δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος τέτοιος αριθμός, αλλά και να υπήρχε πως θα μπορούσες τώρα να μάθεις τι αριθμό είχε αρχικά το κάθισμα για να δεις αν το άλλαξαν;
φαντάζομαι πως το άλλαξες εντός εγγύησης, έτσι;
νομίζω πως δεν δίνουν χαρτιά για πράγματα που αλλάζουν εντός εγγύησης.
έχω αλλάξει χειριστήριο χειροφρένου, μπροστά δίσκους φρένων και αισθητήρα βροχής εντός εγγύησης και ποτέ δεν πήρα κάποιο χαρτί.
πάντως από την actus (για αυτή που είναι στην Πειραιώς κοντά στην Ελάις αναφέρομαι) έχω μείνει υπερευχαριστημένος.
το αυτοκίνητό μου το έχω αγοράσει από τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι και το πάω εκεί για σέρβις. όμως εκεί δεν είναι αντιπροσωπία, αλλά εξουσιοδοτημένο, οπότε και δεν μπορούν να μου αλλάξουν πράγματα στην εγγύηση.
πάω λοιπόν στην actus,
μόνο για θέματα που αφορούν την εγγύηση και ουσιαστικά χωρίς να είμαι πελάτης τους, με εξυπηρετούν με άψογο τρόπο.
οι άνθρωποι (και ειδικά ο υπεύθυνος του συνεργείου) είναι άψογοι επαγγελματίες
αλήθεια, τι πρόβλημα έιχες στο κάθισμα;