Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 23:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Βασίλη μπορεί να το γράφω λάθος όσον αφορά τα χιτώνια, αλλά όπως το θυμάμαι :

Προ 3ετιας η C5 βρέθηκε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot στο χωριό μου, συνεργείο που μου υπεδειξε ο Μάνθος.

Εκεί έγιναν αρκετές δουλειές πέρα από λάδια /φίλτρα /μπουζί. Αλλαχθηκε ιμάντας χρονισμου, τακάκια κ δε θυμάμαι τι άλλο.

Ζήτησα λοιπόν και αλλαγή παραφλου συν αντλία νερού επί της ευκαιρίας. Ο μάστορας απάντησε πως η αντλία νερού δε χρειάζεται αλλαγή και πως εφόσον όλη η διαδρομή του παραφλου γίνεται μέσα από αλουμινένια τοιχώματα, καλό είναι να αλλαχτεί το παραφλου με νερό. Έβαλε νεράκι του Θεού στη C5, έβαλε και αντιψυκτικό, και κανένα πρόβλημα για τα επόμενα 180.000χλμ.

Από ότι μου είπε, τα ίδια ισχύουν και για τον 1.4 που φοράει η C4.

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βάγγο,άλλο οι αγωγοί αλουμινίου,άλλο τα χιτώνια αλουμινίου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αφήνοντας τις ορολογίες, τελικά πέρα από καλύτερη απαγωγή θερμοτητας τί άλλο προσφέρει ένα (καλό) παραφλου ?

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:laugh :laugh :laugh
Δεν ηλεκτρολύεται,έχει ουδέτερο PH,διαλύει τα πάντα που μπορεί να προκαλέσουν θέμα στην αντλία,έχει υψηλό σημείο βρασμού και γρήγορη απαγωγή θερμότητας απο τα μέταλλα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Περιεκτικός και αναλυτικός όπως πάντα ο σοφός γέροντας!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2016, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Tzakos έγραψε:
Δεν ηλεκτρολύεται,έχει ουδέτερο PH,διαλύει τα πάντα που μπορεί να προκαλέσουν θέμα στην αντλία,έχει υψηλό σημείο βρασμού και γρήγορη απαγωγή θερμότητας απο τα μέταλλα.

:no1 :no1 :no1

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2016, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
:laugh :laugh :laugh
Δεν ηλεκτρολύεται,έχει ουδέτερο PH,διαλύει τα πάντα που μπορεί να προκαλέσουν θέμα στην αντλία,έχει υψηλό σημείο βρασμού και γρήγορη απαγωγή θερμότητας απο τα μέταλλα.

Λογικά δεν θα έχουν θέμα τα κολάρα και γενικά οι ενώσεις με το οργανικό......;!

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2016, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τι θέμα να έχουν αφού για τέτοιο είναι κατασκευασμένα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2016, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μικρό update για το θέμα με τη φλάντζα, 4 μήνες και 7.000χλμ μετά:

To πρώτο και κυριότερο βήμα που έγινε με το που ανακάλυψα τις μαγιονέζες στο δοχείο διαστολής ήταν...
...ένα συμβόλαιο οδικής βοήθειας :laugh
(ήδη σα να βλέπω το φίλο bakevag να γουρλώνει τα μάτια του :P )

Το επόμενο βήμα ήταν να ελαχιστοποιήσω τις επαφές μου με το C4, γράφοντας μόνο 7000χλμ σε 4 μήνες, και να κινούμαι με το κλουβάκι της δουλειάς. Ενδιάμεσα, έκανα έλεγχο σε στάθμη ψυκτικών κ λαδιών κάθε 1000χλμ, και δεν έβλεπα καμία απολύτως διαφορά.

Αυτά μέχρι σήμερα το πρωί, που ήρθε ο γείτονας μαγαζάτορας να με ενημερώσει πως το -για 2 εβδομάδες- παρκαρισμένο σιντροέν μπροστά στο μαγαζί του στάζει και έχει ζουμιά από κάτω.

Πράγματι είχε ζουμιά και κάτω και μέσα στο καπό, αλλά τελικά ο ένοχος ήταν η τάπα του δοχείου διαστολής. Ξεράθηκαν τα λαστιχάκια της (10 ετών γαρ) και πιτσίλιζε παραφλού με μαγιονέζα γύρω της.

Θα μπορούσα απλά να αλλάξω την τάπα, αλλά καθώς σήμερα είμαι στις καλές μου πήγα τη C4 στο μάστορα για αλλαγή υγρών ψύξης (είναι τα ίδια από το εργοστάσιο), και ένα καλό πλύσιμο πριν.

Το σκεπτικό είναι να ξεφορτωθούμε όλη τη μαγιονέζα, να γίνει ένα καλό ξέπλυμα όλης της διαδρομής του ψυκτικού (κολάρα/ψυγείο/δοχείο/αντλία νερού κλπ) και να το παρακολουθώ από εκεί κ πέρα.

Εννοείται πως αν ξαναδώ μαγιονέζα μετά από λίγα χιλιόμετρα (πχ 500) θα πάει για αλλαγή φλάντζας. Μπορεί όμως κ να τη γλιτώσουμε για κανα-δυό χρονάκια ακόμα...

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2016, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γούρλωσα τα μάτια μου από την αρχή ως το τέλος! :D

Την άποψή μου Βάγγο, την ξέρεις!

Άλλαξέ την τώρα, που είναι στο μάστορα, να παίρνεις για χρήση μόνο το C4, απροβλημάτιστα και οικονομικά. :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2016, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γούρλωσα τα μάτια μου από την αρχή ως το τέλος!

:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2016, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
kobulis έγραψε:
Μικρό update για το θέμα με τη φλάντζα, 4 μήνες και 7.000χλμ μετά:

To πρώτο και κυριότερο βήμα που έγινε με το που ανακάλυψα τις μαγιονέζες στο δοχείο διαστολής ήταν...
...ένα συμβόλαιο οδικής βοήθειας :laugh
(ήδη σα να βλέπω το φίλο bakevag να γουρλώνει τα μάτια του :P )

Το επόμενο βήμα ήταν να ελαχιστοποιήσω τις επαφές μου με το C4, γράφοντας μόνο 7000χλμ σε 4 μήνες, και να κινούμαι με το κλουβάκι της δουλειάς. Ενδιάμεσα, έκανα έλεγχο σε στάθμη ψυκτικών κ λαδιών κάθε 1000χλμ, και δεν έβλεπα καμία απολύτως διαφορά.

Αυτά μέχρι σήμερα το πρωί, που ήρθε ο γείτονας μαγαζάτορας να με ενημερώσει πως το -για 2 εβδομάδες- παρκαρισμένο σιντροέν μπροστά στο μαγαζί του στάζει και έχει ζουμιά από κάτω.

Πράγματι είχε ζουμιά και κάτω και μέσα στο καπό, αλλά τελικά ο ένοχος ήταν η τάπα του δοχείου διαστολής. Ξεράθηκαν τα λαστιχάκια της (10 ετών γαρ) και πιτσίλιζε παραφλού με μαγιονέζα γύρω της.

Θα μπορούσα απλά να αλλάξω την τάπα, αλλά καθώς σήμερα είμαι στις καλές μου πήγα τη C4 στο μάστορα για αλλαγή υγρών ψύξης (είναι τα ίδια από το εργοστάσιο), και ένα καλό πλύσιμο πριν.

Το σκεπτικό είναι να ξεφορτωθούμε όλη τη μαγιονέζα, να γίνει ένα καλό ξέπλυμα όλης της διαδρομής του ψυκτικού (κολάρα/ψυγείο/δοχείο/αντλία νερού κλπ) και να το παρακολουθώ από εκεί κ πέρα.

Εννοείται πως αν ξαναδώ μαγιονέζα μετά από λίγα χιλιόμετρα (πχ 500) θα πάει για αλλαγή φλάντζας. Μπορεί όμως κ να τη γλιτώσουμε για κανα-δυό χρονάκια ακόμα...

μια χαρα τα λες......τα ματια απλα τα γουρλωσε ο γειτωνας μου ειδε τα νερα με λαδια μαζι....πλυνε το μοτερ καθαρισε κυκλωμα νερου βαλε παραφλου απο το πρακτικερ και αν μετα απο 500-1000 και παραπανω δεν δεις κατι ανισυχητικο βαλε καλο παραφλου και εισε οκ....αν οχι αλλαξε μια φλαντζα και εισε παλι οκ.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιουν 2017, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παιδιά ένας φίλος εχει ένα θέμα με ένα C4 mk1 1.4 16v (νομίζω kfu).

Το αμάξι περναγε το νερό στο λαδι κινητήρα στις 150.000χλμ. Επίσης έβγαζε συμπίεση στο κυκλωμα νερού.

Λύθηκε ο κινητήρας, έγινε αλλαγή φλατζας, πλανιαρισμα στο καπάκι, πρεσαρισμα στο καπάκι, έλεγχος στις βίδες του καπακιού, έλεγχος στο μπλοκ για το αν ειναι ισιο.

Μετά από όλα αυτά, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να μπερδεύει τα νερά στα λάδια και να εχει συμπιεση στο κυκλωμα.

Ξέρει κανείς εδώ ποια ειναι η λύση και τι μπορεί να φταίει για όλο αυτό;

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιουν 2017, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
μαλλον η συντηρηση-χρηση για τα χιλιομετρα που εχει...και προφανως δεν πετυχε και η επισκευη..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: φλατζα κεφαλης 1.4 90HP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιουν 2017, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αν η φλάντζα μπήκε σωστά, τότε ίσως διαρροή από το μπλοκ ? Πολύ ακραίο σενάριο, αλλά όπως τα λες, και εφόσον το καπάκι δεν φταίει, μόνο αυτό μπορώ να υποθέσω....αλλά και πάλι, γιατί μπερδεύει νερό με λάδι ? :scratch

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 8 [ 117 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αναβάθμιση C4 B7 1,6HDI 90HP έκδοσης TREND
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: vaggelis1976
Απαντήσεις: 53
χτυπημα πυρακια,καμμενες βαλβιδες και φλατζα-προσοχη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: knestor023
Απαντήσεις: 8
Φλάτζα στο καπάκι εκκεντροφόρου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Φλάτζα και θερμοκρασίες help!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Thanos
Απαντήσεις: 25
Πρόβλημα με φλατζα ή απλά βρώμικο ψυγείο;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: aragio
Απαντήσεις: 34
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron