Σελίδα 1 από 5

Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 12:02
από tgi
Καλημέρα σε όλους σας,
Εχω ένα πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης. Λόγο χρήσης άλλου καυσίμου, ο δείκτης καυσίμου πεφτει ενώ στην πραγματικότητα η ποσότητα βενζίνης παραμένει ίδια μέσα στο ρεζερβουάρ!!!!
Αυτή η ενδειξη - κατάσταση δεν αλλάζει μετά την επανεκίνηση της μηχανής του αυτοκινήτου. Παραμένει εκεί που ήταν ο δείκτης το απόγευμα της προηγούμενης ημερας.

Υπάρχει κανένας τρόπος να μηδενίζω το δείκτη βενζίνης?
Εστω χειροκίνητα... ή ας μου εξηγήσει καποιος τί πρέπει να κάνω σαν διαδικασία για να μηδενίζει ο δείκτης βενζίνης.
Εχει σχέση το πορτάκι - τάπα βενζίνης?

Ευχαριστώ

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 12:53
από MeddlingMageGR
Αυτο το πρόβλημα αφορά εμάς τους... 3!!! Εσενα που ρωτάς, εμένα που απαντάω, και τον Στάθη που θα στο λύσει. Είναι κλασσική περίπτωση βλάβης. Θα πάς στον Στάθη, θα του το πείς, και εκείνος θα σου εγκαταστήσει εναν αισθητήρα και το πρόβλημά σου θα λυθεί. Ετσι έκανε κ σε μένα.

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 13:19
από tgi
το κύκλωμα αυτό το έχει βάλει και σε μένα αλλα δεν δουλευει καλα!!!!
Σε σένα δουλεύει άψογα?????
Καθε πρωί βλέπεις την σωστή χωρητικότητα του ρεζερβουάρ????
Εγώ όχι!!!!

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2010, 14:58
από MeddlingMageGR
άψογα όχι. Αλλα τουλάχιστον τώρα δεν περιμένω να πάει στον πάτο, για να ξαναδείξει την σωστή στάθμη. Οποτε θυμάται, μου δείχνει σωστά. Σήμερα πχ το μεσημέρι που έβαλα μπροστά, μου είχε 4 παύλες βενζίνης. Ενώ είμαι στο μισο ακριβώς. Κάποια στιγμή θα ξυπνήσει. Πάντως οι φορές που ο δείκτης ανεβαίνει στην κανονική στάθμη, είναι πιο πολλές απο όταν δεν είχα τον αισθητήρα.

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μαρ 2010, 09:29
από tgi
Κανένας λοιπόν δεν μπορεί να με βοηθήσει???
Δεν υπάρχει καποιος που να μου πεί πως και πότε διαβάζει τον δείκτη βενζίνης το αυτοκίνητο?
Κάθε πότε τον διαβάζει? κάθε μέρα?
κάθε φορά που θα ανοίξεις το πορτάκι της βενζίνης???

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:06
από kostas21pgr
Τοποθέτησα και εγώ χτες στο δικό μου στην Αλεξανδρούπολη.Είχα πάει εκεί με γεμάτο ρεζερβουάρ,έκανα 500 χιλιόμετρα και πηγαινα με 180 για να προλάβω το ραντεβού.Οταν έφτασα ζήτημα να είχε 1 λίτρο μεσα.
Τεσπα.
Γεμισα υγραέριο και έβαλα και 20 ευρώ βενζίνη.Πήγε στη μέση.Κοντά στην Κομοτηνή μου έπεσε στις 2 γραμμές.
Μετά την Καβάλα άναψε λαμπάκι και έξω από τη Θεσσαλονίκη έσβησε και το τελευταίο λαμπάκι.Ειχα κάνει 322 χιλιόμετρα ως εκεί.
Αν έκανα αυτά τα χιλιόμετρα με βενζίνη θα είχε μείνει σίγουρα στα 200 χιλιόμετρα.Οπότε απ ότι κατάλαβα, δουλεύει η αντλία αλλά επειδή δεν έχει κατανάλωση δείχνει οτι ξοδεύει ελάχιστη.

Τώρα αυτό το πράγμα πως μπορούμε να το λύσουμε?Σημερα που έβαλα μπροστά ακόμα μου δείχνει ότι δεν έχω τίποτα.Ρώτησα στο μάστορα με το υγραέριο και λέει με 50 ευρώ βάζεις ένα εγκεφαλάκι και όταν σβήνεις σου ξαναδείχνει το κανονικό.

Ξερει κανείς πως μπορούμε να κάνουμε κάτι?Πχ αν μπει ένα διακοπτάκι στην αντλία της βενζίνης και το κλείνουμε όταν μπει το υγραέριο θα κάνει δουλειά?
Αν γνωρίζει κανείς κάτι ας πει.

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:25
από zxpanos
ρε πεδακια εγω να ροτισω κατι?υπαρχουν 2 φλοτερ ενα μαμα και ενα γκαζιου,πως καταλαβενει την διαφορα?ειναι σηνδεμενο με καποιο διακοπτακη να κανει την αλαγη?περνει αυτοματα οταν βαζεις το γκαζι?πως εχει γινει η σηνδεση ομως στο καλωδιο που παει το σημα στην bcm?

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:30
από kostas21pgr
Μην μπερδευεσαι.Η ενδειξη της βενζίνης παραμένει εκεί που ήταν.Η ένδειξη του αερίου είναι σε ένα άλλο που είναι και το κουμπί για να κάνεις αλλαγή μεταξύ αερίου/βενζίνης.

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:31
από zxpanos
δηλαδι εχει διαφορετικα οργανα?

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:36
από kostas21pgr
Λοιπόν την ένδειξη για τη βενζίνη στη δείχνει στο ταμπλό κανονικά.
Εδώ πχ.
Εικόνα

Τη στάθμη για το αέριο την έχεις εδώ.
Εικόνα

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:39
από zxpanos
και μολις τωρα βρικα το προβλημα νομιζω δηλαδι,αν δεν κανω λαθος το πληκτρο που πατατε κοβει το ρευμα απο την αντλια και επιτρεπει να ερχετε μονο βενζινη στα μπεκ σωστα?οταν κοβετε το ρευμα σε καποια συσκευη στο αμαξι ηδικα τετια συσκευη τοτε αυτο οταν ξαναπερνει ρευμα κανει reeset.αυτο γινετε με καποια διαδηκασια και αυτη ειναι η με το λεξια η χηροκινητα.το εγκεφαλακι που σου λαιει λογικα θα ειναι ενας πυκνωτης που δινει μονιμη παροχη στο φλοτερ οταν αυτο κοβετε με αποτελεσμα να μην χανει την αρχηκοποιηση του.αυτο ειναι ευκολο να φιαχτει και ισως καποιος πρεπει να το δοκιμασει να δουμε

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 15:49
από kostas21pgr
Λοιπόν άκου. Οταν βάζουμε μπροστά,παίρνει με βενζίνη.Σε λίγα δευτερόλεπτα το γυρνάει σε υγραέριο μόνο του.Δεν το πατάμε το κουμπί εμείς.
Το κουμπί αυτό σου δείχνει απλά πόσο έχεις μέσα στην δεξαμενή και αν θές το πατάς για να το αλλάξεις σε βενζίνη.
Η αλλάγή βενζίνης αερίου γίνεται από τον εγκέφαλο.Δεν κόβει κανένα ρεύμα.Αυτό που λέμε γίνεται γιατί ο εργοστασιακός εγκέφαλος βλέπει ότι η αντλία δουλεύει και οτι το αμάξι προχωράει και σου λέει πρέπει να ρίξω τη στάθμη.

Αρα μήπως αν σταματούσαμε την τροφοδοσία της αντλίας αφού μπει το υγραέριο να λυνόταν? Ετσι δεν θα έπεφτε η στάθμη και αν ισχύει αυτό που λες αλλά αντίστροφα, όταν θα έπερνε ρεύμα, θα διάβαζε από την αρχή, άρα θα έδειχνε τη σωστή ένδειξη.

Πως μπορώ να σταματήσω την λειτουργία της αντλίας?

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 16:02
από zxpanos
ευκολα η απο ρελε η απο διακοπτακη αλα αυτο περνει μονο αεριο η εχει και ποσοτητα βενζινης?και οταν ψεκαζει αεριο τι γινετε με την αντλια που δουλευει?πως σταματαει να πηγενει η βενζινη στα μπεκ?μπερδευτικα και αν κοψεις το ρευμα διχνει λιγοτερο το εκανα στο δικο μου και μετα απο ωρα ερχετε στα ηδια,και αυτο γινετε γιατι εχει αντισταση για να αλαζει αργα την σταθμη να μην ειναι σαν ιταλικο αμαξι της δεκαετιας του 80 που σε καθε στροφη αλαζε την σταθμη

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 16:14
από kostas21pgr
Οταν δουλεύει με αέριο δουλεύει μόνο με αυτό.Τώρα,ο εγκέφαλος του αερίου σταματάει τα εργοστασιακά μπεκ και δεν ψεκάζουν.
Η βενζίνη μάλλον κάνει κύκλους μέσα στο κύκλωμα.
Μια λύση είναι αν δεν σου ανεβαίνει στα κανονικά επίπεδα να βάλεις κανα λίτρο μέσα βενζίνης, να πάρει ένδειξη ότι μπήκε καύσιμο και να αλλάξει.
Θα το δοκιμάσω αυτό σε λίγο.
Μια άλλη πιθανή λύση είναι να κλείνεις την αντλία με διακοπτάκι.Δεν ξέρω αν θα δουλεψει.Η λογική σταματάει εκεί που ξεκινάει η Citroen.
Και μην μου πειτε γιατί.Γιατί τι πιο έυκολο απ το να βάλουν μέσα ένα φλοτερ αντι να κάτσουν και να προγραμματίσουν έναν εγκέφαλο, να πέρνει ένδειξεις(ταχύτητα,αέρας,στροφές κτλ) και να σου εμφανίζει τη στάθμη έτσι.Δηλαδή έλεος ρε μάγκες.
Θα μου πεις το φλοτέρ μπορεί να χαλάσει και να το πληρώνεις κτλ κτλ.Ναι αλλά είναι πραγματική ένδειξη και όχι υπολογισμοί πιθανοτήτων.

Re: Μηδενισμός Δείκτη Βενζίνης (σε C4 με LPG)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 16:55
από kostas21pgr
Λοιπόν.Πήγα έβαλα 1 λίτρο βενζίνη.Δεν έγινε τίποτα.Ακόμα αναμένο λαμπάκι έχει.
Οπότε άκυρο αυτό.
Ρώτησα και σε ηλεκτρολογο μου λέει δεν μπορώ να σου πω τίποτα γιατί δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα.
Τα Γαλλικά μου μέσα.Ολα καλά όλα ωραία, τι τον ήθελαν τον υπολογισμό καυσίμου.Ελεος.