Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιούλ 2016, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ace ένα θεμα που πρεπει να εχουμε υπ οψιν μας είναι η διαβρωση που επερχεται με το νερο στο δυκτιο σωληνώσεων του ψυγείου με ακριβο κοστος αντικαταστασης.Επιπλεον στα νεοτερα αυτοκίνητα που φερουν πολύ μακρας διαρκειας αντιψυκτικα...σορρυ..παραφλου εννοω γιατι εχουμε και το δασκαλο διπλα,πρακτικα δεν χρειαζεται αντικατασταση το υγρο.Τελος το σημειο βρασμου είναι επεισης ενας σημαντικος παραγοντας κατά του νερου.
βεβαια όλα εξαρτώνται από την παλαιοτητα του αμαξιου,συνθηκες παριβαλοντος και συντηρησης που ο καθενας κανει.Προσωπικα κλινω σε ένα καλο οργανικο παραφλου,χωρις καθολου νερακι μεσα του


Τελευταία επεξεργασία από Orestis και Πέμ 07 Ιούλ 2016, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιούλ 2016, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
The Ace έγραψε:
Το απλό νεράκι έχει τη μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα και ταυτόχρονα ένα από τους υψηλότερους ρυθμούς μεταφοράς (απορρόφησης/αποβολής) θερμότητας. Το θέμα ελαφρύ ή βαρύ νερό, ή αν θα είναι απιονισμένο έχει να κάνει με τις συνθήκες και το σύστημα ψύξης (κυρίως τα υλικά), αλλά λόγω ευκολίας και κόστους, το απλό νεράκι βρύσης κερδίζει άνετα και εύκολα. ΑΛΛΑ, επειδή τα σημεία πήξης και εξάτμισης (0 και 100 κελσίου αντίστοιχα) δεν συνάδουν με τα συστήματα ψύξης ΜΕΚ, οι οποίες μπορεί να συναντήσουν και εξωτερικές θερμοκρασίες υπό το μηδέν, είναι αναγκαστική η προσθήκη κάποιου αντιψυκτικού. Και επειδή πλέον σιγά-σιγά εγκαταλείπονται οι αιθυλενογλυκόλες, πλέον προτείνεται η προπυλενογλυκόλη, είτε υδατοδιαλυτή (σε μείγμα με νερό) είτε ως βάση, είτε ως αυτόνομο ελαιώδες ψυκτικό (PGA). Τα ποσοστά πρόσμιξης εξαρτώνται από το πόσο θέλουμε να κατεβάσουμε και να ανεβάσουμε τα σημεία πήξης και εξάτμισης αντίστοιχα.

Για μάρκες, ποιότητες, τιμές κλπ, προφανώς θα πρέπει να κοιτάξεις τα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά (αναλυτικά τα στοιχεία που αναφέρω πιο πάνω), προφανώς ο Μάνθος έχει κάνει ήδη την αντίστοιχη προεργασία.


δεν εχω τελειωσει το ΜΙΤ .....μπορεις να να σπασεις και να τα κανεις ποιο λιανα????

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιούλ 2016, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Υποθέτω ότι μιλάς για τη θερμοχωρητικότητα, την θερμοαγωγιμότητα και τα σημεία πήξης και εξάτμισης. Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες και συγκεκριμένα νούμερα, το απλό καθαρό νερό έχει την υψηλότερη θερμοχωρητικότητα από όλα τα υγρά (μόνο η υγρή αμμωνία το ξεπερνά κατά περίπου 10%), έχει πολύ καλή θερμοαγωγιμότητα (συντελεστής μετάδοσης θερμότητας, ο οποίος βέβαια εξαρτάται και από το υλικό του κυκλώματος και τη θερμοκρασία), και έχει 0 και 100 βαθμούς Κελσίου σημείο πήξης και εξάτμισης αντίστοιχα.

Ενώ λοιπόν το καθαρό νερό μπορεί να είναι άριστο ως ψυκτικό υγρό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συστήματα ψύξης που (α) μπορεί να λειτουργήσουν σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω του 0 (αφού θα παγώσει), και (β) μπορεί να φτάσουν πάνω από 100 βαθμούς Κελσίου εν λειτουργία (αφού θα γίνει ατμός). Για το δεύτερο, χρησιμοποιώντας τη βασική αρχή των αερίων PV=nRT, μπορούμε αυξάνοντας τη πίεση του συστήματος να αυξήσουμε αναλογικά και τη θερμοκρασία, και άρα να ανεβάσουμε το σημείο εξάτμισης. Αυτό κάνει η τάπα του ψυγείου. Για το (α) όμως αναγκαστικά θα πρέπει να προσθέσουμε κάποιον αντιψυκτικό παράγοντα για να κατεβάσουμε το σημείο πήξης (και να ανεβάσουμε το σημείο εξάτμισης). Επειδή όμως η θερμοχωρητικότητα των γλυκόλων είναι χαμηλότερη και το ιξώδες τους είναι υψηλότερο από αυτό του νερού, όσο περισσότερη γλυκόλη προσθέτουμε στο νερό, τόσο μειώνουμε τη θερμοχωρητικότητα και αυξάνουμε το ιξώδες. Με αποτέλεσμα να χειροτερεύει ο βαθμός απόδοσης του συστήματος ψύξης, και να απαιτείται μεγαλύτερη ροή για το ίδιο αποτέλεσμα με το απλό νερό.

Μια σημείωση: το απλό νερό βρύσης (όχι φιλτραρισμένο ή απιονισμένο), λόγω προσμίξεων και σύστασης, οδηγεί σε οξειδώσεις, ηλεκτρόλυση κλπ, που αναλόγως το υλικό κατασκευής, φθείρει τα μέρη του κυκλώματος ψύξης αλλά και αυτό που ψύχει (εδώ μια ΜΕΚ). Γι'αυτό και, στην περίπτωση του νερού, προτείνεται η χρήση φιλτραρισμένου ή απιονισμένου νερού ή η προσθήκη αντιοξειδωτικών παραγόντων, για ελαχιστοποίηση αυτών των φθορών.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 10:56 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα και καλό μήνα.
Επειδή επίκειται αλλαγή υγρού ψυγείου(στην οικογένεια υπάρχουν citroen c4 και peugeot 307)
ήθελα την βοήθειά σας.
Τα βιβλία χρήσης που έχω δει αναφέρουν μόνο αποκλειστική χρήση ψυκτικού με προστασία στους -35.
Για τον τύπο του υγρού όμως δεν λένε κάτι.
Το εργοστασιακό πoυ δίνει η psa (μπλέ ) το παράγει εδώ και κάποια χρόνια η βελγική arteco και είναι το freecor dsc.
Ίσως έχετε προσέξει στην ετικέτα το made in belgium. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τα παλαιότερα glysantin g33, procor tm, revkogel2000 τα οποία ήταν τεχνολογίας ΟΑΤ (οργανικά) . Όπως λέει και στην ιστοσελίδα της arteco, είναι τεχνολογίας lobrid (υβριδικό - βάση μονεθυλαινογλυκόλης με προσθήκη μολύβδου σε ορισμένη ποσότητα).
Επίσης και άλλες εταιρείες (motul,total,valvoline κλπ) βγάζουν πλέον ψυκτικά προδιαγραφής psa (B71 5110) τα οποία επίσης είναι υβριδικά και όχι αποκλειστικά ΟΑΤ , δεν τα βρίσκω όμως στην Ελλάδα.
Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάποιο υβριδικό ανεξαρτήτως προδιαγραφής (πχ. motul inugel expert) τηρώντας τον περιορισμό θερμοκρασίας -35, ή θα υπάρξει πρόβλημα στο κύκλωμα και πρέπει να πάω αποκλειστικά σε οργανικό(G12,G12+) ;
Άν γνωρίζει κάποιος τεχνικός παρακαλώ να βοηθήσει.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τεχνικός δεν είμαι, αλλά είμαι πολύ ψαγμένος με τις προδιαγραφές και λόγω όγκου και ποιότητας χιλιομέτρων βάζω τα καλύτερα στο αυτοκίνητά μου!

Καταρχάς, μπράβο σου που ξέρεις για την προδιαγραφή PSA B71 5110. Εάν όχι κανείς, ελάχιστοι είμαστε εδώ μέσα που τηρούμε αυτή την προδιαγραφή, η οποία είναι "απαραίτητη" με όλους τους σύγχρονους κινητήρες PSA μετά το 2010.

Αυτό που δεν βρίσκεις τέτοια ψυκτικά υγρά στην Ελλάδα, είναι περίεργο, γιατί εγώ χρησιμοποιώ την PSA B71 5110 εδώ και 3 χρόνια στα δύο μου C4 (Euro 5 & Euro 6) και πρίν το πουλήσω και σε ένα Picasso 20ετίας που είχα.

Θα σου στείλω με προσωπικό μήνυμα, που μπορείς να βρεις το εκπληκτικό και χιλιοδοκιμασμένο από μένα Valvoline Multi-Vehicle Coolant (κίτρινου χρώματος, είναι η τελευταία του version). Το Ready For Use θα πάρεις (αυτό που μπαίνει κατευθείαν στον κινητήρα), όχι το αντιψυκτικό (αυτό που διαλύεται με νερό).

Η Total, ακόμη δεν έχει τέτοιο παραφλού, με τη συγκεκριμένη προδιαγραφή, ενώ της Motul (όπως και το εργοστασιακό), έχουν πολύ χαμηλό σημείο βρασμού, εξατμίζονται και κάνουν φυσαλίδες νερού στο δοχείο διαστολής.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 18:25 
Άβαταρ μέλους
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Το valvoline που μου γράφεις το έχω βρεί διαδικτυακά αλλά δεν ξέρω αν είναι καλό - και γνήσιο .
Εφ'όσον το έχεις δοκιμάσει ξέρεις καλύτερα(στο datasheet λέει ότι το σημείο βρασμού είναι 128 - ελπίζω να ισχύει).
Από motul έχω σταμπάρει και το πορτοκαλί (oprtimal) που αναφέρει σημείο βρασμού 136 βαθμούς.

Με την Β71 5110 έχω βρεί τα εξής:
το multi vehicle που μου είπες ,
το ΜΑΧ LIFE με ίδια σχεδόν χαρακτηριστικά(δεν ξέρω που το έχει εδώ),
το εργοστασιακό μπλέ,
το areca μπλέ χρώματος (σε ιντερνετομάγαζο αν και δεν ξέρω τί λέει από αντοχή)
το motul 5110 που δεν το εισάγουν όπως και το total Liquide de Refroidissement Spécial PSA.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΜΗΝ βάλεις κάτι χωρίς προδιαγραφή. Αυτοί που την έχουν βγάλει, κάτι παραπάνω ξέρουν και την απαιτούν.
Οπότε, με PSA B71 5110,
Θα βάλεις το φρέσκο Multi-Vehicle Coolant.
Το Max Life, είναι ΤΟ ΙΔΙΟ με το Multi-Vehicle, αλλά πιστεύω για λόγους προώθησης και ανανέωσης, το έκαναν κίτρινο χρώμα και του έδωσαν νέο όνομα.
Ξέχνα και το εργοστασιακό και το Motul και το Total. Άποψή μου.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 18:52 
Άβαταρ μέλους
ΟΚ.

Ξέχασα να αναφέρω μόνο ότι το c4 που έχουμε έχει κινητήρα NFU και το 307 KFU.
Eίναι παλαιότερα μοτέρ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Το συγκεκριμένο παραφλού είναι αντιστρόφως συμβατό και με τα παλιότερα μοτέρ.

Εγώ το χρησιμοποιούσα στον EW7J4, το οποίο πούλησα πριν 3 μήνες, με 470.000 χλμ.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2021, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Φεβ 2020, 00:14
Δημοσιεύσεις: 2
Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Peugeot 307 NFU με μικρή διαρροή στο ψυγείο. Από το νέο έτος έχω βάλει στο πρόγραμμα να το αλλάξω και μέχρι τότε το δουλεύω με απιονισμένο νερό.

Βλέπω τις επόμενες ημέρες ότι θα έχει -3, -4 βαθμους στις 5 το πρωί, την ώρα δηλαδή που πηγαίνω για δουλειά. Λέτε να παγώσουν τα νερά ή αδίκως ανησυχώ; :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2021, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Θα παγώσουν τα νερά.
Καλύτερα να συμπληρώνεις με φθηνό παραφλού βενζινάδικου.
Τουλάχιστον θα είσαι καλυμμένος για το κρύο.
Προϊόν τύπου 3Ε / λίτρο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2021, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Φεβ 2020, 00:14
Δημοσιεύσεις: 2
Μάλιστα... Αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν στο max οπότε δε μπορώ να συμπληρώσω πολύ. Επειδή θα πάρει μέρες να πέσει η στάθμη, να πάρω από αυτά που χρειάζονται αραίωση και να ρίξω κατευθείαν μέσα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Δεκ 2021, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Σε οποιοδήποτε συνεργείο μπορούν να σου αλλάξουν το παραφλού. Καλύτερα να είσαι σίγουρος έστω με ενα μικρό κόστος παρά να έχεις μεγαλύτερη βλάβη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Απρ 2023, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Δεκ 2016, 17:39
Δημοσιεύσεις: 180
Καλησπέρα,

επαναφέρω αυτό το θέμα γιατί δεν βρίσκω πλέον σε ελληνικό μαγαζί το Valvoline multi vehicle coolant RTU, αν μερικά site το εμφανίζουν διαθέσιμο, τηλεφωνικά λένε ότι δεν υπάρχει. Κάποια αντίστοιχη πρόταση που να πληρεί την PSA B71 5110?

Ευχαριστώ πολύ!
Μανώλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 10 [ 149 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10



Συναφή θέματα

Αλλαγη μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή μέγιστους βάρους έλξης στην άδεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gmv
Απαντήσεις: 3
Αλλαγή Ιμάντων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: sw6jin
Απαντήσεις: 1
Αλλαγή τιμονιού σε C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: thodoris86
Απαντήσεις: 14
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 31
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια