Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 12:10
από skp_thanasis
Πρόβλημα με την αντλία νερού πριν από το πρώτο service στα 9.500 χλμ. έκανε έναν θόρυβο που ακουγόταν προς τα κάτω δεξιά της μηχανής και όταν το έσβηνα έκανε μεγαλύτερο θόρυβο κάτι από ιμάντα χαλασμένο και ρουλεμάν το πήγα στην αντιπροσωπεία και με πολύ μυστικότητα και πολλές ερωτήσεις μου είπαν ότι θα παραγγείλουν αντλία εν τω μετάξι μου άναβε το λαμπάκι από το service όταν στην πρωινή κίνηση για 10 δευτερόλεπτα τι να είναι ; για το service των 10.000 χλμ. ή για την αντλία γιατί από την αντιπροσωπεία δεν πήρα απάντηση είναι λογική η βλάβη σε αυτά τα χιλιόμετρα ???

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 15:53
από aiolos
Το λαμπάκι δεν ανάβει για κανενα service. Ανάβει όταν έχεις κάποιο πρόβλημα. Τα χιλιόμετρα που μένουν μέχρι το service φαίνονται στο ταμπλώ όταν βάζεις μπρος και αναβοσβήνουν όταν πλησιάζεις.

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 21:54
από nonos
skp_thanasis έγραψε:
Πρόβλημα με την αντλία νερού πριν από το πρώτο service στα 9.500 χλμ. έκανε έναν θόρυβο που ακουγόταν προς τα κάτω δεξιά της μηχανής και όταν το έσβηνα έκανε μεγαλύτερο θόρυβο κάτι από ιμάντα χαλασμένο και ρουλεμάν το πήγα στην αντιπροσωπεία και με πολύ μυστικότητα και πολλές ερωτήσεις μου είπαν ότι θα παραγγείλουν αντλία εν τω μετάξι μου άναβε το λαμπάκι από το service όταν στην πρωινή κίνηση για 10 δευτερόλεπτα τι να είναι ; για το service των 10.000 χλμ. ή για την αντλία γιατί από την αντιπροσωπεία δεν πήρα απάντηση είναι λογική η βλάβη σε αυτά τα χιλιόμετρα ???

Πιεσε τους οσο περισσοτερο μπορεις αν δεις οτι κανουν τις παπιες και δεν ειναι επαγγελματιες..Εχεις ενα καινουργιο αμαξι και σου εκατσε ενα ελαττωματικο ανταλλακτικο..Με την αντλια νερου δε παιζουν αφου αυτη σου εξασφαλιζει τη σωστη θερμοκρασια του μοτερ σου και την κυκλοφορια των νερων σου.
Απ οτι βλεπω ξηγιουνται σωστα παντως.. :thumb

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 10:33
από NickNT
Ήρθε λοιπόν η σειρά μου για αντλία νερού, στα 52500χλμ. :( Έψαχνα για κάνα δίμηνο την προέλευση της μικροδιαρροής, και τελικά βρέθηκε ο υπαίτιος σήμερα (στα πρώτα ψαξίματα δεν είχε φανεί η διαρροή).

Δυστυχώς, λόγω μεγάλης πίεσης χρόνου, "αναγκάστηκα" και το άφησα σε εξουσιοδοτημένο... Πάνω που έλεγα "επιτέλους, ένας μήνας κατά τον οποίο δεν προβλέπονται έκτακτα έξοδα). :p Τουλάχιστον, είναι η πρώτη βλάβη που μου έβγαλε, και ελπίζω να μην ακολουθήσουν κι άλλες.

Αυτά....

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 11:56
από ds3_ncl
Κλασικο θεμα με τις αντλιες μας! Καλα ξεμπερδεματα!


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 12:43
από NickNT
Σε ευχαριστώ! Με πήραν τηλ πριν λίγο, το αμάξι είναι έτοιμο. Μου είπαν επίσης ότι ο εγκέφαλος είχε γράψει μία βλάβη στο θερμοστάτη, αλλά προς το παρόν τον άφησαν ως έχει γιατί μπορεί να σχετίζεται με τη χαμηλή στάθμη ψυκτικού (απλά έσβησαν τη βλάβη).

Αυτό που μου κάνει εντύπωση (λέμε τώρα) είναι ότι πρόβλημα παρουσιάζεται σε πολύ κόσμο στα 50κάτι χιλιάδες χλμ, με μαθηματική σχεδόν ακρίβεια.

In other news, άλλαξα επί της ευκαιρίας ιμάντα δυναμό γιατί σφύριζε που και που, δε ζητήθηκαν επιπρόσθετα εργατικά, και είναι ούτως ή άλλως φθηνός.

Το σύνολο πρέπει να πήγε κάπου στο 200άρι (θα πάω το απόγευμα να το πάρω) - πόνος και οδύνη. :(

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 14:21
από Πράκτορας
Πιο πολλά τα εργατικά παρά τα υλικά, δυστυχώς. Με το καλό να παραλάβεις :thumb

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 15:18
από ds3_ncl
Απλα αν εισαι εκτος εγγυησης να ξερεις υπαρχει μηχανικος που μπορει να στα κανει πολυ πιο φτηνα και με σιγουρια!
Και εγω καπου στα 60000 κμ την αλλαξα! Δυστυχως αυτο το ανταλλακτικο πασχει


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 15:18
από ds3_ncl
Απλα αν εισαι εκτος εγγυησης να ξερεις υπαρχει μηχανικος που μπορει να στα κανει πολυ πιο φτηνα και με σιγουρια!
Και εγω καπου στα 60000 κμ την αλλαξα! Δυστυχως αυτο το ανταλλακτικο πασχει


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 15:33
από NickNT
Ds3_ncl συμφωνώ απόλυτα ότι υπάρχουν φθηνότερες και εξ'ίσου αξιόπιστες επιλογές. Απλά, σήμερα το πρωί τα ψιλο-έφτυσε η αντλία (είδα δηλαδή χυμένο παραφλού, ενώ τόσο καιρό έψαχνα να δω που πάει), και έτσι δεν ήθελα να ρισκάρω μεγάλες διαδρομές (μου έχει συμβεί να "αχνίζει" το megane και δε μου άρεσε καθόλου), ενώ παράλληλα ήμουν και πολύ πιεσμένος σε χρόνο.

Έτσι, το'χωσα πρωί πρωί στο εξουσιοδοτημένο στα 200μ από το σπίτι. Οφείλω όμως να πω ότι δεν έχω τόσο παράπονο για τα εργατικά - η Citroen Hellas είναι απαράδεκτη που χρεώνει την αντλία 200% σε σχέση με έξω, και πολύ αμφιβάλλω αν είναι καλύτερη (καλά, δε μιλάω για κάτι VW που θέλουν 450άρια, αλλά και τα 180€ Δευτεριάτικα ήταν μαχαίρι στην καρδιά).

Thanx Πράκτορα!

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 15:43
από ds3_ncl
Σημασια εχει οπως ειπες που δεν επαθες καποια μεγαλυτερη ζημια στην κουκλα σου!

Κατα τα αλλα θα καψεις λιγο σινεμα λιγο ποτα και θα κανεις την αποσβεση :-)

Ελπιζω να μην σου ξαναχρειαστει κατι αλλο


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2015, 23:15
από Billopoulos
Και στην δικη μας αλλαχθηκε πριν καποιες χιλιαδες χλμ, καπου πριν τις 50.000.
Μικροτερο κοστος βεβαια στο συνολο, με ανταλλακτικο απο την SKF.

Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2015, 00:52
από Tzakos
NickNT έγραψε:
Σε ευχαριστώ! Με πήραν τηλ πριν λίγο, το αμάξι είναι έτοιμο. Μου είπαν επίσης ότι ο εγκέφαλος είχε γράψει μία βλάβη στο θερμοστάτη, αλλά προς το παρόν τον άφησαν ως έχει γιατί μπορεί να σχετίζεται με τη χαμηλή στάθμη ψυκτικού (απλά έσβησαν τη βλάβη).

Αυτό που μου κάνει εντύπωση (λέμε τώρα) είναι ότι πρόβλημα παρουσιάζεται σε πολύ κόσμο στα 50κάτι χιλιάδες χλμ, με μαθηματική σχεδόν ακρίβεια.

In other news, άλλαξα επί της ευκαιρίας ιμάντα δυναμό γιατί σφύριζε που και που, δε ζητήθηκαν επιπρόσθετα εργατικά, και είναι ούτως ή άλλως φθηνός.

Το σύνολο πρέπει να πήγε κάπου στο 200άρι (θα πάω το απόγευμα να το πάρω) - πόνος και οδύνη. :(



Ηλεκτρικό θερμοστάτη φοράει το μοτέρ αυτό,φίλε.