Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2015, 09:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
proΧωρα αφοβα...πρεπει να εγινε καλη δουλεια....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
crossidis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 10:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Φεβ 2016, 09:51 Δημοσιεύσεις: 7
|
Καλημέρα, να επαναφέρω το θέμα, C4 1,4 με 115.000 χλμ παρουσιασε πρόβλημα με τη φλαντζα κεφαλης (διαρροη) και τη γνωστη "σαπουναδα". Σε δυο συνεργεια (αντιπροσωπεια και απλο συνεργειο Citroen) οι τιμες ηταν περι τα 650 ευρω.. Καμμια προταση από καποιον που γνωριζει ή ακομα καλυτερα εχει κανει την διαδικασια? Βρίσκομαι Αθήνα.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 11:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Έχεις π.μ.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
C4LA1.4 Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 23:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55 Δημοσιεύσεις: 249
|
Ρουφάει τα νερά δηλαδή; εμένα έχανε μόνο εξωτερικα...
|
|
|
|
|
crossidis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 12:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Φεβ 2016, 09:51 Δημοσιεύσεις: 7
|
φανταζομαι ότι μπερδευει νερο με λαδι και βγαζει μαγιονεζα στο δοχειο αντιψυκτικου.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ 2016, 17:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Μάλλον έφτασε τελικά και η ώρα της δικής μου C4 1.4 για φλάντζα. Σήμερα άνοιξα το καπάκι του ψυκτικού και είχε μία ωραιότατη στρώση μαγιονέζας.
Το αυτοκίνητο έχει πλέον 128.000 χιλιόμετρα μετά από 9 χρόνια και παραφλού δε νομίζω να έχουν αλλαχθεί ποτέ. Τα ερωτήματα είναι τα εξής 2:
- Με δεδομένο οτι δεν έχω κάποια πτώση στην απόδοση, υπάρχει περίπτωση να τη γλιτώσω με μία αλλαγή του αντιψυκτικού;
- Πόσα χιλιόμετρα περίπου μου βγάζει; Πρέπει να το προγραμματίσω άμεσα ή βλέποντας και κάνοντας;
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ 2016, 17:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Περαστικα! Οτι χειροτερο το οτι δεν αλλαξες ποτε παραφλου... με το ρυθμο που γραφεις χιλιομετρα,ποσο να το τρεναρεις..?
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ 2016, 18:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
grekoulis έγραψε: Νομίζω ότι ή είδηση εδώ ειναι οτι ο Βαγγέλης Α) Άνοιξε το καπό και Β) άνοιξε και την τάπα να τσεκάρει το υγρό ψύξης. Βαγγέλη, διαβάζω κάτι τέτοια και πραγματικά στενοχωριέμαι. 2,5 χρόνια και 34.000 χλμ. πἀνω στα λάδια; Τα αντιψυκτικά με τριψήφιο αριθμό εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων; Κρίμα είναι ρε Βάγγο. Κρίμα είναι. Περιουσία σου είναι και δεν έχω εγώ τον πρώτο λόγο αλλά θεωρώ ότι εφόσον γράφεις πολλά χιλιόμετρα πρέπει να το προσέχεις πολύ περισσότερο. Τόσο για το αμάξι, ώστε να κρατήσει πολλά χρόνια, πόσο μάλλον για σένα που φαντάζομαι ότι οδηγείς περίεργες ώρες (ξημερώματα - αργά το βράδυ, σαν και εμένα) και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Άποψή μου, η φλάντζα δεν "τρενάρεται". Το πας σε σωστό συνεργείο χθες.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ 2016, 18:35 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
αμα ριξει λιγο bardahl B2 Oil Treatment (0100-9300)...τον παει 10.000αρικα ακομα...και μετα παμε για ρεκορ..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ 2016, 10:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
bakevang έγραψε: Βαγγέλη, διαβάζω κάτι τέτοια και πραγματικά στενοχωριέμαι. 2,5 χρόνια και 34.000 χλμ. πἀνω στα λάδια; Τα αντιψυκτικά με τριψήφιο αριθμό εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων; Κρίμα είναι ρε Βάγγο. Κρίμα είναι. Περιουσία σου είναι και δεν έχω εγώ τον πρώτο λόγο αλλά θεωρώ ότι εφόσον γράφεις πολλά χιλιόμετρα πρέπει να το προσέχεις πολύ περισσότερο. Τόσο για το αμάξι, ώστε να κρατήσει πολλά χρόνια, πόσο μάλλον για σένα που φαντάζομαι ότι οδηγείς περίεργες ώρες (ξημερώματα - αργά το βράδυ, σαν και εμένα) και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Συνονόματε Βαγγέλη, ξεκαθαρίζω από την αρχή οτι καταλαβαίνω πως όσα γράφεις τα γράφεις καλοπροαίρετα, έχουμε γνωριστεί και προσωπικά άλλωστε. Να σου πώ πώς έγινε το λάθος με τα λάδια: Η C5 έχει ένα μετρητή για το επόμενο service που όταν μηδενίζει ξεκινά αντίστροφη μέτρηση από τα 20.000χλμ. Για κάποιον περίεργο λόγο, ο μετρητής της C4 κάνει την αντίστροφη μέτρηση όχι από τα 20 αλλά από τα 30.000χλμ. Εκεί έγινε δλδ το λάθος και βρέθηκα 10.000 χιλιόμετρα off. Υπό ΚΣ θα είχαν αλλαχθεί στα 20κάτι, και ο λόγος απλός: Το αυτοκίνητο ΔΕ ζορίζεται, το 95% των χιλιομέτρων τα γράφει σε μιά άδεια Εγνατία με το cruise control στα 100-105χαω. Επίσης, το 95% των χιλιομέτρων το γράφει άδειο έχοντας μόνο την παχουλή αφεντιά μου μέσα. Ενδεικτικό της ήπιας χρήσης είναι η κατανάλωση των 6,4lt/100km που έχει με δείγμα 7000χλμ. Αν μάλιστα δεν είχα τις διαδρομές εντός Θεσσαλονίκης και Πτολεμαίδας, θα ήμουν άνετα κάτω από 6... Πιστεύω δλδ πως η μέση κατανάλωση σε μεγάλο δείγμα (όχι πχ 500χλμ) είναι ο καλύτερος δείκτης της χρήσης ενός αυτοκινήτου. Με τέτοια χρήση, αν αλλάζεις λάδια στα 20κάτι χιλιάδες χλμ όχι μόνο είσαι καλυμένος, αλλά είσαι μέχρι και υπερβολικός. Φαντάσου πως ακόμα και έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, έκαψε στη χειρότερη περίπτωση 800ml στα 34.000 χιλιόμετρα, αν το ακούσει αυτό κάποιος κάτοχος TSI θα ουρλιάξει... Όσον αφορά τα 2,5 χρόνια που έμειναν τα κακόμοιρα τα TOTAL μέσα, το "θέμα" προέκυψε γιατί το 2009 που αγόρασα τη C5 και απέσυρα τη ΖΧ, έκανα εκχώρηση της C4 στους γονείς και η συντήρηση γινόταν από αυτούς. Η πλάκα είναι πως τον 10ο του 2009 η C4 είχε 98.000χλμ και όταν την ξαναπήρα το καλοκαίρι του 15 115.000χλμ! Έμεινα λοιπόν στα λόγια του πατέρα μου "μιά χαρά είναι το σιτροενάκι" και δεν το έψαξα παραπάνω. Πάμε τώρα στα παραφλού του κυκλώματος ψύξης. Παρακολουθώ συζητήσεις πως προτιμήθηκαν τα τάδε ή τα δείνα, η Α ή η Β μάρκα, αυτές ή οι άλλες προδιαγραφές, και πραγματικά απορώ. Με τα λίγα που ξέρω και με το δικό μου μυαλουδάκι, αν συγκρίνεις το καλύτερο φρέσκο super duper παραφλού με το δικό μου η διαφορά θα υπάρχει σε ένα μόνο σημείο: καλύτερη απαγωγή θερμότητας => όταν ζορίζεται ο κινητήρας σε υψηλές στροφές/υψηλά φορτία/ υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας θα έχεις καλύτερη ροή της θερμότητας από τον κινητήρα στο ψυγείο => θα έχεις καλύτερη ψύξη => θα ζορίζεις τον κινητήρα (και την τύχη σου) λιγότερο. Αν δεν κάνω λάθος αλουμινένια χιτώνια φοράνε οι κινητήρες μας, οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι επιπλέον. Το μόνο αυτοκίνητο που είδα διαφορά με "καλά" παραφλου που μου έφερε ο Μάνθος ήταν το Peugeot Expert της δουλειάς. Κυκλοφορούσε φορτωμένο 600 κιλά μέσα στον καύσωνα, ήταν αναμένο και το ψυκτικό μηχάνημα (επιπλέον φόρτος στον κινητήρα), και είδα διαφορά 5-6 βαθμών στο γερό ζόρι. Για τη C4 και τη C5 με τη χρήση που τους κάνω, αμφιβάλλω αν θα καταλάβω τίποτα εγώ, αμφιβάλλω αν θα καταλάβει τίποτα και το παραφλού... Εντάξει, θα αλλαχθεί κάποια στιγμή σύντομα, αλλά δεν πρόκειται να τρέξω να το αλλάξω προληπτικά. Αν τύχει και βρεθώ σε συνεργείο θα γίνει και αυτό, αλλά δε θα πάω μόνο για αυτό. Αυτά τα λίγα από εμένα, αν είμαι κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ 2016, 16:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Πάντα καλοπροαίρετα Βαγγέλη μου! Απλά στενοχωρήθηκα που σου συνέβη αυτό. Μόλις πριν από 2 βδομάδες βγήκε το Suzuki μου από το συνεργείο με παρόμοιο πρόβλημα. Τώρα, με τα λάδια της Yacco, αλλάζω και στα δύο αμάξια, το λιγότερο στις 20.000 χλμ. Και σκέψου ότι στο Citroën, δεν του συμπεριφέρομαι όπως εσύ. Έχω πολλές κρύες εκκινήσεις, με κοντινές αποστάσεις, ζόρικα ταξίδια με φορτίο φουλ και το δεξί πόδι να κοντεύει στο πάτωμα. Οπότε, στα λάδια σε βρίσκω σωστό. Το Suzuki, κάνει ακριβώς ότι κάνεις και συ και γι 'αυτό όταν αλλάζω λάδια, βγαίνουν σχεδόν ξανθά μέσα από το μοτέρ. Για τα παραφλού, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για κάτι που δεν ξέρω. Αλλά μπορώ να σου πω την εμπειρία μου. Και στα δύο αμάξια, μπήκαν οργανικά παραφλού της Yacco. Ζεσταίνονται πιο γρήγορα και κρυώνουν πιο γρήγορα. Η πιο σημαντική παρατήρηση που έκανα, είναι ότι το Suzuki λόγω υγραερίου ανέβαζε θερμοκρασία και το βεντιλατερ, έκανε υπερωρίες. Πλέον, ησυχία τάξη και ασφάλεια. Εκεί είδα την φοβερή διαφορά. Αν δεν κάνω λάθος, έχεις και συ υγραέριο, οπότε θα σου πρότεινα να το σκεφτείς! Όσον αφορά τη συχνότητα αλλαγής του, το παραφλού εγώ το πέταγα στις 60.000 που έκανα ιμάντες, το ίδιο και τώρα. Γιατί; Γιατί το παραφλού, το απλό, χάνει τις ιδιότητες του με το ζέστη - κρύο, ηλεκτρολύεται και με τον καιρό, μπορεί να προκαλέσει από καταστροφή στην αντλία νερού μέχρι και νεροφαγώματα στην κεφαλή. Δεν παίζω με αυτά, το αλλάζω τακτικά και τέλος. Φιλικά πάντα, συζήτηση κάνουμε!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ 2016, 19:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
ενταξει συμβενουν και αυτα...υπαρχουν και αλλες προτεραιοτητες στη ζωη απο το να κοιτα καποιος συνεχεια τα λαδια τα παραφλου και της βαλβολινες... και ειναι λογικο.. μην κοιτας που εμεις το κανουμε και απο χομπι...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|