υπομονη σας...