Σελίδα 1 από 9

Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 13:44
από Prokopas
Πριν λίγο διάστημα αντιλήφθηκα ότι το πρωί το αυτοκίνητο ακουγόταν σαν τρακτέρ και μετά από μικρό διάστημα σε πορεία σταματούσε. Στην καμπίνα μέσα ο θόρυβος δεν γίνεται αντιληπτός.

Στην προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών, χάζευα στο συνεργείο με το μηχανικό τα inforapid για τον αριθμό πλαισίου μου και δυστυχώς βρήκα ένα που ταίριαζε στην περίπτωσή μου.
--------------------------------------------
Θέμα inforapid: ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ

Συνθήκες Εμφάνισης: ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΓΙΑ 60 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ)
--------------------------------------------

Το πρόβλημα εντοπίζεται στον υδραυλικό τεντωτήρα της καδένας χρονισμού και απαιτείται η αντικατάσταση τόσο του υδραυλικού τεντωτήρα όσο και του λάστιχού του (φαντάζομαι θα είναι κάποια τσιμούχα).

Για να γίνει η αλλαγή αυτή όμως, απαιτείται να αφαιρεθεί η κυλινδροκεφαλή, να ακινητοποιηθεί το βολάν, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής - εξαγωγής, να γίνει η αλλαγή του τεντωτήρα και μετά όλα να ξαναμπούν στη θέση τους. :eek :eek :eek

Εύκολο ε? :surprised :surprised

Για αρχή σκέφτομαι να οργανώσω ομαδική παραγγελία για υπογλώσσια. Μετά βλέπουμε....

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 13:56
από billaras
Αντε, join the club με το κροταλισμα των THP...... :razz
Δεν εχει γινει καμια αναφορα απο την εταιρια για την εμφανιση του φαινομενου αυτου και για το πως εξηγειται ή αν χρειαζεται αντικατασταση;

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 14:14
από Prokopas
Βασίλη δεν αναφέρομαι στο κροτάλισμα που ακούγεται όταν είναι στο ρελαντί. Για όταν είναι κρύος μιλάω που ακούγεται σαν τρακτέρ. Η εξήγηση και η λύση έχουν δωθεί από τη Citroen στο inforapid που αναφέρω πιο πάνω. Το θέμα είναι ποιος πληρώνει όλη αυτή τη διαδικασία και το κυριότερο ΓΙΑΤΙ να ανοίξεις το μισό κινητήρα σε καινούργιο αυτοκίνητο και να μπλέξεις με ροπές σύσφιξης, χρονισμό κτλ κτλ.

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 16:39
από NEKTARIOS C5
Γενικα αν μπεις και στο φορουμ της peugeot γινεται της κακομοιρας με αυτο το μοτερ ιδιως του 2007&2008!!!ειδη ο κολλητος μου εχει τρελαθει με το 207rally που εχει, το εχει παρατησει 10 μερες στον Ντεκα μπας και το φτιαξει αφου στην peugeot ετρεχε 2 μηνες χωρις να βγαλουν ακρη!!!!!Πολλες λεπτομεριες λενε και στo e-tuners!!!Επισης συμφωνα με τον Κωστα θελει μονο 100 βενζινη!!

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 17:13
από zxpanos
η λατοσταρα εινε μηθος!το κροταλισμα δεν προερχετε απο βενζινη αλα εινε καθαρα θεμα κεφαλης.μου προξενει εντονα το ενδιαφερον για ποιο λογο πρεπει να αφερεθει η κυληνδροκεφαλη αφου το θεμα εινε στην καδενα χρονισμου.δεν ξερω βεβεα πως χρονιζετε ο thp αλα και στην suzuki που εχουν ηδια και απαραλαχτα προβληματα απλα αφερουμε το μοτερ γιατι δεν μπορει να βγει ο καθρεφτης.δεν χωραει.στο 207 ηπαρχει περιπτωση να εινε οδηγοι βαλβιδων η οστηρια που εινε και σηχνο φενομενο ολα θελουν υπομονη και ψαξιμο.και εγω θα ξενερωνα με την ζωη παντος αν εληνα κενουργιο μοτερ..........

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 18:30
από billaras
Prokopas έγραψε:
Βασίλη δεν αναφέρομαι στο κροτάλισμα που ακούγεται όταν είναι στο ρελαντί. Για όταν είναι κρύος μιλάω που ακούγεται σαν τρακτέρ. Η εξήγηση και η λύση έχουν δωθεί από τη Citroen στο inforapid που αναφέρω πιο πάνω. Το θέμα είναι ποιος πληρώνει όλη αυτή τη διαδικασία και το κυριότερο ΓΙΑΤΙ να ανοίξεις το μισό κινητήρα σε καινούργιο αυτοκίνητο και να μπλέξεις με ροπές σύσφιξης, χρονισμό κτλ κτλ.


Αυτο λεω και εγω! Εχω ΒΧ με αλυσιδα στον εκκεντροφορο και καταλαβαινω το κροταλισμα λογω αλυσιδας. Αναφερομαι οπως και εσυ στο κροταλισμα λογω μη σωστης θεσης του τεντωτηρα. Και αναρωτηθηκα με λιγ αλογια: ανακλησεις για τον λογω αυτο εχουν γινει απο την ΙΔΙΑ την εταιρια, και την Citroen και την Peugeot; Και αν ναι τι εχουν πει στους ιδιοκτητες; Αν οχι, δεν τους εχει αναφερθει; Καλυπτεται το κοστος απο την εγγυηση;

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 19:59
από Prokopas
Βασίλη, δυστυχώς δεν είναι ανάκληση. Τα inforapid είναι συγκεκριμένες λύσεις για συγκεκριμένα προβλήματα τα οποία έχει εντοπίσει η εταιρεία σε γραμμές παραγωγής, εκδόσεις, μοντέλα κτλ κτλ και τις προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος που αφορούν. Στην ουσία αποτελούν ένα μπούσουλα για τις αντιπροσωπείες. Τα inforapid δημιουργούνται όταν η εταιρεία δεχτεί αρκετές πανομοιότυπες αναφορές οποιονδήποτε προβλημάτων.

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 20:02
από NEKTARIOS C5
:thumb Ετσι ακριβως!!αλλα δεν ξερουν που τους παει ο μπουσουλας.... :guns

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 20:20
από Prokopas
Διαβάζοντας για το ίδιο πρόβλημα στα Peugeot και μιλώντας με το Σερραίο, το πρόβλημα οφείλεται σε χαλάρωση εσωτερικού ελατηρίου του τεντωτήρα. Η Peugeot έβγαλε αναβαθμισμένο ανταλλακτικό τεντωτήρα που απ' ότι λένε δεν έλυσε εντελώς το πρόβλημα. Κοινώς είναι να μην σου κάτσει.

Τα ευχάριστα νέα είναι ότι υπάρχει τρόπος να αλλαχτεί ο τεντωτήρας χωρίς να βγει το καπάκι του κινητήρα.

All in all, είναι πίκρα να ανοίγεις μοτέρ 5 μηνών ΑΛΛΑ (πάντα υπάρχει ένα αλλά) η μη σωστή λειτουργία του τεντωτήρα μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα στη λειτουργία του κινητήρα από ένα κροτάλισμα (τρακτερισμό θα το λέμε από δω και πέρα). Οπότε.... θα μιλήσω και αύριο με τον αντιπρόσωπο, θα το παρακολουθήσω 10 - 15 μέρες ακόμα για να αποφασίσουμε αν θα δρομολογήσουμε αλλαγή ή όχι.

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 20:51
από Italos
το χα αντιληφθεί κ γω, μου χει συμβεί δύο φορές. έχω πάντως την εντύπωση πως αν αφήσεις τον κινητήρα να ζεσταθεί λίγο περισσότερο, ελαχιστοποιείται σχεδόν πλήρως ο χρόνος τρακτερισμού. είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε σε αλλαγή? περιμένουμε νέα κε. Προκόπη..

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 21:53
από Prokopas
Itale, χωρίς να είμαι μηχανικός και άριστος γνώστης μηχανολογίας, με βάση αυτά που διάβασα και σε peugeot forum, ο τρακτερισμός :gflag οφείλεται σε κόλλημα εσωτερικά του τεντωτήρα. Η συχνότητα εμφάνισής του υποδηλώνει εαν χρειάζεται αλλαγή ή όχι. Με 3-4 φορές εμφάνισης σε αραιές περιόδους, δεν διάβασα να τον αλλάζουν. Αν εμφανίζεται συνέχεια ή πυκνά, προχωρούν στην αλλαγή του.

Πρότασή μου είναι το ελέγχεις κάθε πρωί, πρέπει ο κινητήρας να έχει κρυώσει αρκετά, και ανάλογα πράττεις. Δικαιολογίες που διάβασα από αντιπροσωπείες του στυλ "έτσι κάνει", "δεν είναι τίποτα" κτλ δεν πρέπει να ευσταθούν γιατί σε αυτή την περίπτωση θα κατεβαίναμε όλοι οι κάτοχοι THP στα αγροτικά μπλόκα για συμπαράσταση.


Ο "εύκολος" τρόπος αλλαγής του τεντωτήρα που εφαρμόστηκε από μηχανικό BMW - MINI είναι "Αφαιρεις τα κολαρα εισαγωγης που καταληγουν στον κινητηρα, αποκαλυπτεται ο τεντωτηρας, τον ξεβιδωνεις και βιδωνεις τον
καινουριο
"
Σίγουρα, είναι λιγότερο χρονοβόρος και δεν ανακατέβεις καθόλου το καπάκι του κινητήρα. Με το χρονισμό όμως τι γίνεται???? (έ φανταστικέ πατέρα?)

Εάν η συγκεκριμένη μέθοδος προέρχεται από inforapid της MINI - BMW, τότε ναι να τον ακολουθήσουμε. Εάν προέρχεται από εμπειρία του συγκεκριμένου μάστορα μόνο (κοινώς ελληνική πατέντα), καλύτερα ας ακολουθήσουμε το inforapid της citroen να είμαστε σίγουροι.

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 22:15
από billaras
Προκοπη, οταν λες "καπακι κινητηρα" εννοεις το καπακι των βαλβιδων (καπακι μηχανης ή κεφαλη δλδ) ή το ψευτοκαπακο που ειναι απο πανω και επανω ειναι ο πολλαπλασιαστης; Γιατι για να βγαινει ολο το καπακι μηχανης για να βγαλει καποιος την αλυσιδα του εκκεντροφορου.............μου φαινεται περιεργο....... Αν ειναι το ψευτοκαπακο μην το φοβαστε, δεν ειναι τιποτα το βαλε-βγαλε του και μακαρι να ηταν ετσι το καπακι του κινητηρα και αν εβγαινε τοσο ευκολα. Ολα μετα θα ηταν τοσο ευκολα....

Τελικα, αν κανει καποιου θορυβο που σημαινει οτι δεχνει καποιο προβλημα, αν το πας στην αντιπροσωπεια, το ανταλλακτικο + την εργασια θα την πληρωσεις ή το καλυπτει η εγγυηση-εταιρια;

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 22:32
από Prokopas
Βασίλη κάλυμμα κυλινδροκεφαλής αναφέρει τo inforapid και ο λόγος είναι για να αποκαλυφθούν οι εκκεντροφόροι και να ασφαλιστούν για να μη χαθεί ο χρονισμός.

Είμαι 99% σίγουρος ότι δεν γίνονται δωρεάν οι επεμβάσεις που αναφέρουν τα inforapid. Τώρα πρέπει να είναι ανάλογα στον αντιπρόσωπο για το τι θα χρεώσει.

Σϊγουρα πάντως το ανταλλακτικό θα το πληρώσεις (ω) γιατί σιγά μην το πληρώσει από την τσέπη του ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Ευτυχώς είναι σχετικά φθηνο ~ 35€. Στα εργατικά παίζεται όλο το παιχνίδι γιατί η citroen αναφέρει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή ολοκληρώνεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά.
Αν κληθεί κάποιος να πληρώσει 3 ή και 4 εργατοώρες... μαύρο φίδι που τον έφαγε.

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 22:57
από agiorgitis
Προκόπη μερικές φορές είναι δωρεάν, εξαρτάται αν ο αντιπρόσωπος μπορεί να σου το περάσει στην εγγύηση...

Re: Έντονος Θόρυβος - Κροτάλισμα Kρύου THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2010, 23:08
από Prokopas
Όντως γιάννη αυτό δεν το είχα σκεφθεί. Μπορεί να περαστεί σαν ελλατωματικό (που είναι) οπότε να μην επιβαρυνθείς.