Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 11:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Συνενοήσου με το συνεργείο αν περνάει στην εγγύηση, γιατί μην ξεχνάς οτι μερικά πρεπει να εγκριθούν και απο τους επιθεωρητές που περνάνε...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Prokopas έγραψε:
Βασίλη κάλυμμα κυλινδροκεφαλής αναφέρει τo inforapid και ο λόγος είναι για να αποκαλυφθούν οι εκκεντροφόροι και να ασφαλιστούν για να μη χαθεί ο χρονισμός.

Είμαι 99% σίγουρος ότι δεν γίνονται δωρεάν οι επεμβάσεις που αναφέρουν τα inforapid. Τώρα πρέπει να είναι ανάλογα στον αντιπρόσωπο για το τι θα χρεώσει.

Σϊγουρα πάντως το ανταλλακτικό θα το πληρώσεις (ω) γιατί σιγά μην το πληρώσει από την τσέπη του ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Ευτυχώς είναι σχετικά φθηνο ~ 35€. Στα εργατικά παίζεται όλο το παιχνίδι γιατί η citroen αναφέρει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή ολοκληρώνεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά.
Αν κληθεί κάποιος να πληρώσει 3 ή και 4 εργατοώρες... μαύρο φίδι που τον έφαγε.


Αρα ειναι το ψευτοκαπακο, κατι που το βαλε-βγαλε του ειναι τελειως γελοιο και ευκολο. Μονο το τσιμουχακι να αντικαταστησεις οταν τα ανοιξεις (αν εχει 2 ψευτοκαπακα, ενα σε καθε εκκεντροφορο τοτε αλλαζεις και τα 2) αν και μπορει να μη χρειαζεται γιατι το αμαξι ειναι πολυ καινουριο, απλα το κοστος του ειναι εξεφτελιστικο.... Αρα μην σε αγχωνει η διαδικασια της επισκευης αυτης. Οσο για τους εκκεντροφορους υπαρχει κιτ ακινητοποιησης και για αυτους με την καδενα και με τον ιμαντα , αρα χρονισμο δεν χανεις.....
Και ξανα λεω, το αμαξι σου δεν ειναι στην εγγυηση; Αρα κανονικα εσυ δεν πληρωνεις τιποτα, δεν ξερω μηπως πληρωνεις μονο τα εργατικα. Μονο οποιος βγηκε απο την εγγυηση και του παρουσιαστικε το προβλημα, τοτε εχει ενα "θεμα" με το κοστος.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Προκόπη θα το παρακολουθήσεις τις επόμενες 2-3 μέρες κ αν παρατηρήσεις ότι συνεχίζει το κροτάλισμα τότε θα το πας το βράδυ στην αντιπροσωπεία κ θα τους το αφήσεις,την επόμενη μέρα πρώι πρωί θα πας κ θα το βάλεις μπροστά για να ακούσουν το κροτάλισμα που κάνει όταν είναι κρύος ο κινητήρας .
πάντως δεν πλερώνεις ούτε σέντ τα πάντα θα περαστούν εγγύηση.
όσο για τα ανοίγματα ψευτοκάπακα κ λοιπά μην σε στεναχωράει ,ίσα ίσα είναι μια καλή ευκαιρία να ρίξουν ματιά μήπως έχει ξεφύγει καθόλου ο χρονισμός .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 00:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Join the club Προκόπη!

Ο δικός μου κινητήρας ήταν από τους πρώτους που βγήκαν σε παραγωγή (βλέπε Οκτώβριος 2007)
κι έτσι τα είχε όλα: Απώλεια χρονισμού, τρακτερωτό ήχο όταν είναι κρύο, σαχλαμάρα εργοστασιακό λογισμικό
και κουφώματα/πλαστικά που έτριζαν.

Ευτυχώς τα περισσότερα αντικαταστάθηκαν μέσα στην εγγύηση,
Το κακό είναι ότι μια φορά στις 50, κατά την εκκίνηση ακούγεται αυτός ο ήχος και προέρχεται από την καδένα,
είναι προφανές.
Σβήνεις, ξανανοίγεις κι εξαφανίζεται αμέσως!

Τα ξαδερφακια μας τα ΜΙΝΙ έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το έλυσαν τοποθετώντας το αντίστοιχο αναβαθμισμένο ανταλλακτικό!
Μπορεί να μη λύνεται μόνιμα αλλά βελτιώνεται πολύ, καθώς τα προβλήματα παροχής λαδιού οφείλονται σε βαθύτερα σχεδιαστικά θεματάκια
του κινητήρα (ο δικός μου για παράδειγμα κάνει σαν να έχει χαλασμένα ωστήρια μέχρι να ζεσταθεί).

Σημαντικό είναι να ελεγχθεί κι ο χρονισμός, γιατί ακόμη και σε νέα μοτέρ έχει τύχει να παρατηρηθούν κρούσματα.
Από όλες τις χαζοζημιές που μπορεί να πάθει κανείς χωρίς να το ξέρει, αυτή είναι η σημαντικότερη γιατί μπορεί να
τα πάρει όλα στο χέρι!

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2010, 08:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
Απο οσο ξερω ( και με καποια επιφυλαξη) τα μοτερ που βγαζει πλεον η Citroen με καδενα οταν ειναι κρυα κροταλιζουν. Εχω το 120αρι το καινουργιο μοτερ και εχω τον ιδιο θορυβο. Δν νομζω να υπαρχει λυση γιατι και Μινι Cooper που εχω αφουγκραστη ετσι κανει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
salex μπορώ να κάνω αίτηση να ξεγραφτώ από το club? :lol

Βαγγέλη ρίξε μια ματιά αν υπάρχει αντίστοιχο inforapid και για το δικό σου ή αν θέλεις στείλε μου με pm το vin.
΄
Μετά από παρατεταμένη "παρατήρηση" ο θόρυβος δεν παρουσιάστηκε καμία φορά εκτός μίας όπου ήταν πολύ χαμηλότερος απ' ότι τις πρώτες φορές και σταμάτησε σε λιγότερο από 1 λεπτό μόνος του (κοινώς ξεκόλλησε το ελατήριο).

Αρχίζω να πιστεύω έντονα ότι έχει να κάνει και σχέση με την θερμοκρασία - υγρασία περιβάλλοντος.

Σε συζήτηση με τον αντιπρόσωπο στη Σπάρτη, η αντικατάσταση όντως γίνεται εντός εγγύησης και είμαστε πλέον σε φάση αναμονής. Αν το παρουσιάζει πάλι έντονα προχωράμε σε αλλαγή.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 08:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Prokopas έγραψε:
Σε συζήτηση με τον αντιπρόσωπο στη Σπάρτη, η αντικατάσταση όντως γίνεται εντός εγγύησης και είμαστε πλέον σε φάση αναμονής. Αν το παρουσιάζει πάλι έντονα προχωράμε σε αλλαγή.


Αρα θα εισαι ΟΚ. Ξερουμε αν βγηκε αλλο αταλλακτικο που αντικαθιστα τα παλαιοτερα;

Οσο για την υγρασια, αποκλειεται με τις θερμοκρασιες που δουλευει το μοτερ, μονο η χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια μπορει να παιξει ρολο εκει μεσα...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
billaras έγραψε:
Οσο για την υγρασια, αποκλειεται με τις θερμοκρασιες που δουλευει το μοτερ, μονο η χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια μπορει να παιξει ρολο εκει μεσα...


Ακριβώς!
Παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία, η στάθμη λαδιού και η κατάσταση του λαδιού επίσης.
Αν παρκάρετε σε ανηφόρα μπορεί να παρατηρήσετε πιο εύκολα το πρόβλημα αυτό.
Αρκεί να μείνει για μερικές ώρες το μοτέρ έτσι, ώστε να κατέβουν τα λάδια στο κάρτερ.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree Ισως και ετσι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Δεκ 2010, 03:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Καλλιθέα
Σήμερα αλλάζουμε τεντωτήρα, ο Θεός να βάλει το χέρι του! :hmm

_________________
C4 THP BlackTop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Δεκ 2010, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Προσωπική άποψη,από λυμένο πρόβλημα.
Παιδιά,μην ασχολείστε με τροχαλίες,με τεντωτήρες και με ωστήρια.Καμμία σχέση.
Η λύση στό θέμα σας,είναι,να βρείτε λιπαντικό με "Kinematic viscocity at 40 grates of celsius 70 mm/s" και σε ιξώδες 5w30 ή 5w40.
API SM ACEA C3 and ACEA A3/B4.
Και ακόμη να έχει Density at 20 grates of celsius 848 kg/m στην τριτη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Δεκ 2010, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2007, 00:22
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Καλλιθέα
Εκτιμώ αυτό που λες αλλά από τη στιγμή που βγάζει inforapid η Citroen δε γίνεται να μην ασχοληθεί κανείς.

Όπως κ να χει, το επόμενο διάστημα θα δείξει αν η αλλαγή έγινε για καλό ή μείναμε στα ίδια.

_________________
C4 THP BlackTop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Δεκ 2010, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
σαν αυτό δηλαδή?
Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) 11.7

Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) 67.8

Viscosity Index (ASTM D-2270) 169

Cold Crank Simulator Apparent Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293) 5276

Pour Point °C (°F) (ASTM D-97) -50 (-58)

Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) 226 (439)

Fire Point °C (°F) (ASTM D-92) 244 (471)

Noack Volatility (DIN 51581) 250°C for 1 hour, % weight loss 7.6

High Temperature/High Shear Viscosity, cP, 150°C, 1.0 x 106 s-1 (ASTM D-5481) 3.5

Four-Ball Wear Test (ASTM D-4172: 40kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr) Scar diameter, mm 0.35

Total Base Number 12.1

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Δεκ 2010, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είσαι πολύ άτιμος........ :clap
Αυτά είναι στοιχεία Ε2/Ε3 diesel.........
Εγώ μιλάω για common rail,όχι για caterpilar.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ναι βρε αλλά είναι μέσα στα στάνταρ που αναφέρεις?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 9 [ 132 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ενοχλητικός θόρυβος
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: manch84
Απαντήσεις: 3
Θόρυβος στα φρένα ( δεν είναι τακάκια)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 3
Θόρυβος στον κλιματισμό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: gongisone
Απαντήσεις: 11
Θόρυβος μετά απο συνεργείο C3
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Dim3
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ