billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 00:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Prokopas έγραψε: Βασίλη κάλυμμα κυλινδροκεφαλής αναφέρει τo inforapid και ο λόγος είναι για να αποκαλυφθούν οι εκκεντροφόροι και να ασφαλιστούν για να μη χαθεί ο χρονισμός.
Είμαι 99% σίγουρος ότι δεν γίνονται δωρεάν οι επεμβάσεις που αναφέρουν τα inforapid. Τώρα πρέπει να είναι ανάλογα στον αντιπρόσωπο για το τι θα χρεώσει.
Σϊγουρα πάντως το ανταλλακτικό θα το πληρώσεις (ω) γιατί σιγά μην το πληρώσει από την τσέπη του ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Ευτυχώς είναι σχετικά φθηνο ~ 35€. Στα εργατικά παίζεται όλο το παιχνίδι γιατί η citroen αναφέρει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή ολοκληρώνεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά. Αν κληθεί κάποιος να πληρώσει 3 ή και 4 εργατοώρες... μαύρο φίδι που τον έφαγε. Αρα ειναι το ψευτοκαπακο, κατι που το βαλε-βγαλε του ειναι τελειως γελοιο και ευκολο. Μονο το τσιμουχακι να αντικαταστησεις οταν τα ανοιξεις (αν εχει 2 ψευτοκαπακα, ενα σε καθε εκκεντροφορο τοτε αλλαζεις και τα 2) αν και μπορει να μη χρειαζεται γιατι το αμαξι ειναι πολυ καινουριο, απλα το κοστος του ειναι εξεφτελιστικο.... Αρα μην σε αγχωνει η διαδικασια της επισκευης αυτης. Οσο για τους εκκεντροφορους υπαρχει κιτ ακινητοποιησης και για αυτους με την καδενα και με τον ιμαντα , αρα χρονισμο δεν χανεις..... Και ξανα λεω, το αμαξι σου δεν ειναι στην εγγυηση; Αρα κανονικα εσυ δεν πληρωνεις τιποτα, δεν ξερω μηπως πληρωνεις μονο τα εργατικα. Μονο οποιος βγηκε απο την εγγυηση και του παρουσιαστικε το προβλημα, τοτε εχει ενα "θεμα" με το κοστος.....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 00:34 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Join the club Προκόπη!
Ο δικός μου κινητήρας ήταν από τους πρώτους που βγήκαν σε παραγωγή (βλέπε Οκτώβριος 2007) κι έτσι τα είχε όλα: Απώλεια χρονισμού, τρακτερωτό ήχο όταν είναι κρύο, σαχλαμάρα εργοστασιακό λογισμικό και κουφώματα/πλαστικά που έτριζαν.
Ευτυχώς τα περισσότερα αντικαταστάθηκαν μέσα στην εγγύηση, Το κακό είναι ότι μια φορά στις 50, κατά την εκκίνηση ακούγεται αυτός ο ήχος και προέρχεται από την καδένα, είναι προφανές. Σβήνεις, ξανανοίγεις κι εξαφανίζεται αμέσως!
Τα ξαδερφακια μας τα ΜΙΝΙ έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το έλυσαν τοποθετώντας το αντίστοιχο αναβαθμισμένο ανταλλακτικό! Μπορεί να μη λύνεται μόνιμα αλλά βελτιώνεται πολύ, καθώς τα προβλήματα παροχής λαδιού οφείλονται σε βαθύτερα σχεδιαστικά θεματάκια του κινητήρα (ο δικός μου για παράδειγμα κάνει σαν να έχει χαλασμένα ωστήρια μέχρι να ζεσταθεί).
Σημαντικό είναι να ελεγχθεί κι ο χρονισμός, γιατί ακόμη και σε νέα μοτέρ έχει τύχει να παρατηρηθούν κρούσματα. Από όλες τις χαζοζημιές που μπορεί να πάθει κανείς χωρίς να το ξέρει, αυτή είναι η σημαντικότερη γιατί μπορεί να τα πάρει όλα στο χέρι!
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Vaggelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 08:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36 Δημοσιεύσεις: 121
|
Απο οσο ξερω ( και με καποια επιφυλαξη) τα μοτερ που βγαζει πλεον η Citroen με καδενα οταν ειναι κρυα κροταλιζουν. Εχω το 120αρι το καινουργιο μοτερ και εχω τον ιδιο θορυβο. Δν νομζω να υπαρχει λυση γιατι και Μινι Cooper που εχω αφουγκραστη ετσι κανει...
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 22:52 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
salex μπορώ να κάνω αίτηση να ξεγραφτώ από το club? Βαγγέλη ρίξε μια ματιά αν υπάρχει αντίστοιχο inforapid και για το δικό σου ή αν θέλεις στείλε μου με pm το vin. ΄ Μετά από παρατεταμένη "παρατήρηση" ο θόρυβος δεν παρουσιάστηκε καμία φορά εκτός μίας όπου ήταν πολύ χαμηλότερος απ' ότι τις πρώτες φορές και σταμάτησε σε λιγότερο από 1 λεπτό μόνος του (κοινώς ξεκόλλησε το ελατήριο). Αρχίζω να πιστεύω έντονα ότι έχει να κάνει και σχέση με την θερμοκρασία - υγρασία περιβάλλοντος. Σε συζήτηση με τον αντιπρόσωπο στη Σπάρτη, η αντικατάσταση όντως γίνεται εντός εγγύησης και είμαστε πλέον σε φάση αναμονής. Αν το παρουσιάζει πάλι έντονα προχωράμε σε αλλαγή.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 08:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Prokopas έγραψε: Σε συζήτηση με τον αντιπρόσωπο στη Σπάρτη, η αντικατάσταση όντως γίνεται εντός εγγύησης και είμαστε πλέον σε φάση αναμονής. Αν το παρουσιάζει πάλι έντονα προχωράμε σε αλλαγή. Αρα θα εισαι ΟΚ. Ξερουμε αν βγηκε αλλο αταλλακτικο που αντικαθιστα τα παλαιοτερα; Οσο για την υγρασια, αποκλειεται με τις θερμοκρασιες που δουλευει το μοτερ, μονο η χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια μπορει να παιξει ρολο εκει μεσα...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 08:52 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
billaras έγραψε: Οσο για την υγρασια, αποκλειεται με τις θερμοκρασιες που δουλευει το μοτερ, μονο η χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια μπορει να παιξει ρολο εκει μεσα... Ακριβώς! Παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία, η στάθμη λαδιού και η κατάσταση του λαδιού επίσης. Αν παρκάρετε σε ανηφόρα μπορεί να παρατηρήσετε πιο εύκολα το πρόβλημα αυτό. Αρκεί να μείνει για μερικές ώρες το μοτέρ έτσι, ώστε να κατέβουν τα λάδια στο κάρτερ.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Δεκ 2010, 15:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Προσωπική άποψη,από λυμένο πρόβλημα. Παιδιά,μην ασχολείστε με τροχαλίες,με τεντωτήρες και με ωστήρια.Καμμία σχέση. Η λύση στό θέμα σας,είναι,να βρείτε λιπαντικό με "Kinematic viscocity at 40 grates of celsius 70 mm/s" και σε ιξώδες 5w30 ή 5w40. API SM ACEA C3 and ACEA A3/ B4. Και ακόμη να έχει Density at 20 grates of celsius 848 kg/m στην τριτη.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Italos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Δεκ 2010, 16:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22 Δημοσιεύσεις: 348 Τοποθεσία: Καλλιθέα
|
Εκτιμώ αυτό που λες αλλά από τη στιγμή που βγάζει inforapid η Citroen δε γίνεται να μην ασχοληθεί κανείς.
Όπως κ να χει, το επόμενο διάστημα θα δείξει αν η αλλαγή έγινε για καλό ή μείναμε στα ίδια.
_________________ C4 THP BlackTop
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Δεκ 2010, 23:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
σαν αυτό δηλαδή? Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) 11.7
Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) 67.8
Viscosity Index (ASTM D-2270) 169
Cold Crank Simulator Apparent Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293) 5276
Pour Point °C (°F) (ASTM D-97) -50 (-58)
Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) 226 (439)
Fire Point °C (°F) (ASTM D-92) 244 (471)
Noack Volatility (DIN 51581) 250°C for 1 hour, % weight loss 7.6
High Temperature/High Shear Viscosity, cP, 150°C, 1.0 x 106 s-1 (ASTM D-5481) 3.5
Four-Ball Wear Test (ASTM D-4172: 40kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr) Scar diameter, mm 0.35
Total Base Number 12.1
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Δεκ 2010, 23:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Είσαι πολύ άτιμος........ Αυτά είναι στοιχεία Ε2/Ε3 diesel......... Εγώ μιλάω για common rail,όχι για caterpilar.......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|