Συγγραφέας |
Μήνυμα |
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 19:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Παράθεση: 7.3. Operating phase when vehicle stationary 15 seconds after the ignition is switched off, the fuel level is measured and recorded. The fuel level displayed on the instrument panel is also recorded. On switching the ignition back on, the fuel level is measured again. If the value measured is different from the value recorded last time the ignition was switched off, the BSI 1 deduces that the fuel tank has been filled and the new fuel volume is taken into account. If the two values are identical, the BSI 1 takes the last fuel value displayed on the instrument panel.
7.4. Operating phase when the vehicle is moving The BSI1 determines the fuel level to be displayed in relation to :
* The fuel flow, via the engine management ECU * The information from the fuel gauge
The instrument panel converts the fuel level instruction that has been sent.
7.6. Back-up mode If there is a network error or an invalid value is received by the instrument panel, all the segments go off. Απόψεις: 1)Το BSI νομίζει οτι ο δείκτης στο ρεζερβουάρ δεν δουλεύει, τον πετάει εκτός, και στηρίζεται μόνο στην κατανάλωση απο τη ροή καυσίμου (μπαίνοντας σε back up mode) Ή 2)Ναι μεν παίρνει πληροφορίες απο τον δείκτη στο ρεζερβουάρ αλλά τις συνδυάζει με την κατανάλωση που έχει υπολογίσει, και υποθέτει οτι στο ύψος που έχει σταματήσει ο δείκτης αντιστοιχεί η συγκεκριμένη κατανάλωση. (Δηλαδή να έχει μέσα 30 λίτρα αλλά να νομίζει οτι είναι 5). Το πρόβλημα όμως είναι οτι η στάθμη μετριέται σε ohm και ο εγκέφαλος συμβουλεύεται κάποιους πίνακες για αντιστοιχίες ohm-λίτρων.
_________________
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 21:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
kostas21pgr έγραψε: Τώρα αυτό το πράγμα πως μπορούμε να το λύσουμε?Σημερα που έβαλα μπροστά ακόμα μου δείχνει ότι δεν έχω τίποτα.Ρώτησα στο μάστορα με το υγραέριο και λέει με 50 ευρώ βάζεις ένα εγκεφαλάκι και όταν σβήνεις σου ξαναδείχνει το κανονικό.
Ξερει κανείς πως μπορούμε να κάνουμε κάτι?Πχ αν μπει ένα διακοπτάκι στην αντλία της βενζίνης και το κλείνουμε όταν μπει το υγραέριο θα κάνει δουλειά? Αν γνωρίζει κανείς κάτι ας πει. Εγώ έχω βάλει αυτό το κυκλωματάκι αλλα δεν κάνει τίποτα!!! δεν αλλαζει καθόλου!!! Ενώ περίμενα ότι σε κάθε άναμα της μηχανής αυτοκινήτου θα μου διάβαζε την σωστή στάθμη βενζίνης, αυτό δεν μου το κάνει.... Ρώτησα και μέσα στο forum αν μπορούμε να το φτιάξουμε επεμβαίνωντας άμεσα πάνω στον εγκέφαλο βάζοντάς του στις παραμέτρους του να διαβάζει από το ρεζερβουάρ κάθε φορά που παίρνει μπρός το αυτοκίνητο και αυτό να βγάζει στην οθόνη του,... αλλα καμια απάντηση έως τώρα!!!! Αναμένω λύση και εγώ Το σίγουρο είναι ένα : κάθε φορά που ξεκινάς το αυτοκίνητο έως ότου γυρίσει σε υγραέριο, θα σου καταναλώσει 100-150 ml βενζίνης Εχετο αυτό σαν δεδομένο.... το μέτρησα εγώ όπου γέμισα ρεζερβουάρ βενζίνης πρίν από 70 ημερες και σήμερα και αυτό που μου έβαλε είναι 28 λιτρα βενζίνης. Αν σκεφτείς ότι εγώ κάθε μέρα κατα μέσον όρο ξεκίναγα το αυτοκίνητο 3 φορές την ημερα, βάλτε κάτω!!!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 22:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
tgi έγραψε: Ρώτησα και μέσα στο forum αν μπορούμε να το φτιάξουμε επεμβαίνωντας άμεσα πάνω στον εγκέφαλο βάζοντάς του στις παραμέτρους του να διαβάζει από το ρεζερβουάρ κάθε φορά που παίρνει μπρός το αυτοκίνητο και αυτό να βγάζει στην οθόνη του,... αλλα καμια απάντηση έως τώρα!!!!
Μέσα απο τις επιλογές του lexia δεν υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση γι αυτό που θελεις... Ισχύει αυτό που έγραψα παραπάνω Παράθεση: 7.3. Operating phase when vehicle stationary 15 seconds after the ignition is switched off, the fuel level is measured and recorded. The fuel level displayed on the instrument panel is also recorded. On switching the ignition back on, the fuel level is measured again. If the value measured is different from the value recorded last time the ignition was switched off, the BSI 1 deduces that the fuel tank has been filled and the new fuel volume is taken into account. If the two values are identical, the BSI 1 takes the last fuel value displayed on the instrument panel.
_________________
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 21:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
zxpanos έγραψε: εγω ενα πραγμα δεν καταλαβενω,αφου δεν δουλευει με βενζινη για ποιο λογο να δουλεψει η αντλια?και για ποιο λογο να γινετε ανακυκλωση της βενζινης? Στην δική μου μηχανή (1800cc Citroen C4GP) δεν υπάρχει σωληνάκι για επιστροφή βενζίνης ξανα στο ντεπόζιτο!!! το μονο που υπάρχει ειναι το σωληνάκι που πηγαίνει από το ντεπόζιτο προς ένα μικρό κυλινδρικό δοχείο (όσο ένας χοντρός μαρκαδόρος) πάνω από τα μπέκ της βενζίνης! Η αντλία της βενζίνης συνεχίζει και δουλευεί - πρεσάρει βενζίνη .... το συστημα υγραερίου δεν παρεμβάλεται σε καμία αντλία ή οτιδήποτε άλλο εκτός από το ποιό μπεκάκι θα πάρει την εντολή που θα ψεκάσει το καυσιμο : το μπεκάκι βενζίνης ή υγραερίου???? αν δείς το site της εταιρίας που έβαλα το συστημα υγραερίου http://www.icomitalia.it/lang1/index.html θα καταλάβεις ότι δεν παρεμβάλετε πουθενά στο ηλεκτρικό συστημα του αυτοκινήτου.. το αυτοκίνητο νομίζει ότι δουλεύει με βενζίνη!!!! Γιαυτό και σε παρακάλεσα μιας και έχεις το lexia προγραμμα για την παραμετροποίηση εγκεφάλων, μπας και κάνουμε κάτι με αυτό παρά με το κυκλωματάκι!!! Μήπως ακόμα μπορούμε κανουμε κάτι ή η απόψη του agiorgitis είναι σωστή και όντως δεν μπορούμε να παραμετροποήσουμε το συστημα ανάγνωσης βενζίνης????
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 21:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Παράθεση: 7.3. Operating phase when vehicle stationary 15 seconds after the ignition is switched off, the fuel level is measured and recorded. The fuel level displayed on the instrument panel is also recorded. On switching the ignition back on, the fuel level is measured again. If the value measured is different from the value recorded last time the ignition was switched off, the BSI 1 deduces that the fuel tank has been filled and the new fuel volume is taken into account. If the two values are identical, the BSI 1 takes the last fuel value displayed on the instrument panel. Αυτο δεν ισχύει!!! εμείς όλοι που έχουμε βάλει υγραέριο, θα έπρεπε λογικά να μας δείχνει κάθε φορά που παίρνει μπρός το αυτοκίνητο την σωστή χωριτικότητα του ρεζερβουάρ.... όπως γράφεις παραπάνω.... αλλα αυτό δεν γινεται!!! ο zxpanos μου είπε για καποιες παραμέτρους Type of fuel Oil level sensor option Tank capacity Resistance of gauge, tank empty. Resistance of gauge, tank full Fuel gauge law - alert level Fuel gauge law - selection of the vehicle όπου ίσως κάποια από αυτες τις παραμέτρους να μπορεί να βοηθήσει και να διοθρώσει το πρόβλημα!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 22:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Πάνο δεν χρησιμοποιεί τα μαμά μπέκ, βάζουν ξεχωριστά. Τα μαμά μπέκ χρησιμοποιούνται μόνο στους απευθείας ψεκασμού. tgi, εχώ απλά αντέγραψα το κείμενο απο τα τεχνικά στοιχεία της citroen. Δεν τα βγάζω απ' το μυαλό μου. Όσο για τις παραμέτρους, τι να αλλάξεις που να σου λύνει το πρόβλημα; Τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ; Ή την αντίσταση γεμάτου ρεζερβουάρ; Ότι και να κάνεις, δεν επηρεάζεται ο υπολογισμός κατανάλωσης που βγάζει ο εγκέφαλος...
_________________
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 13:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
tgi έγραψε: kostas21pgr έγραψε: Τώρα αυτό το πράγμα πως μπορούμε να το λύσουμε?Σημερα που έβαλα μπροστά ακόμα μου δείχνει ότι δεν έχω τίποτα.Ρώτησα στο μάστορα με το υγραέριο και λέει με 50 ευρώ βάζεις ένα εγκεφαλάκι και όταν σβήνεις σου ξαναδείχνει το κανονικό.
Ξερει κανείς πως μπορούμε να κάνουμε κάτι?Πχ αν μπει ένα διακοπτάκι στην αντλία της βενζίνης και το κλείνουμε όταν μπει το υγραέριο θα κάνει δουλειά? Αν γνωρίζει κανείς κάτι ας πει. Εγώ έχω βάλει αυτό το κυκλωματάκι αλλα δεν κάνει τίποτα!!! δεν αλλαζει καθόλου!!! Ενώ περίμενα ότι σε κάθε άναμα της μηχανής αυτοκινήτου θα μου διάβαζε την σωστή στάθμη βενζίνης, αυτό δεν μου το κάνει.... Ρώτησα και μέσα στο forum αν μπορούμε να το φτιάξουμε επεμβαίνωντας άμεσα πάνω στον εγκέφαλο βάζοντάς του στις παραμέτρους του να διαβάζει από το ρεζερβουάρ κάθε φορά που παίρνει μπρός το αυτοκίνητο και αυτό να βγάζει στην οθόνη του,... αλλα καμια απάντηση έως τώρα!!!! Αναμένω λύση και εγώ Το σίγουρο είναι ένα : κάθε φορά που ξεκινάς το αυτοκίνητο έως ότου γυρίσει σε υγραέριο, θα σου καταναλώσει 100-150 ml βενζίνης Εχετο αυτό σαν δεδομένο.... το μέτρησα εγώ όπου γέμισα ρεζερβουάρ βενζίνης πρίν από 70 ημερες και σήμερα και αυτό που μου έβαλε είναι 28 λιτρα βενζίνης. Αν σκεφτείς ότι εγώ κάθε μέρα κατα μέσον όρο ξεκίναγα το αυτοκίνητο 3 φορές την ημερα, βάλτε κάτω!!!! ωρεα την κυριακη που θα πεξουμε με το λεξια ελα και εσυ να το δουμε.πεδια εγω ακομα δεν το καταλαβα και το λινκ σου δεν ανιγει.τελικα το γκαζι που ψεκαζετε και με τι μπεκ?και αφου η αντλια ακομα στελνει βενζινη αυτη που παει ανακηκλωνετε παλι στο ρεζερβουαρ?ποιος γκαζακιας απο τους 2 σας θα ερθει την κυριακη να δουμε?
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 15:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
agior gitis, όχι αγιορείτης!
_________________
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 16:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
kostas21pgr έγραψε: Επίσης του είπα για τον δείκτη βενζίνης.Μου είπε για το C5 έχει ήδη πλακέτα που τη βάζεις και η στάθμη δεν πέφτει καθόλου. Ενημερωτικά λέω ότι η εν λόγο πλακέτα ειναι η παρακάτω http://www.aeb.it/products/emulators/393 ή http://www.aeb.it/products/emulators/392Εξαρτάτε τον τύπο του αυτοκινήτου που έχεις. εμένα μου έβαλε στο C4GP τον τύπο ΑΕΒ393 και δεν δουλεύει σωστά. επίσης είχε δοκιμάσει και το ΑΕΒ392 αλλα και πάλι δεν δουλεψε σωστά! Αν έχετε καποια άλλη "πλακέτα" για να δοκιμάσουμε ή καποιον άλλο τρόπο, ευχαρίστως να γίνω το πειραματόζωω!!!!
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 17:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
tgi έγραψε: εμένα μου έβαλε στο C4GP τον τύπο ΑΕΒ393 και δεν δουλεύει σωστά. επίσης είχε δοκιμάσει και το ΑΕΒ392 αλλα και πάλι δεν δουλεψε σωστά!
Οταν λες δεν δουλεύει σωστά τι εννοείς?Μια δουλεύει και μια όχι ή δεν δουλεύει καθόλου? Και μια άλλη ερώτηση.Εχεις υπολογιστή ταξιδιού και άλλες τέτοιες ιστορίες πάνω στο αμάξι? Εγώ δεν έχω τίποτα.Μήπως υπάρχει κάποιο θέμα με αυτό?
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|